hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » torsdag, 01. aug, 2013 11:11

Kelly skrev:http://plbold.dk/barca-intensiverer-jagten-pa-agger/

Barcelona ønsker Agger. Jeg er spændt på at se om Agger kan sige nej til dem. Men mon ikke det vil kræve en stor lønnedgang.
Den danske midterforsvarer har efter sigende et prisskilt på omkring 150 millioner kroner

Det tvivler jeg godt nok på er sandt, hvis en handel skal ske, må Alexis eller Pedro en tur til Liverpool og spille i en rød trøje!
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 01. aug, 2013 11:13

Thommo skrev:
Kelly skrev:http://plbold.dk/barca-intensiverer-jagten-pa-agger/

Barcelona ønsker Agger. Jeg er spændt på at se om Agger kan sige nej til dem. Men mon ikke det vil kræve en stor lønnedgang.
Den danske midterforsvarer har efter sigende et prisskilt på omkring 150 millioner kroner

Det tvivler jeg godt nok på er sandt, hvis en handel skal ske, må Alexis eller Pedro en tur til Liverpool og spille i en rød trøje!
Ja den pris studsede jeg godt nok også over. Han er da over 200, mindst. Men det kommer aldrig til at ske.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 02. aug, 2013 11:25

Hvis (og det er stadig kun et hvis) Costa hentes, er der så ikke meget, der taler for, at vi burde sælge Borini?

Forestiller mig at Spearing og Assaidi også skal afsted.
Kloppite

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 02. aug, 2013 12:48

texy skrev:Hvis (og det er stadig kun et hvis) Costa hentes, er der så ikke meget, der taler for, at vi burde sælge Borini?

Det kan du sådan set godt have ret i. Imø. vil Borini og Downing sidde på de yderste mandater, hvis Costa kommer til, og her er Borini måske for det første lettere at sælge, og for det andet har man med Costa en del spillere, der søger ind i feltet og tager de dybe intelligente løb. Downing tilbyder noget helt andet, som Rodgers godt kan få brug for, selvom det nok fremover ofte ikke vil være i startopstillingen, at Downing vil figurere.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 02. aug, 2013 13:32

http://www.bt.dk/fodbold/nu-bliver-det- ... r-om-agger

Agger rygtes igen til Barcelona, underligt at medierne i Spanien i disse dage har anden info end dem i England(Costa). Har ikke hørt, Times, Guardian osv. melde noget om Agger til Barca.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 02. aug, 2013 13:44

texy skrev:Hvis (og det er stadig kun et hvis) Costa hentes, er der så ikke meget, der taler for, at vi burde sælge Borini?

Borini, Sturrigde, Suarez, Aspas og så måske Costa... Man er jo nød til at have den bredde. ;)
Rodgers udtalte i løbet af foråret faktisk, at vi var nødt til at have den samme gode bredde oppe foran som Utd, City og Chelsea, hvis vi ville kunne konkurrere. Vi havde et elendigt efterår grundet mangel på bredde, så jeg ser der kun som en naturlig udvikling.
Så længe spillerne kan varetage flere positioner, så er det helt fint med en så slagkraftig bredde. :D Så for at svare på dit spørgsmål, så synes jeg ikke det er nødvendigt at sælge Borini. Et par skader/karantæner, så er vi på den igen.

Jeg er helt overbevist om, at Borini ikke vil blive solgt. Assaidi og Spearing venter bare på de rigtige bud, så er de videre. Det er ret tydeligt, at de ikke har nogen fremtid hos os.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 02. aug, 2013 14:25

LFC_20 skrev:http://www.bt.dk/fodbold/nu-bliver-det- ... r-om-agger

Agger rygtes igen til Barcelona, underligt at medierne i Spanien i disse dage har anden info end dem i England(Costa). Har ikke hørt, Times, Guardian osv. melde noget om Agger til Barca.
Jeg er så pisse træt af de Agger rygter og Barca. Hvornår fatter de at han ikke skal nogen steder?

Iøvrigt tror jeg ikke et sekund på de rygter. Bare frustreret over de konstant popper op. Og at den danske presse og menig mand ønsker ham til den åh-så-fantastiske klub.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 02. aug, 2013 16:27

vi kan da bare gøre som chelsea,

hvis i vil have agger skal i smide 45 mil pund

så er den sag lukket
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 03. aug, 2013 21:10

Billy Liddell ‏@Liddellpool 35s
Napoli are close to agreeing a deal to bring Martin Skrtel to the San Paolo. acc to Il Mattino

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 03. aug, 2013 21:20

LFC_20 skrev:Billy Liddell ‏@Liddellpool 35s
Napoli are close to agreeing a deal to bring Martin Skrtel to the San Paolo. acc to Il Mattino
Han var da heller ikke på banen idag var han? Hvis han forsvinder så må der simpelthen komme ind en ny dygtig midterforsvarer igen.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » lørdag, 03. aug, 2013 21:59

Det er generelt deprimerende at tænke på vores besætning i midterforsvaret. Jeg kan slet ikke overskue situationen.

Florentsen

Indlæg af Florentsen » lørdag, 03. aug, 2013 22:01

Emmy skrev:
LFC_20 skrev:Billy Liddell ‏@Liddellpool 35s
Han var da heller ikke på banen idag var han? Hvis han forsvinder så må der simpelthen komme ind en ny dygtig midterforsvarer igen.
Skulle det i så fald være på leje (som jeg har læst mig til at rygterne gik på, eller permanent?

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » lørdag, 03. aug, 2013 22:50

Emmy skrev:

Jeg er så pisse træt af de Agger rygter og Barca. Hvornår fatter de at han ikke skal nogen steder?

Iøvrigt tror jeg ikke et sekund på de rygter. Bare frustreret over de konstant popper op. Og at den danske presse og menig mand ønsker ham til den åh-så-fantastiske klub.
Havde det på samme måde sidste år, da mirror startede rygtet. Agger har vist sin loyalitet overfor Liverpool adskillige gange(i udtagelser, hans knoer osv.). Jeg ved godt det giver en god historie, men nogle journalister må da være dygtige nok, til at kunne regne ud at Agger elsker Liverpool og derfor ikke vil acceptere et kontrakttilbud, også selvom Barca byder 20 millioner pund(iøvrigt et alt for lavt bud, men skulle bruge et eksempel) og klubben eventuelt accepterer det bud.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 04. aug, 2013 12:12

Hvis Skrtel ryger, så må der simpelthen komme en ny forsvarsspiller ind. Alt andet ville være galimatias.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 04. aug, 2013 12:16

kristiank skrev:
Emmy skrev:

Havde det på samme måde sidste år, da mirror startede rygtet. Agger har vist sin loyalitet overfor Liverpool adskillige gange(i udtagelser, hans knoer osv.). Jeg ved godt det giver en god historie, men nogle journalister må da være dygtige nok, til at kunne regne ud at Agger elsker Liverpool og derfor ikke vil acceptere et kontrakttilbud, også selvom Barca byder 20 millioner pund(iøvrigt et alt for lavt bud, men skulle bruge et eksempel) og klubben eventuelt accepterer det bud.
Det er heller ikke fordi jeg er bange for han smutter. Det vil overraske mig enormt hvis det sker. Men de danske medier er så forbandede liderlige efter at få ham til Barca og det er simpelthen så irriterende at høre på.

Besvar