Det er også det jeg skriver, men Nunez kan jo bare sige til klubben - enten sælger I mig til Napoli for, hvad de vil give eller også tager jeg bare 3 år på bænken og spiller golf. Det ville jeg naturligvis ikke synes var særlig fedt - men reelt kunne han. Det er jo lidt det samme Isak har gang i for at forcere en transfer til os.Redtothebone skrev: ↑tirsdag, 05. aug, 2025 11:29Ja spilleren har altid beslutningen, men når salgsprisen er sat til 60-70 mio euro eller pund, så er klubben jo også med til at lukke af for at nærmest ingen har råd til det.TG12 skrev: ↑tirsdag, 05. aug, 2025 10:09Han kan jo kun ende i sandkasse ligaen, hvis han selv skriver under.Redtothebone skrev: ↑mandag, 04. aug, 2025 11:22Jeg ved godt han ikke har fungeret hos Liverpool, men synes virkelig det er synd hvis han ender i sandkasse ligaen.
Ja der er lidt om klubben måske sætter en pris der afskrækker eksempelvis Napoli. Men spilleren har den sidste beslutning, så alle der er i sandkassen har selv valgt det - nok i høj grad tiltrukket af ublu lønninger.
hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Napoli kom med et regulært skambud! De italienske klubber har ikke penge i øjeblikket. Ét år nede i 'sandkassen' kan måske hjælpe Nunez med at få tanket selvtillid, og få mod på angriberlivet igen. Så kan han vende tilbage til Europa til en af de store ligaer.
De har massere af penge i Napoli. Lige solgt Osimhen for 75mHr. Drejer skrev:Napoli kom med et regulært skambud! De italienske klubber har ikke penge i øjeblikket. Ét år nede i 'sandkassen' kan måske hjælpe Nunez med at få tanket selvtillid, og få mod på angriberlivet igen. Så kan han vende tilbage til Europa til en af de store ligaer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
De har allerede hentet en erstatning for Osimhen i Lorenzo Lucca.Fowler89 skrev: ↑tirsdag, 05. aug, 2025 16:15De har massere af penge i Napoli. Lige solgt Osimhen for 75mHr. Drejer skrev:Napoli kom med et regulært skambud! De italienske klubber har ikke penge i øjeblikket. Ét år nede i 'sandkassen' kan måske hjælpe Nunez med at få tanket selvtillid, og få mod på angriberlivet igen. Så kan han vende tilbage til Europa til en af de store ligaer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.