hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJJ

Re: hvem skal ud

Indlæg af AJJ » fredag, 23. jan, 2026 23:36

Det er Robbos ønske, og sportsligt er det også forsvarligt. Ergo skal det efterkommes.

Det er en af de helt store, der forlader os.

Før vi får set os om, er det helt slut med garden fra generation Klopp. Det er sgu lidt vemodigt.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 48

Indlæg af Emmy » lørdag, 24. jan, 2026 08:20

Robbo har selvfølgelig en slutrunde der ligger og spøger i baggrunden. Og han ønsker mere spilletid som optakt til den. Jeg forestiller mig nu, at han som anfører kan være ganske sikker på at blive udtaget uanset hvad. Men at han skal til Spurs midt i sæsonen, det er en bitter pille at sluge. Man må dog selvfølgelig acceptere det, hvis det vitterligt er hans eget ønske.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Tom_J
Alder: 37

Indlæg af Tom_J » lørdag, 24. jan, 2026 09:39

Men tror I, han vil få flere minutter i Tottenham end hos os? Klart, Kerkez er efterhånden klart førstevalg, men Robbo har fået spilletid i 21 kampe i sæsonen allerede.

Da ham og Trent var på deres bedste, var de simpelthen et af de fedeste elementer på et Liverpool-hold, jeg kan huske. Lavede de 30 assists til sammen i en enkelt sæson eller sådan noget? Har svært ved at se det blive overgået.

En af mine all time Liverpool-favoritter, Andy Robertson.

Edit: Okay, det var 25, men stadigvæk. Hold nu kæft. hvor var de vilde omkring 19-20 sæsonen og den tid.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 24. jan, 2026 16:48

Robertsons kontrat udløber til sommer og det kan være han allerede har fået besked om den ikke forlænges..
Hvis Tottenham vil give ham 3-4 års kontrakt, så er det vel meget forståeligt at han vil skifte..

Trist imo..

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 24. jan, 2026 22:25

Han skal ikke sælges uden der kommer en ny ind. Vores trup er tyndslidt.

Besvar