Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. mar, 2011 10:06

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 17033.html

Lucas rygtes væk i dag. Gad vide hvad prisskiltet er på Lucas ??
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 26. mar, 2011 10:10

Kelly skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 17033.html

Til sommer har han et år tilbage af kontrakten, så det vil sikkert blive en dårlig forretning.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 26. mar, 2011 10:47

Thommo skrev:
Badooo skrev:[Læg mærke til, at jeg på ingen måde klandrer Agger for dårligt spil. Den eneste grund til, at jeg vil af med ham er, at han har en skadeshistorik, man lægger mærke til. Manden kan jo næsten ikke blive indkaldt til landsholdet, uden han kommer tilbage og er skadet de næste 2-3 uger. Det holder bare ikke i en topklub, at man konstant er skadet. Dermed må Mexes imo! være over Agger.

Derudover er Mexes 1½ år ældre end Agger. At kalde det "meget" er måske lige at stramme den. Måske hvis det havde været en 3-4 år.
Synes bare Agger er SÅ vital, når han spiller, at jeg faktisk er villig til at se gennem fingre med han konstant er skadet, manden er simpelthen kasse, målene vælter ikke ind i samme grad de kampe han er klar. Hvis der kommer to ind der har samme kvaliteter som Daniel, vil jeg ikke stortude hvis han smutter, men der vil dog trille en tåre. Reina, Agger, Ste G og Suarez(Carroll forhåbentlig også) er LFC´s fundament i årene der kommer. For Ste´s vedkommende er det dog ikke ret mange år ;)
Jeg tror nu desværre at Reina er væk til sommer, med mindre han synes at klubben køber ind tilfredsstillende. Jeg synes desuden at det er ekstremt irriterende, at Reina bliver ved med at antyde at han synes LFC er for dårlig, og at han gerne vil væk. Det må da ikke være specielt fedt for en trup at høre på sådan noget . ..

Desuden er vi sat i forbindelse med Cristian Ansaldi, 24-årig argentinsk back: http://www.bold.dk/nyt/Agent-Liverpool- ... er-Ansaldi Nogen der kender noget til ham? Der står han kan spille begge backpladser..
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 26. mar, 2011 13:12

Fribytter skrev:

Til sommer har han et år tilbage af kontrakten, så det vil sikkert blive en dårlig forretning.
Sådan. Jatak sælge Lucas, det kan kun gå for hurtig! :clap:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 26. mar, 2011 13:28

Soren123 skrev:
Fribytter skrev:

Ja lad os da endelig sælge vores tredje valg på midtbanen, en 24-årig brasiliansk landsholdsspiller der har spillet over 100 kampe for klubben - og forøvrigt kun er blevet bedre og bedre, og når det har set værst ud, bidraget med stabilitet når andre etablerede navne er faldet igennem. Med et år tilbage af kontrakten - ja det kan da kun blive en god forretning, og vil helt sikkert være bedst for klubben, at vi slipper af med ham hurtigst muligt.

Advarsel: Sarkasme er anvendt! :clap:
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » lørdag, 26. mar, 2011 14:14

Det er skide ærgeligt, Lucas ikke vil væk fra Liverpool. Han siger i hvert fald i pressen, at han vil blive i Liverpool og håber, han får forlænget kontrakten.

Sarkasme kan meget muligt være brugt her lige så.

Lucas' kontrakt skal bare forlænges. Det kan der ikke være nogen tvivl om. Manden er aldrig skadet, han er relativ stabil og giver sig altid 100 %. Der er en stor fremtid for ham i Liverpool, og jeg tror så absolut, at Kenny kan få det bedste frem i Lucas og måske give hans spil lidt af den velkendte brasilianske frækhed, som han stadig mangler (eller har mistet).

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 26. mar, 2011 15:01

Steven__Gerrard skrev:
Soren123 skrev:
Fribytter skrev:

Ja lad os da endelig sælge vores tredje valg på midtbanen, en 24-årig brasiliansk landsholdsspiller der har spillet over 100 kampe for klubben - og forøvrigt kun er blevet bedre og bedre, og når det har set værst ud, bidraget med stabilitet når andre etablerede navne er faldet igennem. Med et år tilbage af kontrakten - ja det kan da kun blive en god forretning, og vil helt sikkert være bedst for klubben, at vi slipper af med ham hurtigst muligt.

Den må jo i sidste ende falde tilbage på Dalglish. Hvorfor bruger han ikke bare Poulsen og Spearing noget mere, hvis Lucas er så elendig?

Nu er Lucas af tre forskellige trænere blevet vurderet som ganske anvendelig - den forrige havde endda sat ham af og fortalt ham, at han blev solgt, hvis klubben fik et acceptabelt bud.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » lørdag, 26. mar, 2011 15:11

Det er uhyggelig at tænke over, hvor destruktiv, Hodgson var ved vores klub, og hvor slemt det kunne have været, hvis han fik et år til at bevise sig i. Puha..

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 26. mar, 2011 15:21

Aarhus skrev:Det er uhyggelig at tænke over, hvor destruktiv, Hodgson var ved vores klub, og hvor slemt det kunne have været, hvis han fik et år til at bevise sig i. Puha..
Jep. Konchesky, Poulsen, C. Cole, L. Young, Hleb osv...

Og så kombineret med Purslows afgørelser i sommers... Ihvertfald ville hverken Roy eller Rafa have noget at gøre med signingen af Cole, og Insua-udlejningen havde Roy ifølge ham selv ikke indflydelse på.

Klubben var for ganske få mdr. siden i en meget mærkelig.

Fejlkøb kan selvfølgelig stadig forekomme, og de vil forekomme, men jeg kan bedre acceptere fejlkøb, hvis jeg kan få øje på intentionen med de forskellige køb, og der er en overordnet strategi. Sommerens handler hang jo slet ikke sammen.

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » lørdag, 26. mar, 2011 15:45

Fribytter skrev:
Aarhus skrev:Det er uhyggelig at tænke over, hvor destruktiv, Hodgson var ved vores klub, og hvor slemt det kunne have været, hvis han fik et år til at bevise sig i. Puha..
Jep. Konchesky, Poulsen, C. Cole, L. Young, Hleb osv...

Og så kombineret med Purslows afgørelser i sommers... Ihvertfald ville hverken Roy eller Rafa have noget at gøre med signingen af Cole, og Insua-udlejningen havde Roy ifølge ham selv ikke indflydelse på.

Klubben var for ganske få mdr. siden i en meget mærkelig.

Fejlkøb kan selvfølgelig stadig forekomme, og de vil forekomme, men jeg kan bedre acceptere fejlkøb, hvis jeg kan få øje på intentionen med de forskellige køb, og der er en overordnet strategi. Sommerens handler hang jo slet ikke sammen.
Ja som mange andre også har skrevet, så er det eneste man kan takke Roy for, er købet af Meireles.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 26. mar, 2011 15:52

Jeg må blankt erkende at jeg talte for et køb af Carlton Cole. Tror jeg var lidt forblindet af Rafas gamle udtryk om "possibilities", da Carlton Cole er en forfærdelig spiller. Vi bliver nødt til at have spillere der særligt teknisk er bedre end det. Det er the Liverpool way.

Jeg føler mig egentlig ret tryg ved at Kenny formentlig skal være med til at købe ind. Han vil kunne spotte med det samme om spillerne kommer på grund af de rigtige intentioner og med vores nye scouting team i ryggen er jeg slet ikke i tvivl om at vi kigger efter spillere med de rigtige fodboldmæssige kvaliteter.

Lad os komme af med dødvægten og forlænge med de spillere, der har potentiale eller er kulturbærere. Spearing, Lucas og Kuyt falder mig lige for. Ville være meget ked af det, hvis man ikke fandt nye kontrakter til Kuyt og Lucas. Ikke fordi de er de bedste spillere i verden, men især fordi de er loyale og har de rigtige værdier. Lucas og Kuyt vil blive i Liverpool, modsat en lang række af spanske lejesvende. Det er om nogen de rigtige spillere at bygge videre på.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 26. mar, 2011 16:01

Fribytter skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Soren123 skrev:
Fribytter skrev:

Den må jo i sidste ende falde tilbage på Dalglish. Hvorfor bruger han ikke bare Poulsen og Spearing noget mere, hvis Lucas er så elendig?

Nu er Lucas af tre forskellige trænere blevet vurderet som ganske anvendelig - den forrige havde endda sat ham af og fortalt ham, at han blev solgt, hvis klubben fik et acceptabelt bud.
Beklager Fribytter, men jeg kan ikke lige gennemskue hvilken lejr du står i - men gætter på du er pro-Lucas. For lige at undgå eventuelle misforståelse, så er jeg stor fan af Lucas - ikke alene for det han præstere på banen, men også på grund af hans person og hans indstilling. Selv efter at have fået så hæftig kritik af fans og folk i eller omkring klubben, så fortsætter han med godt humør og den rette indstiling når han går på banen. Indrømmet han ikke er ren verdensklasse, men man må have respekt for det han giver klubben. Jeg fatter ikke at en spiller som Torres fik så lidt kritik, mens en spiller som Lucas stort set fik på buklen hver gang han satte en fod forkert. Ja, Torres scorede mål, men han spillede også en hav af kampe hvor vi næsten havde været bedre stillet med at spille med 10 mand - og det ses endnu tydligere nu hvor vi har fået en angriber, eller to, der virkelig gider at kæmpe for det, og ikke bare passivt venter på at chancerne skal opstå.

Når alt kommer til alt, så er Lucas ikke en spiller vi skal skille os ad med. Han har før vist at han ikke har noget mod at sidde på bænken, og virker i det hele tager som en spiller der føler med klubben - og det må man squ bifalde i disse tider. Spearing og Poulsen står i hvert fald før i køen af spillere der skal udskiftes, og hvis vi henter Charlie Adam til sommer, vil vi have 4 centrale midtbanespillere i Miereless, Gerrard, Adam og Lucas - det er squ da acceptabelt.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 26. mar, 2011 17:15

@ Steven

Jeg kan godt lide Lucas, og det ha de sidste tre trænere og Brasiliens landstræner også kunnet.

Som Alonso skriver, så er Lucas kulturbærer. Jeg læste en sjov sammenligning af Lucas og Anderson - de slog jo begge igennem i hjemlandet i Gremio på nogenlunde samme position, men de er egentlig vidt forskellige spillertyper.

Lucas kommer fra en middelklassefamilie og har altid haft gode muligheder. Han har således haft mulighed for at vise sine talenter frem for flere klubber med opbakning fra familien. Det første Lucas gjorde, da han fik sin første professionelle kontrakt med Gremio var, at købe noget så kedeligt som køer til familiens gård.

Anderson derimod voksede op uden en far i en ret fattig familie. Han tog sig af sine søskende og tjente penge til sig selv og familien ved narkotikahandel. Han droppede dog denne geschæft og satsede på fodbolden. Han forhandlede uden en agent sin første kontrakt hjem med Gremio - og det samme gjorde han i Porto. Det første Anderson gjorde, da han havde fået sin kontrakt, var at købe en fed bil.

Der tegner sig næsten et mønster i Fergusons signings af Ronaldo, Anderson og Bebe. Men det er et sidespring.

Spillere som Carra, Gerrard, Reina, Kuyt, Johnson og Cole er de højest lønnede i klubben. Ved de fire første giver det mening, da det lader til, at de bidrager med meget mere end bare præstationerne på banen - i de sidste tos tilfælde skal det spillemæssige være på et Suarez-niveau, før det giver mening imø. Det er også derfor, at jeg ikke er helt modstander af et salg af Johnson, selvom hans præstationer ofte er gode og langt overstiger, hvad Cole har bidraget med.

Suarez og Carroll skulle tilsammen spille for en løn, der svarer til den, Torres fik.

Nå, det blev ikke så fokuseret, men tråden kan nu nok rumme det.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 27. mar, 2011 11:07

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... o-mccarthy

Kender i denne unge spiller ?. Er han defensiv midtbanespiller ?.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 27. mar, 2011 11:11

Fribytter skrev:@ Steven

Jeg kan godt lide Lucas, og det ha de sidste tre trænere og Brasiliens landstræner også kunnet.

Som Alonso skriver, så er Lucas kulturbærer. Jeg læste en sjov sammenligning af Lucas og Anderson - de slog jo begge igennem i hjemlandet i Gremio på nogenlunde samme position, men de er egentlig vidt forskellige spillertyper.

Lucas kommer fra en middelklassefamilie og har altid haft gode muligheder. Han har således haft mulighed for at vise sine talenter frem for flere klubber med opbakning fra familien. Det første Lucas gjorde, da han fik sin første professionelle kontrakt med Gremio var, at købe noget så kedeligt som køer til familiens gård.

Anderson derimod voksede op uden en far i en ret fattig familie. Han tog sig af sine søskende og tjente penge til sig selv og familien ved narkotikahandel. Han droppede dog denne geschæft og satsede på fodbolden. Han forhandlede uden en agent sin første kontrakt hjem med Gremio - og det samme gjorde han i Porto. Det første Anderson gjorde, da han havde fået sin kontrakt, var at købe en fed bil.

Der tegner sig næsten et mønster i Fergusons signings af Ronaldo, Anderson og Bebe. Men det er et sidespring.

Spillere som Carra, Gerrard, Reina, Kuyt, Johnson og Cole er de højest lønnede i klubben. Ved de fire første giver det mening, da det lader til, at de bidrager med meget mere end bare præstationerne på banen - i de sidste tos tilfælde skal det spillemæssige være på et Suarez-niveau, før det giver mening imø. Det er også derfor, at jeg ikke er helt modstander af et salg af Johnson, selvom hans præstationer ofte er gode og langt overstiger, hvad Cole har bidraget med.

Suarez og Carroll skulle tilsammen spille for en løn, der svarer til den, Torres fik.

Nå, det blev ikke så fokuseret, men tråden kan nu nok rumme det.
Det er et rigtig godt og spændende indlæg :) . Jeg er faktisk enig i, at hvis vi kan få kassen for Johnson kan vi godt sælge ham, og Cole kan vi også godt sælge. Og i stedet hente unge klassespillere i til mindre i løn ;)

Besvar