Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 18. apr, 2011 11:34

Er det ikke meget godt at beholde N'gog som Backup?
Vi har ikke andre vi har godt nok Kuyt til at spille angriber men jeg syntes at N'gog viste potentiale under RoyH.
Ayala ved jeg ikke helt om jeg vil sælge, heller leje ham ud en sæson til også se om Carra stadig kan være med på toppen.
Ellers kunne han komme med i førsteholdstruppen i stedet for Krygiakos, selvom der nok kommer en ny CB ind til sommer.
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 18. apr, 2011 12:32

Degen, Poul K, Aquilani (desværre), Insua (også desværre), Jones, Darby og El Zhar ville være første step på en udrensning.

N'Gog, CP, Jovanovich, Cole, Sotis, Aurelio og måske Maxi ville være andet step.

De første 7 er spillere der enten er udlejede eller på ingen måde i nærheden af vores førsteholdstrup. De næste 6 er spillere der er i truppen med jævne mellemrum, men som bare ikke har niveauet (eller Aurelio som har niveauet men er konstant skadet). Alle disse bør vi skille os af med nogenlunde hurtigt, også selvom det vil betyde, at vi altså slagter halvdelen af truppen, for vi har altså en række rigtigt gode unge, der kan overtage/har overtaget pladsen i truppen: Robinson (Poul K., Insua), Flanagan (Darby, Degen), Gulacsi (Jones) og Pacheco (El Zhar). Det der skal købes er en erstatning for Aquilani.

Derudover ser jeg lidt potentiale i at lade Eccleston overtage for N'Gog, Spearing har overtaget for CP, samt Wilson og Ayala kan overtage for Sotis. Det vi så mangler er erstatninger for Cole, Jovanovich og Maxi + en CM, en VB og en blandet W/A (Young, Vucinic, Hulk).

Dette vil give os en førsteholdstrup hvor spillere som Kelly, Flanagan, Robinson, Pacheco, Ayala, Wilson, Shelvey og Eccleston altså ikke er længere end én skade fra førsteholdet. Så kan man sige at det kunne være fint med lidt rutineret backup - det kan man i min verden også sagtens skaffe sig. Det skal bare ikke være sådan at man giver 10 mio. pund + en ordentlig gage for en backup, når der løber en sulten ungdomsspiller rundt, som ikke har fået chancen for at bevise at han er værd at satse på.

Unge, friske og uprøvede > Gamle, nedslidte og rutinerede i min verden.

EDIT: Og nå ja, hvis Chelsea går amok i en spending-spree til sommer (det tror jeg de gør), så synes jeg bestemt vi skal arbejde på at hive Sturridge ind. Han kunne tænkes at gå lidt i glemmebogen, når Roman IGEN åbner hæftet - som han gjorde, da de absolut ville have en eller anden LFC-angriber.
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 18. apr, 2011 13:13

athomsen skrev:Darby, Degen, El Zhar og N'Gog har vel heller ikke mange chancer for spilletid i næste sæson.
Enig. Beholder dog gerne N'Gog som backup til Carroll, Suarez og Kuyt. Flanagan har vel gjort Darby overflødig.

Tror iøvrigt ikke, at vi skriver ny kontrakt med Insua (hvis kontrakt mig bekendt udløber til sommer). Hvis vi gør, så kan vi godt sætte Aurelio på listen.
Kloppite

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » mandag, 18. apr, 2011 13:40

AJ skrev:Hehe, jeg har også tænkt på Arturo Vidal, der har været fremragende i denne sæson. Men er du gal en brøler han lavede i dag:

Nåh, men hvilken prisklasse tror du vi snakker? Men om ikke andet tror jeg alligevel Bayern løber med ham.
Ja, den er ikke god. Måske han er blevet for meget offensiv midt ;)

Taget hans alder og betydning for Leverkusen i betragtning tror jeg vi snakker 14-20 millioner euro. De gav selv lidt over 5 i sin tid.

steffanp

Indlæg af steffanp » mandag, 18. apr, 2011 14:10

athomsen skrev:
Scaniaboy skrev:
steffanp skrev:...... Så er der os blevet gjort et fornuftigt fremgang vil jeg mene. Uden vi sælger hele truppen :)
Og vi får bragt gennemsnitsalderen betydeligt ned ;)
Enig - men vi har en del udlejede spillere, som vi med overvejende stor sandsynlighed ikke kommer til at bruge ala Jones og Konchesky mv. Hvorfor så ikke sælge dem og bruge pengene på nogen, som rent faktisk har mulighed for at komme på holdet.

En slankning af truppen ville ikke gøre noget - vi har meget dødvægt, som bør erstattes med bedre spillere.

