Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 26. feb, 2011 11:53

Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_N'Zogbia

Jeg tror personligt at denne fyr kommer til Liverpool til sommer. Det står helt for egen regning.
Spørgsmålet er bare vil han forstærke holdet ?.
Klar forstærkning. Jeg var ovre at se kampen mod Wigan og han drev i særdeleshed GJ rundt i manegen. Kelly havde bedre styr på ham, men han er hurtig, teknisk dygtig og har et super godt venstreben. Der findes selvfølgelig bedre venstrekants spillere, men han vil helt sikkert forstærke holdet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. feb, 2011 12:12

Emmy skrev:
Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_N'Zogbia

Jeg tror personligt at denne fyr kommer til Liverpool til sommer. Det står helt for egen regning.
Spørgsmålet er bare vil han forstærke holdet ?.
Klar forstærkning. Jeg var ovre at se kampen mod Wigan og han drev i særdeleshed GJ rundt i manegen. Kelly havde bedre styr på ham, men han er hurtig, teknisk dygtig og har et super godt venstreben. Der findes selvfølgelig bedre venstrekants spillere, men han vil helt sikkert forstærke holdet.
Tak Emmy fedt du melder ind, når du har set ham live. Det lyder til at N'Zogbia kunne være en rigtig spændende type til vores hold. Kanon.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 26. feb, 2011 12:24

AJ skrev:Hvem er bedre?
Netop. Dertil lagt Lucas efterhånden bløder Liverpool blod, hvilket er vigtigere en spillere der vender klubben ryggen ligeså snart det ikke går så godt.

I øvrigt kunne jeg godt se Lassana Diarra som en ny central defensiv midtbanespiller.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 26. feb, 2011 12:28

Klar forstærkning. Jeg var ovre at se kampen mod Wigan og han drev i særdeleshed GJ rundt i manegen. Kelly havde bedre styr på ham, men han er hurtig, teknisk dygtig og har et super godt venstreben. Der findes selvfølgelig bedre venstrekants spillere, men han vil helt sikkert forstærke holdet.[/quote]

http://www.metro.co.uk/sport/football/8 ... -liverpool

Her er faktisk en artikel om N'Zogbia fra d.d.
Come on Liverpool vi skal have 3 point i morgen. Tottenham smed 3 streger i mandags, vi skal have den 4. plads.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 26. feb, 2011 12:58

Hvem foretrækker i af N'Zogbia og Asley Young? Hvad er deres styrker og svagheder, og hvordan vil de passe ind på vores dejlige hold? Jeg er efterhånden i tvivl. Var klar til Young, men er kommet i tvivl efter at have set N'Zogbia et par gange.

Men havde N'Zogbia og Carroll ikke en konflikt i Newcastle på et tidspunkt?

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » lørdag, 26. feb, 2011 14:09

Hr. Drejer skrev:Hvem foretrækker i af N'Zogbia og Asley Young?
Bale...men det korte og det lange er, at vi skal have en rigtig fløjspiller til sommer, der kan levere kvalificerede indlæg (til Caroll), udfordre, og gå til baglinien. Og heldigvis har alle nævnte de kvaliteter i en eller anden grad, så må vi håbe, at Kenny er med på den, men mon ik'.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 26. feb, 2011 14:18

Jeg var helt vildt meget for at vi hentede ham fra Newcastle, det var der dog ikke mange der talte for.
Han er en spændende spiller der helt sikkert ville styrke holdet, jeg ser dog gerne vi tager en spiller på hylden højre.
Mata, Bastos evt?
Billede

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 26. feb, 2011 15:27

Jeg foretrækker helt klart Young frem for N'Zogbia. Young virker overhovedet ikke som en type, der skaber problemer, hvilket er det modsatte af N'Zogbia. Jeg synes også Young har vist sit værd over en længere periode, mens N'Zogbia mest er blomstret op for alvor her på det seneste. Det kunne være tegn på en sen opblomstring, men også at han bare er inde i en god periode. Young er kun ét år ældre end N'Zogbia.

veffe69

Indlæg af veffe69 » lørdag, 26. feb, 2011 17:55

Xenne skrev:Jeg var helt vildt meget for at vi hentede ham fra Newcastle, det var der dog ikke mange der talte for.
Han er en spændende spiller der helt sikkert ville styrke holdet, jeg ser dog gerne vi tager en spiller på hylden højre.
Mata, Bastos
evt?
:? Er de ikke venstre side spillere :?: :?: :?: :?: ;)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 26. feb, 2011 21:38

veffe69 skrev:
Xenne skrev:Jeg var helt vildt meget for at vi hentede ham fra Newcastle, det var der dog ikke mange der talte for.
Han er en spændende spiller der helt sikkert ville styrke holdet, jeg ser dog gerne vi tager en spiller på hylden Højer.
Mata, Bastos
evt?
:? Er de ikke venstre side spillere :?: :?: :?: :?: ;)
Jo, det var en smutter :)
Billede

No maam

Indlæg af No maam » lørdag, 26. feb, 2011 22:43

Hekkem skrev:
Netop. Dertil lagt Lucas efterhånden bløder Liverpool blod, hvilket er vigtigere en spillere der vender klubben ryggen ligeså snart det ikke går så godt.

