Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Vi er også sat i forbindelse med Lisandro Lopez fra Lyon. Hvad mener folk om ham?
Nej, jeg kan ikke nævne tre klubber, der vil købe spillerne til mine gættepriser. Kan kun nævne en, der bød mere, end hvad jeg har skrevet for Babel.athomsen skrev:Tror købspriserne er for lave og salgspriserne for høje (de ikke fremhævede fsva. købslisten kender jeg ikke meget til). Kan du nævne bare 3 klubber som vil købe vores spillere til den pris.texnymann skrev:Hvis jeg må følge op på Rambo's signatur med mine egne ønsker, hvis vi få nye ejere.
Ind.
Suarez (£20m) venstrekant
Dzeko (£20m) angreb
Defour (£10m) central midt
Fabio Coentrao (£7m) venstre back
Micah Richards (£10m) til centerforsvaret
Ud.
Babel (£8m)
Christian Poulsen (£3m)
Carra - hvis han ikke vil acceptere en plads på bænken - ellers Skrtel (£5m)
Aurelio (£1m ?)
Maxi (£3m)Spearing (£2m)
Jovanovich (£3m)
Aquilani - desværre (£11m)
Darby (£2m)
Det ville kræve, at nye ejere var villige til at spytte £29m efter nye spillere (hvis mine gættepriser overhovedet kan bruges). Til gengæld mener jeg at vi ville have et meget konkurencedygtigt hold, med konkurrence om alle pladser (undtaget målmandsposten).
Reina (jones)
Johnson (kelly) - Richards (Carra/Kyrgiakos) - Agger (Wilson/Ayala) - Coentrao (Konchesky)
Defour (Lucas) - Gerrard (Cole) - Meireles (Shelvey)
Kuyt (Ngog) - Torres (Dzeko) - Suarez (Pacheco)
Man ville virkelig kunne blande kortene på mange måder med denne trup. Det er dog ydert vigtigt (efter min mening), at man så også spiller med de unge ved skader og karantæner, i stedet for at spille andre out-of-position.
http://www.clickliverpool.com/sport/liv ... ected.html
De andre har vi mig bekendt ikke prøvet at sælge, hvorfor jeg kun kan spekulere. Alle (undtaget de frie transfers) er dog sat til samme eller mindre pris, end hvad vi gav for dem.
Min købspriser er ganske givet for lave, men jeg synes til gengæld, at det efterhånden lader til, at kun Man City, Real Madrid og Barcelona betaler overpriser. Alle er klar over krisens indflydelse på klubbernes økonomier, hvorfor jeg ikke forventer mange handler i £30m+ kategorien. Forestiller mig kun at en fit Torres eller Rooney ville indbringe så meget (og måske endda endnu mere). Spillere som Ribery, Kaka, Robben, m.fl. ser jeg maksimalt indbringe £30m. Derfor har jeg lettere optimistisk sat £20m priser på Suarez og Dzeko, hvilket du nok har ret i, er lidt for lavt sat.
For at få mit regnestykke til at gå, kunne vi måske hente Forlan i stedet for Dzeko. Han skulle ikke være så dyr - hvis jeg husker rigtigt.
Hvorom alting er, så vil jeg MEGET gerne have fingre i Suarez plus en god angriber og en god venstre back.
Formidabel angriber.jacobq skrev:Vi er også sat i forbindelse med Lisandro Lopez fra Lyon. Hvad mener folk om ham?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ikke en spiller der imponerer mig. Håber på en væsentligt hurtigere angriber. Forlan?Emmy skrev:Formidabel angriber.jacobq skrev:Vi er også sat i forbindelse med Lisandro Lopez fra Lyon. Hvad mener folk om ham?
- JudgeArdaStudge
Forlan har desværre alderen lidt imod sig, men han må betragtes som en af verdens bedste angriberer lige nu.texnymann skrev:Ikke en spiller der imponerer mig. Håber på en væsentligt hurtigere angriber. Forlan?Emmy skrev:Formidabel angriber.jacobq skrev:Vi er også sat i forbindelse med Lisandro Lopez fra Lyon. Hvad mener folk om ham?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ja, du har ret i, at han er oppe i årene. Men som backup/makker til Torres i et par år vil jeg gerne have ham. Måske til den tid vores egen Ngoo er ved at være klar til at overtage.Masche20 skrev:Forlan har desværre alderen lidt imod sig, men han må betragtes som en af verdens bedste angribere lige nu.texnymann skrev:Ikke en spiller der imponerer mig. Håber på en væsentligt hurtigere angriber. Forlan?Emmy skrev:Formidabel angriber.jacobq skrev:Vi er også sat i forbindelse med Lisandro Lopez fra Lyon. Hvad mener folk om ham?
det er bare en tanke, men siden Roma ligger med kæmpe gæld (godt vi er færdige med det
) kunne det så være noget at hente De Rossi? Syntes han er genialt god, omend lidt af en bølle 

i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
- JudgeArdaStudge
Der er satme mange spillere, udover De Rossi, som jeg gerne ville gafle fra Roma. Sikke et angreb de har:matty skrev:det er bare en tanke, men siden Roma ligger med kæmpe gæld (godt vi er færdige med det) kunne det så være noget at hente De Rossi? Syntes han er genialt god, omend lidt af en bølle
Adriano, Baptista, Okaka, Boriello, Menez, Vucinic og Totti. - Kamp om pladserne må man sige.
