Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 29. jan, 2011 20:36

Er ved at vende mig til tanken om at Torres ryger. De ca. £40 mio. vi får for ham tror jeg kan forstærke holdet markant end Torres kan - hans skadeshistorik in mente.

Derudover, får vi også penge for Aquilani, ca. £13 mio. + £40 mio. = £53 mio. og læg ca. £20 fra transferkassen oveni, så har vi ca. £73 mio. til sommer. Beløbet tager ikke højde for andre salg fra os til sommer. Jeg kan forestille mig at en Jova og Skrtel smutter til sommer, og det giver os lidt penge i kassen.

Men for £73 mio. kan vi få 4 klassespillere.

Er enig med Aarde.

Cahill, Turan, Hazard og Lukaku

Dernæst skal vi prøve at få Young, han har kun 18 måneder tilbage af sin kontrakt og til sommer vil det kun være 12 måneder, og kan måske være lidt billigere. Og sa skal Insua hjem.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 30. jan, 2011 01:15

Hr. Drejer skrev: Dernæst skal vi prøve at få Young, han har kun 18 måneder tilbage af sin kontrakt og til sommer vil det kun være 12 måneder, og kan måske være lidt billigere. Og sa skal Insua hjem.
Young håber jeg bliver præsteret på søndag. Er Insua ikke allerede tilbage? Jeg mener Gala's nye træner insisterede på at alle lejede spillere bare skulle pakke og tage hjem?

"Insúa is rumoured to be returning to Liverpool in the January transfer window after Galatasaray manager Gheorghe Hagi stated that he did not want loan players in his squad [14], and Insúa has reportedly expressed his desire to play for Liverpool under new manager Kenny Dalglish."

Brugeravatar
HolmusMaximus
Geografisk sted: Kbh Ø

Indlæg af HolmusMaximus » søndag, 30. jan, 2011 09:53

Er jeg den eneste som nød samarbejdet mellem Suarez og Forlan til VM? Han vil så vidt jeg ku forstå meget gerne tilbage til PL.

Jeg mener han passer måske ikke til profilen for unge talenter, men til gengæld kunne han være en interessant og relativ billig løsning over de næste 2-3 sæsoner?
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 31. jan, 2011 19:27

Gad vide om tilkomsten af Caroll og muligvis også Chalie Adams er et udtryk for et ønske om at spille mere med høje bolde i feltet og score flere kasser på hjørnespark? Så bliver det næste vel, at vi byder på Rory Delap for at få lange indkast!!
Vi SMADRER det PIShold !

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » mandag, 31. jan, 2011 20:37

Cynwal skrev:Gad vide om tilkomsten af Caroll og muligvis også Chalie Adams er et udtryk for et ønske om at spille mere med høje bolde i feltet og score flere kasser på hjørnespark? Så bliver det næste vel, at vi byder på Rory Delap for at få lange indkast!!
Det bliver for dyrt i håndklæder og BOLDDRENGE ;-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » mandag, 31. jan, 2011 20:40

HolmusMaximus skrev:Er jeg den eneste som nød samarbejdet mellem Suarez og Forlan til VM? Han vil så vidt jeg ku forstå meget gerne tilbage til PL.

Jeg mener han passer måske ikke til profilen for unge talenter, men til gengæld kunne han være en interessant og relativ billig løsning over de næste 2-3 sæsoner?
Tror faktisk at han ville være ok dyr at købe, og vi ville få 0 pund for ham om tre års tid

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » mandag, 31. jan, 2011 21:37

SiClancy Simon Clancy
Eden Hazard would be the summer target. Kenny went to see him play a number of times this season before taking over as manager.
Fint med mig.

