Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Manuel_Vargas
Denne venstre back "Vargas" er der flere topklubber der gerne vil have. Kender i ham ?.
Denne venstre back "Vargas" er der flere topklubber der gerne vil have. Kender i ham ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det hænger sammen, AJ. Dvs. at slår man mange key passes, så går det udover ens completion rate. Og omvendt, slår man ikke mange key passes, så har man en højere completion rate.AJ skrev:Gerrard er da en langt bedre distributør end Adam. Det kan godt være jeg nævnte Gerrard i overvurderede spillere tråden, men jeg burde nok snarere have nævnt Adam. Han må tage prisen som tidens mest overvurderede spiller. Det kan godt være han prøver at slå mange key passes, men hans completion rate er ikke god. Han er derudover den spiller i ligaen, der har trukket flest gule kort (sammen med Tioté). Men han giver og tager må man sige; han ligger nr. 8 over flest frispark begået, og nr. 4 over flest frispark tildelt.
Det var da alligevel imponerende. Hvordan var det, det gik i sommers?Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... eeper-deal
Idet vi har udlejet vores 2. målmand, er Martin Hansen så rykket op som 2. målmand ?. Såfremt det er tilfældet er det godt gået
- Roy BETALER folk via Liverpools kasse til at finde klubber til Insua og Aquilani. Dernæst betaler han halvdelen af Aquilanis løn, mens denne er i Juventus. Samtidigt forærer han ham næsten gratis når aftalen er overstået
- Roy betaler 3(?) mio. pund for Konchesky, der efter et halvt år sendes til Championship på lån
- Roy sælger Cavalieri for 1,2 mio pund (jvf. Wikipedia) og køber Brad Jones til 2,3 mio pund (også jvf. Wikipedia). Jones bliver derefter slået af som 2. målmand(!!) af en ung keeper fra akademiet, og sendes derfor på lån i Championship.
Den mand har simpelthen kostet os kassen. Var vi ikke kommet af med ham i januar havde han sgu da solgt Torres, Reina og Agger for 30 samlet og hentet Gera, Huth, Hahnemann og Zamora istedet for 40.
Badooo siger, hvad han mener!
Nu er rygtet om Mexés tilbage i møllen.
For to-tre år siden havde jeg sagt ja uden at tøve, men den dag i dag er jeg noget mere i tvivl.
En dygtig midterforsvarer, der både er god i luften, men kan spille bolden langs jorden og har en udmærket overblik.
Der er dog til tider store disciplinærproblemer mht. røde kort og oversatsede tacklinger.
Er der nogle fodboldkyndige der kan vurdere om det vil være en forstærkelse frem for Skrtel og Carragher?
Link: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -liverpool
For to-tre år siden havde jeg sagt ja uden at tøve, men den dag i dag er jeg noget mere i tvivl.
En dygtig midterforsvarer, der både er god i luften, men kan spille bolden langs jorden og har en udmærket overblik.
Der er dog til tider store disciplinærproblemer mht. røde kort og oversatsede tacklinger.
Er der nogle fodboldkyndige der kan vurdere om det vil være en forstærkelse frem for Skrtel og Carragher?

Det er jo også derfor jeg skriver som jeg gør. Det var jeg alligevel i stand til at regne ud selvHr. Drejer skrev:Det hænger sammen, AJ. Dvs. at slår man mange key passes, så går det udover ens completion rate. Og omvendt, slår man ikke mange key passes, så har man en højere completion rate.

Det skal selvfølgelig tages med, at han har dårligere holdkammerater end fx Silva eller Nasri, men når man spiller så forholdsvis langt tilbage på banen som Adam er begyndt at gøre, så skal man efter min opfattelse ramme en medspiller mindst tre gange ud af fire. Jeg ser ham slet ikke som topholdsmateriale.
