Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Badooo

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » lørdag, 13. nov, 2010 12:43

Hmm

Bayerns venstre back, Braafheid, er røget i unåde:
Bayern München har valgt at suspendere den hollandske landsholdsback Edson Braafheid efter skænderi med cheftræner Louis van Gaal.

Ifølge den tyske avis Bild er Bayern Münchens hollandske landsholdsback Edson Braafheid ikke længere velkommen i klubben. Forsvarsspilleren er blevet suspenderet for resten af året, og bliver solgt i det kommende transfervinduen.

Årsagen skulle eftersigende findes i sidste lørdags 3-3 kamp mod Mönchengladbach. Bayern havde sent i kampen stadigvæk en udskiftningsmulighed at gøre brug af, men Braafheid valgte at sætte sig på bænken i stedet for fortsætte sin opvarmning.

Det kostede en skideballe fra cheftræner Louis van Gaal, men denne opsang valgte Braafheid at modsætte sig, hvorefter de to duellanter endte i et ophidset skænderi, som klubbens assistenttræner måtte stoppe.

Nu er Braafheid ikke længere velkommen i klubben.
http://www.bold.dk/nyt/Bayern-suspender ... sholdsback

Første tanke: Hvad satan har han gang i?
Anden tanke: Lad os få hans version
Tredje tanke: Skal han sælges, kan det vel lige så godt være til os
Badooo siger, hvad han mener!

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 13. nov, 2010 13:49

http://da.wikipedia.org/wiki/Jordan_Henderson

Hvad med ham her drenge. 20 år. Englænder og de forventer ham bliver udtaget til landsholdet næste gang.

alann

Indlæg af alann » lørdag, 13. nov, 2010 16:19

Hvis vi skulle kigge lidt efter unge talenter med stort potentiale, så kunne det godt se ud som om, at der
er nogen stykker af dem i Aston Villa. Var rimeligt imponeret af Albrighton i dagens kamp mellem Scum og Villa.
20 år gammel, højre kant, gode indlæg og gode driblinger.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » lørdag, 13. nov, 2010 16:52

Jeg læste at Citys Adam Johnson var træt af at han ikke fik noget spilletid.
Han er da en spiller der efter min mening kan tilbyde klubben noget, udfordring, indlæg og arbejdskraft.
Også er han også kun 23 år, Han er da efter NESV kriterier godkendt.
Billede

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » lørdag, 13. nov, 2010 16:59

Xenne skrev:Jeg læste at Citys Adam Johnson var træt af at han ikke fik noget spilletid.
Han er da en spiller der efter min mening kan tilbyde klubben noget, udfordring, indlæg og arbejdskraft.
Jatak - jeg tror han ville løse vores problemer på kanten - samtidig med vi henter Bale eller Young, sker nok næppe... Men man må vel ha' lov at drømme :P
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 13. nov, 2010 17:09

Xenne skrev:Jeg læste at Citys Adam Johnson var træt af at han ikke fik noget spilletid.

Klart et stort Ja fra mig, sammen med Honda :)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 13. nov, 2010 17:12

Jeg har ikke læst de sidste par sider, så måske den har været oppe at vende. Men den norske mener at CP ryger tilbage til Sevilla, og at vi samtidig skal være interesseret i 19 årige Griezmann. Det synes jeg vil være et scoop.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26668&zone=1

Øster

Indlæg af Øster » lørdag, 13. nov, 2010 17:21

Hr. Drejer skrev:Jeg har ikke læst de sidste par sider, så måske den har været oppe at vende. Men den norske mener at CP ryger tilbage til Sevilla, og at vi samtidig skal være interesseret i 19 årige Griezmann. Det synes jeg vil være et scoop.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26668&zone=1
Det lyder som en god løsning for Poulsen, hvis vi kan hjælpe ham dertil.
Griezmann mener jeg er fransk venstre winger, en meget lovende spiller. Godt nok ikke ret stor.

Øster

Indlæg af Øster » søndag, 14. nov, 2010 11:28

http://www.sportenkort.dk/nyhed/118322/ ... ygteb%f8rs

Tjek dette link. Luuk De Joung er en spændende ung angriber på 20 år, 188 cm høj og scorer masser af mål i Holland.

Lucas Barrios spiller i Dortmund, hvor vores næste manager også opholder sig :P , han er stor og stærk og må siges bare at lave mange mål, uanset i hvilken klub han spiller, 25 år. Vildt spændende type. Køb ham.

Øster

Indlæg af Øster » søndag, 14. nov, 2010 11:35

Øster skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/118322/ ... ygteb%f8rs

Tjek dette link. Luuk De Joung er en spændende ung angriber på 20 år, 188 cm høj og scorer masser af mål i Holland.

