Nåå ja, den sidste er vores traditionelle panik-uge. Det er her vi køber eller lejer helt tilfældigt. Hvordan kan vi gå fra at jagte en 6'er hele transfervinduet, til at købe en målmand og måske endnu en venstre ving

Nåå ja, den sidste er vores traditionelle panik-uge. Det er her vi køber eller lejer helt tilfældigt. Hvordan kan vi gå fra at jagte en 6'er hele transfervinduet, til at købe en målmand og måske endnu en venstre ving
1. Målmanden har jo hele tiden været et transfermål. Det var altså ikke sådan, at fordi Zubimendi sagde nej, så gik vi efter en målmand i stedet forHr. Drejer skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 20:43Nåå ja, den sidste er vores traditionelle panik-uge. Det er her vi køber eller lejer helt tilfældigt. Hvordan kan vi gå fra at jagte en 6'er hele transfervinduet, til at købe en målmand og måske endnu en venstre vingDet er mærkeligt.
Han har faktisk spillet flere kampe på højre wing ifølge transfermarket.
For 15 millioner skal vi bare have ham. Vi gav 18 for Endo.Redtothebone skrev:Han har faktisk spillet flere kampe på højre wing ifølge transfermarket.
Overrasket over at han kun koster 15 mio euro
Gid vi viste samme rettidig omhu på Fabinhos position. Så ville vi stå så meget stærkere i dag.AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 17:39Lad os da glædes over den signing af Mamardashvili. Også selv om det er en signing til fremtiden.
Det er rettidigt omhu. Og klassemålmænd hænger bare ikke på træerne (spørg bare i Man U, Chelsea, Arsenal). Men vi er nok blevet lidt forvænte pga Alisson og har lykkeligt glemt tiden før ham.
Ja enig. Det har ikke været godt nok.Hr. Drejer skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 23:58Gid vi viste samme rettidig omhu på Fabinhos position. Så ville vi stå så meget stærkere i dag.AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 17:39Lad os da glædes over den signing af Mamardashvili. Også selv om det er en signing til fremtiden.
Det er rettidigt omhu. Og klassemålmænd hænger bare ikke på træerne (spørg bare i Man U, Chelsea, Arsenal). Men vi er nok blevet lidt forvænte pga Alisson og har lykkeligt glemt tiden før ham.
Jeg tror ikke han modtager honorar direkte for at skrive noget, så bliver han virkelig utroværdig, hvis det kommer frem, han er bare rigtig god at bruge fordi han har 15-20 millioner følgere, personligt synes jeg han er alt for hypet, tror han har et team der er rigtig god til at samle nyheder, men tvivler på han særlig ofte er først med nyhederne, hvis man tjekker det.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 27. aug, 2024 09:58Lige en tanke: Tror i at journalister som eksempelvis Fabrizio Romano modtager honorar fra agenter for at rapportere om 'interesse' fra den og den klub i én bestemt spiller?
Jeg synes stadig ikke rigtig det giver mening, Alison er den bedste målmand i PRL han er kun 31 og han vil gerne have en ny kontrakt, ser ingen grund til hvorfor han ikke kan spiller 5 år mere. Samtidig har vi Kelleher som imø er den bedste andenmålmand i PRL, som passer fint til Slot der gerne vil have en spillende målmand.AJJ skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 17:39Lad os da glædes over den signing af Mamardashvili. Også selv om det er en signing til fremtiden.
Altså han er tidligere blevet beskyldt for at sprede rygter for penge, men hvor meget sandhed der er i det og om det er agenter, der ønsker rygterne spredt, det vides nok ikke. Jeg kunne godt forestille mig, at agenter kan føle, de kan drage nytte af en mediepersonlighed som Romano, for at gøre klubber bevidste om deres spiller eller få klubber til at reagere og handle. Man ser ofte mindre navne selv sætte sig i forbindelse med en større klub eller deres agenter udtale sig om en større klubs interesse, som dengang Sven Botman udtalte, at han var smigret over Liverpools interesse, som vist aldrig var reel interesse og klubben forespurgte angiveligt heller ikke på ham. Til gengæld endte han så i Newcastle.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 27. aug, 2024 09:58Lige en tanke: Tror i at journalister som eksempelvis Fabrizio Romano modtager honorar fra agenter for at rapportere om 'interesse' fra den og den klub i én bestemt spiller?
https://www.plbold.dk/nyhed/roverkob-ch ... ol-skifte/JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 26. aug, 2024 23:42Med fare for at smide useriøse rygter ind, så smider jeg alligevel denne ind. Joyce istemte og referede sågar selv til Romano, så nu tør jeg godt at tro på hans troværdighed, i et vist omfang i hvert fald: