Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Så længe man er under 21 år tæller man slet ikke som en del af den 25 mand store trup. Wilson er så ovenikøbet kommet til klubben, så han vil nå at tælle som hg, hvis han stadig er her, når han er 21 år.
1. Diego Cavalieri
4. Alberto Aquilani
5. Daniel Agger
6. Fabio Aurelio
9. Fernando Torres
14. Milan Jovanovic
16. Sotirios Kyrgiakos
17. Maxi Rodriguez
18. Dirk Kuyt
19. Ryan Babel
20. Javier Mascherano
21. Lucas Leiva
24. David N'Gog
25. José Reina
28. Christian Poulsen
30. Charles Itandje
31. Nabil El Zhar
37. Martin Skrtel
Damien Plessis
Jeg mener, at Nemeth kom til klubben, da han var 18 år, hvorfor han er hg'er.
I så fald er der 19 udlændinge i truppen. Itandjes kontrakt, troede jeg, havde udløb denne sommer, og hvis det er tilfældet, så er der 18 udlændinge. El Zhar har fortalt, at han har mange tilbud fra klubber, så han er nok også fortid, og Cavallieri ser også ud til at skifte klub. Og så er truppen nede på 16 udlændinge. Og Plessis, Masch og Babel kan også skifte klub.
1. Diego Cavalieri
4. Alberto Aquilani
5. Daniel Agger
6. Fabio Aurelio
9. Fernando Torres
14. Milan Jovanovic
16. Sotirios Kyrgiakos
17. Maxi Rodriguez
18. Dirk Kuyt
19. Ryan Babel
20. Javier Mascherano
21. Lucas Leiva
24. David N'Gog
25. José Reina
28. Christian Poulsen
30. Charles Itandje
31. Nabil El Zhar
37. Martin Skrtel
Damien Plessis
Jeg mener, at Nemeth kom til klubben, da han var 18 år, hvorfor han er hg'er.
I så fald er der 19 udlændinge i truppen. Itandjes kontrakt, troede jeg, havde udløb denne sommer, og hvis det er tilfældet, så er der 18 udlændinge. El Zhar har fortalt, at han har mange tilbud fra klubber, så han er nok også fortid, og Cavallieri ser også ud til at skifte klub. Og så er truppen nede på 16 udlændinge. Og Plessis, Masch og Babel kan også skifte klub.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Jeg tror det er en naturlig proces som træner, at man holder øjnene åbne. Nogle bud på spillere fra Sverige kunne være:Fribytter skrev:Gignac og Monreal er positive rygter, men hvad er nu det?
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=25601&zone=1
Der er absolut ingen skotter, der er interessante for LFC (måske pånær S. Fletcher, men han er lige skiftet til Wolves).
Og af svenskere? Oscar Wendt?
Jeg håber, Hodgson ikke kunne lide det, han så.
Behrang Safari, der er venstreback og dagligt huserer i schweiziske Basel. Jeg kan læse mig til at han har kontraktudløb i 2011 og ønsker at skifte til en større klub.
Mikael Lustig gør det godt i Rosenborg, men er dog højreback.
Ola Toivonen gør det ret godt i PSV Eindhoven og wiki kan fortælle mig at han scorer i ca. hver anden kamp. Han har den fordel at han kan dække ret bredt i de offensive positioner.
Det bedste bud er dog Andreas Granqvist, der tidligere huserede i Wigan uden den store succes. Han har dog fået succes i Groningen, og jeg kan igennem min research konstatere at Daily Mail i slutningen af maj bragte en artikel om at Fulham skulle være interesseret i ham (dengang naturligvis under Hodgsons ledelse).
Jeg er ikke sikker på at nogle af dem har niveauet til os, men det vil jo altid være meget svært at vurdere. Mine to første bud baserer jeg primært på at jeg anser dem for at være (mildest talt) overkommelige rent prismæssigt. De to andre har succes i Holland, hvor de er bærende spillere på klubholdet.
Men er det ikke lidt usædvanligt, at en træner for en storklub sådan lige overværer en landskamp for at holde sig ajour med specifikke spilleres udvikling? Jeg ved det ikke - jeg har bare ikke bidt mærke i, at det var normal praksis.Alonso skrev:Jeg tror det er en naturlig proces som træner, at man holder øjnene åbne. Nogle bud på spillere fra Sverige kunne være:Fribytter skrev:Gignac og Monreal er positive rygter, men hvad er nu det?
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=25601&zone=1
Der er absolut ingen skotter, der er interessante for LFC (måske pånær S. Fletcher, men han er lige skiftet til Wolves).
Og af svenskere? Oscar Wendt?
Jeg håber, Hodgson ikke kunne lide det, han så.
Behrang Safari, der er venstreback og dagligt huserer i schweiziske Basel. Jeg kan læse mig til at han har kontraktudløb i 2011 og ønsker at skifte til en større klub.
Mikael Lustig gør det godt i Rosenborg, men er dog højreback.
Ola Toivonen gør det ret godt i PSV Eindhoven og wiki kan fortælle mig at han scorer i ca. hver anden kamp. Han har den fordel at han kan dække ret bredt i de offensive positioner.
Det bedste bud er dog Andreas Granqvist, der tidligere huserede i Wigan uden den store succes. Han har dog fået succes i Groningen, og jeg kan igennem min research konstatere at Daily Mail i slutningen af maj bragte en artikel om at Fulham skulle være interesseret i ham (dengang naturligvis under Hodgsons ledelse).
