Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 24. mar, 2011 16:51

AJ skrev:
Arsenal køber ikke en målmand. Det tror jeg ikke på. Szczesny skulle være et af de største talenter på positionen. Han har da også set ganske upåvirket ud indtil videre med enkelte smuttere. Fabianski er en reserve Wenger er tilfreds med.
De har fået Jens Lehmann tilbage, så de mangler nok ikke det store i Arsenal.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 24. mar, 2011 16:52

Guffi182 skrev:Badoo: Men året inden havde de også solgt en hvis spiller for 80 mio pund. Så derfor har de lidt penge. Men med den gæld de render rundt med er de penge næsten væk. Derfor tror jeg de skal sælger at kunne købe, og ja her er det noget dødvægt som Fergies venner nok skal give god pris for. Men hvis det ikke ser så tror jeg altså ikke de bliver særlig aktive.

Og det er ikke Kelly der er backup på højreback som der ser ud lige nu, det er Glen. Kelly fortjener at være første valg på den plads.
Den bedste spiller, spiller altid! Kelly har gjort det skide godt, men Glen er altså stadig bedre og en del mere erfaren.
Badooo siger, hvad han mener!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 24. mar, 2011 16:57

Man Utd har masser af penge. Det har deres chief executive og Ferguson i hvert fald begge udtalt, og deres manglende ageren de sidste par år skyldes, at markedet ifølge Ferguson er inflated og ikke manglende købekraft. Value for money bliver han ved med at sige. Bebe er bestemt ikke value for money, men det viser jo bare, at de har råd til at satse på et vildskud. Smalling og Hernandez gav de også pæne beløb for. De har desuden udtalt, at de helt vil holde op med at købe spillere over en vis alder, vist 28 år eller sådan noget.
Rooney tror jeg ikke bliver solgt. Ikke efter al balladen fra sidst, hvor det endte med at han forlængede.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 24. mar, 2011 17:03

Surf skrev:Jeg synes det virker som om at folk omtaler artiklen fra The Times som grænsende til fakta? Er der nogen speciel grund til at den har sådan en troværdighed?
Oliver Kay og Tony Barrett er nok de to mest troværdige journalister der findes, og dem med mest insider viden - hvis vi ser bort fra Liverpool Echo. Derfor tager man deres udmeldinger mere seriøst, end så mange andre journalister.

Stephenson

Indlæg af Stephenson » torsdag, 24. mar, 2011 17:33

AJ skrev:Man Utd har masser af penge. Det har deres chief executive og Ferguson i hvert fald begge udtalt, og deres manglende ageren de sidste par år skyldes, at markedet ifølge Ferguson er inflated og ikke manglende købekraft. Value for money bliver han ved med at sige. Bebe er bestemt ikke value for money, men det viser jo bare, at de har råd til at satse på et vildskud. Smalling og Hernandez gav de også pæne beløb for. De har desuden udtalt, at de helt vil holde op med at købe spillere over en vis alder, vist 28 år eller sådan noget.
Rooney tror jeg ikke bliver solgt. Ikke efter al balladen fra sidst, hvor det endte med at han forlængede.
Hernandez fik de godt nok til underpris. Men der er 100% på grund af deres scouting system, så de købte ham før VM.

Mht deres udtagelser. Dem giver jeg sgu ikke fem potter pis for. Markedspriserne er hvad de er. Og enten har du penge til at købe, eller også har du ikke.
Når de siger value for money, er det eneste jeg hører "vi har ikke råd til at købe stjerne spillere, så vi satser på unge talenter".
At jeg personligt mener at det er en langt mere fornuftigt indkøbs politik, er jo så en anden sag ;)

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 24. mar, 2011 17:35

Badooo: Den bedste spiller siger du, netop derfor Kelly ;) Stoler langt mere på Kelly i forsvaret end Glen Johnson, og faktisk har Glen være bedre som venstreback end har har været som højre i denne sæson.

AJ: Vi fik jo også at vide vi havde masser af penge at gøre godt med under G&H, men det betød jo ikke det var sandt.
Billede

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Lemmiwinks » torsdag, 24. mar, 2011 17:45

Synes nu godt nok liiiiiiiiige Kelly mangler en klasse op til Johnson.......

