Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pede » onsdag, 16. feb, 2011 01:39

Bondo skrev: ---------------REINA---------------

KELLY--RICHARDS---AGGER--JOHNSON

--------AQUILANI--GOURCUFF---------

----GERRARD---PJANIC---SUAREZ-----

--------------CARROL----------------
Er det ikke tre nærmest identiske spillere?

Richards og Agger vil hvert fald få nok os se til.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 16. feb, 2011 01:43

Med Bondos trup må man da håbe, at alle spillere kan spille hver evig eneste kamp, for der er da godt nok langt ned fra nummer 1 til nummer 2 på stort set samtlige positioner.

Bredden er essentiel når man vil vinde PL. Det kan godt være, at man kan stille en start-11'er af lutter stjernespillere, men hvis 2-3 af dem er skadet samtidigt og man så er nødt til at sætte 15-årige ungdomsspillere ind istedet, så går gassen sgu lidt af ballonen.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 16. feb, 2011 08:52

Badooo skrev:Med Bondos trup må man da håbe, at alle spillere kan spille hver evig eneste kamp, for der er da godt nok langt ned fra nummer 1 til nummer 2 på stort set samtlige positioner.

Bredden er essentiel når man vil vinde PL. Det kan godt være, at man kan stille en start-11'er af lutter stjernespillere, men hvis 2-3 af dem er skadet samtidigt og man så er nødt til at sætte 15-årige ungdomsspillere ind istedet, så går gassen sgu lidt af ballonen.
Ja helt enig, længde af bænken afgør mesterskabet.
Nu skriver jeg bare noget, som jeg ved er helt urealistisk. Men hvis Liverpool ville rykke alvorligt på midtbanen skulle de hente Snijder.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Bondo

Indlæg af Bondo » onsdag, 16. feb, 2011 09:25

indrømmet, prioritet 1 var pass'n'move og offensiv fodbold og ikke midst unge spillere..

dog er jeg ikke enig i, at vi bliver skydetelt.. jeg vil mene, at med det forsvar, så har liverpool måske PL's bedste forsvar.. jeg vil mene at med det hold, har liverpool PL's bedste angreb og den bedste midtbane..

med det hold jeg har stillet op, mangler der muligvis en destruktiv spiller, men virkeligheden er, at hvis man selv står for 60% possession, så vil det i sig selv minimere nødvendigheden for forsvaret..

derudover glemmer folk, at aquilani altså er defensiv midtbane i juventus, og gør et overdrevet godt job..

til jer der mener at jeg mangler bredden, så vil jeg lige minde om, at vi har en Turan(til offensiv midt) på bænken, og det samme med miereles.. derudover har jeg en super god reserve til angrebspladsen i en Lukaku og så til forsvaret har jeg en insua, carragher og wilson.. på højreback kan johnson altså stadig spille.. og jeg syntes ærligt talt, at bredden er fin, hvis man tager højde for, at man kan ændre formation ved skader og ved træthed..

men indrømmet, vi mangler måske en DM mere.. og måske en mere destruktiv en af slagsen.. men jeg kunne ikke lige finde en realistisk en, som samtidigt har en alder der passer ind i vores nye indkøbspolitik.. måske man skulle skifte GOURCUFF ud med eventuelt Charlie Adam(som også er billigere)?

en helt anden ting, folk også ofte glemmer er, at Gerrard altså kun har ca. 2 år tilbage på topplan, så jeg syntes ligeså godt at man kan finde hans afløser nu(ung spiller, muligvis Jonjo).. carra er 33 nu, og har måske ikke samme niveau næste år..

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 16. feb, 2011 10:24

Hvis vi snakker drømme indkøb så snakker vi

Sakho 12M£
Cahill 15M£
Coentrao 18M£
Hulk 18M£
Elia 12M£
Sanchez 18M£
C.Adams 7M£

Alt i alt ind = 100M£

Ud

Kuyt 8M£
Maxi 5M£
Aquailani 12M£
Insua 3M£
Konchesky 3M£
Jovanovic 5M£
Poulsen 2M£

Alt i alt = 37M£

Så har jeg kun en ting at sige Angrib :)
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 16. feb, 2011 11:49

Jeg synes godt nok I sætter Coentrao lavt. 18mio pund? Come on, vi er sgu ikke den eneste klub efter ham, og selvom Benfica ikke ligefrem mangler penge pt. efter salget af Luiz, så tror jeg nok de skal presse citronen.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 16. feb, 2011 11:59

http://www.sportsvibe.co.uk/liverpool-c ... ch-winger/

Liverpool have agreed the signing of Rennes winger Sylvain Marveaux, after the pacy Frenchman settled a pre-contract agreement at Anfield to sign for a free transfer in the summer.

Marveaux had featured in over 100 appearances for the club primarily as a left-winger. The diminutive 24-year-old stands at just 5ft 7, but offers a creative spark that caught the attention of Liverpool’s Director of Football Strategy Damien Comolli.

Marveaux has already revealed that he will depart Rennes in the summer after 10 years at the club, with many reports suggesting that he has already agreed to join Kenny Dalglish’s Liverpool revolution.

Rennes’ general manager Peter Dreossi claimed; “We will never see Sylvain Marveaux in the jersey of Stade Rennais again."

West Ham saw a bid of £3 million rejected in the summer, though Chelsea have also courted the pacy winger over the past few months. Chelsea did not make a firm offer for the player, eventually leading to Marveaux deciding that Anfield was an appropriate destination for his first move out of France.

The Bleacher Report have revealed that Marveaux was present at Anfield last month during Liverpool’s match against Wolves, but claimed that talks have now concluded and the Frenchman is set to make the switch in July.

Marveaux is unlikely to be the only signing arriving at the club in the summer, with Kenny Dalglish likely to sign a permanent deal and continue the same spending that saw him capture Andy Carroll and Luis Suarez for a combined £58 million.

Aston Villa winger Ashley Young has been repeatedly linked with a switch to the northwest, as has Blackpool skipper Charlie Adam. Many Liverpool fans believe their side have lacked a quality winger since Luis Garcia, with the likes of Milan Jovanovic and Joe Cole struggling to make an impact upon the first team.

Many believe that Marveaux could help to ease the problems Liverpool have experienced in wide positions. Dalglish is also likely to want a left-back having played Glen Johnson out of position there since he took over from Roy Hodgson.

Kender ikke kilden, så jeg ved ikke hvor troværdigt det er.

Men hvad er han for en type?

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 16. feb, 2011 12:02

Det har du nok ret i, jeg syntes bare det er urealistisk at give over 20M£ for en spiller fra den Portugisiske, men lads os så sige 20M£ :)

Han er bare must have, sammen med Sakho. de har begge mange år tilbage i benene, jeg så også gerne Mata :)
Jeg har kigget lidt på nettet og kan ikke finde ud af hvorfor han ikke var med igår, han er vel nok stadig skadet, kan bare ikke lige finde nogle artikler om det på nettet.
Billede

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 16. feb, 2011 12:29

Hr. Drejer skrev:...
Det er det eneste medie, der bringer historien. Der er vel tale om overfortolkning af, at Marveaux har sagt, at han spiste porrer igår, og journalisten har så været ude og kigge i Marveauxs skraldespand og fundet indpakning til porrerne, og set at de er dyrket lige uden for Liverpool. 1+1 = 9 :aliboronz2: , Marveaux må have skrevet under med Liverpool.

Såfremt det faktisk skulle have sin rigtighed, så ud-e-mærket! Så mangler vi kun én winger. Og vi kan håbe lidt på, at Comolli også lige tager forbi Marseilles og får en præ-kontrakt med en eller anden venstre back derovre fra.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 16. feb, 2011 12:40

Xenne skrev:Det har du nok ret i, jeg syntes bare det er urealistisk at give over 20M£ for en spiller fra den Portugisiske, men lads os så sige 20M£ :)

Han er bare must have, sammen med Sakho. de har begge mange år tilbage i benene, jeg så også gerne Mata :)
Jeg har kigget lidt på nettet og kan ikke finde ud af hvorfor han ikke var med igår, han er vel nok stadig skadet, kan bare ikke lige finde nogle artikler om det på nettet.
Alt afhænger vel af niveau. Jeg synes for eksempel også, at 60 mio. kroner er meget for en spiller fra SAS-ligaen, men sådan en købte vi jo også. Hvis Coentrao kan være en sikker skanse på venstre back for de næste 10 år, så er 20-23 mio. pund sgu givet ret godt ud.

steffanp

Indlæg af steffanp » onsdag, 16. feb, 2011 16:45

Hvad er der galt med Taiwo..

