Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 13. okt, 2010 20:34

Belloni skrev:Ville det være helt skørt, at prøve på at hente Adebayor?
Han spiller ikke så meget i city som han helt sikkert gerne vil, så et tilbud fra Liverpool må da helt sikkert kunne lokke.
Han skiftede jo også til city da de var et middelhold (sagt med et glimt i øjet)
Nej tak :!:
Bare det han gjorde i en af sine første kampe for City mod Arsenal, hvor han løb hele vejen ned til den anden ende, bare for at juble/hovere foran Arsenals fans. Usmageligt.
Når det er sagt, så er han ikke en særlig dygtig angriber, hvorfor han ikke spiller synderligt meget i City.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 13. okt, 2010 21:13

En som jeg synes kunne være interessant er Lukaku. Hans fysiske styrke minder mig om Drogbas. Selvom han kun er 17 år, så har han overrasket mig. Han er absolut en af de bedste 17 årige, jeg nogensinde har set.
Han fik debut på det belgiske landshold som 16 årige, og i kampen mod Østrig forleden, scorede han dog ikke, men viste prøver på sin kunnen.

Han kunne være et interessant køb, som både kunne styrke stalden her og nu, og samtidig vil han blive bedre og bedre med tiden.

jacobq

Indlæg af jacobq » onsdag, 13. okt, 2010 21:15

Hr. Drejer skrev:En som jeg synes kunne være interessant er Lukaku. Hans fysiske styrke minder mig om Drogbas. Selvom han kun er 17 år, så har han overrasket mig. Han er absolut en af de bedste 17 årige, jeg nogensinde har set.
Han fik debut på det belgiske landshold som 16 årige, og i kampen mod Østrig forleden, scorede han dog ikke, men viste prøver på sin kunnen.

Han kunne være et interessant køb, som både kunne styrke stalden her og nu, og samtidig vil han blive bedre og bedre med tiden.
Enig i at han kunne være utrolig spændende. Så ham meget gerne i vores røde trøje.
Arsenal skulle dog være tæt på ham, i en handel svarende til 107 mio kr. Men ja - han bliver beskrevet som den nye Drogba. Og Anderlecht skulle efter sigende være klar til at forhandle.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » torsdag, 14. okt, 2010 12:53

Vi skulle ha hente klaas jan huntelaar, nu render han rundt i tyskland, han ville ikke ha været dyr så derfor go angriber til billige penge.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » torsdag, 14. okt, 2010 17:47

Martin E skrev:Vi skulle ha hente klaas jan huntelaar, nu render han rundt i tyskland, han ville ikke ha været dyr så derfor go angriber til billige penge.
Huntelaar har ikke niveauet hvilket han fint beviste i både Spanien og Italien. Hans niveau er fint til Bundesligaen og Æresdivisionen og fred være med det, men hvis han ikke kan begå sig i Spanien og Italien vil han aldrig kunne klare sig i England.
Næste år!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 14. okt, 2010 19:08

Hvorfor mener du ikke han havde niveauet til Spanien og Italien? Han gjorde i det i mine øjne mere end godkendt specielt i Milan, men blev slet ikke brugt korrekt. Leonardo præsterede nogle rene Roy Hodgons ved blandt andet at placere ham i højre side i en 4-3-3. Huntelaar skal være placeret centralt. De to trænere han har haft har været Juande Ramos og Leonardo, som på ingen måde vidste hvordan de skulle spille ham. Og der er vel heller ingen der mener, at disse to trænere gennemgående gjorde det godt i deres ophold i hhv. Real Madrid og Milan.

Huntelaar er og bliver åbenbart en misforstået spiller, men i det mindste en misforstået klassespiller.

I øvrigt en mærkelig præmis at stille op, at fordi man ikke blev en succes i (klub a; land A) kan man ikke blive en succes i (klub b, land B). Hvorfor fungerede Ian Rush så i Liverpool nå han ikke gjorde i Juventus?

