Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Steven__Gerrard

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 16. feb, 2011 19:34

Remember96 skrev:
Hr. Drejer skrev:....
Han bliver ofte sammenlignet med Malouda. Spændende spiller..
Mener at Comolli har sammenlignet ham med en mindre fysisk udgave af Malouda, men dejligt hvis vi får nogle ordentlige kanter. Så henter vi også lige Taiwo på free-transfer, så har vi forstærket VB og venstre kant, hvor vi har været udsat. Så sælg Cole, så vi sparer hans store løncheck. Dermed er der penge til en rigtig god CB a la Cahill, Charlie og måske en angriber til. Så vil jeg mene, at vores trup er rigtig stærk og har en god sammensætning af unge og gamle.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

steffanp

Indlæg af steffanp » onsdag, 16. feb, 2011 20:23

Steven__Gerrard skrev:
Remember96 skrev:
Mener at Comolli har sammenlignet ham med en mindre fysisk udgave af Malouda, men dejligt hvis vi får nogle ordentlige kanter. Så henter vi også lige Taiwo på free-transfer, så har vi forstærket VB og venstre kant, hvor vi har været udsat. Så sælg Cole, så vi sparer hans store løncheck. Dermed er der penge til en rigtig god CB a la Cahill, Charlie og måske en angriber til. Så vil jeg mene, at vores trup er rigtig stærk og har en god sammensætning af unge og gamle.

Er stort set enig med dig Steven, men syntes ikke vi skal ha en Angriber mere, Er mere til en god CB og VB .. også en Ny wing også sælge cole, det er rigtigt .. :)

Taiwo som VB.

Mamadau Sahko som CB

Sælg cole. ny wing . Elia ? måske .. kom med nogle gode navne ? ..

Jeg syntes vi skal ha lidt talenter også sælge nogle af de ældre spiller samt ubruglige spiller .

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 16. feb, 2011 21:35

steffanp skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Remember96 skrev:

Er stort set enig med dig Steven, men syntes ikke vi skal ha en Angriber mere, Er mere til en god CB og VB .. også en Ny wing også sælge cole, det er rigtigt .. :)

Taiwo som VB.

Mamadau Sahko som CB

Jeg syntes vi skal ha lidt talenter også sælge nogle af de ældre spiller samt ubruglige spiller .
Læs hvad manden skriver ;)
Steven__Gerrard skrev: Så henter vi også lige Taiwo på free-transfer, så har vi forstærket VB[...]Dermed er der penge til en rigtig god CB a la Cahill, Charlie og måske en angriber til
1. Vi henter Taiwo, som er VB
2. Vi henter Cahill som er CB
3. Vi henter Charlie (Adam) som er CM
4. Vi henter måske liiiige en angriber mere (Han må i min verden gerne være en smule gammel og billig hvis det er. Fabiano, anyone??)
Badooo siger, hvad han mener!

steffanp

Indlæg af steffanp » onsdag, 16. feb, 2011 21:59

Badooo skrev:
steffanp skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Remember96 skrev:

Taiwo som VB.

Mamadau Sahko som CB

Steven__Gerrard skrev: Så henter vi også lige Taiwo på free-transfer, så har vi forstærket VB[...]Dermed er der penge til en rigtig god CB a la Cahill, Charlie og måske en angriber til
4. Vi henter måske liiiige en angriber mere (Han må i min verden gerne være en smule gammel og billig hvis det er. Fabiano, anyone??)

Har jeg ligesom gjort :gunfire:

Hvorfor hente en angriber mere, altså det er jo ikke manager det her. Se nu mere klart på tingene.
Vi mangler en wing forhold til en angriber mere!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 16. feb, 2011 22:44

Så du læser altså det han skriver, og konkluderer "Jamen jeg vil ikke have en angriber, så jeg skriver at jeg HELLERE mener vi skal have en CB og en VB, på trods af, at han netop skriver vi skal have en CB og en VB".

Derudover, hvem siger at det DU siger er korrekt? I mine øjne (og jeg ser meget, meget klart på alting) er der netop brug for en angriber af kaliber mere. Hvad nu hvis Suarez bliver skadet? Hvad nu hvis Carroll bliver skadet? N'Gog har ikke niveauet til at erstatte en af dem i 3-4 uger. Der skal altså sidde en fuldgod erstatning klar. Det finder du også i alle andre topklubber i PL. Dén kendsgerning går der sgu ikke meget FM i.

EDIT: Og ja, der er da ingen der benægter, at vi skal have 1 eller 2 wings, alt efter systemet. For eksempel er der ikke brug for wings i følgende:
Reina
Johnson-Agger-Cahill-Taiwo
Lucas
Gerrard-Meireles
Angriber-Suarez
Carroll

Men der er derimod brug for den ekstra angriber.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 16. feb, 2011 23:28

Suárez-Carroll-Kuyt-N'Gog. Det burde være mere end rigeligt.

Hvad er det for angribere de andre tophold har?

Rooney-Berbatov-Hernandez-Owen

Van Persie-Bendtner-Chamakh-(Vela)

Tevez-Dzeko-Balotelli-Jô

Crouch-Defoe-Pavlyuchenko-(Keane)

Torres-Drogba-Anelka-Kalou

Kvaliteten i toppen af angrebshierarkiet er måske højere hos (nogle af) vores konkurrenter, men breddemæssigt er vi da fint med.

edit:

Det ville dog ikke gøre mig noget hvis vi hentede Lukaku. Glæder mig allerede til at følge ham i morgen mod Ajax. Jeg har dog primært tænkt mig at holde øje med Ajax' midterforsvarer Toby Aldeweireld, som har virket interessant de gange jeg har set ham. Ham kunne jeg godt se som en joker i vores midterforsvar. En ny Vermaelen.
Derudover skal det selvfølgelig ses hvordan Christian Eriksen klarer sig.

steffanp

Indlæg af steffanp » torsdag, 17. feb, 2011 00:02

Badooo skrev:Så du læser altså det han skriver, og konkluderer "Jamen jeg vil ikke have en angriber, så jeg skriver at jeg HELLERE mener vi skal have en CB og en VB, på trods af, at han netop skriver vi skal have en CB og en VB".

Derudover, hvem siger at det DU siger er korrekt? I mine øjne (og jeg ser meget, meget klart på alting) er der netop brug for en angriber af kaliber mere. Hvad nu hvis Suarez bliver skadet? Hvad nu hvis Carroll bliver skadet? N'Gog har ikke niveauet til at erstatte en af dem i 3-4 uger. Der skal altså sidde en fuldgod erstatning klar. Det finder du også i alle andre topklubber i PL. Dén kendsgerning går der sgu ikke meget FM i.

EDIT: Og ja, der er da ingen der benægter, at vi skal have 1 eller 2 wings, alt efter systemet. For eksempel er der ikke brug for wings i følgende:
Reina
Lucas
Gerrard-Meireles
Angriber-Suarez
Carroll

Siger ikke at JEG har ret, ser nok bare mere klart på tingene :) .. Vi har 2 rigtig gode.. og kuyt og ngog kan os godt scorer... det burde være rigeligt, vi burde styke vores bagkæde.. og nu læser jeg hans tekst, samt ikke din tekst :) ,

men hvis du ser frem til en angriber forhold til en VB og en CB mere.. så syntes jeg kun du ser frem af i banen og kun tænker manager stil ( kalder jeg det ) .. dur ikke vi scorer 100 mål og der går 100 ind.. Du har din mening og jeg har min, dig der starter med og kommentere mig.

læs gerne AJ indslag, kommer faktisk med en god opstilling til hvad jeg mener.
kom med dit angrib :¤)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 17. feb, 2011 00:35

steffanp skrev:
Badooo skrev:Så du læser altså det han skriver, og konkluderer "Jamen jeg vil ikke have en angriber, så jeg skriver at jeg HELLERE mener vi skal have en CB og en VB, på trods af, at han netop skriver vi skal have en CB og en VB".

Reina
Lucas
Gerrard-Meireles
Angriber-Suarez
Carroll

Siger ikke at JEG har ret, ser nok bare mere klart på tingene :) .. Vi har 2 rigtig gode.. og kuyt og ngog kan os godt scorer... det burde være rigeligt, vi burde styke vores bagkæde.. og nu læser jeg hans tekst, samt ikke din tekst :) ,

men hvis du ser frem til en angriber forhold til en VB og en CB mere.. så syntes jeg kun du ser frem af i banen og kun tænker manager stil ( kalder jeg det ) .. dur ikke vi scorer 100 mål og der går 100 ind.. Du har din mening og jeg har min, dig der starter med og kommentere mig.

Du læser ikke hvad jeg skriver. Ganske enkelt. Læser du indlæggene bagfra?