Lucas Barrios spiller i Dortmund, hvor vores næste manager også opholder sig :P , han er stor og stærk og må siges bare at lave mange mål, uanset i hvilken klub han spiller, 25 år. Vildt spændende type. Køb ham.
Her et en lille samling af mål scoret af Lucas Barrios. (og vores kommende manager, på sidelinien)
http://www.youtube.com/watch?v=sfjLyT_9npM

Anden_bay

Indlæg af Anden_bay » søndag, 14. nov, 2010 12:08

Lagde det her link i Fyr Hodgson tråden, men synes næsten også den skal herind, synes virkelig Boas kunne være yderst spændende - En ung offensiv Mourinho?

http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... 41870.html

Øster

Indlæg af Øster » søndag, 14. nov, 2010 12:17

Anden_bay skrev:Lagde det her link i Fyr Hodgson tråden, men synes næsten også den skal herind, synes virkelig Boas kunne være yderst spændende - En ung offensiv Mourinho?

http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... 41870.html

Helt sikkert også en spændende fyr.

Øster

Indlæg af Øster » søndag, 14. nov, 2010 14:48

Øster skrev:
Øster skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/118322/ ... ygteb%f8rs

Her et en lille samling af mål scoret af Lucas Barrios. (og vores kommende manager, på sidelinien)
http://www.youtube.com/watch?v=sfjLyT_9npM
På denne fine liste fremgår Lucas Barrios også. Hent ham, hent ham :)

Få et overblik over hvilke spillere, der spiller bedst ifølge Castrols ranking-system.

Castrols ranking-system er et system baseret på hundrede procents objektivt datamateriale - herunder i hvor høj grad hver eneste berøring påvirker holdet i en positiv eller negativ retning. Spillerne får point for hver enkelt god eller dårlig pasning de laver, men hvor mange point - eller minuspoint - de tildeles, er afhængigt af hvor på banen de afleverer og modtager bolden.

Castrols rankingsystem omfatter Premier League, Serie A, La Primera, Ligue 1 og Bundesligaen samt Champions League, og hvor mange point en spiller tildeles er samtidig afhængigt af vigtigheden af turneringen.

For at læse mere om pointsystemet, så klik her.

Den internationale liste:

1. Lionel Messi (Argentina/Barcelona) - 1207 point
2. Cristiano Ronaldo (Portugal/Real Madrid) - 1023 point
3. Gonzalo Higuain (Argentina/Real Madrid) - 909 point
4. Wayne Rooney (England/Manchester United) - 900 point
5. Arjen Robben (Holland/Bayern München) - 895 point
6. Frank Lampard (England/Chelsea) - 890 point
7. Rafael van der Vaart (Holland/Tottenham) - 857 point
8. Lucas Barrios (Paraguay/Dortmund) - 837 point
9. Florent Malouda (Frankrig/Chelsea) - 832 point
9. Didier Drogba (Elfenbenskysten/Chelsea) - 832 point

Liste over danske spillere:

1. Thomas Sørensen (Stoke) - 639 point
2. Daniel Agger (Liverpool) - 632 point
3. Bo Svensson (Mainz) - 595 point
4. Per Krøldrup (Fiorentina) - 533 point
5. Nicklas Bendtner (Arsenal) - 506 point
6. Simon Kjær (Wolfsburg) - 481 point
7. Patrick Mtiliga (Malaga) - 452 point
8. Christian Poulsen (Liverpool) - 429 point
9. Lars Jacobsen (West Ham) - 192 point
10. Daniel Jensen (Werder Bremen) - 174 point

Ovenstående liste tæller kun danske spillere i udenlandske klubber, hvilket selvfølgelig skyldes, at systemet kun omfatter fem ligaer (Premier League, Serie A, La Liga, Ligue 1 og Bundesligaen).

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 14. nov, 2010 16:27

Hvis andre ikke gider diskutere ens indlæg, så kan man da bare selv gøre det ;)

De der index har aldrig sagt mig det store, da de ikke rigtig fortæller noget om hvordan en spiller vil tilpasse sig de enkelte ligaer og klubber. Når det så er sagt, så er det da bestemt ikke nogen ulempe at blive rated højt der.
Barrios er da bestemt også en interessant type, der har taget Tyskland med storm.

Klopp, som du også har kigget lidt på, er en interessant trænertype. Han formåede at føre Mainz til deres første eventyr i Bundesligaen og etablerede dem ellers blandt de 22 bedste hold i tysk fodbold - imponerende taget i betragtning at Mainz for 10 år siden på ingen måde var en fast bestanddel af de to bedste divisioner i Tyskland.
Han har på mange måder skabt fundamentet for det Mainz præsterer nu om dage.

I 2008 kom Klopp til Borussia Dortmund, der i højere grad end Liverpool er en sovende kæmpe. Han startede med at skaffe klubbens bedste ligaplacering siden 2004. Dette på trods af, at klubbens økonomi er anspændt og der derfor ikke har været nogen formue at spendere på nye spillere. I denne sæson har Dortmund lagt ud som lyn og torden og fører pt. ligaen med 7 point.