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » torsdag, 24. mar, 2011 18:20

Badooo skrev:Dog helst Baines, der btw. skulle have været Liverpool-fan og derfor MÅSKE vil vælge os over Spurs/Scum/Whatever.
Hvor ved du fra at han er Liverpoolfan?
På Wikipedia: "Baines was a boyhood Everton supporter and began his career as part of the club's Centre of Excellence as a left-winger..."
Desuden spiller han også i Everton nu.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 24. mar, 2011 18:36

Mersey Boy skrev:
Badooo skrev:Dog helst Baines, der btw. skulle have været Liverpool-fan og derfor MÅSKE vil vælge os over Spurs/Scum/Whatever.
På Wikipedia: "Baines was a boyhood Everton supporter and began his career as part of the club's Centre of Excellence as a left-winger..."
Jeg har også læst utallige steder at han skulle være barndoms Liverpool fan, det er noget vrøvl med han skulle være everton fan.
Billede

Brugeravatar
agger

Indlæg af agger » torsdag, 24. mar, 2011 18:39

Xenne skrev:
Mersey Boy skrev:
Jeg har også læst utallige steder at han skulle være barndoms Liverpool fan, det er noget vrøvl med han skulle være everton fan.
Men det er stadig kun mersey boy der har en kilde? Det taler lidt for everton fan.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. mar, 2011 18:47

Mugge skrev:
Surf skrev:Jeg synes det virker som om at folk omtaler artiklen fra The Times som grænsende til fakta? Er der nogen speciel grund til at den har sådan en troværdighed?
Oliver Kay og Tony Barrett er nok de to mest troværdige journalister der findes, og dem med mest insider viden - hvis vi ser bort fra Liverpool Echo. Derfor tager man deres udmeldinger mere seriøst, end så mange andre journalister.
Jeg synes ikke Liverpool Echo har haft meget at byde på efter Tony Barrett forlod skuden.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 24. mar, 2011 19:15

AJ skrev:En central midt tror jeg ikke de henter. Carrick og Fletcher har lige forlænget og det tror jeg er at signal om, at det er dem man satser på de næste par år. Scholes spiller også stadig i næste sæson. Anderson, som ganske rigtigt er skadesplaget, har også forlænget til 2015 (tror jeg nok). Derudover virker Gibson som en spiller Ferguson har tiltro til. Hargreaves kan vi godt blive enige om, at man må opgive. Husk dog, at Cleverley kommer tilbage fra sin lejeaftale med Wigan, hvor han har gjort det fint.

Arsenal køber ikke en målmand. Det tror jeg ikke på. Szczesny skulle være et af de største talenter på positionen. Han har da også set ganske upåvirket ud indtil videre med enkelte smuttere. Fabianski er en reserve Wenger er tilfreds med.

Man kan se det som at Chelsea vil følge op på Luiz og Torres købene. Man kan også se det som, at det var så det (med en enkelt eller to undtagelser). Jeg har da set argumenter for, at Man City hentede Dzeko, og Chelsea Luiz og Torres i januar for at være rustet forud for FFP som træder i kraft nu. På den anden side må man stadig overforbruge de første to-tre år eller noget i den stil.
Men nu har Chelsea da efterhånden et godt fundament af spillere, der ikke er fyldt 30; Cech, Ivanovic, Luiz, Alex, Mikel, Ramires, Essien, Zhirkov, Kalou, Torres.
Du har da ret i, at vi ikke har haft nogen form for kontinuitet. Min argument skal dog også ses sådan (som jeg lidt lagde op til med Man City), at vi ikke nødvendigvis bliver kørt agterud med det samme hvis vi ikke hopper med på indkøbsvognen, da de andre hold så vil skulle bruge tid på at spille folk ind.
De midtbanespillere du nævner fra Man U er langt fra kreative, og deri består deres problem. De mangler en boldfordeler på midtbanen. De mangler en der kan lægge en fremadrettet aflevering, Hvilket kom til udtryk på Anfield. De havde ikke en fremadrettet aflevering i hele 1. halvleg fra deres centrale midtbane.