Til sammenligning har vi Torres og N'gog.
Pisse synd, Roma ikke vandt Serie A sidste sæson. Det må virkelig ha' slået dem ud, at de kun var lige ved og næsten. Lidt ligesom det gjorde for LFC.
Edit: Var nød til at ændre min avatar. Jeg har et soft spot for Roma og Totti må jeg indrømme.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Jeg er helt sikkert enig i at manden er dygtig, og jeg tror skam heller ikke på Roy, men det har ikke noget med sagen at gøre og det tror jeg du er enig i. De har jo vidt forskelligt jobfunktion. Det overrasker mig hvis en klub som Liverpoool ansætter en sportsdirektør. De har en manager som står for spiller transfer og derfor har det ikke indtil nu været nødvendigt. Eller hvad? Har vi brug for en sportsdirektør der har en fast linje omkring vores klub, og det så derved er de ansatte manager's der skal tilpasse sig? Jeg kan se fordele og ulemper ved dette. Men jeg tror du mener at hvis det er tilfældet skal vi have en sportsdirektør der har hjertet det rette sted, og det er jeg enig i. Det skal helt sikkert være den rette løsning der har en fast og klar plan med klubben.Øster skrev:Ja for fanden mand vi er i Liverpool og ingen andre steder, men manden er jo genial og dygtig. Og vi må ikke blive for indspiste. Roy tror jeg ikke på.sorknu9 skrev:Jamen er vi ikke Liverpool, så hvad har det med os at gøre? Med mindre du selvfølgelig mener at Liverpool skal være hans mor?Øster skrev:Jeg har længe tænkt på dette: Johan Cruyf er stoppet i Barcalona. Han er et fodboldgeni. I 73-74 hentede Barcelona ham, mens de lagde til nedrykning da han ankom vandt de alle deres kampe og blev mestre. Forinden havde Johan vunder CL med Ajax 3 gange i træk. Han har vundet CL som træner med Ajax og var den første der vandt CL med Barcelona i 1985, med EL dream tema, med Laudrup på holdet. Han har opbygget trænings-. og spillekoceptet i Barcelona, ja det de stadig bruger.
Jeg kunne godt se Liverpool hente ham som sportsdirektør, og lade ham ansætte en manager, der evt kunne være Frank Richard. Og de kunne sammen hente nye spillere og ikke mindst udvikle spillesystemet og talenterne i klubben. Det ville være fantastisk hvis de ville.
Johan er opvokset i rendestene i Amsterdam 500 meter fra Ajax's stadion. Ajax blev hans far.![]()
Men jo det kunne da godt være et godt bud.
Afellay har selv udtalt at han er interesseret i at komme til United eller Liverpool.
Tror dog ikke han har niveauet til PL
Tror dog ikke han har niveauet til PL

Luis Fabiano er ikke helt tilfreds med situationen i Sevilla, kunne han ikke være en mulighed som supplement til Torres?
Det er fordi han ikke starter inde hver gang. Selvfølgelig interessant at få ham, men en bænkevarmer i Sevilla?SørenK skrev:Luis Fabiano er ikke helt tilfreds med situationen i Sevilla, kunne han ikke være en mulighed som supplement til Torres?
Ham havde jeg egentlig aldrig tænkt på, men hold da op han ville være guld for LFC. Så vil det ubetinget blive 4-4-2 fremover, når Torres altså var i omdrejninger, gad vide om 10 mill£ er nok til og lokke ham væk fra Sevilla bænken?
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg tror vist mest Luis Fabiano bliver straffet fordi han ikke længere ønsker at spille i Sevilla, hvilket er fair nok. Sevillas problemer i mente, så er det vist vigtigt at skabe en vinderkultur særligt imellem de 11 startere. Det betyder dog ikke at Fabiano ikke er god nok til at starte inde i Sevilla, hvilket VM var et meget godt vidnesbyrd for.jacobq skrev:Det er fordi han ikke starter inde hver gang. Selvfølgelig interessant at få ham, men en bænkevarmer i Sevilla?SørenK skrev:Luis Fabiano er ikke helt tilfreds med situationen i Sevilla, kunne han ikke være en mulighed som supplement til Torres?
Mata synes jeg i øvrigt er fantastisk, men han vil aldrig blive en succes, hvis han i høj grad skal ind og slås om andenbolde. Det har vi set med Maxi Rodriguez. Spillere som både Maxi og Mata skal spille for hold er er ambitiøse i deres pasningsspil, hvis deres fulde potentiale skal udleves. Med andre ord tror jeg ikke Mata vil blive nogen succes under Roy Hodgsons, hvis den gamle mand holder stædigt fast i sine oldtidsidéer omkring fodbold.
Han ønskede det i sommers, da han forlængede, så tror ikke han bliver "straffet", personligt tror jeg nærmere, manageren har jord i hovedet.Alonso skrev:Jeg tror vist mest Luis Fabiano bliver straffet fordi han ikke længere ønsker at spille i Sevilla, hvilket er fair nok.
Verden er smask fuld af hyklere....