Vi må skam os godt sælge Paul Konchesky. Ham kan vi heller ikke bruge, vi har nemlig brug for og få nogle af den lønnings liste :D

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 18. apr, 2011 16:51

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... league-duo

Der er navne der bliver ved med at poppe op. Yong er en af dem. Det kunne være spændende at se ham i Liverpool :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 18. apr, 2011 16:53

N'gog har ikke kvalitet til at være back up angriber for et top 4-hold.

United: Rooney, sigøjner, Hernandez

Chelsea: Drogba, Anelka, ham-der-ikke-har-scoret-endnu, (Sturridge) (Sturridge > N'gog)

Arsenal: Van Persie, Chamakh, Bendtner, (Walcott). (Okay, måske er Bendtner ikke bedre en N'gog)

Man C: Tevez, Dzeko, Barlotelli

Tottenham: Crouch, Defoe, Pavlyochenko, Keane, Dos Santos

Samtlige ovenstående hold, har en bedre 3. angriber. Så kan man sige at vi har Kuyt. Han er i mine øjne en udmærket back up, men han dækker også en kant plads. Der er fordele i at have en angriber på bænken, der kan gå frisk ind midt i 2. halvleg og påvirke kampens udfald med frisk energi. Jeg er ikke meget for at sige det, men united har fundet en perfekt konstellation af angribere imo. Vi er godt på vej til det samme, men mangler nummer 3.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 18. apr, 2011 17:29

Surf skrev:Tottenham: ...., Keane, ....
Robbie Keane er ekstremt giftig! Scorede lige i weekenden.....for WEST HAM!!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 18. apr, 2011 17:51

Cynwal skrev:
Surf skrev:Tottenham: ...., Keane, ....
Robbie Keane er ekstremt giftig! Scorede lige i weekenden.....for WEST HAM!!
Er han ikke kun udlejet?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

steffanp

Indlæg af steffanp » mandag, 18. apr, 2011 18:43

Aarhus skrev:
athomsen skrev:Darby, Degen, El Zhar og N'Gog har vel heller ikke mange chancer for spilletid i næste sæson.
Hvis N'Gog sælges, så skal der købes en bedre angriber, men det burde ikke være vores første prioritet.

Ja det e rigtigt, men vi kan ikke tillade os at sælge hele truppen, selvom vi gerne ville :D.. syntes vi skal sætte 3-4 stykker af holdet også forstærke os med 3-4 stykker, så må vi ryde mere op hen af vejen!

Christian poulsen
Jovanovich
Joe Cole
Paul K..

bye bye :D

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 18. apr, 2011 18:47

Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... league-duo

Der er navne der bliver ved med at poppe op. Yong er en af dem. Det kunne være spændende at se ham i Liverpool :)
Eneste minus med at de popper op er, at vi ikke er de eneste der meldes efter dem. Scum+Young og Milan+Enrique meldes også som muligheder.

Jeg har siddet og læst lidt på Twitter. De overfortolker godt nok flere ting. Ham Ben Smith fra the Times skrev for et par dage siden om vores transfermål: Young, Cahill, Adam og Enrique. Nu har folk læst den nyhed Kelly har postet, og kommet frem til at det må betyde, at Cahill og Adam også skal til forhandlinger i klubben. Overfortolkninger, når det er bedst. men jeg ville da ønske det var sandt
Badooo siger, hvad han mener!

alann

Indlæg af alann » mandag, 18. apr, 2011 21:54

Der skal ryddes rigtig godt og grundigt op i truppen til sommer. Som jeg ser det skal følgende spillere forlade klubben.

Jones, Konchesky, Aurelio, J.Cole, Jovanovic, Maxi, Kyrgiakos, Poulsen, Darby, El Zhar, Degen, Aquilani og selv om det smerter mig og gør ondt at skrive det Agger. Det er samlet 13 spiller der skal væk.

Vi mangler herefter topspillere til følgende

Venstre back, Central forsvar, central midt og venstre kant

Hvis vi henter 4 verdensklasse spiller til disse pladser, så kan vi levere store ting næste år.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 18. apr, 2011 22:08

Lad os hente Sakho/Cahill & Cissokho/Enrique til forsvaret & gå af med Kyrgiakos, Skrtel, Konshecky, Aurelio, (Degen eller er han solgt?) & Insua.

Højreback: GJ, Kelly, Flanagan

Centraleforsvar: Agger, Cahill/Sakho, Carragher, Wilson.

Venstreback: Cissokho/Enrique, Robinson

Til midtbanen, lad os sige farvel & tak til Aquilani, CP, Cole, Jova & El Zhar, lad os så hente Ashley Young, Marveaux & Charlie Adam, og ellers unge.

Højrekant: Kuyt, Maxi.

Centralmidt: Gerrard, Meireles, Adam, Lucas, Spearing.

Venstrekant: Young, Marveuax, unge talenter/Meireles i nødstilfælde.

Angreb: Carroll, Suarez, N'Gog.

Men min drømmesigning ville være Sakho, ung, talentfuld & har vist allerede fået debut for Frankrig.

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af Panzerviking » tirsdag, 19. apr, 2011 00:38

Har læst flere steder at vi er sat i forbindelse med Steven Defour fra Standard Liege.. er der nogen, der kender noget til ham? Indrømmer blankt at jeg ikke følger den belgiske liga så nøje ;-) Ferguson skulle jo tidligere have været helt forelsket i ham...
Let off some steam, Bennett!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 19. apr, 2011 08:44

alann skrev:Der skal ryddes rigtig godt og grundigt op i truppen til sommer. Som jeg ser det skal følgende spillere forlade klubben.

Jones, Konchesky, Aurelio, J.Cole, Jovanovic, Maxi, Kyrgiakos, Poulsen, Darby, El Zhar, Degen, Aquilani og selv om det smerter mig og gør ondt at skrive det Agger. Det er samlet 13 spiller der skal væk.

Vi mangler herefter topspillere til følgende

Venstre back, Central forsvar, central midt og venstre kant

Hvis vi henter 4 verdensklasse spiller til disse pladser, så kan vi levere store ting næste år.
Jeg er enig i, at alle de nævnte 13 spillere vil være mere eller mindre oplagte at sælge. Jeg ved bare ikke, om det er det bedste for holdet. Darby og El Zhar regner jeg dog ikke som en del af førsteholdstruppen, hvorfor det måske er lidt voldsomt at medtage dem som en del af oprydningen. De er imø. udviklingsspillere, der ikke har udviklet sig nok - sådanne spillere frigiver klubber tonsvis af hver sæson.

Agger vil jeg også beholde, hvis meningen er, at unge forsvarere som Wilson og Ayala skal have spilletid i næste sæson. I så fald vil der være 2 1/2 "seniorer" sådan, at man ikke er for afhængig af unge spillere. Aquilani vil jeg heller ikke nødvendigvis sælge.

De 11 spillere (altså minus Agger og Aquilani) vil dog ikke efterlade store huller (nu tillader jeg mig lige at sakse mit eget indlæg fra ungdomstråden):

MM: Reina [28 år], (Gulacsi [20 år])
CB: Carra [33 år], Agger [26 år] (Skrtel [26 år]/Ayala [20 år]/Wilson [19 år])
HB: Kelly [20 år] (Flanagan [18 år])
VB: Johnson [26 år] (Insua [22 år]/Robinson [17 år])
CM: Gerrard [31 år], Lucas [24 år], Meireles [27 år] (Spearing [22 år], Shelvey [19 år], Aquilani [26 år])
HM: Kuyt [30 år]
VM: Suarez [24 år] (Pacheco [20 år])
AG: Carroll [22 år] (Ngog [22 år])

23 spillere. Gennemsnitsalderen: 23,57 år.

Det er selvfølgelig usikkert, om Aquilani og Insua kommer tilbage. Desuden skal Agger, Kelly og Johnson ikke være meget skadet, førend jeg er bange for, at der trækkes for store veksler på de unge spillere. Pacheco er faktisk den af reserverne, som jeg pt. tror mindst på.

Jeg tror, ovenstående kan spille med om fjerdepladsen - offensiven er dog ret tynd.

Nu kan man selvfølgelig altid diskutere opstillinger og sådan, men jeg har taget udgangspunkt i en slags 4-3-3. På det sidste har det dog set ud som om, LFC har spillet 4-4-2, men Suarez har en tendens til at flakke rundt og søge tilbage i banen særligt i venstreside. Meireles har en tendens til at trække mere ind i banen end Kuyt i modsatte side. Det er imø. en mellemting mellem 4-3-3 og 4-2-2, som LFC spiller.

De steder, hvor jeg umiddelbart synes, at holdet skal forstærkes, er på fløjene og i det centrale forsvar. Soto smutter til sommer, og Carra er 33 år. Pt. har klubben kun to spillere, som kan begå sig på fløjene - Kuyt, der er 30 år, og Suarez. Pacheco er den eneste af talenterne, som man kan have en forhåbning om, kan gøre sig gældende i næste sæson på førsteholdet.

1 central forsvarsspiller og 1-2 wings, så er jeg tilfreds. Hvis Agger, Insua og Aquilani sælges, så skal man selvfølgelig tage det med i overvejelserne.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar