Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg vil gå med på hypet i England og foreslå Charlie Adam. Virkelig gode aflevering og nærkampsstyrke. Han er også tidligere blevet rygtet til LFC.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Han ligner også en havnearbejder med det tandsætFribytter skrev:Jeg vil gå med på hypet i England og foreslå Charlie Adam. Virkelig gode aflevering og nærkampsstyrke. Han er også tidligere blevet rygtet til LFC.

Til den rigtige pris mener jeg også han er værd at prøve, men så skal han også tage sig lidt mere sammen i træningslokalet. Jeg tror han kunne blive mindst 10% bedre, hvis han smed nogle kilo og formentlig levede lidt sundere.
Hehe ja, der er et uudnyttet potentiale.Alonso skrev:Han ligner også en havnearbejder med det tandsætFribytter skrev:Jeg vil gå med på hypet i England og foreslå Charlie Adam. Virkelig gode aflevering og nærkampsstyrke. Han er også tidligere blevet rygtet til LFC.![]()
Til den rigtige pris mener jeg også han er værd at prøve, men så skal han også tage sig lidt mere sammen i træningslokalet. Jeg tror han kunne blive mindst 10% bedre, hvis han smed nogle kilo og formentlig levede lidt sundere.
Jeg tror ikke, at han vil være voldsom dyr. Til sommer vil han have et år tilbage af kontrakten. Lucas, Meireles og Adam kunne indgå i en god rotation eller spille samtidig. Og de er alle tre rimelig all-round - dog med lidt forskellige færdigheder.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
Jeg har også været imponeret over charlie adam de gange jeg har set ham spille.. Han er dog ingen Xabi.. 
Og speaking of - Al ære og respekt til Lucas for at han har fået kæmpet sig så meget op i niveau, MEN jeg ser ham stadig ikke som en mand hvis niveau berettiger til en fast plads på LFCs midtbane. Udover SG og Raul har vi bare ikke bedre pt..

Og speaking of - Al ære og respekt til Lucas for at han har fået kæmpet sig så meget op i niveau, MEN jeg ser ham stadig ikke som en mand hvis niveau berettiger til en fast plads på LFCs midtbane. Udover SG og Raul har vi bare ikke bedre pt..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
Jeg er enig i, at Lucas ikke skal være selvskreven, fordi der pt. er så ringe konkurrence på pladsen. Men jeg tror, at man skal have fat i spillere på Masch-niveau, hvis man vil se bedre præstationer end Lucas' mod CFC, EFC, Villa og Blackburn... Og det er ikke engang sikkert, at Masch ville kunne have gjort det meget bedre her.
). Jeg ved ikke, hvordan det stille Young. I denne sæson har han jo spillet en slags central winger/second striker, men Bent kommer jo nok til at spille ved siden af en stor gut. Måske VIlla forbereder sig på, at Young smutter? I så fald kunne det være en mulighed for LFC.

Insua, Aquilani og Ayala skal indlemmes i truppen igen
Skrtel, Aurelio, Jovanovic, Konchesky, Poulsen, El Zhar og Degen skal sælges
Lucas, Babel, Maxi, Cole, Johnson og Kyrgiakos får indtil sommer til at bevise at de har en fremtid i klubben. Evt kan én eller flere indgå i byttehandler allerede nu....
Ind skal Eljero Elia, Taye Taiwo, SWP, Suarez, Van Bommel og en stærk central forsvarer med PL erfaring!
Skrtel, Aurelio, Jovanovic, Konchesky, Poulsen, El Zhar og Degen skal sælges
Lucas, Babel, Maxi, Cole, Johnson og Kyrgiakos får indtil sommer til at bevise at de har en fremtid i klubben. Evt kan én eller flere indgå i byttehandler allerede nu....
Ind skal Eljero Elia, Taye Taiwo, SWP, Suarez, Van Bommel og en stærk central forsvarer med PL erfaring!
Det ville altså være en rigtig god investering at hente Ashley Young.Fribytter skrev:Villa skulle have fået et bud på D. Bent accepteret (£18 mio.![]()
![]()
). Jeg ved ikke, hvordan det stille Young. I denne sæson har han jo spillet en slags central winger/second striker, men Bent kommer jo nok til at spille ved siden af en stor gut. Måske VIlla forbereder sig på, at Young smutter? I så fald kunne det være en mulighed for LFC.
Det kan godt være han er svingende i niveau, og at han måske ikke er en Mata, men han har en del kvaliteter vi savner på vores hold og så kan det altså bare ikke andet end at være farligt når han, Torres og Gerrard går igang oppe foran.
Ud med Jovanovic (evt. Babel) og ind med Young. Allerede der har vi løst et af vores største offensive problemer.
Vi ville være meget farligere i omstillingsspillet, hvis Lucas, Meireles og Gerrard kan stikke en god stikning mod enten Torres eller Young og den anden rykker i position.

