Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Øster
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 08. dec, 2010 16:00
Der nævnes en pris på kun £ 9 mio?
Har Suarez snart kontraktudløb? Selv før VM, vil jeg værdisætte ham omkring £20 mio., så jeg kan ikke se at bare fordi alt hurlumhejet fra VM har lagt sig, så skulle han kun koste £9. mio.
-
Øster
Hr. Drejer skrev:Der nævnes en pris på kun £ 9 mio?
Har Suarez snart kontraktudløb? Selv før VM, vil jeg værdisætte ham omkring £20 mio., så jeg kan ikke se at bare fordi alt hurlumhejet fra VM har lagt sig, så skulle han kun koste £9. mio.
Det er er rigtigt det virker underligt. Jfr dette link har han kontraktudløb i 2013.
http://www.fcbarcelona.dk/nyheder/nyhed ... gelys.html
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 08. dec, 2010 17:40
£ 9 mio er sgu lidt for godt til at være sandt. Jeg ville glædeligt smide £ 10 mio ekstra i puljen, for at skaffe Suarez signatur.
Jeg håber virkelig, at Suarez "favours" Liverpool, fremfor de konkurrende klubben, men har oprigtig talt, svært ved at se, hvorfor kan skulle det.
Alt hvad der kan krydses bliver dog krydset. Suarez til Liverpool FC - JA TAK.
Under alle omstændigheder skal han ikke til Barcelona. Den lille, lalle, lorte klub.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Kristoffer
af Kristoffer » onsdag, 08. dec, 2010 18:02
Suarez til 9 mio £ virker som en and, men måske det var en af de handler Comolli snakkede om, da han sagde at finanskrisen har presset mange klubber og spillere der normalt ikke var til salg, kunne fåes til en god handel. Man har vel lov at håbe. Suarez og Torres tror jeg ville give mange centerforsvarer mareridt.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
-
Øster
Kristoffer skrev:Suarez til 9 mio £ virker som en and, men måske det var en af de handler Comolli snakkede om, da han sagde at finanskrisen har presset mange klubber og spillere der normalt ikke var til salg, kunne fåes til en god handel. Man har vel lov at håbe. Suarez og Torres tror jeg ville give mange centerforsvarer mareridt.
Ja for pokker det ville være et af verdens bedste angreb

-
SeemaxX
Er jeg den eneste der ikke tror Suarez ville slå igennem? syntes han har set haltende ud i Chl når det ikke går hans vej, + jeg ikke er fan hans mike tyson finte
-
vomming
Han ville være tæt på min drømme-signing for LFC til januar. Fantastisk spiller, ung og tror sagtens han ville kunne klare sig i Premier League. Som nævnt ovenfor ville Torres-Suarez jo skabe nærmest den farligste angrebs-duo i Premier League (læs: Den farligste)
Kan ikke se hvem der skulle danne bedre makkerskab?
Rooney-Hernandez
Drogba-Anelka
Van Persie-Chamakh
GO GET HIM ROY!!!!
-
Pede
- Geografisk sted: Aalborg
Det lyder spændende. Især til prisen.
Jeg bryder mig nu ikke om hans attitude. Men mon ikke Carragher kan sætter ham på plads, så der ikke bliver nogen problemer med ham.
-
Kongegaard
- Alder: 37
af Kongegaard » torsdag, 09. dec, 2010 09:18
Gerrard og Agger er Liverpool
-
rnh
- Geografisk sted: Fredericia
Køb ham det kan da kun være en forstærkning og skulle prisen rende op i 12 -15 mio. mener jeg stadig at vi skal slå til.
Kom nu Roy.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg må indrømme, at jeg har tabt meget for ham efter bid episoden. Det med håndboldspillet ved VM kan jeg sagtens komme mig over. Måske man selv ville have gjort det samme? Men bidet er for langt ude.
Fodboldmæssigt er han imidlertid fantastisk. Lad nu være med at bruge Kezman, Kuyt, Afonso Alves og andre som argumentation for, at han ikke slår igennem som angriber i PL. De har intet med hinanden at gøre.
-
HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
af HolmusMaximus » torsdag, 09. dec, 2010 11:36
Han ville være et fantastisk køb til alt mellem 9 og 15.mio, så simpelt er det bare..
Som skrevet i 'Suarez' tråden har jeg som så mange andre et problem med hans attitude og den mildest talt mærkelige 'bid-episode'.. Det er sgu ikke i orden!
MEN når det så er sagt, tænker jeg dog også at LFC til tider mangler noget forbandet galskab på banen.. 90% af vores spillere er nogle dukse-drenge som sjældent sætter en fod forkert. Jeg savner til tider en vanvittig Vinnie Jones eller Gascoigne som kan ryste lidt op i de andre og som giver udtryk for at de mere eller mindre psykotisk brænder for at vinde med LFC..
måske det bare er mig..
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 09. dec, 2010 11:36
Kannibalen er i min bog over idiotiske spillere. VM-fadæserne kan ses som udtryk for viveza criolla, og det er jeg villig til at slå hen med kulturforskelle i tilgangen til spillet (og egentlig en moral jeg i udgangspunktet har det fint med), men at bide en modstander? Det er langt ude.
Men det er da fandens billigt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."