Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 26. aug, 2024 20:43

Fowler89 skrev:
mandag, 26. aug, 2024 19:46
Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nåå ja, den sidste er vores traditionelle panik-uge. Det er her vi køber eller lejer helt tilfældigt. Hvordan kan vi gå fra at jagte en 6'er hele transfervinduet, til at købe en målmand og måske endnu en venstre ving :lol: Det er mærkeligt.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 26. aug, 2024 21:00

Kæmpe nej tak til Chiesa. Han har ikke fysik til PL og vil iøvrigt bare blive bredde spiller. Han kan ikke komme i startopstillingen
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 26. aug, 2024 21:20

Hr. Drejer skrev:
mandag, 26. aug, 2024 20:43
Fowler89 skrev:
Billede

Nåå ja, den sidste er vores traditionelle panik-uge. Det er her vi køber eller lejer helt tilfældigt. Hvordan kan vi gå fra at jagte en 6'er hele transfervinduet, til at købe en målmand og måske endnu en venstre ving :lol: Det er mærkeligt.
1. Målmanden har jo hele tiden været et transfermål. Det var altså ikke sådan, at fordi Zubimendi sagde nej, så gik vi efter en målmand i stedet for :)
2. Spar forargelsen til andre mere pålidelige journalister bekræfter. Det kan meget vel være en and.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 26. aug, 2024 21:29

Det er lidt frustrerende at være vidne til, at vi ikke kan holde de her rygter hemmelige. Der er nogen, som har interesse i at lække det til medierne, hvad enten det er os, Juventus eller Chiesas lejr. Det er lidt irriterende.

Jeg drømmer om "gamle" dage, hvor ingen havde et nys om Fabinho eller Gakpo, de to husker jeg især, og bum, så breakede klubben den selv. Diaz var lidt henad det samme. Lige pludselig så gik det bare stærkt og så var de signet.

I dag er vi al for tidligt exposed, Mamardashvili rygterne har været et par uger, Zubimendi rygterne varede et par uger og nu Chiesa, hvor vi først er i interesse-stadiet, hvis vi skal tro sladderpressen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 26. aug, 2024 22:32

Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:
Billede
Endnu en venstre wing?
Ja, åbenbart elsker de venstre wings i klubben. Mon vi henter Pelle Dragsted?

Fabrizio er lige så pålidelig som Paul Joyce.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 26. aug, 2024 22:38

Fowler89 skrev:
mandag, 26. aug, 2024 22:32
Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:
Billede
Endnu en venstre wing?

Han har faktisk spillet flere kampe på højre wing ifølge transfermarket.

Overrasket over at han kun koster 15 mio euro
YNWA

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 26. aug, 2024 22:46

Redtothebone skrev:
Fowler89 skrev:
mandag, 26. aug, 2024 22:32
Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:
Billede
Endnu en venstre wing?

Han har faktisk spillet flere kampe på højre wing ifølge transfermarket.

Overrasket over at han kun koster 15 mio euro
For 15 millioner skal vi bare have ham. Vi gav 18 for Endo.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 26. aug, 2024 23:42

Med fare for at smide useriøse rygter ind, så smider jeg alligevel denne ind. Joyce istemte og referede sågar selv til Romano, så nu tør jeg godt at tro på hans troværdighed, i et vist omfang i hvert fald:

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 26. aug, 2024 23:58

AJJ skrev:
mandag, 26. aug, 2024 17:39
Lad os da glædes over den signing af Mamardashvili. Også selv om det er en signing til fremtiden.

Det er rettidigt omhu. Og klassemålmænd hænger bare ikke på træerne (spørg bare i Man U, Chelsea, Arsenal). Men vi er nok blevet lidt forvænte pga Alisson og har lykkeligt glemt tiden før ham.
Gid vi viste samme rettidig omhu på Fabinhos position. Så ville vi stå så meget stærkere i dag.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 27. aug, 2024 09:58

Lige en tanke: Tror i at journalister som eksempelvis Fabrizio Romano modtager honorar fra agenter for at rapportere om 'interesse' fra den og den klub i én bestemt spiller?

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 27. aug, 2024 10:04

Hr. Drejer skrev:
mandag, 26. aug, 2024 23:58
AJJ skrev:
Lad os da glædes over den signing af Mamardashvili. Også selv om det er en signing til fremtiden.