Jeg er ikke sikker på at nogle af dem har niveauet til os, men det vil jo altid være meget svært at vurdere. Mine to første bud baserer jeg primært på at jeg anser dem for at være (mildest talt) overkommelige rent prismæssigt. De to andre har succes i Holland, hvor de er bærende spillere på klubholdet.
HVIS det er med henblik på at købe en af spillerne fra i onsdags, så håber jeg da, at det er Toivonen, der er i kikkerten. Han er høj, og han er angriber - ligesom Crouch, Lukaku, Cole, Wickham, Chamakh og tildels Gignac. Safari og Wendt kan jeg ikke se det store i. Og jeg håber, at venstreback og angrebet er det, der bliver prioriteret nu.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Khedira og Özil til Real Madrid for lidt over £ 20 mio... Hvis blot Masch var blevet solgt (selvom RM alligevel ville udkonkurrere os, når det kom til løn).
Nogen, der ved, hvad Joe Mattock duer til? Og kunne han evt. være en mulighed på venstre back?
Med tilgang af Khedira og Özil, så er Reals midtbane vel dækket ind?Fribytter skrev:Khedira og Özil til Real Madrid for lidt over £ 20 mio... Hvis blot Masch var blevet solgt (selvom RM alligevel ville udkonkurrere os, når det kom til løn).
Og så var det, at jeg faldt over et rygte, men andet er det ikke. Teksten giver dog god mening, hvis det ikke lige var for Liverpools i forvejen godt besatte midtbane.
"Xabi Alonso in shock Liverpool return, The player is no longer required at Real Madrid after the signings of German World Cup stars Khedira and Ozil. Sources in Spain state that Alonso is valued at £23 million, but will affectively be sealing a return to Liverpool for free due to this sum still being owed to the Anfield Club from Alonso's 2009 transfer to Real. Alonso left Anfield under a cloud after a major public falling out with then Liverpool boss Rafa Benitez. It is understood that Alonso is keen to rejoin, as he believes he has unfinished buisness at Liverpool."
http://www.teamtalk.com/rumourroom/
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Hvis Real Madrid stadig skylder os £ 23 million så er det jo klart vi ikke fik reinvesteret pengene til forstærkninger forud for sidste sæson. Men hvorfor har Purslow så aldrig brugt dette som undskyldning for ikke at give Rafa flere midler? Det har nok ikke sin rigtighed.
Xabi skal være velkommen, men £ 23 million lyder lige voldsomt nok. De kunne nok godt bruges bedre.
Xabi skal være velkommen, men £ 23 million lyder lige voldsomt nok. De kunne nok godt bruges bedre.
Jeg ville græde af glæde.jørgen lk skrev:Med tilgang af Khedira og Özil, så er Reals midtbane vel dækket ind?Fribytter skrev:Khedira og Özil til Real Madrid for lidt over £ 20 mio... Hvis blot Masch var blevet solgt (selvom RM alligevel ville udkonkurrere os, når det kom til løn).
Og så var det, at jeg faldt over et rygte, men andet er det ikke. Teksten giver dog god mening, hvis det ikke lige var for Liverpools i forvejen godt besatte midtbane.
"Xabi Alonso in shock Liverpool return, The player is no longer required at Real Madrid after the signings of German World Cup stars Khedira and Ozil. Sources in Spain state that Alonso is valued at £23 million, but will affectively be sealing a return to Liverpool for free due to this sum still being owed to the Anfield Club from Alonso's 2009 transfer to Real. Alonso left Anfield under a cloud after a major public falling out with then Liverpool boss Rafa Benitez. It is understood that Alonso is keen to rejoin, as he believes he has unfinished buisness at Liverpool."
http://www.teamtalk.com/rumourroom/
Jeg vil i givet fald afkræve dig fotobevis.Alonso skrev:
Jeg ville græde af glæde.
On this train faith will be rewarded
Ooooooooohhhh we got the best midfield in the world!!!
we go Xabi Alonso Christian Pooooulsen!!!
Gerrard and Mascheranooooooooooooo!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ayivhplxuwM God gammel slager!

"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."
Den holder altså ikke med Poulsen - hverken når det kommer til rytme, rim eller sandfærdighedagger skrev:Ooooooooohhhh we got the best midfield in the world!!!

- JudgeArdaStudge
Xabi Alonso - Bedste rygte! Det ville være klasse, hvis Xabi kom tilbage på Merseyside.
Virker dog urealistisk og sikke et tyndt rygte.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Men det er ikke umuligt... det kunne jo være...Masche20 skrev:Xabi Alonso - Bedste rygte! Det ville være klasse, hvis Xabi kom tilbage på Merseyside.
Let it happen!

- JudgeArdaStudge
Man har lov at drømme.Aarde skrev:Men det er ikke umuligt... det kunne jo være...Masche20 skrev:Xabi Alonso - Bedste rygte! Det ville være klasse, hvis Xabi kom tilbage på Merseyside.
Let it happen!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp