Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
McRae

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McRae » mandag, 18. okt, 2010 17:46

rnh skrev:Hvad med Shrek : http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 101905.stm
Lidt tilbagebetaling for Owen.
Det ville være lidt af en forbrydelse. Everton- OG Manure-spiller. KAN det blive værre? Derudover viser de seneste skandaler jo også, at han ikke er det mest sympatiske og intelligente menneske på moder jord.

Ikke desto mindre fik jeg da også selv den tanke du måske sidder med, for vi kunne jo godt bruge en spiller som ham.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 18. okt, 2010 19:18

Haha, skal vi ikke bare lade den debat ligge.

Jeg tror ikke der er de store chancer for at han overhovedet har lyst til at spille for os alligevel.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 18. okt, 2010 19:32

Det er forhåbentlig også de færreste, der har lyst til at se Rooney i en LFC-trøje.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 18. okt, 2010 20:16

Fribytter skrev:Det er forhåbentlig også de færreste, der har lyst til at se Rooney i en LFC-trøje.
Præcis, magen til usympatisk Sv*n, skal man kigge længe efter. Jeg har aldrig brudt mig om ham, og at se ham i en Liverpool trøje ville skære mit hjerte i to stykker.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 18. okt, 2010 21:22

Ikke at jeg specielt gerne ser shrek i LFC, men jeg ser hellere ham end hende eks LFC´eren der spiller i scum. Og det er endda ment i ramme alvor.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 18. okt, 2010 21:34

Det sker aldrig, men han er stadig en fantastisk dygtig fodboldspiller.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 19. okt, 2010 01:13

Hvad med Edison Cavani? Ham kan jeg godt frygte lidt på Torsdag. 5 mål i 6 kampe indtil videre. De savner jo ikke ligefrem Quagliarella, når Cavani spiller som han gør.

Cavani, Hamsik og Lavezzi og så er truppen styrket markant. Måske vi kan lave en pakkeløsning med Napoli?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » tirsdag, 19. okt, 2010 01:33

Spændende spiller bestemt :)

Men hvad kan Liverpool tilbyde sådan en spiller?
Vi må være realistiske, vi kan ikke længere vælge fra første hylde.
Måske ville de nye ejere give os gode muligheder mht. løningerne, men de interessante spillere vi kigger på er der jo også andre klubber efter som sikkert kan tilbyde dem bedre vilkår.
Jeg mener derfor ikke vi skal kigge efter halvgarderinger, men mere "talenter" og dygtige spillere som er i andre klubber der lider.
Jeg har tidligere nævnt nogle navne på nogle spillere der kunne være spændende.

En kort remse af nogen af dem:

Vargas, Fiorentina er bundold i Italien.
Zapata og Sanchez Udinese ligger også og roder rundt i bunden.
Mexes har snart kontrakt udløb og Roma har haft en dårlig start i forhold til hvordan de sluttede sidste sæson.
I tysk land er der flere klubber der har haft en svingende sæson start og der er også spillere der kan gå ind og styrke os på mange pladser.
Marko Marin, Bremen
Marcell Jansen, HSV
Eljero Elja, HSV
Serdar Tasci, Stuttgart.
Bastos, Lyon et måske urealistisk køb, men stadig ønske tænkning :)
Lille har også Gervinho som kunne være spændende.
Suarez er nok også ønske tænkning :)
Coentrao fra Benfica ville nok gerne skifte til en stor klub og kunne bestemt være interessant.
Det samme tænker jeg med Hulk fra Porto.
Billede

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 19. okt, 2010 01:46

Monreal, Janssen, Taiwo, Defour, Holtby, Shaqiri, Llorente, Lukaku, Mata... Der er oceaner af muligheder - det kræver bare, at man kender til dem, og at man kan lede et tophold.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 19. okt, 2010 09:47

Enig med Fribytter, der er mange muligheder. Problemet eller skrækscenariet er bare at vi igennem en del år har domineret Champions League - og det vel at mærke i en periode, hvor vi ikke havde de store penge til indkøb. Nu tegner vores økonomi meget bedre, og vi har vel penge nu, men til gengæld kan en dårlig sæson i år betyde, at vi ikke kan tilbyde europæiske fodbold. Og så må vi igen igen vælger fra hylde 2, for dem Fribytter nævner er alle spillere der helt sikkert vil få tilbud fra hold der skal spille europæisk.

Så selv om vores økonomiske position er blevet bedre, så kan en bundplacering skramme oplagte forstærkninger væk/eller til en klub der spiller europæisk.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 19. okt, 2010 10:02

Hr. Drejer skrev:Enig med Fribytter, der er mange muligheder. Problemet eller skrækscenariet er bare at vi igennem en del år har domineret Champions League - og det vel at mærke i en periode, hvor vi ikke havde de store penge til indkøb. Nu tegner vores økonomi meget bedre, og vi har vel penge nu, men til gengæld kan en dårlig sæson i år betyde, at vi ikke kan tilbyde europæiske fodbold. Og så må vi igen igen vælger fra hylde 2, for dem Fribytter nævner er alle spillere der helt sikkert vil få tilbud fra hold der skal spille europæisk.

Så selv om vores økonomiske position er blevet bedre, så kan en bundplacering skramme oplagte forstærkninger væk/eller til en klub der spiller europæisk.
Det forekommer mig at størstedelen af de professionelle fodboldspillere er gold diggers. Så jeg tror ikke det gør den store forskel om vi er i CL eller ej. Bare lønchecken er stor nok.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Liverbird

Indlæg af Liverbird » tirsdag, 19. okt, 2010 10:22

En storklub som Liverpool skal være i stand til at tiltrække de bedste spillere, og det tror jeg også den kan. Hvis vi får ro og stabilitet over klubben samt en rimelig stor check at købe for, tror jeg sagtens, vi kan købe nogle kvalitetsspillere.
YNWA

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » tirsdag, 19. okt, 2010 10:29

Fribytter skrev:Monreal, Janssen, Taiwo, Defour, Holtby, Shaqiri, Llorente, Lukaku, Mata... Der er oceaner af muligheder - det kræver bare, at man kender til dem, og at man kan lede et tophold.
Jeg kender jo godt til de spillere du nævner, og jeg kan da godt se at nogen af dem nok gerne ville skifte til os.

Men tag f.eks. Mata, Valencia har haft en super sæson start, hvor de kun har tabt til Barcelona, han har de sidste par år været rigtig loyal, hvad kan vi tilbyde ham som Valencia ikke kan. Jeg ville mene at han ser det som mere attraktivt at blive i Valencia og kæmpe med om guldet, end at redde os fra nedrykning.
Billede

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 19. okt, 2010 10:58

Defour i Liverpool - ham kan vi da godt bruge.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26377&zone=1

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 19. okt, 2010 11:28

Xenne skrev:
Fribytter skrev:Monreal, Janssen, Taiwo, Defour, Holtby, Shaqiri, Llorente, Lukaku, Mata... Der er oceaner af muligheder - det kræver bare, at man kender til dem, og at man kan lede et tophold.
Jeg kender jo godt til de spillere du nævner, og jeg kan da godt se at nogen af dem nok gerne ville skifte til os.

Men tag f.eks. Mata, Valencia har haft en super sæson start, hvor de kun har tabt til Barcelona, han har de sidste par år været rigtig loyal, hvad kan vi tilbyde ham som Valencia ikke kan. Jeg ville mene at han ser det som mere attraktivt at blive i Valencia og kæmpe med om guldet, end at redde os fra nedrykning.
Jeg tror ikke, at Valencia kommer til at kæmpe med om guldet. Og hvis de gør, så er det en enlig svale. De har stadig en kæmpe gæld, og de usolidariske TV-aftaler og talentreglerne i Spanien gør, at de andre spanske klubber må spise krummerne fra Barcas og RMs bord. Betingelserne for en mere åben konkurrence er til stede i PL - især hvis FFP bliver indført (selvom det nok ikke bliver 100% effektivt). Alexis, Marchena, Albiol, Silva og Villa er blevet solgt, mens Mata har været i Valencia. Og Mata har oplevet, hvordan Koeman fik Valencia til at underpræstere kraftigt, så han ser nok ikke LFC som reelle nedrykningskandidater.

LFC er på vej i den rigtige retning økonomisk. Og hvis indtjeningspotentialet bliver forløst, så kan LFC pludselig stå med mange ressourcer. Mulighederne er på sigt større i LFC end i Valencia, men det er selvfølgelig stadig kun et potentiale, så det kræver, at Mata tror på projektet, og at han ikke finder udfordringen for krævende.

Jeg tror dog, at Roy er et stort turn off pt.

Defour må meget gerne hentes imø.

Besvar