Det er rettidigt omhu. Og klassemålmænd hænger bare ikke på træerne (spørg bare i Man U, Chelsea, Arsenal). Men vi er nok blevet lidt forvænte pga Alisson og har lykkeligt glemt tiden før ham.
Gid vi viste samme rettidig omhu på Fabinhos position. Så ville vi stå så meget stærkere i dag.
Ja enig. Det har ikke været godt nok.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 27. aug, 2024 10:22

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. aug, 2024 09:58
Lige en tanke: Tror i at journalister som eksempelvis Fabrizio Romano modtager honorar fra agenter for at rapportere om 'interesse' fra den og den klub i én bestemt spiller?
Jeg tror ikke han modtager honorar direkte for at skrive noget, så bliver han virkelig utroværdig, hvis det kommer frem, han er bare rigtig god at bruge fordi han har 15-20 millioner følgere, personligt synes jeg han er alt for hypet, tror han har et team der er rigtig god til at samle nyheder, men tvivler på han særlig ofte er først med nyhederne, hvis man tjekker det.

Men er overbevist om at klubber og agenter i stigende grad bruger Romano og andre journalister til at få gang i interesse omkring deres spillere, med mere eller mere sande rygter.

Det bliver jo bare så udvandet efterhånden, Liverpool er vel alene blevet rygtet til over 50 spillere denne sommer.
YNWA

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 27. aug, 2024 10:28

AJJ skrev:

Jeg synes stadig ikke rigtig det giver mening, Alison er den bedste målmand i PRL han er kun 31 og han vil gerne have en ny kontrakt, ser ingen grund til hvorfor han ikke kan spiller 5 år mere. Samtidig har vi Kelleher som imø er den bedste andenmålmand i PRL, som passer fint til Slot der gerne vil have en spillende målmand.

Mamardashvili er da spændende og en god spiller, men er det et køb til om 3-4 år eller måske bare et investerings objekt, han er vel ikke interesseret i at bliver andenmålmand i Liverpool.
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 27. aug, 2024 10:32

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 27. aug, 2024 09:58
Altså han er tidligere blevet beskyldt for at sprede rygter for penge, men hvor meget sandhed der er i det og om det er agenter, der ønsker rygterne spredt, det vides nok ikke. Jeg kunne godt forestille mig, at agenter kan føle, de kan drage nytte af en mediepersonlighed som Romano, for at gøre klubber bevidste om deres spiller eller få klubber til at reagere og handle. Man ser ofte mindre navne selv sætte sig i forbindelse med en større klub eller deres agenter udtale sig om en større klubs interesse, som dengang Sven Botman udtalte, at han var smigret over Liverpools interesse, som vist aldrig var reel interesse og klubben forespurgte angiveligt heller ikke på ham. Til gengæld endte han så i Newcastle.

Vi kan også tage Chiesa som et eksempel. Barcelona har gerne villet tilknytte Chiesa, så kan Chiesas agent jo i teorien sprede rygter om en anden klubs interesse for at se om det får Bacelona til at tage handling.

Omvendt kan man også lege med tanken om det kan være i den sælgende klubs interesse at sprede rygter via Romano, hvis de fx håber på, at der kunne opstå en budkrig eller at flere klubber blev interesseret ved at kunne se, at deres spiller er til salg, men at de skal handle hurtigt.

Så der er jo mange teorien, man på den måde kan lege med. Den eneste teori, jeg personligt har svært ved at se give mening, det er hvis den købende klub, spreder rygterne. Det vil for mig umiddelbart ikke give så meget mening. De to andre scenarier med agenter eller sælgende klub som sendebud, kan jeg godt se give mening.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » tirsdag, 27. aug, 2024 11:52

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 26. aug, 2024 23:42
Med fare for at smide useriøse rygter ind, så smider jeg alligevel denne ind. Joyce istemte og referede sågar selv til Romano, så nu tør jeg godt at tro på hans troværdighed, i et vist omfang i hvert fald:

https://www.plbold.dk/nyhed/roverkob-ch ... ol-skifte/

Hvis rygterne er sande , så siger Chiesa "kom og hent mig" (det er er der ikke ret mange spillere der siger til LFC, så alene af den grund).
Prisen er lav 112mill , men skades frekvensen er ret høj. Kunne han holde sig skades fri og nå sit gamle niveau - så ja tak.
Risikoen er der dog for en Melo 2,0, men sådan er det jo når man sover længe og først handler 5 i 12.

Hvis det er Diaz til Barca, som et led i handlen - så er det Nej Tak (frygter dog det kunne være tanken , hos vores ledelse). Barca har heldigvis ikke penge til det i sommer (tror jeg)

Besvar