Young er imø. en ret solid spiller. Offensivt er han måske lidt en humørspiller (selvom denne sæson vel er den første, som kan betegnes som en reel underpræstation indtil videre), men han har lært at arbejde for holdet under O'Neil, og det gør, at bundniveauet sjældent er helt uudholdeligt - hvis han vel og mærke spilles i en position, hvor han skal arbejde meget for holdet.
På det norske forum snakker de en del om Adam Hammill. Han skulle eftersigende være på vej til Wolves for 500 k. Men ifølge Bascombe har vi en tilbagekøbsklausul på blot 300 k. Jeg kan huske jeg blev ret overrasket, da vi solgte ham. Er der nogen, der har fulgt ham nærmere efter skiftet til Barnsley?
Selvom alle kan fremstå gode på youtube, ser han jo virkelig lovende ud i denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=bABYmY4Yag8
Ligner den type vi alle sukker efter og måske et billigt alternativ til Adam Johnson? Han minder i hvert fald meget om med sine raids, gå-på mod og optimistiske afslutninger udefra.
Selvom alle kan fremstå gode på youtube, ser han jo virkelig lovende ud i denne video:
http://www.youtube.com/watch?v=bABYmY4Yag8
Ligner den type vi alle sukker efter og måske et billigt alternativ til Adam Johnson? Han minder i hvert fald meget om med sine raids, gå-på mod og optimistiske afslutninger udefra.
- JudgeArdaStudge
@skysportsrobp:
Gerard Houllier, speaking at the press conference to unveil record signing Darren Bent, insists Stewart Downing and Ashley Young will not be leaving Aston Villa in January.
Gerard Houllier, speaking at the press conference to unveil record signing Darren Bent, insists Stewart Downing and Ashley Young will not be leaving Aston Villa in January.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fra TOMMO86
Right
I know for a fact that we bid 18 million for Young in December but he had his heart set on Arsenal. Things change though so I will be honest. I've not heard anything for 2 weeks on that
Downing = I know fuck all about.
= Warnock. Very likely
= Suarez. I said on Sunday that next week will be a very busy week for Liverpool football club and transfers and I stick by that. Just look at the activity the past few days. I said to you all that Suarez wants to join Liverpool and I also said Ajax will drag there heels over this. They want 28 million for him and they are not getting anywehre near that upright from Liverpool. Monday night 17,000,000 was a deal agreed and Ajax where all game. They want more money so are trying there best to get more money and the manager is doing this by speaking to the press by the looks of it. I also said Babel would be linked to this deal and I stick to that. I've recently been infored with addons the Suarez deal is £22,000,000 is the extra 5 coming from the babel deal? Probably.
I am not a fella who comes on spouting this and that. If I find info out ill say this and that. If I don't I won't bother. Have you seen me post that I know about this downing deal? No fuck all because I don't. I still stick to my word and Wednesday / Thursday SHOULD be the day breaker.
http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 69411.1920
Right
I know for a fact that we bid 18 million for Young in December but he had his heart set on Arsenal. Things change though so I will be honest. I've not heard anything for 2 weeks on that
Downing = I know fuck all about.
= Warnock. Very likely
= Suarez. I said on Sunday that next week will be a very busy week for Liverpool football club and transfers and I stick by that. Just look at the activity the past few days. I said to you all that Suarez wants to join Liverpool and I also said Ajax will drag there heels over this. They want 28 million for him and they are not getting anywehre near that upright from Liverpool. Monday night 17,000,000 was a deal agreed and Ajax where all game. They want more money so are trying there best to get more money and the manager is doing this by speaking to the press by the looks of it. I also said Babel would be linked to this deal and I stick to that. I've recently been infored with addons the Suarez deal is £22,000,000 is the extra 5 coming from the babel deal? Probably.
I am not a fella who comes on spouting this and that. If I find info out ill say this and that. If I don't I won't bother. Have you seen me post that I know about this downing deal? No fuck all because I don't. I still stick to my word and Wednesday / Thursday SHOULD be the day breaker.
http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 69411.1920
- JudgeArdaStudge
@ Hr. Drejer
Dobbelt post. Allerede posted i Suarez tråden.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, jeg har lige bemærket detMasche20 skrev:@ Hr. Drejer

Jeg har hørt et rygte om at N'Zogbia er 2. valg, hvis Young glipper.Masche20 skrev:@skysportsrobp:
Jeg har hørt et rygte om at N'Zogbia er 2. valg, hvis Young glipper.[/quote]Hr. Drejer skrev:
Han er også yderst spændende! Dog vil jeg hellere have Young.
Han er også yderst spændende! Dog vil jeg hellere have Young.[/quote]Aarhusdk skrev:Jeg har hørt et rygte om at N'Zogbia er 2. valg, hvis Young glipper.Hr. Drejer skrev:
Enig Young frem for N'Zogbia, men begge er meget spændende.