Jeg er for såvidt ikke uenig i, at vi mangler spillere af kvalitet, men jeg tror dog ikke det er så mange, som du antyder, for at nå toppen. Som sagt tror jeg det uden for banen også spiller ind - meget endda. Statistisk er vi jo også med helt fremme, hvis vi bare tager tiden under Kenny Dalglish. Nu er statistik taknemmeligt, men det viser i hvert fald en tendens i den rigtige retning, om ikke andet. Kan den fortsættes, bliver det godt...om nogle år, for hvordan vi end vender og drejer det, vinder vi heller ikke de næste par år, uanset hvor meget vi køber ind. Det tør jeg godt sætte en riskiks og et glas saft på højkant på, at vi ikke gør. Vi råber ofte op om, at vi ikke skal ende som ManC og Chelsea. Alligevel skal vi så åbenbart alligevel opføre os ligesom dem og handle vildt og uhæmmet ind. Det giver ingen mening.Niels K skrev:Men det kan vel dårligt være mindre, medmindre vi mener, at vore ungdomsspillere har potentiale til at gå ind på 1. holdet inden for 2-3 år, men så skal vi heller ikke forvente særligt meget så længe.
Vi har ingen venstre back.
Vi har 1 spillende midterforsvarer, der er væk over halvdelen af sæsonen.
Vi har 1 def. midt (ser bort fra CP) og nul virkelig gode distributører (Alonso/Adam-typen)
Vi har ingen wingers
Vi har mellem 5-10 spillere, som virkelig ikke har niveauet til os, og som derfor ikke bør mulige reserver for de foretrukne 11.
Det er ikke city tilstande, men blot kendsgerninger omkring manglerne i truppen, som gerne skal udbedres - jo før, jo bedre.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Mexes er en chance jeg gerne tager, såfremt det ikke er på bekostning af et køb af Cahill. Hvis vi kan komme af med Agger og Skrtel til en fornuftig pris, så kan Mexes' sign-on fee måske være mere end dækket her, og med et køb af Cahill, så har vi altså et topstærkt, konkurrencedygtigt midterforsvar, hvor luften er ekstremt godt dækket ind, mens boldene kan føres roligt frem istedet for at blive losset væk. Cahill/Mexes > Cahill/Agger > Mexes/Agger > Agger/Skrtel.DaBonks skrev:Nu er rygtet om Mexés tilbage i møllen.
My point exactly i indlægget på side 395!AJ skrev:Det er jo også derfor jeg skriver som jeg gør. Det var jeg alligevel i stand til at regne ud selvHr. Drejer skrev:Det hænger sammen, AJ. Dvs. at slår man mange key passes, så går det udover ens completion rate. Og omvendt, slår man ikke mange key passes, så har man en højere completion rate.![]()
Det skal selvfølgelig tages med, at han har dårligere holdkammerater end fx Silva eller Nasri, men når man spiller så forholdsvis langt tilbage på banen som Adam er begyndt at gøre, så skal man efter min opfattelse ramme en medspiller mindst tre gange ud af fire. Jeg ser ham slet ikke som topholdsmateriale.
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell
Jeg mener ikke, at vi handler vildt og uhæmmet ind. Man må bare konstatere, at dem vi har hentet, som skulle være forstærkninger ikke har været det, og så skal de da ikke sidde og hæve deres fede hyre, mens de får splinter i røven. Vi må da skifte vores dårligste spillere, som for manges vedkommende også har alderen imod sig ud, da man ikke kan regne med, at det bliver meget bedre: CP, Konchesky, Jovanovic eller hvad med Cole med monsterlønnen ?nrg skrev:Jeg er for såvidt ikke uenig i, at vi mangler spillere af kvalitet, men jeg tror dog ikke det er så mange, som du antyder, for at nå toppen. Som sagt tror jeg det uden for banen også spiller ind - meget endda. Statistisk er vi jo også med helt fremme, hvis vi bare tager tiden under Kenny Dalglish. Nu er statistik taknemmeligt, men det viser i hvert fald en tendens i den rigtige retning, om ikke andet. Kan den fortsættes, bliver det godt...om nogle år, for hvordan vi end vender og drejer det, vinder vi heller ikke de næste par år, uanset hvor meget vi køber ind. Det tør jeg godt sætte en riskiks og et glas saft på højkant på, at vi ikke gør. Vi råber ofte op om, at vi ikke skal ende som ManC og Chelsea. Alligevel skal vi så åbenbart alligevel opføre os ligesom dem og handle vildt og uhæmmet ind. Det giver ingen mening.Niels K skrev:Men det kan vel dårligt være mindre, medmindre vi mener, at vore ungdomsspillere har potentiale til at gå ind på 1. holdet inden for 2-3 år, men så skal vi heller ikke forvente særligt meget så længe.