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 14. okt, 2010 19:23

Det er noget vrøvl at huntelaar failede i real .. han havde et snit på et mål hver anden kamp på et halvt år, og det er altså et godkendt snit i en fornuftig klub, men som bekendt er real syge i hovedet og sælger og køber uden at tænke sig om.

Hans milan tid ved jeg ikke så meget om, andet end at han var meget bænket, men da lavede et eller to spektakulære mål. Tror han kunne begå sig i pl, men nu når vi forhåbentlig har ret mange penge til transfers skal der måske kigges efter absolut verdens klasse angribere som edin dzeko eks.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 14. okt, 2010 20:50

Liverdrengen skrev:Det er noget vrøvl at huntelaar failede i real .. han havde et snit på et mål hver anden kamp på et halvt år, og det er altså et godkendt snit i en fornuftig klub, men som bekendt er real syge i hovedet og sælger og køber uden at tænke sig om.

Hans milan tid ved jeg ikke så meget om, andet end at han var meget bænket, men da lavede et eller to spektakulære mål. Tror han kunne begå sig i pl, men nu når vi forhåbentlig har ret mange penge til transfers skal der måske kigges efter absolut verdens klasse angribere som edin dzeko eks.
Huntelaar er ikke fem potter pis værd. Dzeko er udemærket, men klasseangriberen hedder Suarez.

Vil dog også gerne slå noge slag for Falcao eller Hulk. Sikke et angreb Porto har.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 14. okt, 2010 21:02, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

jacobq

Indlæg af jacobq » torsdag, 14. okt, 2010 20:54

Dzeko ville være genial. Han har været guld værd i Wolfsburg, men skal snart tage et skridt videre. Juventus har længe været efter ham, men nøj hvor jeg håber på at vi kan få lokket ham til. Han vil supplere Torres super godt tror jeg.

Forestil jer den her: Meireles - Gerrard
Joe Cole - Marko Marin?

Torres - Dzeko

Altså Cole og Marin på fløjene.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 15. okt, 2010 08:26

Huntelaar er ikke fem potter pis værd, men Hulk og Falcao bør der slås et slag for? Hvis man skal følge den argumentation, der altid bruges i mod Huntelaar hvornår har Hulk eller Falcao så vist deres værd i en stor liga? Eller Dzeko for den sags skyld? Eller Suárez?

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » fredag, 15. okt, 2010 12:10

I følge rygterne afvist Anderlecht et bud på 150 mio. for Luku i sidste transfervindue. Men vores nuværende trup mener jeg ikke vi kan tillade os at bruge så mange penge på en angriber, der dog kan vise sig at være det største talent i international fodbold for øjeblikket. Det vil stadig være et sats, selvom han er imponerede af sin alder - vi har brug for en proven angriber, og gerne en type der ikke ligner Torres for meget - hvilket ikke skulle være et problem, da El Nino er unik 8-) Kunne faktisk godt tænke mig Andrew Carroll fra Newcastle - han er stadig ung, imponerende fysik og engelsk. Men desværre nok for dyr. Tror Dzeko er lidt for hypet for tiden, og at vi kommer til at betale overpris hvis vi går efter ham. Men vi bliver meget klogere de næste par dage - det bliver spændende at se om vi endelig bliver solgt. Men forventer ikke at klubben går ud og meddeler at vi skal bruge en mia. til vinter, da vi har set hvad de betyder for priserne.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Øster

Indlæg af Øster » fredag, 15. okt, 2010 16:58

Jeg har længe tænkt på dette: Johan Cruyf er stoppet i Barcalona. Han er et fodboldgeni. I 73-74 hentede Barcelona ham, mens de lagde til nedrykning da han ankom vandt de alle deres kampe og blev mestre. Forinden havde Johan vunder CL med Ajax 3 gange i træk. Han har vundet CL som træner med Ajax og var den første der vandt CL med Barcelona i 1985, med EL dream tema, med Laudrup på holdet. Han har opbygget trænings-. og spillekoceptet i Barcelona, ja det de stadig bruger.
Jeg kunne godt se Liverpool hente ham som sportsdirektør, og lade ham ansætte en manager, der evt kunne være Frank Richard. Og de kunne sammen hente nye spillere og ikke mindst udvikle spillesystemet og talenterne i klubben. Det ville være fantastisk hvis de ville.
Johan er opvokset i rendestene i Amsterdam 500 meter fra Ajax's stadion. Ajax blev hans far.

