Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Vi kunne jo vælge at spørge Real, om de har en midterforsvarer eller 2 de ikke skal bruge lige pt. Albiol evt? Så kan de sende lidt penge og Albiol, og så få Johnson istedet. Selvom jeg personligt helst ikke vil sælge Johnson. Nu har vi lige fået en mand der kan spille den forbistrede højre back (nogenlunde i hvert fald). Jeg frygter en "hovsa, hvad fuck gør vi nu? Arh, gammel englænder fra midterklub!!"-reaktion når Santon alligevel ikke kommer til klubben, og vi så står uden HB.
Badooo siger, hvad han mener!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Jeg så gerne tre indkøb:
Shawcross eller Cahill, Ashley Young og en angriber a la Llorente.
Shawcross eller Cahill, Ashley Young og en angriber a la Llorente.
Nej tak, lad os lade være at hente ham - og lad os lade være med at linke til historier fra den der forbandede sladdersprøjte af en tabloid "avis".
Damn, hvorfor overser jeg altid at det kommer fra det lortAarde skrev:Nej tak, lad os lade være at hente ham - og lad os lade være med at linke til historier fra den der forbandede sladdersprøjte af en tabloid "avis".
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Fra Twitter:
SiClancy Simon Clancy
Top story of today is that Asamoah Gyan had booked a winter holiday under the impression that English football stopped at Christmas #magaluf
1 minute ago Favorite Retweet Reply

SiClancy Simon Clancy
Top story of today is that Asamoah Gyan had booked a winter holiday under the impression that English football stopped at Christmas #magaluf
1 minute ago Favorite Retweet Reply

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nu er King Kernny manager, og hvilken indflydelse får det på vores transferplaner her i januar?
Vil Insua blive kaldt hjem? Det håber jeg.
Vil Arda igen blive et transfermål? Det håber jeg også.
Måske vil Gary Cahill også komme ind. Der skal ske nogle ændringer i forsvaret. Hvad med Ashley Young - tror i han kommer? Eller hvad med Hazard? King Kenny var jo nede og se ham spille i Lille.
Men spørgsmålet er om der overhovedet kommer nye ansigter ind i januar, eller om King Kenny har fokus på de unge i truppen, og fokus på at arbejde med truppen på det mentale plan. Måske er FSG ikke færdige med det indledne analysearbejde af klubben, og vil på den baggrund gerne vente til sommer.
Jeg håber at vi skiller os af med Poulsen, Jova og Konchesky.
Vi kommer til at skifte system, over til et system med Torres alene på toppen og med Gerrard bag ham. Jeg håber også at Pacheco vil få fornyet tillid, og begynder at vise andre takter i et andet system.
Men spændende og glædeligt at der sker lidt nu. Nu håber jeg bare at vi bevæger os i den rigtige retning.
Vil Insua blive kaldt hjem? Det håber jeg.
Vil Arda igen blive et transfermål? Det håber jeg også.
Måske vil Gary Cahill også komme ind. Der skal ske nogle ændringer i forsvaret. Hvad med Ashley Young - tror i han kommer? Eller hvad med Hazard? King Kenny var jo nede og se ham spille i Lille.
Men spørgsmålet er om der overhovedet kommer nye ansigter ind i januar, eller om King Kenny har fokus på de unge i truppen, og fokus på at arbejde med truppen på det mentale plan. Måske er FSG ikke færdige med det indledne analysearbejde af klubben, og vil på den baggrund gerne vente til sommer.
Jeg håber at vi skiller os af med Poulsen, Jova og Konchesky.
Vi kommer til at skifte system, over til et system med Torres alene på toppen og med Gerrard bag ham. Jeg håber også at Pacheco vil få fornyet tillid, og begynder at vise andre takter i et andet system.
Men spændende og glædeligt at der sker lidt nu. Nu håber jeg bare at vi bevæger os i den rigtige retning.
- JudgeArdaStudge
@Hr. Drejer
Tror du Dalglish er interesseret i at hente Arda ?!? Angiveligt skulle han jo være mødtes med både Galatasarays chairman Adnan Polat, Ardas repræsentanter samt Arda selv tilbage i Juli. Jeg håber det inderligt. Han står øverst på min transferliste. Make my dreams come true, King Kenny!
Som jeg dog tidligere har nævnt, har Insuas eneste formål med at tage til Galatasaray været, at infiltrere klubbens netværk og lidt efter lidt, lokke Arda med hjem til Anfield Road. Vi kan med stor sandsynlighed forvente, Arda og Insua i Liverpool inden januar vinduet lukket.
- Jeg har det fra en chauffør i Liverpool, der kører rundt i og omkring byen og laver sit eget lille Taxicab Confessions. - Spøg til side.
