hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » mandag, 05. aug, 2013 17:49

http://www.bold.dk/nyt/Bolton-vil-have- ... ol-reserve

Bolton vil gerne have Spearing igen

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 05. aug, 2013 21:42

LFC_20 skrev:http://www.bold.dk/nyt/Bolton-vil-have- ... ol-reserve

Bolton vil gerne have Spearing igen

Go for it.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 05. aug, 2013 22:49

Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 44m
Stewart Downing is available for transfer, with Newcastle United a possible destination. He's valued around €5.8m (Andy Hunter)

https://twitter.com/ViktorFagerLFC

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 05. aug, 2013 22:59

LFC_20 skrev:He's valued around €5.8m (Andy Hunter)

Køb dyrt, sælg billigt er det strategien? Dernæst sælger vi rutine til foræringspris. Og er med på det er twitter, men mit indlæg er med forudsætning af at det holder vand. Min mavefornemmelse er nemlig også han er billigt til salg. Alexis Sanchez eller Pedro , bør i så fald være emner, hvis han sælges.....Så brokker jeg mig ikke, selv om de ikke er verdens mest rutinerede. Hvis suarez ryger kan begge bare komme ind, tror faktisk ikke Alexis er så urealistisk endda
Verden er smask fuld af hyklere....

madsLFC

Indlæg af madsLFC » mandag, 05. aug, 2013 23:15

LFC_20 skrev:Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 44m
Stewart Downing is available for transfer, with Newcastle United a possible destination. He's valued around €5.8m (Andy Hunter)

Jeg tror at Rodgers må være sikker på Suarez bliver, siden vi nu vil af Downing, fordi for 5m får vi ikke meget erstatning. samtidig kunne jeg forestille mig at Ibe har imponeret ham rigtigt meget her i preseason

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 05. aug, 2013 23:51

madsLFC skrev:
LFC_20 skrev:Viktor Fagerström ‏@ViktorFagerLFC 44m

Jeg tror at Rodgers må være sikker på Suarez bliver, siden vi nu vil af Downing, fordi for 5m får vi ikke meget erstatning. samtidig kunne jeg forestille mig at Ibe har imponeret ham rigtigt meget her i preseason
Downing er ikke sin løn værd. En ting er de 5-6m£ vi får for ham, noget andet er, hans evner taget i betragtning, den alt for høje løn vi spare. Han får vidst i omegnen af 4m£ om året.
Jeg kan ikke se, den sammenhæng du ser mellem et Downing-salg og en Suarez-erstatning? Hvis det er det, du mener? Mon ikke Suarez selv finansiere han erstatning? :) Indtil videre går vores køb/salg nogenlunde lige op. Så mon ikke de +20m£ pund vi ville give for Mkhitaryan stadig ligger og flyder et eller andet sted?
Jeg er enig med dig i, at Ibe har imponeret, men det er svært at tro på, at Rodgers vil lade en 17-årig tage fast over. Der vil helt sikkert komme en erstatning, skulle downing ryge videre. Se hvordan det gik med Sterling sidste år. Rodgers bliver vel klogere - ligesom alle os andre. :)
Thommo skrev:

Køb dyrt, sælg billigt er det strategien? Dernæst sælger vi rutine til foræringspris. Og er med på det er twitter, men mit indlæg er med forudsætning af at det holder vand. Min mavefornemmelse er nemlig også han er billigt til salg. Alexis Sanchez eller Pedro , bør i så fald være emner, hvis han sælges.....Så brokker jeg mig ikke, selv om de ikke er verdens mest rutinerede. Hvis suarez ryger kan begge bare komme ind, tror faktisk ikke Alexis er så urealistisk endda
Nu er det jo ikke første gang i verdenshistorien, at en spiller bliver mindre værd. Et er, at han ikke har spillet sindssygt imponerende, noget andet at han er blevet 29. Iøvrigt så er han som bekendt temmelig dyr i løn. Skulle han være blevet mere værd? Hvis der virkelig er et behov for at pege fingre, så er det vel egentlig vedkommende som besluttede, at 20m£ egentlig var en meget god pris for ham.
Jeg synes omvendt vi skal glæde os over den pragmatiske tilgang til evner/løn der er ved at blive indfaset.
Senest rettet af OBI-WAN tirsdag, 06. aug, 2013 00:02, rettet i alt 1 gang.

madsLFC

Indlæg af madsLFC » tirsdag, 06. aug, 2013 00:25

Tror også mere at Costa skal være Downings erstatning, da det nok er ham han vil afløse i startopstillingen. Derudover er jeg ret sikker på at Downing er bag Sterling og måske også Ibe ift. startopstillingen, så vi har reelt ikke brug for Downing mere, så jeg byder hans afgang velkommen

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 06. aug, 2013 00:41

OBI-WAN skrev:
Thommo skrev:

Nu er det jo ikke første gang i verdenshistorien, at en spiller bliver mindre værd. Et er, at han ikke har spillet sindssygt imponerende, noget andet at han er blevet 29. Iøvrigt så er han som bekendt temmelig dyr i løn. Skulle han være blevet mere værd? Hvis der virkelig er et behov for at pege fingre, så er det vel egentlig vedkommende som besluttede, at 20m£ egentlig var en meget god pris for ham.
Jeg synes omvendt vi skal glæde os over den pragmatiske tilgang til evner/løn der er ved at blive indfaset.
Men han spillede dog fint denne sæson, og jeg ser 29 år som noget positivt, med den børnehave vi har rendende....Og så er lønnen i den grad mindre vigtigt... Idet han ikke får noget a la Ste G løn. Toure og Steven er over 30 år....Og det er det, frit fra hukommelsen(og det er negativt).Downing har taget meget mere ansvar det sidste år, og hvis belønningen er et salg siger jeg bare, goddag mand økseskaft. Hvorfor ikke hente Stryger fra FCN, eller Borring fra RFC så kan vi spare endnu mere på lønnen. Hvis Downing ryger skal en verdensklasse spiller ind forventer jeg, og verdensklasse koster, også i løn. Bernard har der været ro om en tid, men gætter på han ville stå højt på listen. En der lige har overstået knallert køreprøven, lyder som et LFC emne. Gad vide hvad udgifter LFC efterhånden har på fritidshjem, den må være relativ høj, i forhold til enhver anden prof klub.

Og indlægget er igen med udgangspunkt i twitter dude har ret.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 06. aug, 2013 11:14

madsLFC skrev:Tror også mere at Costa skal være Downings erstatning, da det nok er ham han vil afløse i startopstillingen. Derudover er jeg ret sikker på at Downing er bag Sterling og måske også Ibe ift. startopstillingen, så vi har reelt ikke brug for Downing mere, så jeg byder hans afgang velkommen
Tror mest Costa skal opfattes som angriber. Tror at vi ofte vil se en opstilling ala 4-2-2-2, hvor Suarez, Sturridge, Aspas og måske Costa kan spille de to øverste pladser, og hvor Suarez sådan set også kan spille bag de to øverste. Costa lader ikke til at have spillet meget kant, hvorimod Aspas, Sturridge og Suarez alle kan. Men kender ikke Costa så indgående, så er muligt jeg tager fejl. Han position har dog været diskuteret her på forum før.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 06. aug, 2013 11:39

Aspas har heller ikke spillet på kanten i nogle sæsoner. Jeg siger ikke, at han ikke kommer til det hos os, men han har kun været brugt på toppen i lang tid hos Celta.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » tirsdag, 06. aug, 2013 11:44

AJ skrev:Aspas har heller ikke spillet på kanten i nogle sæsoner. Jeg siger ikke, at han ikke kommer til det hos os, men han har kun været brugt på toppen i lang tid hos Celta.
Okay, der kan man bare se. Jeg tror nu også vi kommer til at spille med to angriber (på papiret), ligesom der blev eksperimenteret i foråret med Suarez og Sturridge samtidig. To fleksible angribere, ja, men ikke desto mindre angribere. Ville også give mening hvis man ser på vores indkøb, og hvor mange angribere vi efterhånden har.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 06. aug, 2013 11:48

Det er jeg helt enig. Borini kan du også tage med i den pulje. Han er blevet brugt helt på toppen flere gange af Rodgers. Så pt har vi fire angribere til to pladser, hvilket må siges at være ganske fint.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 06. aug, 2013 18:46

The squad in full is: Jones, Enrique, Toure, Alberto, Gerrard, Aspas, Coutinho, Assaidi, Henderson, Coates, Downing, Spearing, Lucas, Mignolet, Allen, Borini, Sterling, Kelly, Flanagan, Ibe, Wisdom.

Ingen Skrtel i truppen som rejser til Norge, mon ikke det betyder der er noget hold i rygterne om at han skal til Napoli? - Derudover er Agger & Suarez ikke med.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... orway-trip

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » tirsdag, 06. aug, 2013 20:48

LFC_20 skrev:The squad in full is: Jones, Enrique, Toure, Alberto, Gerrard, Aspas, Coutinho, Assaidi, Henderson, Coates, Downing, Spearing, Lucas, Mignolet, Allen, Borini, Sterling, Kelly, Flanagan, Ibe, Wisdom.

Ingen Skrtel i truppen som rejser til Norge, mon ikke det betyder der er noget hold i rygterne om at han skal til Napoli? - Derudover er Agger & Suarez ikke med.

I det link du har henvist til står der direkte:
Daniel Agger, Martin Skrtel and Glen Johnson will not travel as a precaution after picking up knocks.
Så kan ikke se hvorfor det skulle have noget at gøre med Napoli.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 06. aug, 2013 20:58

Surf skrev:
LFC_20 skrev:The squad in full is: Jones, Enrique, Toure, Alberto, Gerrard, Aspas, Coutinho, Assaidi, Henderson, Coates, Downing, Spearing, Lucas, Mignolet, Allen, Borini, Sterling, Kelly, Flanagan, Ibe, Wisdom.

I det link du har henvist til står der direkte:
Daniel Agger, Martin Skrtel and Glen Johnson will not travel as a precaution after picking up knocks.
Så kan ikke se hvorfor det skulle have noget at gøre med Napoli.
Ja, fordi de vil skrive at Skrtel bliver tilbage, fordi de er ved at finde en ny klub til ham, nej vel.
- Rygterne på twitter går på interesse fra Zenit & Napoli.

Men, det kan da sagtens være det er en mindre skade, men har personligt min tvivl, men lad os se. ;)

Besvar