BillyBlondelle

Indlæg af BillyBlondelle » tirsdag, 01. feb, 2011 08:28

suarez---carroll
gerrard
aquilani--meirelis--kuyt
kelly---agger---carragher---johnson

BillyBlondelle

Indlæg af BillyBlondelle » tirsdag, 01. feb, 2011 08:29

BillyBlondelle skrev:suarez---carroll
gerrard
aquilani--meirelis--kuyt

hvornår får vi aquilani back... :D

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. feb, 2011 09:02

BillyBlondelle skrev:
BillyBlondelle skrev:suarez---carroll
gerrard
aquilani--meirelis--kuyt

hvornår får vi aquilani back... :D
Jeg føler mig desværre helt overbevist om, at Juve køber ham til de skaldede 13 mio. £. Til gengæld har vi så dem at handle for til sommer alt andet lige. Det bliver måske de penge, vi tilbyder for Adam ? Det ville være ok for mig, specielt hvis han holder niveau resten af sæsonen. Til gengæld kan hans missede drømme om et klubskifte godt virke meget demotiverende, så det skal man givetvis have med i ligningen.

RasmusAgger

Indlæg af RasmusAgger » tirsdag, 01. feb, 2011 23:23

Elsker alle folks forhåbninger når de skriver deres drømme start 11´er ;) Den er altid ultra offensiv!

Jeg så gerne vi hentede Adam, Young, Taiwo (gratis til sommer) + en midterforsvar + en angriber som også kan spille kant. Cahill ville være vildt at hente + Hazard, men det er nok mere end drøm en realistisk.

Plus vi ryger af med Aqua, Lucas, Skrtel, Jova og Konchesky :)

Så er vi godt rustet til næste sæson.

Sandsynlige start 11´er:

Reina

Johnson -- Cahill -- Agger -- Taiwo

Gerrard - Adam

Young Hazard

Suarez -- Carroll

Bænk:
Grækeren
Carragher
Kelly
Pacheco
Poulsen
Meireiles
Shelvy
Spearing
Maxi
Kuyt
Wilson
Jones
Ngog
Cole
Ny angriber

Alle dem med fed kunne sagtens gå direkte ind i start 11-eren.

Jeg ville ikke klager over det jeg ser :flag5:

Brugeravatar
Bruggisser
Geografisk sted: Karlslunde
Alder: 35

Indlæg af Bruggisser » tirsdag, 01. feb, 2011 23:46

------------------Reina
Kelly - Carra - Samba - Cahill - Boateng

Kuyt --- Sissoko --- Mascherano --- Insua

-----------------Carroll
Never argue with an idiot! He will drag you down to his level an beat you with experience..

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 01. feb, 2011 23:53

Reina

Johnson, Cahill, Agger, Coentrao

Meirelles, Gerrard

A. Johnson, Suarez, Mata
Carroll
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 02. feb, 2011 00:52

En centerforsvar, ingen speciel ide om hvem, dog bedre end Skrtel, dvs. der er stort set frit valg i europa, er ikke meget for at være efter en LFC spiller der kæmper det bedste han har lært, men han er bare LANGT fra god nok. men respekt for at han aldrig giver op, og hans gå på mod.

Dernæst håber jeg på enten Mata og Alexis Sanchez, eller selvfølgelig allerhelst begge, en udskrivning for de tre er vel på 60-70 mill £ er mit bud. Vel er det dyrt, men det er NESV spillere, Alexis 22år, Mata 23år til sommer, kan ikke sætte alder på forsvareren af gode grunde. Insua kommer forhåbentligt tilbage, hopper ikke på den med han har kontrakt udløb til sommer ;) Taiwo kunne dog være fin at få på en fri, så var venstre back problematikken forhåbentlig ikke et tema i en periode.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » onsdag, 02. feb, 2011 01:03

Xenne skrev:Reina

Johnson, Cahill, Agger, Coentrao

Meirelles, Gerrard

A. Johnson, Suarez, Mata
Carroll
Den opstilling vil være god offensivt, men rent selvmord defensivt. To backs med minimale evner defensivt, to spillende forsvarer, to centrale midtbanespillere med deres primære styrke i det offensive.

Besvar