Arda du er velkommen, du vil altid være velkommen.
Tror du Dalglish er interesseret i at hente Arda ?!? Angiveligt skulle han jo være mødtes med både Galatasarays chairman Adnan Polat, Ardas repræsentanter samt Arda selv tilbage i Juli. Jeg håber det inderligt. Han står øverst på min transferliste. Make my dreams come true, King Kenny!
Som jeg dog tidligere har nævnt, har Insuas eneste formål med at tage til Galatasaray været, at infiltrere klubbens netværk og lidt efter lidt, lokke Arda med hjem til Anfield Road. Vi kan med stor sandsynlighed forvente, Arda og Insua i Liverpool inden januar vinduet lukket.
- Jeg har det fra en chauffør i Liverpool, der kører rundt i og omkring byen og laver sit eget lille Taxicab Confessions. - Spøg til side.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ikke hvis han spiller for modstanderen.Masche20 skrev:
On this train faith will be rewarded
- JudgeArdaStudge
Hehe nej, det kan der selvfølgelig være noget om. Sidst han gjorde det, var han 19 år og sagt på en pæn måde, så havde Carra & Co deres besvær med ham.Gary skrev:Ikke hvis han spiller for modstanderen.Masche20 skrev:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- JudgeArdaStudge
Senest jeg hørte om, at Arda skulle være skadet, var tilbage i Oktober.LarsPhilip skrev:er Arda ikke skadet og har været det lang tid?
Sidst Galatasaray spillede var igår mod Hannover 96. Arda var med fra start og anfører. Han blev dog pillet ud efter 64. minutter i en 3-0 sejr. Hvad udskiftningen skyldes ved jeg ikke, men nok bare for at spare ham.After some shocking speculations which indicated our captain might be out for even 4 months our official website has made a statement indicating Arda Turan, after undergoing a surgery in Germany, will be back in just 2 weeks. This is fantastic news, and certainly a huge relief for all of us.
Arda er som regel en hård hund, så når han bliver skadet, så bliver han skadet! Pt. tror jeg dog ikke, han er det.
Det tiltalende ved Arda er også hans person. Jeg tror, Arda ville passe godt ind sammen med typer som Reina, Lucas, Kuyt, Ngog og Maxi.Masche20 skrev:Senest jeg hørte om Arda være skadet, var tilbage i Oktober.LarsPhilip skrev:er Arda ikke skadet og har været det lang tid?
Sidst Galatasaray spillede var igår mod Hannover 96. Arda var med fra start og anfører. Han blev dog pillet ud efter 64. minutter. Ved ikke om der var en speciel grund til dette.After some shocking speculations which indicated our captain might be out for even 4 months our official website has made a statement indicating Arda Turan, after undergoing a surgery in Germany, will be back in just 2 weeks. This is fantastic news, and certainly a huge relief for all of us.
Arda er som regel en hård hund, så når han bliver skadet, så bliver han skadet! Pt. tror jeg dog ikke, han er det.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- JudgeArdaStudge
Lige præcis og Arda har indrømmet op til flere gange, at yndlingsdestinationen er LFC. Mener tilmed, han har kontraktudløb i 2012. Så hvad venter vi på?Fribytter skrev:Det tiltalende ved Arda er også hans person. Jeg tror, Arda ville passe godt ind sammen med typer som Reina, Lucas, Kuyt, Ngog og Maxi.Masche20 skrev:Senest jeg hørte om Arda være skadet, var tilbage i Oktober.LarsPhilip skrev:er Arda ikke skadet og har været det lang tid?
Sidst Galatasaray spillede var igår mod Hannover 96. Arda var med fra start og anfører. Han blev dog pillet ud efter 64. minutter. Ved ikke om der var en speciel grund til dette.After some shocking speculations which indicated our captain might be out for even 4 months our official website has made a statement indicating Arda Turan, after undergoing a surgery in Germany, will be back in just 2 weeks. This is fantastic news, and certainly a huge relief for all of us.
He's a fine lad and a quality player.
Dunno. Venstrekant men alsidig. Stadig ung. Og spillere fra den tyrkiske liga plejer ikke at være voldsomt dyre.Masche20 skrev:Lige præcis og Arda har indrømmet op til flere gange, at yndlingsdestinationen er LFC. Mener tilmed, han har kontraktudløb 2012. Så hvad venter vi på?Fribytter skrev:Det tiltalende ved Arda er også hans person. Jeg tror, Arda ville passe godt ind sammen med typer som Reina, Lucas, Kuyt, Ngog og Maxi.Masche20 skrev:Senest jeg hørte om Arda være skadet, var tilbage i Oktober.LarsPhilip skrev:er Arda ikke skadet og har været det lang tid?
He's a fine lad and a quality player.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."