Arsenal har pt. en 20 årige målmand. Spørgsmålet er om Wenger tør at satse på ham gennem en hel sæson. De har lige lejet Lehmann for resten af sæsonen.

AJ skal vi vædde på at Chelsea vil købe stort ind til sommer?

Der kommer til at ske forandringer i Chelsea til sommer. Drogba forventer jeg ikke spiller i Chelsea næste sæson, det samme med Anelka. Ergo skal der hentes en ny angriber. Deres midtbane mangler kreativitet. Der bliver hentet en ny til midtbanen. Malouda forventer jeg også skifter Chelsea ud med nye græsgange. Der skal hentes en ny ving.

De spillere du nævner fra Chelsea, er der ingen der f.eks. kan tage over efter Lampard, som bliver 33 til sommer. Dernæst er deres trup for smal, som det er kommet til udtryk i denne sæson. De mangler i den grad bredde på holdet. Når de har haft et par spillere ude, så er deres spil faldet betragtligt i niveau. Så der kommer store ændringer i Chelsea.

Kontinuitet: Hvis vi køber 3 spillere vil det gå ud over kontinuiteten?, hvad med 5, eller 6, hvor går din grænse mellem at det går udover kontinuiteten, og at det ikke gør. Jeg synes ikke det er et spørgsmål om hvor mange vi køber. Jeg synes det handler mere om vi har rygraden på holdet (noget Man C ikke havde). Og vi har en rygrad på holdet i form af Reina, Carra, Agger, Gerrard, Lucas, Kuyt og til dels også Johnson. Og vi har Kelly, Shelvey, Suarez, Carroll og Wilson klar i kulissen til at tegne rygraden på holdet de næste mange år. Så uanset hvem vi køber og om det bliver 3, 4 eller 5, så er det ovennævnte spillere der står for kontinuiteten.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » torsdag, 24. mar, 2011 19:45

AJ skrev:Man Utd har masser af penge. Det har deres chief executive og Ferguson i hvert fald begge udtalt.
Jeg læste på ttv, at de lige havde fremlagt et underskud på svimlende 900 mio. danske kroner. Måske det mere er grunden til, at de ikke har brugt mange penge, de sidste par transfervinduer. Det er i hvert fald et underskud, der burde kunne mærkes. Meget af underskuddet er også renter på lån, som vi selv kendte det.

Og jeg synes da også, jeg læste, at Barcelona havde et milliardunderskud sidste år. Det var oppe at vende i sommers, da Mallorca ikke fik lov til at spille europæisk med deres økonomi, mens Barcelona selvfølgelig måtte trods deres økonomi.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 24. mar, 2011 20:03

"Baines was a boyhood Liverpool supporter and began his career as part of the club's Centre of Excellence as a left-winger. He also represented the Merseyside boys team, but his career went no further at Liverpool"

Lader til, at Wikipedia er lidt uenig med sig selv. Derudover er jeg også forholdsvis sikker på, at han selv engang udtalte det i et interview, men det har jeg ikke været i stand til at finde frem til.

Edit: "As a lifelong Liverpool supporter, Baines would be interested in a move across Stanley Park" - http://www.goal.com/en-us/news/69/trans ... t-backs-on
Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 24. mar, 2011 20:14

@ Hr. Drejer

Læg mærke til at jeg ikke forholder mig til hvad Man Utd mangler på deres midtbane. At du mener de mangler kreativitet betyder jo ikke per automatik at de henter en midtbanespiller.

Arsenal hentede vel Lehmann fordi både Szczesny og Fabianski er skadede. Jeg tror helt sikkert Wenger har tillid til Szczesny som førstevalg - også over en hel sæson.

Mht. Chelsea, snakker vi så antal pund brugt på spillere eller antal spillere hentet? Og hvor mange.

3 spillere ville være fint - hvis de er de rigtige. Jeg ville også kunne gå med til fire. Fem virker af meget hvis de alle skal kunne gå ind i startopstillingen.

@ Aarhus

Jeg ved ikke til fulde hvordan deres økonomi hænger sammen, men jeg kan forestille mig at det for nyligt præsenterede underskud ikke influerer på deres transferbudget. De har en såkaldt pulje lagt til side til spillerindkøb hvor der efter sigende skulle stå £130m.

Besvar