Nu har jeg ikke det store kendskab til Klopp som type, men af hvad jeg kan læse, så er han en meget moderne type. Han er åbenbart blevet kaldt "den hvide Obama", da han skulle være en meget inspirerende trænertype, der formår at få sine spillere til at tro på projektet. Uddannelsesmæssigt tog han et fornuftigt skridt på vej mod trænerkarrieren, da han som spiller læste idræt ved siden af.

Af hvad jeg kan forstå er han lidt det tyske svar på Troels Bech - åbenlyst mere succesfuld og med meget bedre mandskabspleje. Men ligesom Troels Bech har han brugt sine analytiske evner på landsdækkende tv, hvor det ligesom danskeren er foregået på en meget levende og let forståelig måde.

Dortmund skulle i denne sæson have spillet meget som det tyske hold under VM. Dvs. massere af defensiv disciplin, men til gengæld også en kompromisløs indsats i omstillingerne. En af grundene til den flotte sæsonindledning skulle være en enorm fysisk styrke, der gør det meget løbevillige koncept succesfuldt. På den anden side lader det også til at han ikke er bange for at eksperimentere, hvis den første gameplan ikke lige opnår den nødvendige succes.

På mange måder endnu en af pionererne i den udvikling der er igang i tysk fodbold (ført an af den tyske landstræner), hvor man fremhersker en disciplineret hollandske inspireret type fodbold. Som vi alle så under VM er denne kendetegnet ved unge, løbevillige, teknisk stærke og disciplinerede fodboldspillere.

Så alt i alt en meget interessant type. En moderne træner, der kan tackle medier, er passioneret, der har en tidssvarende fodboldfilosofi og som kan leve op til NESV's tanker om unge spillere til få penge.

Øster

Indlæg af Øster » søndag, 14. nov, 2010 17:33

Alonso skrev:Hvis andre ikke gider diskutere ens indlæg, så kan man da bare selv gøre det ;)

De der index har aldrig sagt mig det store, da de ikke rigtig fortæller noget om hvordan en spiller vil tilpasse sig de enkelte ligaer og klubber. Når det så er sagt, så er det da bestemt ikke nogen ulempe at blive rated højt der.
Barrios er da bestemt også en interessant type, der har taget Tyskland med storm.

Klopp, som du også har kigget lidt på, er en interessant trænertype. Han formåede at føre Mainz til deres første eventyr i Bundesligaen og etablerede dem ellers blandt de 22 bedste hold i tysk fodbold - imponerende taget i betragtning at Mainz for 10 år siden på ingen måde var en fast bestanddel af de to bedste divisioner i Tyskland.
Han har på mange måder skabt fundamentet for det Mainz præsterer nu om dage.

I 2008 kom Klopp til Borussia Dortmund, der i højere grad end Liverpool er en sovende kæmpe. Han startede med at skaffe klubbens bedste ligaplacering siden 2004. Dette på trods af, at klubbens økonomi er anspændt og der derfor ikke har været nogen formue at spendere på nye spillere. I denne sæson har Dortmund lagt ud som lyn og torden og fører pt. ligaen med 7 point.

Nu har jeg ikke det store kendskab til Klopp som type, men af hvad jeg kan læse, så er han en meget moderne type. Han er åbenbart blevet kaldt "den hvide Obama", da han skulle være en meget inspirerende trænertype, der formår at få sine spillere til at tro på projektet. Uddannelsesmæssigt tog han et fornuftigt skridt på vej mod trænerkarrieren, da han som spiller læste idræt ved siden af.

Af hvad jeg kan forstå er han lidt det tyske svar på Troels Bech - åbenlyst mere succesfuld og med meget bedre mandskabspleje. Men ligesom Troels Bech har han brugt sine analytiske evner på landsdækkende tv, hvor det ligesom danskeren er foregået på en meget levende og let forståelig måde.

Dortmund skulle i denne sæson have spillet meget som det tyske hold under VM. Dvs. massere af defensiv disciplin, men til gengæld også en kompromisløs indsats i omstillingerne. En af grundene til den flotte sæsonindledning skulle være en enorm fysisk styrke, der gør det meget løbevillige koncept succesfuldt. På den anden side lader det også til at han ikke er bange for at eksperimentere, hvis den første gameplan ikke lige opnår den nødvendige succes.

På mange måder endnu en af pionererne i den udvikling der er igang i tysk fodbold (ført an af den tyske landstræner), hvor man fremhersker en disciplineret hollandske inspireret type fodbold. Som vi alle så under VM er denne kendetegnet ved unge, løbevillige, teknisk stærke og disciplinerede fodboldspillere.

Så alt i alt en meget interessant type. En moderne træner, der kan tackle medier, er passioneret, der har en tidssvarende fodboldfilosofi og som kan leve op til NESV's tanker om unge spillere til få penge.
Alonso det er et vildt godt indlæg ;)

Besvar