sorknu9

Indlæg af sorknu9 » fredag, 15. okt, 2010 17:42

Øster skrev:Jeg har længe tænkt på dette: Johan Cruyf er stoppet i Barcalona. Han er et fodboldgeni. I 73-74 hentede Barcelona ham, mens de lagde til nedrykning da han ankom vandt de alle deres kampe og blev mestre. Forinden havde Johan vunder CL med Ajax 3 gange i træk. Han har vundet CL som træner med Ajax og var den første der vandt CL med Barcelona i 1985, med EL dream tema, med Laudrup på holdet. Han har opbygget trænings-. og spillekoceptet i Barcelona, ja det de stadig bruger.
Jeg kunne godt se Liverpool hente ham som sportsdirektør, og lade ham ansætte en manager, der evt kunne være Frank Richard. Og de kunne sammen hente nye spillere og ikke mindst udvikle spillesystemet og talenterne i klubben. Det ville være fantastisk hvis de ville.
Johan er opvokset i rendestene i Amsterdam 500 meter fra Ajax's stadion. Ajax blev hans far.
Jamen er vi ikke Liverpool, så hvad har det med os at gøre? Med mindre du selvfølgelig mener at Liverpool skal være hans mor? :lol:

Men jo det kunne da godt være et godt bud.

Øster

Indlæg af Øster » fredag, 15. okt, 2010 19:37

sorknu9 skrev:
Øster skrev:Jeg har længe tænkt på dette: Johan Cruyf er stoppet i Barcalona. Han er et fodboldgeni. I 73-74 hentede Barcelona ham, mens de lagde til nedrykning da han ankom vandt de alle deres kampe og blev mestre. Forinden havde Johan vunder CL med Ajax 3 gange i træk. Han har vundet CL som træner med Ajax og var den første der vandt CL med Barcelona i 1985, med EL dream tema, med Laudrup på holdet. Han har opbygget trænings-. og spillekoceptet i Barcelona, ja det de stadig bruger.
Jamen er vi ikke Liverpool, så hvad har det med os at gøre? Med mindre du selvfølgelig mener at Liverpool skal være hans mor? :lol:

Men jo det kunne da godt være et godt bud.
Ja for fanden mand vi er i Liverpool og ingen andre steder, men manden er jo genial og dygtig. Og vi må ikke blive for indspiste. Roy tror jeg ikke på.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 15. okt, 2010 21:51

AJ skrev:Huntelaar er ikke fem potter pis værd, men Hulk og Falcao bør der slås et slag for? Hvis man skal følge den argumentation, der altid bruges i mod Huntelaar hvornår har Hulk eller Falcao så vist deres værd i en stor liga? Eller Dzeko for den sags skyld? Eller Suárez?
Nu mangler de jo at prøve at spille i en stor liga, ik os? Men både Hulk og Falcao har gjort det fremragende for Porto i CL.
Suarez ligeså og han fik derudover også vist et stort potentialet under VM og senest i CL.

Falcao: 24 år, lille, væver, lynende hurtig, farlig i boksen (størrelsen til trods) 27 mål i 34 kampe.

Hulk: 24 år, Stor, stærk, hurtig, genial teknik, kanon sparketeknik og et rent kult fænomen.

Suarez: 23 år, næsten komplet angriber med genial teknik, overblik og målfarlighed. Derudover anfører i Ajax.

Huntelaar har sgu ikke imponeret i, hverken Milan eller Real M. og så kan du bebrejde spillestilene og trænerne eller, hvad du nu har lyst til.

Men Klaas har bare ikke nok klaas til LFC - IMØ.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar