Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Tjek lige hans scoring fra weekenden, en rigtig nice detaljeMasche20 skrev:Hulk når han er bedst: http://www.youtube.com/watch?v=FX8_PjGukV4
: http://www.101greatgoals.com/videodispl ... a-7327523/

Har læst at Bojan sku være på vej ud af døren i Barcelona... Hvor kunne jeg godt tænke mig han kom til Liverpool, kæmpe talent!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
- JudgeArdaStudge
Ja, havde jeg kendt til det mål så havde jeg helt sikkert inkluderet det. Det koldt lavet.Xenne skrev:Tjek lige hans scoring fra weekenden, en rigtig nice detaljeMasche20 skrev:Hulk når han er bedst: http://www.youtube.com/watch?v=FX8_PjGukV4
: http://www.101greatgoals.com/videodispl ... a-7327523/
@ Fribytter: Hulk har taget sin straf, han er stadig ung og man lærer af sine fejl. Forstår ikke du river op i den sag. Det er en afsluttet sag.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Man slår sgu da ikke en steward. Det var ikke engang en modstander.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Man må kun slå modstanderen, alt andet er unfair og ikke i ordenFribytter skrev:Man slår sgu da ikke en steward. Det var ikke engang en modstander.
- JudgeArdaStudge
Nej, det ville CP sikkert også have sagt.Fribytter skrev:Man slår sgu da ikke en steward. Det var ikke engang en modstander.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Der er en proportionsforskel på spil. Normalt ville Hulk skulle have haft en karantæne på mellem seks mdr. og tre år. Strafferammen havde været en anden, hvis det havde været en spiller.Masche20 skrev:Nej, det ville CP sikkert også have sagt.Fribytter skrev:Man slår sgu da ikke en steward. Det var ikke engang en modstander.
Juraen regnede så ikke stewards for at være match officials, hvorfor Hulks straf blev nedsat til sølle fire kampe. Det fik formanden for det portugisiske fodboldforbund til at gå af i protest.
-
Øster
Hvad i siger i til Steven Pienaar, hans kontraktforhandlinger med Everton er brudt sammen, og han har kontrakt udløb til sommeren 2011. Er han noget for os ??
Så ville jeg næsten hellere have to Christian Poulsen'er på banen.Øster skrev:Hvad i siger i til Steven Pienaar, hans kontraktforhandlinger med Everton er brudt sammen, og han har kontrakt udløb til sommeren 2011. Er han noget for os ??

- JudgeArdaStudge
@ fribytter
Det er vel ikke Hulks skyld, at straffen blev reduceret til fire dage. Til historien hører også, at Hulk og de resterende folk fra Porto følte sig provokeret af Benficas stewards. Jeg ser ingen anden forklaring på, at man pludselig ryger i klinch med stewards.
Man lagde også sag an mod Benfica angående deres håndtering af kampens efterspil:
http://quinasteam.blogspot.com/2010/01/ ... d-and.html
http://quinasteam.blogspot.com/2010/02/ ... to-vs.html
At det er utrolig dumt kan vi godt blive enige om. Men vi kan ikke blive enige om, at det er belæg nok, for ikke at ville have ham til LFC.
Faktum er dog, at sagen er lukket og hører fortiden til.
Det er vel ikke Hulks skyld, at straffen blev reduceret til fire dage. Til historien hører også, at Hulk og de resterende folk fra Porto følte sig provokeret af Benficas stewards. Jeg ser ingen anden forklaring på, at man pludselig ryger i klinch med stewards.
Man lagde også sag an mod Benfica angående deres håndtering af kampens efterspil:
http://quinasteam.blogspot.com/2010/01/ ... d-and.html
Videooptagelser af den omtalte episode kan ses her. Læg mærke til, at Hulk både hilser og krammer nogle af Benficas spillere på vej ind, men efter en kort tur i omklædningsrummet tager stemningen en drejning.Hulk and Sapunaru were provoked and reacted with aggression.
Monday, January 25, 2010
Hulk and Sapunaru were provoked and reacted with aggression.
These are two of the main assertions of the note of guilt, sent by the instructor of tunnel's of Light process.
The statement of guilt, released today by the Journal 'Record', it establishes the attacks of Hulk and Sapunaru the steward Sandro Correia and the aggression of Romanian player to steward Ricardo Silva.
According to the report, the athletes incur a penalty ranging from six months to three years of suspension (and a fine from 2500 to 7500 euros each). FC Porto will now have to defend.
Also important the "provocative behavior" to players and other elements of Porto's party, described the document.
"The stewards acted freely, knowingly and willfully (...) with intent to cause verbally and physically, players and remaining staff of FC Porto," it can be read.
Benfica is therefore charged with "failing to ensure the order and discipline within the tunnel," considered as a "mild disciplinary offense" punishable by a fine from 250 to 2500 euros.
Everything has begun with a discussion between Fernando Oliveira- in charged by FC Porto safety-, and one of the stewards present.
At det er utrolig dumt kan vi godt blive enige om. Men vi kan ikke blive enige om, at det er belæg nok, for ikke at ville have ham til LFC.