1. Hvordan afgør du, at du ser mest klart? Fordi du føler, at du virkeligt tænker over det hele? Har du en form for insight? Jeg tror vi ser begge lige klart på tingene.
2. Jeg har skrevet flere steder (dvs. i andre tråde og også i denne tråd), at VB og CB er vores største problemer. Jeg skriver ingen steder, at jeg ser frem til en ekstra angriber før en ekstra VB eller CB. Det er der faktisk ingen af os, der skriver. Det er ord, du ligger i munden på os, og det er ekstremt dårlig stil, og giver et meget useriøst billede af dig som debattør.
Hvis du læser det hele igennem en gang eller 2 mere (jo, prøv det. Stille og roligt), så bør du se, at Steven_____Gerrard mener, at vi FØRST skal have en VB og en CB FØR vi går ud og køber en angriber. Derudover spiller jeg ikke FM, så har ingen af mine idéer derfra. Jeg mener bare stadig, at når vi har fået omtalte CB og VB (læs nu efter, min ven. Jeg skriver at vi SKAL HAVE DEM, som jeg har skrevet så mange andre steder), så ville det være oplagt at styrke positioner som midtmidt og angrebet. Det er ikke "kun" at se frem i banen, at man ønsker at styrke angrebspositionen. Det er heller ikke ensbetydende med at der går 100 mål ind, at man har en god angriber siddende på bænken. Det betyder egentligt bare, at når den ene angriber går kold, så kan man sætte en anden ind og stadig bevare størstedelen af sin angrebsstyrke. Dertil er N'Gog ikke god nok (endnu) efter min mening.

Jeg ser gerne en spiller, som kan spille som 2nd striker bag Carroll, men som også kan gå til baglinjen i sin side. Young, måske?

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 17. feb, 2011 00:40

AJ skrev:Suárez-Carroll-Kuyt-N'Gog. Det burde være mere end rigeligt.

Hvad er det for angribere de andre tophold har?

Rooney-Berbatov-Hernandez-Owen

Van Persie-Bendtner-Chamakh-(Vela)

Tevez-Dzeko-Balotelli-Jô

Crouch-Defoe-Pavlyuchenko-(Keane)

Torres-Drogba-Anelka-Kalou

Kvaliteten i toppen af angrebshierarkiet er måske højere hos (nogle af) vores konkurrenter, men breddemæssigt er vi da fint med.
Ja, breddemæssigt er vi fint med. Men vi kunne også, istedet for Carroll have hentet Farlige Frank i FCM (for at sætte det lidt på spidsen) - breddemæssigt ville vi være fint med, men kvalitetsmæssigt??? Kvalitet fremfor kvantitet. Om vi så havde 8 angribere af N'Gogs kaliber til at rende rundt i truppen ville det bare ikke være godt nok efter min mening, da vi skal have en spiller med højere klasse, indtil N'Gog begynder at vise for alvor, hvorfor han er berettiget til at deltage på dette niveau. Det kræver udvikling, og den udvikling kan han sagtens få andre steder i PL imo.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 17. feb, 2011 07:09

De andre fjerdevalg er da ikke bedre.
Owen. Need I say more.
Chamakh er så endda tredjevalg. Han har scoret nogle mål, men har du set ham spille?
Jô vs N'Gog. Hmm. N'Gog er lige et par år yngre og sikkert langt billigere i drift.
Pavlyuchenko (også et tredjevalg) kan sparke hårdt til kuglen, og det er så det.
Kalou. Ja, denne sæson er måske ikke et retvisende billede, men det må som Chelsea fan have været pinefuldt at overvære hans præstationer.

Af ovenstående spillere synes jeg faktisk N'Gog har været den bedste, på trods af manglende mål, i indeværende sæson :o

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 17. feb, 2011 09:14

Vi mangler ny Venstre Back - Johnson, Aurolio.. Det er ikke godt nok

Vi mangler Nye wings - Vi har jo kun Cole (Vil se noget mere) og Jovanovich er elendig!

Vi mangler nok ingen angribspiller, vi har Carroll, Suarez, Kuyt og Ngog, måske en af de unge ? hvem ved ;)

Forsvarsspiller: Agger, Skrtel, Carragher (STOPPER?), vi mangler nok enkelt mere eller to.

DEFENSIV MIDTBANESPILLER/SPILFORDELER: Lucas? :wall: det mener jeg ikke er godt nok. Gérne ny tak King Kenny!

Ellers har vi et glimrende hold
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 17. feb, 2011 09:21

Vi mangler i den grad Wings, Cole har ikke vist noget og det skal han meget gerne snart til.
En spiller som kan spille Wing og Angriber ville også kunne gardere os, Elia, Sanchez, Hulk, Mata?
Billede

steffanp

Indlæg af steffanp » torsdag, 17. feb, 2011 09:44

Badooo skrev:
steffanp skrev:

Reina
Lucas
Gerrard-Meireles
Angriber-Suarez
Carroll

Du læser ikke hvad jeg skriver. Ganske enkelt. Læser du indlæggene bagfra?

