Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
lcdlfc

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af lcdlfc » søndag, 07. nov, 2010 23:11

Mamadou Sako (130290) fra Paris Saint Germain ville være en glimrende tilføjelse til centerforsvaret. Han er en spiller med en stor fremtid - han er stor fysisk stærk og er klasse i hovedspillet.

Ryan Shawcross (041087) fra Stoke. En stabil centerforsvar der er engelsk – han har desværre fået sin fodboldopdragelse hos skum, men han er stærk og har et enormt potentiale.

Fabio Coentrao (110388) venstreback fra Benfica havde et super WM for Portugal og fik stor opmærksomhed for mange klubber efter WM, dog uden, at der var nogen der købte ham. Vi skal ikke bruge Paul Konchesky, der slet ikke har niveauet - et super alternativ vil klart være Fabio Coentrao.

Marek Hamsik (270787), som Gerrard tævede forleden. Endnu en spiller med stort potentiale. En god offensiv midtbanespiller med stort overblik.

Javi Martínez (010988) fra Athletic Bilbao bliver sammenlignet med Xabi Alonso og er der en spiller vi har manglet er det Xabi Alonso med blik for spillet, som ingen anden.

Javier Pastore (200689) fra Palermo. Ung offensiv midtbanespiller der er blevet spået en stor karriere - han har dog selv udtalt, at han gerne vil spiller for Barcelona.

Eden Hazard (070191) vandt UNFP (årets unge spiller i fransk fodbold) to år i træk – i øvrigt den første ikke internationale spiller til at vinde den pris. Han har allerede spillet 16 landskampe for det belgiske landshold i en alder af kun 19 år.

Thomas Müller (130989) giftig Bayern Munchen forward der både kan spille på kanten, offensiv midt og i angrebet. Han har allerede spillet masser af kampe for Bayern Munchen og 12 kampe/5 mål for det tyske landshold.

Diego Perotti (260788) argentisk kantspiller der udfolder sig i Sevilla. God teknisk kantspiller med masser af potentiale.

Toni Kroos (040190) er endnu en af de unge fra Bayern Munchen der også var med til WM for Tyskland med en kæmpe fremtid.

Marko Marin (130389) var med ved WM for Tyskland – spiller offensiv midt eller kant for Werder Bremen.

Romelu Lukaku (130393) fra Anderlecht er blot 17 år og har allerede haft debut på det belgiske landshold og har spillet masser af kampe og scoret mange mål for Anderlecht.

På træner siden vil jeg sige at selvom vi vandt over Chelsea i dag mangler vi stadig en træner med større ambitioner end tilfældet har været med Roy Hodgson. Vores presspil har været ikke eksisterende i mange af vores kampe og vi har spillet med lange bolde op mod Torres, der virkelig har haft det svært. Vi har til tider været blevet spillet totalt ned af hold, som Birmingham, Blackpool og Sunderland. Og hvis det er spillere, som Christian Poulsen og Paul Konchesky vi skal se komme til klubben under Roy Hodgson, så ser jeg altså hellere en ung manager med ambitioner og en mere moderne spillestil og der ser jeg en Joachim Löw, som den ideelle mand for Liverpool Football Club.
Ligesom mange andre på den ovenstående liste er det dog tvivlsomt at de vil til klubben og/eller de er for dyre at hente. Men jeg mener det er sådanne unge knægte vi skal gå efter for at få skabt et fundament af unge spillere der kan være i klubben i mange år. Lidt det samme koncept Mourinho indførte i Chelsea - noget de i øvrigt stadig lever høj på (lige bortset fra i dag: )

Øster

Indlæg af Øster » mandag, 08. nov, 2010 17:18

Øster

Indlæg af Øster » mandag, 08. nov, 2010 17:20

http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... k-rejected

Fransk landsholdsspiller. winger.

Kender i ham ?

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 08. nov, 2010 18:27

Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... k-rejected

Fransk landsholdsspiller. winger.

Kender i ham ?
Jeg synes det lyder interessant. Det ser dog ud til at vi er igang med at kopiere Wenger i Arsenal. Han er vist den eneste jeg lige husker, der elsker at gå på rov i halv-ukendte, halv-unge, franske spillere. Jeg er dog frisk, da det (i Arsenals tilfælde i hvert fald) ofte viser sig at spillerne har talent.
At han er landsholdsspiller ser jeg dog ikke som et kvalitetsstempel. Altså, det franske landshold er jo en katastrofe uden lige.
Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... ing-wizard

Dette gør jo en glad :D
Uff.. 17 mio. synes jeg lyder som en kanon pris. Evt. kan vi lokke med Babel mod at de går 3-4 mio. ned?

Det er fandme skønt at vi endelig har penge til forholdsvist spektakulære handler. Så kan det være at Voronin/Jovanovich/Degen-tiderne er forbi. \o/
Badooo siger, hvad han mener!

