Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
steffanp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af steffanp » fredag, 11. feb, 2011 17:11

Ser gerne Taiwo eller hente Insua tilbage.

sælg ivanovic og paul ..

hent Taiwo til sommer gratis, lyder næsten for godt til og være sandt hehe. Men hvis vi kan diske op med en god kontrakt til ham kan det være en mulighed.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 11. feb, 2011 17:59

steffanp skrev:Ser gerne Taiwo eller hente Insua tilbage.

sælg ivanovic og paul ..

hent Taiwo til sommer gratis, lyder næsten for godt til og være sandt hehe. Men hvis vi kan diske op med en god kontrakt til ham kan det være en mulighed.
Taiwo bliver en dyr mand i løn hvis han kan hentes på en fri, det syntes jeg de skal overveje en ekstra gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » fredag, 11. feb, 2011 19:59

Kelly skrev:
steffanp skrev:Ser gerne Taiwo eller hente Insua tilbage.

sælg ivanovic og paul ..

Taiwo bliver en dyr mand i løn hvis han kan hentes på en fri, det syntes jeg de skal overveje en ekstra gang.
Hvorfor? Bare fordi man er gratis, er det da ikke ensbetydende med, at man skal have sin transfersum udbetalt i løn selv. Altså, hvad ville han have kostet? En 6-7 mio pund, hvis vi bare havde købt ham? Det tror jeg sgu ikke han får i løn. Måske totalt set over 4 år eller sådan noget.

Problemet er, at vi 5 pladser vi skal have styrket, men ikke har alverdens penge at gøre det med. Teoretisk kunne vi gøre 3 af dem gratis:
Mexes til det centrale forsvar.
Marveaux som den ene af de 2 wings vi skal have
Taiwo som den venstre back.

Dette efterlader vel 35-40 mio pund til en backup i angrebet (her må vi gerne købe en 20-21 årig englænder af en art - eller Krkic), en super wing (her er vi sat i forbindelse med en Cazorla, men Hazard eller Young er også rigtigt varme bud imo) og en defensiv midtbanespiller (Og her er Adam stadig et fint bud). Det kræver dog at vi handler hurtigt, da Tottenham (endnu engang) er efter de samme spillere, som vi er efter. Egentligt utroligt.
Badooo siger, hvad han mener!

Stephenson

Indlæg af Stephenson » fredag, 11. feb, 2011 20:47

@ Bandooo: Tror faktisk bare at Tottenham "byder" på alt der kan gå, stå og kravle, for at virke som en stor klub.
Men er der vel delte meninger om :)

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » lørdag, 12. feb, 2011 00:45

LarsU skrev:
athomsen skrev:Ind: Cahill 13, Baines 17, Insua 0, Adam 10, Young 20

Ud: Konchesky 2-3, Aurilio 1-2, Jovanovic 5, Kyrgiakos 1, Maxi 2, Poulsen 2-3, Darby 3, Aquilani 13, Degen 2, El Zhar 2

Priserne er grebet ud af luften, men er vel ikke helt ved siden af. Det vil betyde netto køb for £25 mio. plus minus et par mio. Vi bør alt andet lige spare nogle penge på lønningsposen.

4-2-3-1
Reina – Johnson, Cahill, Agger, Baines – Adam, Meireles – Young, Gerrard, Suarez – Carroll
Subs: Jones, Kelly, Carragher, Insua, Lucas, Kuyt, Cole

Det er dæleme en offensiv opstilling - men der er jo mulighed for at skifte lidt ud i ny og næ eller rokere rundt på mandskabet, så opstillingen bliver mindre offensiv.

Start 11 bliver forstærket markant - det samme vil bænken blive.
Uha, det er en lækker opstilling. Umiddelbart ser jeg dog ikke nogen voldsom grund til at investere så mange penge i en spiller som Baines, når det tilsyneladende fungerer fint med Johnson på venstrebacken. Også fordi jeg gerne så Kelly bibeholdt på førsteholdet som højre back. Men ellers er det virkelig mundvandsfremkaldende.
Javist har jeg prissat Baines højt - af 2 årsager: Han er super og han bliver pebret pga. han kommer fra Everton. Men start 11 kan spille pass and move. Derudover kan det udnytte Carrolls spidskompetence med indlæg og gode dødbolde.

steffanp

Indlæg af steffanp » lørdag, 12. feb, 2011 03:37

athomsen, tror ikke vi skal rive så mange ud af vores truppe. så bliver den alt for smal.. og vi skal heller ikke bare købe i øst og vest...

forstærk 2-3 pladser. dirk kuyt andy og luis er fint i angrib indtil videre.

ser mere en wing, en venstre back og en midt bane spiller.. istedet for og sælge en masse. Men ja vi skal nok sælge nogle spiller som jovi og paul samt vores gamle græske forsvar spiller :)

du glemmer os lige martin skrtl i din opsætning også en fin forsvar spiller

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 12. feb, 2011 09:08

Liverpool beat Chelsea to out-of-contract French winger

http://www.footylatest.com/liverpool-be ... nger/20034

Jeg kan dog ikke lige se noget andre steder...

