Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Redtothebone

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 18. jun, 2025 20:08

RedRedRed skrev:
tirsdag, 17. jun, 2025 14:45
Frimpong, Wirtz, Kerkez, Isak, Ekitike, Gordon osv.
Det er sgu ikke så ringe at være Liverpoolfan for tiden.
Men har vi helt glemt en backup til Gravenberch? En alvorlig skade til ham, så ser vi imø ret sårbare ud. Særligt da hvis vi kommer til at se en idealopstilling med Frimpong, Kerkez og Wirtz. Så skal der altså være noget kvalitet til at lukke huller.

Hvad tænker i, er der bare ikke nogen derude? Eller kører vi Gravenberch helt ned endnu en sæson med Endo som aflasning 5 min her og der? :dontknow:
Måske Bajcetic får chancen i preseason, han har fået ros i Spanien
YNWA

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 18. jun, 2025 23:26

YNWA! skrev:
onsdag, 18. jun, 2025 20:00

Det her ville være sindssygt.
Hvad? Kan ikke se 8-)

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 18. jun, 2025 23:39

Redtothebone skrev:
onsdag, 18. jun, 2025 20:08
RedRedRed skrev:
Men har vi helt glemt en backup til Gravenberch? En alvorlig skade til ham, så ser vi imø ret sårbare ud. Særligt da hvis vi kommer til at se en idealopstilling med Frimpong, Kerkez og Wirtz. Så skal der altså være noget kvalitet til at lukke huller.
Hvad tænker i, er der bare ikke nogen derude? Eller kører vi Gravenberch helt ned endnu en sæson med Endo som aflasning 5 min her og der? :dontknow:
Det ville være et sats. Spanien er bare ikke England. Spørg Iago Aspas :?

Jeg ville godt nok gerne have en mere proven backup til Gravenberch. Nu gik det lige denne sæson. Men jeg frygter, at vi med en skade til Grav mister så meget kontrol på holdet, at de imponerende forstærkninger andre steder på banen ikke kan gøre op for det.

Man er ikke stærkere end sit svageste led. Og med kun én holding mid, og givet vi får de spillere ind vi rygtes til, så ser jeg dette område som vores akilleshæl :|

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » onsdag, 18. jun, 2025 23:43

RedRedRed skrev:
onsdag, 18. jun, 2025 23:26
YNWA! skrev:
onsdag, 18. jun, 2025 20:00

Det her ville være sindssygt.
Hvad? Kan ikke se 8-)
BREAKING: Liverpool are yet to give up on signing Alexander Isak.

[@JacobsBen]

Liverpool believe there could be a window of opportunity to sign Alexander Isak, and believe it is worth trying.

Newcastle still insist not for sale, Liverpool could offer a guaranteed £100m + bonuses that would potentially exceeded the deal for Florian Wirtz.

[@JacobsBen]

Liverpool are ready to shatter the British transfer record for a second time in quick succession as they remain determined to sign Isak if he is genuinely available.

[@JacobsBen]
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jun, 2025 13:09

Big 48 hours for Liverpool as record signing Florian Wirtz is jetting to England (don’t get used to this weather, mate) to complete his signing today/tomorrow, then Milos Kerkez should get done in the next week.

Next up: balance the books with sales and go for a No 9/CB.

- Lewis Steele.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jun, 2025 13:09

Liverpool's sporting director Richard Hughes has maintained strong relationships with Bournemouth since he left the Vitality Stadium last year and it is understood a breakthrough was made six weeks ago for the Kerkez transfer to go through.

Bournemouth and transfer chief Simon Francis stood firm on their £45m valuation but have now shaken hands on a slightly reduced package of around £40m, with only finer details holding up a total agreement.

[@LewisSteele_]

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 19. jun, 2025 14:52

RedRedRed skrev:
onsdag, 18. jun, 2025 23:39
Redtothebone skrev:
RedRedRed skrev:

Jeg ville godt nok gerne have en mere proven backup til Gravenberch. Nu gik det lige denne sæson. Men jeg frygter, at vi med en skade til Grav mister så meget kontrol på holdet, at de imponerende forstærkninger andre steder på banen ikke kan gøre op for det.

Man er ikke stærkere end sit svageste led. Og med kun én holding mid, og givet vi får de spillere ind vi rygtes til, så ser jeg dette område som vores akilleshæl :|
Det er ikke fordi jeg ikke kan følge dig, der er bare visse pladser, hvor det er svært at få fuld god backup, hvis Gravenberch er klar så kommer han til at spille 80-90% af tiden, så hvor god en spiller gider lige at være backup til ham, med udsigt til så lidt spilletid ? Det samme er tilfældet for Van Dijk, Salah, Wirts og Allison (vi har godt nok fået en super backup til Allison, men der er det nok også lidt nemmere at skaffe en god backup, dels fordi han ofte er skadet og dels pga. hans alder)
Macca viste vel også under Klopp at han godt kan spille 6er.

En anden ting er, jeg tror vi kommer til at spille væsentlig anderledes i denne sæson, nu forventer vi at få to backs, der kommer til at være meget mere offensive og kan løbe meget mere med bolden. Samt en Wirts der blive spilleren vi bygger spillet op omkring, hvis Wirts skal ligge forrest på midtbanen, så har vi pludselig Szobo, Macca, Jones og Gravenberch til de to andre pladser, så måske bliver det to seksere/CM bag Wirts ?

Med de tilføjelser der kommer denne sommer, så er der pludselig mange flere strenge at spille på, tror systemet bliver meget mere flydende og tilpasset modstanderen, mod slutningen af sæson så vi også tendenser til noget der i perioder mindede om 4-2-4 og når Gravenberch gik dybt ned i banen 3-4-3 eller 3-2-2-3, tror godt vi kan komme til at se noget der minder om hvordan PSG spiller, som jo faktisk ofte spiller uden en decidere angriber, men i stedet 3 wings i Dembele, Kvaratskhelia og Barcola feks. derfor er det også spændende at se hvem der købes til forreste linje.

Prøv at se den video jeg har delt i Next season tråden, der er der mange gode ideer til hvordan vi kommer til at spille.
YNWA

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 19. jun, 2025 15:48

Redtothebone skrev:
torsdag, 19. jun, 2025 14:52
RedRedRed skrev:
onsdag, 18. jun, 2025 23:39
Redtothebone skrev:
RedRedRed skrev:

Det er ikke fordi jeg ikke kan følge dig, der er bare visse pladser, hvor det er svært at få fuld god backup, hvis Gravenberch er klar så kommer han til at spille 80-90% af tiden, så hvor god en spiller gider lige at være backup til ham, med udsigt til så lidt spilletid ? Det samme er tilfældet for Van Dijk, Salah, Wirts og Allison (vi har godt nok fået en super backup til Allison, men der er det nok også lidt nemmere at skaffe en god backup, dels fordi han ofte er skadet og dels pga. hans alder)
Macca viste vel også under Klopp at han godt kan spille 6er.

En anden ting er, jeg tror vi kommer til at spille væsentlig anderledes i denne sæson, nu forventer vi at få to backs, der kommer til at være meget mere offensive og kan løbe meget mere med bolden. Samt en Wirts der blive spilleren vi bygger spillet op omkring, hvis Wirts skal ligge forrest på midtbanen, så har vi pludselig Szobo, Macca, Jones og Gravenberch til de to andre pladser, så måske bliver det to seksere/CM bag Wirts ?

Med de tilføjelser der kommer denne sommer, så er der pludselig mange flere strenge at spille på, tror systemet bliver meget mere flydende og tilpasset modstanderen, mod slutningen af sæson så vi også tendenser til noget der i perioder mindede om 4-2-4 og når Gravenberch gik dybt ned i banen 3-4-3 eller 3-2-2-3, tror godt vi kan komme til at se noget der minder om hvordan PSG spiller, som jo faktisk ofte spiller uden en decidere angriber, men i stedet 3 wings i Dembele, Kvaratskhelia og Barcola feks. derfor er det også spændende at se hvem der købes til forreste linje.

Prøv at se den video jeg har delt i Next season tråden, der er der mange gode ideer til hvordan vi kommer til at spille.
Der er givetvis spillere som mener eller gerne vil spille alle kampe.

Men eftersom antallet af kampe stiger hele tiden, tror jeg hverken det er realistisk, eller klogt- hvis man ønsker at se topniveau fra spillerne.

Jeg tror spillere skal affinde sig med at ved at blive roteret - uanset om du hedder Wirts, Salah eller Van Dijk, gør at de spiller bedre i de kampe de spiller. Det skulle så logisk nok resultere i flere mål, clean sheet eller assist bonusser. Jeg ville da også personligt hellere spille 50 kampe Per sæson hvor jeg kan levere mit bedste, end 70 kampe hvor jeg kun kan levere 80%.

En backup til Gravenberch bør uden problemer kunne få svarende til 25-35 kampe per sæson, i minutter, igennem en en kombination af starter og sol indskifter. Der bør kunne tilfredsstille mange.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jun, 2025 16:04

Marc Guehi could be considered an option at centre back.

[@LewisSteele_]

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jun, 2025 17:05

Liverpool hold interest in Marc Guehi as Leverkusen step up Quansah pursuit.

[@_pauljoyce]

Joyce med på den nu også.

pingel

Indlæg af pingel » torsdag, 19. jun, 2025 17:11

Ikke fan af Guehi. Kan ikke se det særlige i ham. Ja, han er da mere rutineret end Quansah - men det er vel så det…

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 19. jun, 2025 18:00

pingel skrev:
torsdag, 19. jun, 2025 17:11
Ikke fan af Guehi. Kan ikke se det særlige i ham. Ja, han er da mere rutineret end Quansah - men det er vel så det…

Jep, hes not that guy. Englænder til overpris.

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jun, 2025 18:05

Fowler89 skrev:
torsdag, 19. jun, 2025 18:00
pingel skrev:

30-40m pund. 1 år tilbage af kontrakten.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 19. jun, 2025 19:13

YNWA! skrev:
torsdag, 19. jun, 2025 18:05
Fowler89 skrev:
torsdag, 19. jun, 2025 18:00
pingel skrev:

30-40m pund. 1 år tilbage af kontrakten.
Der er bare grænser for hvor høj kvalitet man kan få når man tilbyder en spiller at være 3-4 valg, jeg vil glæde tage i od ham ikke mindst fordi han kan spille til venstre så van dijk kan hviles lidt, imø klar opgradering på både Gomes og Quansah, som jeg begge synes børe opgraderes.

Med alle de englændere der lades til at forlade klubben er vi jo også lidt tvunget til at holde øje med antallet af homegrown spillere, som det ser ud nu kommer vi til at starte uden en eneste englænder i startopstillingen :shock: endda uden en fra Storbritannien.
YNWA

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » torsdag, 19. jun, 2025 21:57

Liverpool are expected to make a significant offer for Crystal Palace defender Marc Guéhi, having moved swiftly to raise funds with the sale of Jarell Quansah to Bayer Leverkusen.

[@_ChrisBascombe]

There had been no formal offer yet for Guéhi, but it now looks like #LFC are in the best position to do a deal from among those who want to sign him.

He will be sold by Palace this summer with just a single year left on his contract and no prospect of a renewal.

[@_ChrisBascombe]

Besvar