I øvrigt kunne jeg godt se Lassana Diarra som en ny central defensiv midtbanespiller.
Nu må i simpelthen stoppe med jeres forgudelse af middelmådige spillere hvis eneste kvalitet er at arbejde røven ud af bukserne. Og her slæber jeg lige Kuyt med ind i debatten, for lige som Lucas er han alt for langsom og alt for dårlig med bolden til at være en del af et PL mesterhold.
Der findes mindst 8 defensive CM´ere alene i PL der er bedre end lucas:

Essien - Chelsea
Cattermole - Sunderland
Song - Arsenal
Diaby - Arsenal
Fellaini - Everton
Tiote - Newcastle
Huddlestone - Spurs
Hargreaves - scum (skadet for tiden)

Scholes - scum (spiller ind i mellem pladsen)

Scott Parker - West Ham kunne måske nævnes, men jeg ved dog ikke om man kan sammenligne deres positioner helt da han som oftest spiller den ene af to centrale midfielders i en 4-4-2. Men uanset, så er han en langt bedre og mere komplet spiller end Lucas.

Lucas er vokset fra at stinke til at være en habil spiller der ind imellem leverer rigtigtgode kampe som feks. Chelsea senest.
Efterfølgende viste han så et lidt andet niveau i de to Prag kampe.

Men et er sikkert, så længe han er en del af vores start ellever bliver vi aldrig mestre!

Corfitzen

Indlæg af Corfitzen » søndag, 27. feb, 2011 00:15

Når snakken nu går om en DM. Hvad ville folk så sige til ham her?

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/pre ... ld-love-to

Udover at han er en FM legende, så har han vist også en del potientale i virkeligheden. Er klar fortaler for denne handel.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 27. feb, 2011 01:08

AJ skrev:Jeg foretrækker helt klart Young frem for N'Zogbia. Young virker overhovedet ikke som en type, der skaber problemer, hvilket er det modsatte af N'Zogbia. Jeg synes også Young har vist sit værd over en længere periode, mens N'Zogbia mest er blomstret op for alvor her på det seneste. Det kunne være tegn på en sen opblomstring, men også at han bare er inde i en god periode. Young er kun ét år ældre end N'Zogbia.
Men det er nok også en af grundene til at man talte om omkring 10 mio. pund for N'Zogbia og 20 mio. pund for Young. Ser vi på value for money, så vælger jeg N'Zogbia any day ift. de priser. Tager man alle faktorer med, så er den omkring 55/60-45/40 i Youngs favør om hvordan jeg vurderer spillerne - nok mest 55/45.

Young er bedre som playmaker og nok den mest intelligente af de to spillere. N'Zogbia er dog bedre som rendyrket winger (ned til baglinjen og slå indlæg), hvis du spørger mig. Men N'Zogbia er f.eks. ikke lige så dygtig en kombinationsspiller som Young. Det er et svært valg.

En ting der kan gøre valget nemmere er dog Youngs kommercielle værdi. Han er en offensiv profil i ligaen og han er engelsk - det plejer at sælge en del trøjer på de britiske øer. Det kommer dog også meget an på hvordan vi vil spille. Jeg er tilhænger af den 4-3-3 opstilling som Chelsea har benyttet i nogle år snart. Young giver størst fleksibilitet i det system.

Den ting der kan svinge pendulet over mod Young i sommerens transfervindue er spillerens kontraktstatus. Han har til sommer kun et år tilbage af kontrakten og så virker det ikke urealistisk at Villa vil acceptere et bud på omkring 10 mio. pund - meget i stil med da vi solgte Owen til Real Madrid.

Så er Villa villige til at handle til sommer, så lad os hente Ashley Young. Så vil vi have en besætning der hedder:
ST: Carroll, Suarez, N'Gog, Kuyt.
LW: Young, Suarez, Cole, Kuyt, Maxi
RW: Suarez, Cole, Kuyt, Young, Maxi

Jeg kan godt forestille mig at vi skiller os af med Maxi, da han er en aldrende spiller og åbenbart ikke har tænkt sig at lære engelsk. Synes dog han er en fin spiller at have i truppen. Ser man bort fra Carroll og N'Gog, så har vi en del spillere der kan dække mange positioner - det kan også komme til udtryk på banen når vi spiller. Den ene centrale midtbanespiller i systemet er ret offensiv, så den rolle kan spillere som Suarez, Young, Cole, Kuyt og Maxi også falde ind i. Samlet set giver det stor fleksibilitet og stiller store krav til modstander forsvarets organisation.

Køber man Young får vi dog en spiller der er meget glad for at trække ind i banen og så er det lige så vigtigt at vi får en venstreback, der kan holde bredden i systemet. Ellers bliver spillet for centraliseret og for nemt at forsvare sig imod, ligesom man nok ikke får udnyttet Carrolls styrker tilstrækkeligt.

Udover de ovennævnte spillere har vi selvfølgelig nogle unge gutter som Ecclestone og Amoo, der måske kan indgå i rotationen. Jeg forventer dog at begge spillere vil blive lejet ud i næste sæson, hvor minimum en Championship klub forhåbentlig er destinationen. Jovanovic er der selvfølgelig også, men ham har vi efterhånden afskrevet et flere frygtelige præstationer.

Men det er indiskutabelt at vi skal have en fleksibel kantspiller i sommerpausen. Young, N'Zogbia og Hazard virker til at være favoritterne, hvis man skal tro medierne. Hazard ser ud til at ville spille i Spanien og så må vi vælge mellem Young og N'Zogbia - er prisen på Young rigtig til sommer på baggrund af kontraktsituationen, så er jeg enig i at vi skal vælge ham.

Umiddelbart tror jeg dog en enkelt kvalitetsspiller mere til offensiven vil være nok - hvad siger I andre? Og nej, 4-4-2 skal og vil ikke komme på tale. Bare denne sæsons erfaringer med en klassisk 4-mands-midtbane bør være argumentere nok imod det. På hold der vil være boldstyrende er det et must at overloade midtbanen i nutidens fodbold.

Edit: Og så glemte jeg helt Pacheco i farten, der jo også er en meget fleksibel spiller. Det kunne dog godt virke som om han bør lejes ud en sæson, hvis vi nogensinde skal skal se ham udleve potentialet. Virker ikke som om Liverpool har tid til at lade ham spille et vist antal kampe i træk - og slet ikke hvis han leverer svage præstationer i de første 2-3 kampe.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 27. feb, 2011 02:38

No maam skrev:
Hekkem skrev:

Nu må i simpelthen stoppe med jeres forgudelse af middelmådige spillere hvis eneste kvalitet er at arbejde røven ud af bukserne. Og her slæber jeg lige Kuyt med ind i debatten, for lige som Lucas er han alt for langsom og alt for dårlig med bolden til at være en del af et PL mesterhold.
Der findes mindst 8 defensive CM´ere alene i PL der er bedre end lucas:

Essien - Chelsea
Cattermole - Sunderland
Song - Arsenal
Diaby - Arsenal
Fellaini - Everton
Tiote - Newcastle
Huddlestone - Spurs
Hargreaves - scum (skadet for tiden)

Scholes - scum (spiller ind i mellem pladsen)

Scott Parker - West Ham kunne måske nævnes, men jeg ved dog ikke om man kan sammenligne deres positioner helt da han som oftest spiller den ene af to centrale midfielders i en 4-4-2. Men uanset, så er han en langt bedre og mere komplet spiller end Lucas.

Lucas er vokset fra at stinke til at være en habil spiller der ind imellem leverer rigtigtgode kampe som feks. Chelsea senest.
Efterfølgende viste han så et lidt andet niveau i de to Prag kampe.

Men et er sikkert, så længe han er en del af vores start ellever bliver vi aldrig mestre!
Det markerede er jo direkte useriøst. Det er muligt, at du er den herinde, der gør det på mest saglig vis, men du kører altså en helt ekstrem og nedgørende hetz mod Lucas. Og det giver ingen mening, nu langt størstedelen af fodboldverdenen (tre Liverpool-managers og Brasiliens landstræner(e) inkluderet) er begyndt at se, at han jo faktisk har udviklet sig til en ganske dygtig spiller (for at sige det mildt).

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 27. feb, 2011 04:17

Sælg Aquilani til Juventus. Sælg CP til whatever. Indkomst: 15 mio pund.

Køb Scott Parker når West Ham er sendt til tælling. Køb Blaise Matuidi. Total pris: 10 mio pund. 5 mio. overskud. Styrket midtbane.

Hent Afellay for 12. Hent N'Zogbia for 12-13. Hent Marveaux for 0 netto. Total pris: 25 mio pund. - tidligere overskud = 20. mio pund underskud. Styrket offensiv og kanter.

Køb Cahill for 16. Køb Enrique for 7. Lad Insua komme tilbage gratis. Lad Wilson og Ayala overtage 4.- og 5.-valget i truppen. Total pris: 23. 43 mio. samlet underskud. Styrket defensiv.

Hent en angriber som backup for 8-10 mio. pund. Total pris: 8-10 mio pund. 53 mio. samlet underskud.

Sælg Cole for 5. Sælg Skrtel for 4. Sælg Jovanovic for 3 (resten til hans løn for at slippe af med ham). Sælg Kyrgiakos for 2. Sælg Jones for 1. Sælg Maxi for 4. Total indkomst: 5+4+3+2+1+4 = 19. Samlet underskud: 53 - 19 = 34.

Sådan skal den ged barberes. Samlet ud: 8 spillere. Samlet ind: 11 spillere. Bredden er styrket. Start11'eren er styrket. Vi har samlet brugt lige under 40 (realistisk set ;) ).
Badooo siger, hvad han mener!

Besvar