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. feb, 2011 12:10

pingel skrev:Liverpool beat Chelsea to out-of-contract French winger
http://www.footylatest.com/liverpool-be ... nger/20034
Jeg kan dog ikke lige se noget andre steder...
Sky har skrevet om det forleden : http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 22,00.html
men alt hvad der står der er, at Rennes regner med, at Marveaux har spillet sin sidste kamp for Rennes.
Eftersom Marveau sad sammen med Comolli i Directors Box på Anfield til kampen mod Wolves, lægger "journalisten" på footylatest.com nok bare tingene sammen for egen regning, i noget der kunne tyde på at blive et plausibelt udfald. Med mindre altså, at spillet på banen mod Wolves har skræmt Marveaux fra vid og sans, så han ikke drømmer om at signe med os ;)

Marveaux skal opereres for en lyskeskade (opereres onsdag), så hvis vi har lavet / laver en pre-signing med ham, håber jeg dælme han er billig i løn og sign-on-fee. Det må siges, at være noget af en lotto-kupon. Ellers kender jeg ikke det store til ham. Kan finde nogle ganske små Youtube stumper, som antyder at der sidder et godt venstreben på ham. Boldomgangen ser også ud til at være OK, uden at være prangende. Har dog ikke set noget ang. hans speed og evne til at sætte en mand eller 2 på fløjen.

...og så skal Youtube clips jo altid tages med et gran salt. Der kunne sikkert sammensættes en 3 min. sekvens, som ville efterlade én med det indtryk, at Søren Colding var en klassespiller :shock:
Vi SMADRER det PIShold !

xman

Indlæg af xman » lørdag, 12. feb, 2011 14:23

Cynwal skrev:...og så skal Youtube clips jo altid tages med et gran salt. Der kunne sikkert sammensættes en 3 min. sekvens, som ville efterlade én med det indtryk, at Søren Colding var en klassespiller :shock:
I særhed skræmmende ;)

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 12. feb, 2011 16:57

Ashley Young, Frank Ribery, Marko Marin, Eljero Elia eller en anden fløj.

Micah Richards.

Charlie Adam(Kun til en fornuftig pris :!: )

Reina

Richards - Agger - Carragher - GJ

Lucas/Charlie Adam

Meireles - Gerrard

Ribery(Eller en af de andre nævnte) - Carroll - Suarez

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. feb, 2011 19:49

xman skrev:
Cynwal skrev:...og så skal Youtube clips jo altid tages med et gran salt. Der kunne sikkert sammensættes en 3 min. sekvens, som ville efterlade én med det indtryk, at Søren Colding var en klassespiller :shock:
I særhed skræmmende ;)
Og i særhed noget vi aldrig har hørt før. Det var som et deja-vu, ja nærmest kliché-agtigt og kirsebæret på toppen var Søren Colding.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » lørdag, 12. feb, 2011 22:44

steffanp skrev:athomsen, tror ikke vi skal rive så mange ud af vores truppe. så bliver den alt for smal.. og vi skal heller ikke bare købe i øst og vest...

forstærk 2-3 pladser. dirk kuyt andy og luis er fint i angrib indtil videre.

ser mere en wing, en venstre back og en midt bane spiller.. istedet for og sælge en masse. Men ja vi skal nok sælge nogle spiller som jovi og paul samt vores gamle græske forsvar spiller :)

du glemmer os lige martin skrtl i din opsætning også en fin forsvar spiller
Young er kant, Baines og Insua venstrebacks og Adam er central midt - det er de pladser, du ønsker dækket. Jeg synes ikke jeg har valgt spillere i øst og vest, men til specifikke pladser hvor vi skal forstærkes efter min mening.

Jeg har heller ikke nævnt N'Gog, Shelvey, Spearing osv. Jeg har bare sat en start 11 + 7 mands bænk (som jo giver vise begrænsninger) til en given kamp. Ganske vist en offensiv/naiv opstilling - men som tidligere skrevet er der jo mulighed for at rokere rundt med spillerne.

Jeg mener såmend ikke at truppen bliver for smal. Jeg har nævnt 10 spillere som skal sælges og 5 der skal købes. Af de 10 som skal sælges er de 5 udlejet og står ikke til vores rådighed. De resterende 5 bliver byttet med 5 andre bedre spillere - truppens størrelse (af dem der er til rådighed) er den samme blot bedre.

Du skriver at vi skal forstærkes på 2-3 pladser - mit forslag betyder udskift på 4 start 11 pladser samt Insua som backup.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 13. feb, 2011 09:48

Var det der, da han blev sat godt og grundigt af Thierry Henry under EM 96?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 13. feb, 2011 10:49

Går ud fra du mener år 2000.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » søndag, 13. feb, 2011 13:25

Man skal bare putte et støvet VHS-bånd i maskinen fra Danmark-Nigeria i '98.
Okocha var virkelig et lækkert syn på en fodboldbane. Det var Colding tydeligvis også så imponeret af at han lod ham komme forbi hver eneste gang.

På et fremragende dansk hold i 1998 var han det svageste led og min hadespiller (hjalp ikke han var fra Brøndby).
Billede

Besvar