1. Hvordan afgør du, at du ser mest klart? Fordi du føler, at du virkeligt tænker over det hele? Har du en form for insight? Jeg tror vi ser begge lige klart på tingene.
2. Jeg har skrevet flere steder (dvs. i andre tråde og også i denne tråd), at VB og CB er vores største problemer. Jeg skriver ingen steder, at jeg ser frem til en ekstra angriber før en ekstra VB eller CB. Det er der faktisk ingen af os, der skriver. Det er ord, du ligger i munden på os, og det er ekstremt dårlig stil, og giver et meget useriøst billede af dig som debattør.
Hvis du læser det hele igennem en gang eller 2 mere (jo, prøv det. Stille og roligt), så bør du se, at Steven_____Gerrard mener, at vi FØRST skal have en VB og en CB FØR vi går ud og køber en angriber. Derudover spiller jeg ikke FM, så har ingen af mine idéer derfra. Jeg mener bare stadig, at når vi har fået omtalte CB og VB (læs nu efter, min ven. Jeg skriver at vi SKAL HAVE DEM, som jeg har skrevet så mange andre steder), så ville det være oplagt at styrke positioner som midtmidt og angrebet. Det er ikke "kun" at se frem i banen, at man ønsker at styrke angrebspositionen. Det er heller ikke ensbetydende med at der går 100 mål ind, at man har en god angriber siddende på bænken. Det betyder egentligt bare, at når den ene angriber går kold, så kan man sætte en anden ind og stadig bevare størstedelen af sin angrebsstyrke. Dertil er N'Gog ikke god nok (endnu) efter min mening.

Jeg ser gerne en spiller, som kan spille som 2nd striker bag Carroll, men som også kan gå til baglinjen i sin side. Young, måske?

Du er ikke hver og skrive debat omkring med. Du vil kun diskuterer og være pisse flabet! Prøv og skriv som andre folk, samt ikke være så langt fremme i skoen. Du går mere op i og kommenterer det negative end og se det positive. Du ejer vel ikke forum ? .. Vi kan alle ha vores mening, jeg kom med en mening til steven_g. Men så vælter du ind i samtalen og kommer med dit mix .

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 17. feb, 2011 11:19

steffanp skrev:
Badooo skrev:
steffanp skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Remember96 skrev:

Taiwo som VB.

Mamadau Sahko som CB

Hvorfor hente en angriber mere, altså det er jo ikke manager det her. Se nu mere klart på tingene.
At hente:
Mamadau Sahko CB. Inden Barcelona henter ham.
Fabio Coentrao som VB, inden Real Madrid henter ham.
Eden Hazard og Neymar til midtbanen / kant.
Karim Benzeman til angrebet.
Insua tilbage fra lejemål.
Hente en defensiv midtbanespiller. Hvem ved jeg ikke, men en boldfast og ung spiller.

Alle gode og unge, og med masser gensalgsværdi. Og alle vil flytte holdet i den rigtige retning.
Forsøg at sælge Soto, Poul, Milan Jovanovic, Joe Cole, Lucas og Ngog.
Jeg tror ikke på alle de middelgode spillere vi sættes i forbindelse med pt. Så kan de lige så godt lade værre med at handle. SKal der handles skal det være fra hylde 1. Alt andet flytter intet.
Foruden skal der hentes mindst 1 stort engelsk talent.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 17. feb, 2011 11:22

Kelly skrev:
steffanp skrev:
Badooo skrev:
steffanp skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Remember96 skrev:

Taiwo som VB.

Mamadau Sahko som CB

At hente:
Mamadau Sahko CB. Inden Barcelona henter ham.
Fabio Coentrao som VB, inden Real Madrid henter ham.
Eden Hazard og Neymar til midtbanen / kant.
Karim Benzeman til angrebet.
Insua tilbage fra lejemål.
Hente en defensiv midtbanespiller. Hvem ved jeg ikke, men en boldfast og ung spiller.

Alle gode og unge, og med masser gensalgsværdi. Og alle vil flytte holdet i den rigtige retning.
Forsøg at sælge Soto, Poul, Milan Jovanovic, Joe Cole, Lucas og Ngog.
Jeg tror ikke på alle de middelgode spillere vi sættes i forbindelse med pt. Så kan de lige så godt lade værre med at handle. SKal der handles skal det være fra hylde 1. Alt andet flytter intet.
Foruden skal der hentes mindst 1 stort engelsk talent.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar