Hvordan er hans personlighed?tankensmagt skrev: ↑fredag, 27. dec, 2024 17:25Lovende, men med en lidt speciel personlighed. Tror ikke han ville passe så godt i truppen.Hr. Drejer skrev: ↑fredag, 27. dec, 2024 15:09Nej tak til Rashford. Men en som har fanget min interesse er Jhon Duran fra Villa. Han bliver en stor spiller om et par år. Han tegner lovende.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Jeg tror hans personlighed er rigtig god.
Gør han ikke meget velgørenhed ?
Jeg tror hans tid i en lorteklub under utallige managers, har skadet hans lyst til at spille fodbold.
Han er imo en fremragende fodboldspiller.
Han bliver god igen, når han forlader Scum.
Og kun 27 år.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror hans tid i en lorteklub under utallige managers, har skadet hans lyst til at spille fodbold.
Og kun 27 år.
-
Jeg kommenterede på Duran. Han skulle være en fin fyr, men nok lidt umoden og i hvert fald temperamentsfuld. “Big Jhon… he’s a bit nuts,” said Villa captain John McGinn in May to Sky Sports after Duran came off the bench to score twice in the 3-3 draw with Liverpool. “He’s a nightmare sometimes to have in your team. But he has moments of quality. God artikel fra NY times: ” https://www.nytimes.com/athletic/580553 ... directed=1mortenbak skrev: ↑fredag, 27. dec, 2024 21:43Jeg tror hans personlighed er rigtig god.
Og kun 27 år.
Man kan også høre denne podcast om ham: https://podcasts.apple.com/gb/podcast/i ... 0673451180
Rashford tror jeg overhovedet ikke på. Han er god når han er i form, men passer slet ikke ind i Liverpool. Han er bedst på omstillinger. Meget direkte i sit spil. Sparker ofte i situationer hvor der er lav sandsynlighed for at score. Han er ikke stærk i de små kombinationer. Dårlig presspiller.
Jeg håber vi holder sammen på hele truppen, det betyder nye kontrakter til Salah, Virgil og Trent, og forstærker os med et par spillere til forsvar og midtbane. Buddene begynder at tikke ind på Darwin, men medmindre vi lander Isak i stedet for, og det gør vi ikke, så synes jeg han skal blive sæsonen ud. Sådan som truppen spiller og fungerer nu, er det vigtigt at ændre så lidt som muligt
"We're not racist, we only hate the mancs"
Dani Olmo kan vidst hentes på en fri fordi alt sejler i Barcelona
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det siges han vil blive i Barca. ...men vi behøver da vist ikke at frygte, at de pludselig vil købe Luis Diaz også....
Vi SMADRER det PIShold !
Det forlyder Zubimendi er villig til at skifte nu.
Jeg siger køb - så må vi prøve at få solgt Endo.
Sikke en bredde vi ville få på midten!
Jeg siger køb - så må vi prøve at få solgt Endo.
Sikke en bredde vi ville få på midten!
- JudgeArdaStudge
Vi risikerer ikke at få en spiller, der har hjemve og ikke kan finde sig til rette i et nyt land? Lyder jo lidt som om, at han er tryghedsnarkoman.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Han kommer jo til at være 2 valg.
Så hvis han er en tøsedreng, må vi bare sende ham videre til Shitty.
Så hvis han er en tøsedreng, må vi bare sende ham videre til Shitty.
Der tror jeg ikke han vil blive - der er rigeligt kampe.
Jeg tror derimod en tilgang af Zubimendi vil betyde Eliott ryger helt ud.
Phonzy Davies og Jonathan Tah har begge kontraktudløb til sommer. Davies ville owne venstreside og Tah er den stabile forsvarsspiller vi mangler. Savler helt 

- Cynwal
Jonathan Tah fylder 29 til februar, så han er lidt uden for skiven aldersmæssigt, men Chiesa på 27 valgte man jo at købe alligevel, fordi prisen "kun" var 10 mill. ....og free transfer (der kommer jo et sign on fee oveni som agent og spiller scorer, men det plejer ikke helt at være ligeså exorbitant som transfersummer) så det kan da godt være.....?
Det er imidlertid mere 1. prioritet at få alternativer til de nuværende venstre backs, og Alphonso Davies kunne da være en mulighed. Men her tror jeg mere på en handel med Bournemouth for Milos Kerkez, som Hughes i sin tid som Sportsdirektør købte til Bournemouth. Iflg. Mirror har de allerede aftale på plads om at indkøbe en ny back til Bournemouth i form af Julio Soler fra den Argentinske klub Lanus. Kilde: https://www.mirror.co.uk/sport/football ... z-34419511
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Alder: 37
Davies og Tah ville da være en drøm. Bare en af dem ville være kærkomment. Synes virkelig klubben bør kigge på kontraktfri spillere, da transfermarkedet ellers er blevet helt skørt.
- Cynwal
De er jo ikke gratis, bare fordi de er transferfri. Der kommer jo et sign on fee, som agenten nok skal få fingrene i en pæn del af. Hvis rygterne om TAA's muligheder, så forlyder det jo, at der er lighed imellem den løn Real tilbyder og som LFC tilbyder, men at Real også tilbyder et sign on fee, fordi han er transfer fri.Tom_Jorsal skrev: ↑mandag, 06. jan, 2025 11:04Davies og Tah ville da være en drøm. Bare en af dem ville være kærkomment. Synes virkelig klubben bør kigge på kontraktfri spillere, da transfermarkedet ellers er blevet helt skørt.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Alder: 37
Sandt, men jeg tror alligevel, det er en noget billigere løsning, end hvis vi skal ud og købe en venstreback, der har et niveau, der svarer til Alphonso Davies'.