Free Sign.. Dyr i drift.. ja det er han, men vi må da betale for og ha stjene spiller til og rende rundt.

Fjerner vi nogle af de der mellem spiller vi godt kan undvære.. Paul m , Ngog, Ivanovic .

Så burde der nok være råd til og ha sådan en spiller til og rende rundt, mange af vores talenter er bedre end de nævnte der. :director:

smid en kommentar

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers
Alder: 34

Indlæg af Lemmiwinks » onsdag, 16. feb, 2011 17:02

Hr. Drejer skrev:http://www.sportsvibe.co.uk/liverpool-c ... ch-winger/

Liverpool have agreed the signing of Rennes winger Sylvain Marveaux, after the pacy Frenchman settled a pre-contract agreement at Anfield to sign for a free transfer in the summer.

Marveaux had featured in over 100 appearances for the club primarily as a left-winger. The diminutive 24-year-old stands at just 5ft 7, but offers a creative spark that caught the attention of Liverpool’s Director of Football Strategy Damien Comolli.

Marveaux has already revealed that he will depart Rennes in the summer after 10 years at the club, with many reports suggesting that he has already agreed to join Kenny Dalglish’s Liverpool revolution.

Rennes’ general manager Peter Dreossi claimed; “We will never see Sylvain Marveaux in the jersey of Stade Rennais again."

West Ham saw a bid of £3 million rejected in the summer, though Chelsea have also courted the pacy winger over the past few months. Chelsea did not make a firm offer for the player, eventually leading to Marveaux deciding that Anfield was an appropriate destination for his first move out of France.

The Bleacher Report have revealed that Marveaux was present at Anfield last month during Liverpool’s match against Wolves, but claimed that talks have now concluded and the Frenchman is set to make the switch in July.

Marveaux is unlikely to be the only signing arriving at the club in the summer, with Kenny Dalglish likely to sign a permanent deal and continue the same spending that saw him capture Andy Carroll and Luis Suarez for a combined £58 million.

Aston Villa winger Ashley Young has been repeatedly linked with a switch to the northwest, as has Blackpool skipper Charlie Adam. Many Liverpool fans believe their side have lacked a quality winger since Luis Garcia, with the likes of Milan Jovanovic and Joe Cole struggling to make an impact upon the first team.

Many believe that Marveaux could help to ease the problems Liverpool have experienced in wide positions. Dalglish is also likely to want a left-back having played Glen Johnson out of position there since he took over from Roy Hodgson.

Kender ikke kilden, så jeg ved ikke hvor troværdigt det er.

Men hvad er han for en type?
Han bliver ofte sammenlignet med Malouda. Spændende spiller..

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 16. feb, 2011 17:13

steffanp skrev:Hvad er der galt med Taiwo..

Free Sign.. Dyr i drift.. ja det er han, men vi må da betale for og ha stjene spiller til og rende rundt.

Fjerner vi nogle af de der mellem spiller vi godt kan undvære.. Paul m , Ngog, Ivanovic .

Så burde der nok være råd til og ha sådan en spiller til og rende rundt, mange af vores talenter er bedre end de nævnte der. :director:

smid en kommentar
Mener du Paul Konchesky, N'gog og Jovanovic???

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » onsdag, 16. feb, 2011 18:09

Mads T. skrev:
steffanp skrev:Hvad er der galt med Taiwo..

smid en kommentar
Mener du Paul Konchesky, N'gog og Jovanovic???
Ikke sælg N'gog. Lej ham ud så han kan få noget førsteholdsbold. Jeg synes at han har spillet rigtig godt i denne sæson og at han godt kan blive en fremragende backup.

steffanp

Indlæg af steffanp » onsdag, 16. feb, 2011 18:22

Ja det er dem jeg mener.

Er jeg slet ikke enig i.. syntes mere vi skal satse på Pacheco..

se og få nogle af de lønninger af.. og få nogle kvalitets spiller.. vi har os kuyt andy og luis i angrib hvor kun 2 er aktiv lige nu.. syntes vi er blevet mættet hvad det går angrib lige nu,

Vi skal da kigge ned på back pladserne .. en VB og en CB .. og en enkel wing.. derfor skal vi af med nogle af de der halve indskiftet spiller .
Senest rettet af steffanp onsdag, 16. feb, 2011 20:19, rettet i alt 2 gange.

Besvar