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
hvad fanden er det der foregår inden alle porto spillerne fyrer ind i det andet omklædningsrum .. gad vide hvad provokationen har været. man skal passe på hulk
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
- JudgeArdaStudge
@ Liverdrengen
Everything has begun with a discussion between Fernando Oliveira- in charged by FC Porto safety-, and one of the stewards present.
Så meget ved vi.The 'eagles' were punished for attempted assault and acts of intimidation against sports agents (1,500 euros) and inappropriate behavior in public (2,000 euros, due to recurrence).
Døden skal have en årsag. Jeg tror, årsagen er, at Hulk er en idiot.Masche20 skrev:@ fribytter
http://quinasteam.blogspot.com/2010/01/ ... d-and.htmlVideooptagelser af den omtalte episode kan ses her. Læg mærke til, at Hulk både hilser og krammer nogle af Benficas spillere på vej ind, men efter en kort tur i omklædningsrummet tager stemningen en drejning.Hulk and Sapunaru were provoked and reacted with aggression.
Monday, January 25, 2010
Hulk and Sapunaru were provoked and reacted with aggression.
These are two of the main assertions of the note of guilt, sent by the instructor of tunnel's of Light process.
The statement of guilt, released today by the Journal 'Record', it establishes the attacks of Hulk and Sapunaru the steward Sandro Correia and the aggression of Romanian player to steward Ricardo Silva.
According to the report, the athletes incur a penalty ranging from six months to three years of suspension (and a fine from 2500 to 7500 euros each). FC Porto will now have to defend.
Also important the "provocative behavior" to players and other elements of Porto's party, described the document.
"The stewards acted freely, knowingly and willfully (...) with intent to cause verbally and physically, players and remaining staff of FC Porto," it can be read.
Benfica is therefore charged with "failing to ensure the order and discipline within the tunnel," considered as a "mild disciplinary offense" punishable by a fine from 250 to 2500 euros.
Hvis man endelig skal være partisk i fremstillingen, så skal man måske have med, at den steward, der blev overfaldet, røg på hospitalet med en hovedskade, hvorimod Hulk og hans rumænske håndlanger vist ingen skræmmer fik. Og så taler strafdiversiteten i første omgang sit eget sprog - seks måneders karantæne mod 10000 kr. På et andet klip ser man også Hulk sparke til noget i spillertunellen for at afreagere. Hulk var altså oppe at køre inden episoden med stewarden.
Jeg er dog enig i, at det for så vidt ikke er Hulks skyld, at han ikke bliver straffet retmæssigt. Det skyldes dårlig jura. Jeg vil blot igen pointere, at det normalt giver en højere straf at angribe en official end en modspiller, fordi det anses som en grovere forseelse.
Derfor er Hulk sådan set værre end Poulsen, hvis du vil sammenligne de to - og værre end Pepe for den sags skyld.
Men jeg er generelt ikke meget for de spillertyper. Jeg så helst, at man ikke hentede sådanne typer. Jeg synes da også, at det er pinligt, at Cissé og Diouf bankede deres koner. Riera var da også en skændsel, efter han slog en holdkammerat.
- JudgeArdaStudge
@ fribytter
Behøver vi bringe Gerrard eller Zidane op? Selv den bedste har ridser i lakken. Og ofte slipper fodboldspillere med lavere straffe end normalvis. Dertil kan man sige, hvad man vil, men sådan er det åbenbart bare i den verden.
Jeg synes ikke vi skal diskutere om Hulk er værre en CP eller Pepe. Alle gør de jo noget forkert og så kan det som forvidt være ligegyldigt, hvem det går ud over. Dog er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han har følt sig provokeret af stewarderne ellers havde han ikke angrebet dem. Så havde han måske sparket og og kastet med ting i omklædsningsrummet som næsten er kotume i top fodbold. Derfor jeg kan ikke forestille mig, at han uprovokeret har slået ud efter stewarderne.
PS. Kan du ikke linke til det klip, hvor Hulk sparker. Ikke fordi jeg betvivler dig, men fordi jeg gerne vil se mere materiale fra episoden.
Behøver vi bringe Gerrard eller Zidane op? Selv den bedste har ridser i lakken. Og ofte slipper fodboldspillere med lavere straffe end normalvis. Dertil kan man sige, hvad man vil, men sådan er det åbenbart bare i den verden.
Jeg synes ikke vi skal diskutere om Hulk er værre en CP eller Pepe. Alle gør de jo noget forkert og så kan det som forvidt være ligegyldigt, hvem det går ud over. Dog er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han har følt sig provokeret af stewarderne ellers havde han ikke angrebet dem. Så havde han måske sparket og og kastet med ting i omklædsningsrummet som næsten er kotume i top fodbold. Derfor jeg kan ikke forestille mig, at han uprovokeret har slået ud efter stewarderne.
PS. Kan du ikke linke til det klip, hvor Hulk sparker. Ikke fordi jeg betvivler dig, men fordi jeg gerne vil se mere materiale fra episoden.