Vi har 1 def. midt (ser bort fra CP) og nul virkelig gode distributører (Alonso/Adam-typen)
Vi har ingen wingers
Vi har mellem 5-10 spillere, som virkelig ikke har niveauet til os, og som derfor ikke bør mulige reserver for de foretrukne 11.
Det er ikke city tilstande, men blot kendsgerninger omkring manglerne i truppen, som gerne skal udbedres - jo før, jo bedre.
Jeg siger også, at det super med Kenny, og pointhøsten under ham, kan ingen tage fra os. Der har dog stadig været mange spillemæssige udfald, og vores trup er alt for smal ift. udvalget af rigtige kvalitetsspillere, og vi mangler simpelthen flere spillertyper i truppen: en rigtig venstreback med alderen og skadeshistorikken med sig, en rigtig boldfordeler/holding, en rigtig fløj bl.a., og dem skal man alle have i truppen.
Det kunne måske være, at vi kunne vinde, fø'r vi selv tror det med de rigtige køb, da pointhøsten under Kenny er meget interessant at bygge videre på.
Jeg ved ikke, hvor mange vi skal have, det skal bare være kvalitet, og vi skal af med the dead wood.
Der er spillere vi skal af med og spillere der ingen steder skal. Hvis vi sælger Agger forringer vi forsvaret betydeligt. Mexes når ikke Agger til sokkerholderne og er meget ældre, det vil være direkte hovedløst at sælge Agger for at hente Mexes.Badooo skrev:Mexes er en chance jeg gerne tager, såfremt det ikke er på bekostning af et køb af Cahill. Hvis vi kan komme af med Agger og Skrtel til en fornuftig pris, så kan Mexes' sign-on fee måske være mere end dækket her, og med et køb af Cahill, så har vi altså et topstærkt, konkurrencedygtigt midterforsvar, hvor luften er ekstremt godt dækket ind, mens boldene kan føres roligt frem istedet for at blive losset væk. Cahill/Mexes > Cahill/Agger > Mexes/Agger > Agger/Skrtel.DaBonks skrev:Nu er rygtet om Mexés tilbage i møllen.
Agger er den bedste nordiske forsvarsspiller, og den eneste verdensklassespiller fra Danmark. De skal bare passe på ham, hans spillestil giver mange skader. Første CL-finale som 22 årige og med en assist i finalen. Kæmpe klassespiller, naturtalent.
I mine øjne skal vi beholde Agger og Skrtel. Og hente Cahill og glemme Mexes fuldstændig. Soto skal vi af med.
1. forsvaret må være Agger og Cahill med Carra og Skrtel som gardering. Carra holder ikke så længe igen, vel kun 2 sæsoner.
Kelly og Johnson på højre back og 1 nye venstre backs. Agger som gardering på venstre back og Carra om nødvendigt på højre back.
1 venstre back og 1 ny midterforsvarer er nok. Og Soto bør de overveje.
2 nye defensive midtbanespillere.
Og så skal der hentes et par nye kantspillere. Og Milan samt Cole skal væk eller i gang snart. Ryger Maxi kan de hente en offensiv kreativ midtbanespillere også. Maxi syntes jeg faktisk er god og klart bedre end Cole.
Det er vildt, og så meget kommer der helt sikkert ikke til at ske på en gang.
Men der skal kvalitet i bredden / på bænken. Det er ikke kritik af enkelte spillere, jeg bakker alle i den røde trøje 110 % op både fans og spillere 110 %.Dette er kun fremtidsønskser.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
Helt enig i din betragtning af Aggers evner. Skrtel/Carragher ville kunne fungere fint som backup (som Kyrgiakos gør nu), hvis vi henter Cahill til klubben.Kelly skrev:Der er spillere vi skal af med og spillere der ingen steder skal. Hvis vi sælger Agger forringer vi forsvaret betydeligt. Mexes når ikke Agger til sokkerholderne og er meget ældre, det vil være direkte hovedløst at sælge Agger for at hente Mexes.Badooo skrev:Mexes er en chance jeg gerne tager, såfremt det ikke er på bekostning af et køb af Cahill. Hvis vi kan komme af med Agger og Skrtel til en fornuftig pris, så kan Mexes' sign-on fee måske være mere end dækket her, og med et køb af Cahill, så har vi altså et topstærkt, konkurrencedygtigt midterforsvar, hvor luften er ekstremt godt dækket ind, mens boldene kan føres roligt frem istedet for at blive losset væk. Cahill/Mexes > Cahill/Agger > Mexes/Agger > Agger/Skrtel.DaBonks skrev:Nu er rygtet om Mexés tilbage i møllen.
Agger er den bedste nordiske forsvarsspiller, og den eneste verdensklassespiller fra Danmark. De skal bare passe på ham, hans spillestil giver mange skader. Første CL-finale som 22 årige og med en assist i finalen. Kæmpe klassespiller, naturtalent.
I mine øjne skal vi beholde Agger og Skrtel. Og hente Cahill og glemme Mexes fuldstændig. Soto skal vi af med.
1. forsvaret må være Agger og Cahill med Carra og Skrtel som gardering. Carra holder ikke så længe igen, vel kun 2 sæsoner.
Kelly og Johnson på højre back og 1 nye venstre backs. Agger som gardering på venstre back og Carra om nødvendigt på højre back.
1 venstre back og 1 ny midterforsvarer er nok. Og Soto bør de overveje.
2 nye defensive midtbanespillere.
Og så skal der hentes et par nye kantspillere. Og Milan samt Cole skal væk eller i gang snart. Ryger Maxi kan de hente en offensiv kreativ midtbanespillere også. Maxi syntes jeg faktisk er god og klart bedre end Cole.
Det er vildt, og så meget kommer der helt sikkert ikke til at ske på en gang.
Men der skal kvalitet i bredden / på bænken. Det er ikke kritik af enkelte spillere, jeg bakker alle i den røde trøje 110 % op både fans og spillere 110 %.Dette er kun fremtidsønskser.
Selvfølgelig skal vi ha' skiftet dødvægten ud med kvalitetsspillere, det siger sig selv. Det er spørgsmålet om tempo og timing, det skal gøres i, der bekymrer mig.Niels K skrev:Jeg mener ikke, at vi handler vildt og uhæmmet ind. Man må bare konstatere, at dem vi har hentet, som skulle være forstærkninger ikke har været det, og så skal de da ikke sidde og hæve deres fede hyre, mens de får splinter i røven. Vi må da skifte vores dårligste spillere, som for manges vedkommende også har alderen imod sig ud, da man ikke kan regne med, at det bliver meget bedre: CP, Konchesky, Jovanovic eller hvad med Cole med monsterlønnen ?nrg skrev:Jeg er for såvidt ikke uenig i, at vi mangler spillere af kvalitet, men jeg tror dog ikke det er så mange, som du antyder, for at nå toppen. Som sagt tror jeg det uden for banen også spiller ind - meget endda. Statistisk er vi jo også med helt fremme, hvis vi bare tager tiden under Kenny Dalglish. Nu er statistik taknemmeligt, men det viser i hvert fald en tendens i den rigtige retning, om ikke andet. Kan den fortsættes, bliver det godt...om nogle år, for hvordan vi end vender og drejer det, vinder vi heller ikke de næste par år, uanset hvor meget vi køber ind. Det tør jeg godt sætte en riskiks og et glas saft på højkant på, at vi ikke gør. Vi råber ofte op om, at vi ikke skal ende som ManC og Chelsea. Alligevel skal vi så åbenbart alligevel opføre os ligesom dem og handle vildt og uhæmmet ind. Det giver ingen mening.Niels K skrev:Men det kan vel dårligt være mindre, medmindre vi mener, at vore ungdomsspillere har potentiale til at gå ind på 1. holdet inden for 2-3 år, men så skal vi heller ikke forvente særligt meget så længe.
Vi har ingen wingers
Jeg siger også, at det super med Kenny, og pointhøsten under ham, kan ingen tage fra os. Der har dog stadig været mange spillemæssige udfald, og vores trup er alt for smal ift. udvalget af rigtige kvalitetsspillere, og vi mangler simpelthen flere spillertyper i truppen: en rigtig venstreback med alderen og skadeshistorikken med sig, en rigtig boldfordeler/holding, en rigtig fløj bl.a., og dem skal man alle have i truppen.
Det kunne måske være, at vi kunne vinde, fø'r vi selv tror det med de rigtige køb, da pointhøsten under Kenny er meget interessant at bygge videre på.
Jeg ved ikke, hvor mange vi skal have, det skal bare være kvalitet, og vi skal af med the dead wood.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
1.Spil fordeler/Defensiv Midtbanespiller - Det mangler vi.
2.Forsvars spiller - Agger/? - Det er næsten et must!
3. Fløjespillere - Talenter/Stjerner? - Det må gerne ske til sommer.
Kom så King Kenny, Vis at du kan
2.Forsvars spiller - Agger/? - Det er næsten et must!
3. Fløjespillere - Talenter/Stjerner? - Det må gerne ske til sommer.
Kom så King Kenny, Vis at du kan

You'r Never Walk Alone. ///
Læg mærke til, at jeg på ingen måde klandrer Agger for dårligt spil. Den eneste grund til, at jeg vil af med ham er, at han har en skadeshistorik, man lægger mærke til. Manden kan jo næsten ikke blive indkaldt til landsholdet, uden han kommer tilbage og er skadet de næste 2-3 uger. Det holder bare ikke i en topklub, at man konstant er skadet. Dermed må Mexes imo! være over Agger.Kelly skrev:
Der er spillere vi skal af med og spillere der ingen steder skal. Hvis vi sælger Agger forringer vi forsvaret betydeligt. Mexes når ikke Agger til sokkerholderne og er meget ældre, det vil være direkte hovedløst at sælge Agger for at hente Mexes.
Agger er den bedste nordiske forsvarsspiller, og den eneste verdensklassespiller fra Danmark. De skal bare passe på ham, hans spillestil giver mange skader. Første CL-finale som 22 årige og med en assist i finalen. Kæmpe klassespiller, naturtalent..
Derudover er Mexes 1½ år ældre end Agger. At kalde det "meget" er måske lige at stramme den. Måske hvis det havde været en 3-4 år.
Synes bare Agger er SÅ vital, når han spiller, at jeg faktisk er villig til at se gennem fingre med han konstant er skadet, manden er simpelthen kasse, målene vælter ikke ind i samme grad de kampe han er klar. Hvis der kommer to ind der har samme kvaliteter som Daniel, vil jeg ikke stortude hvis han smutter, men der vil dog trille en tåre. Reina, Agger, Ste G og Suarez(Carroll forhåbentlig også) er LFC´s fundament i årene der kommer. For Ste´s vedkommende er det dog ikke ret mange årBadooo skrev:[Læg mærke til, at jeg på ingen måde klandrer Agger for dårligt spil. Den eneste grund til, at jeg vil af med ham er, at han har en skadeshistorik, man lægger mærke til. Manden kan jo næsten ikke blive indkaldt til landsholdet, uden han kommer tilbage og er skadet de næste 2-3 uger. Det holder bare ikke i en topklub, at man konstant er skadet. Dermed må Mexes imo! være over Agger.
Derudover er Mexes 1½ år ældre end Agger. At kalde det "meget" er måske lige at stramme den. Måske hvis det havde været en 3-4 år.

Verden er smask fuld af hyklere....