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 08. nov, 2010 18:43

er den pris på 17 ikke fra noget tid siden, mon ikke den er steget siden october 2009 .. han har vist skrevet under på en stor kontrakt for noget tid siden, så han bliver nok lidt dyrere, specielt når han er så ung .. han ville være en fremragende signing ...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Øster

Indlæg af Øster » mandag, 08. nov, 2010 18:54

Liverdrengen skrev:er den pris på 17 ikke fra noget tid siden, mon ikke den er steget siden october 2009 .. han har vist skrevet under på en stor kontrakt for noget tid siden, så han bliver nok lidt dyrere, specielt når han er så ung .. han ville være en fremragende signing ...
Uden jeg vil hænges op på det, men jeg er ret sikker på at Vanlencia gerne vil forlænge, men Mata afventer så vidt jeg ved. Og det kan hænge sammen med han stort set aldrig er med i startopstillingen.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » mandag, 08. nov, 2010 20:47

Mata har startet 7 ud af 10 kampe i år og er kommet ind i 1? Hvordan kan det være ikke at starte inde?

Mata er et utroligt hot navn og jeg nægter at tro på, at vi kan få ham til under 20 m. £. Jeg mener dog stadig han er de penge værd. Lige den type vi mangler.

(han var også den første jeg hentede til Liverpool i FM11) 8-)
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 08. nov, 2010 20:58

Mata vil være en drøm i den røde trøje. Men han bliver dyr. Han afviste vist Barca i sommers. Klubpræsidenten udtaler at Mata ikke er til salg for nogen pris, så jeg tror at han kommer til at koste kassen, og man skal nok over £30 mio. for at købe ham.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... i-valencia

Men et rygte går på at vi har fået afvist et bud på ham. Dette rygte tro jeg dog ikke helt på. Men i nedenstående artikel siger Mata at han er klar til at skrive under med Valencia, og artiklen er fra 12. oktober i år, så jeg tror ikke helt på det, må jeg indrømme. Han vil gerne blive i Valencia.

http://www.bold.dk/nyt/Mata-Godt-Valenc ... -Liverpool

Jeg tror det bliver svært, men måske Torres lige kan ringe til ham ;)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 09. nov, 2010 00:31

Hr. Drejer skrev:Mata vil være en drøm i den røde trøje. Men han bliver dyr. Han afviste vist Barca i sommers. Klubpræsidenten udtaler at Mata ikke er til salg for nogen pris, så jeg tror at han kommer til at koste kassen, og man skal nok over £30 mio. for at købe ham.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... i-valencia

Men et rygte går på at vi har fået afvist et bud på ham. Dette rygte tro jeg dog ikke helt på. Men i nedenstående artikel siger Mata at han er klar til at skrive under med Valencia, og artiklen er fra 12. oktober i år, så jeg tror ikke helt på det, må jeg indrømme. Han vil gerne blive i Valencia.

http://www.bold.dk/nyt/Mata-Godt-Valenc ... -Liverpool

Jeg tror det bliver svært, men måske Torres lige kan ringe til ham ;)
Men er det ikke Valencia der kører med en kæmpemæssig gæld de skal have afviklet, og som de derfor har solgt Silva og Villa allerede, for at få betalt af?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 09. nov, 2010 08:24

Badooo skrev: Men er det ikke Valencia der kører med en kæmpemæssig gæld de skal have afviklet, og som de derfor har solgt Silva og Villa allerede, for at få betalt af?
Jo, Valencia kører med gæld og den var kæmpemæssig inden salg af Zigic, Alexis, Carlos Marchena, David Villa, David Silva. Dette indbragt dem i omegnen af £73 mio.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Øster

Indlæg af Øster » tirsdag, 09. nov, 2010 09:47

Øster

Indlæg af Øster » tirsdag, 09. nov, 2010 09:48

http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... dutch-raid

Han er ikke i nærheden af at være god nok til os.

Øster

Indlæg af Øster » tirsdag, 09. nov, 2010 09:50

Øster skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... dutch-raid

Kender i knægten her ?

Han er venstre back, og har spillet 11 landskampe for Holland. 24 år.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 09. nov, 2010 10:04

Hvorfor hulen laver du samme indlæg 2 gange, og til sidst selv svarer på det?

Emanuelson er en ganske god offensiv indstillet venstre back. Han kan også spille venstre midtbane. Vi har før været sat i forbindelse med ham. Han har en god boldkontrol og har ganske gode afleveringer. Har en offensiv tilgang og vi tilbyde sig offensivt hele tiden. Af og til kan han falde lidt i søvn defensivt, ganske som Glenn Johnson, af og til.

Skal jeg rate potentielle venstre backs ser det således ud.

1) Fabio Coentrao (22 år FC Porto)
2) Filipe Lius (25 år Atletico Madrid)
3) Taye Taiwo ((25 år Marseille)
4) Urby Emanuelson (24 år Ajax)
5) Aly Cissokho (22 år Lyon)
Senest rettet af Hekkem tirsdag, 09. nov, 2010 10:19, rettet i alt 1 gang.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Øster

Indlæg af Øster » tirsdag, 09. nov, 2010 10:08

Hekkem skrev:Hvorfor hulen laver du samme indlæg 2 gange, og til sidst selv svarer på det?

Det gør jeg såment bare for at holde gang i oplysningerne. Skal jeg lade værrre ?.

Besvar