Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Fowler89
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Alder: 36
af Fowler89 » søndag, 27. jul, 2025 16:59
Emmy skrev:Fowler89 skrev:Emmy skrev:Det er godt nok et mærkeligt karriere valg. Hvad vil han i Bundesligaen? Det kommer til at gå akkurat som med Mané. Han kom også dertil og troede han skulle være ligaens absolutte stjerne. Det skete slet ikke
Hvorfor vil du beholde ham?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor læser du det?
Ingen steder, derfor synes jeg også det er mærkeligt du bekymrer dig over han skal til Bundesligaen. Måske er der ikke andre, der vil have ham? Anyways, han skal bare til den klub, som kan betale os højst, så er jeg fucking ligeglad med hvem det er.
-
YNWA!
- Alder: 28
Bayern Munich reach total agreement with Liverpool to sign Luis Diaz. Deal for 28yo winger €75m + permission granted to travel for medical. Proposed 4+1yr contract at #FCBayern. Now ~£190m sales since Hughes became #LFC sporting director @TheAthleticFC
- David Ornstein
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Fowler89 skrev:Emmy skrev:Fowler89 skrev:Emmy skrev:Det er godt nok et mærkeligt karriere valg. Hvad vil han i Bundesligaen? Det kommer til at gå akkurat som med Mané. Han kom også dertil og troede han skulle være ligaens absolutte stjerne. Det skete slet ikke
Hvorfor vil du beholde ham?
Hvor læser du det?
Ingen steder, derfor synes jeg også det er mærkeligt du bekymrer dig over han skal til Bundesligaen. Måske er der ikke andre, der vil have ham? Anyways, han skal bare til den klub, som kan betale os højst, så er jeg fucking ligeglad med hvem det er.
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor han tager hen, bare vi får kassen for ham. Så det er vi helt enige om.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
mortenbak
af mortenbak » søndag, 27. jul, 2025 20:54
BM får jo som regel dem de vil ha fra egen liga.
Nu har de ny tese. Vi skal ha en fra en bedre liga og fra mesterholdet!!
Læg kassen!
Så må vi vinde mesterskabet igen da.
Modsat RM i Spanien køber de da deres spillere istedet for at lave ulækre fremtidsaftaler med spillerne.
Diaz vil ikke blive savnet meget tror jeg med de spillere vi har.
-
TG12
mortenbak skrev: ↑søndag, 27. jul, 2025 20:54
Læg kassen!
Modsat RM i Spanien køber de da deres spillere istedet for at lave ulækre fremtidsaftaler med spillerne.
Jeg kan på ingen måde lide Real, men det er fascinerende hvordan de altid gør sig selv upopulære. Da de købte alle de største stjerner for de højeste summer var de hadede. Nu hvor de har lagt en taktik om at hente spillere når kontrakten udløber er de hadet.
Men det sagt, forstår jeg ikke at VI ikke bruger samme taktik med spillere tæt på udløb. Det er jo jo egentligt en temmelig primitiv måde at handle på, som de dog udfører til perfektion. Som “offer” for taktikken håber jeg der i baglandet tænkes i hvordan vi kan blive predator næste gang og bruge den taktik.
-
Fowler89
- Alder: 36
af Fowler89 » søndag, 27. jul, 2025 23:59
TG12 skrev: ↑søndag, 27. jul, 2025 22:50
mortenbak skrev: ↑søndag, 27. jul, 2025 20:54
Læg kassen!
Jeg kan på ingen måde lide Real, men det er fascinerende hvordan de altid gør sig selv upopulære. Da de købte alle de største stjerner for de højeste summer var de hadede. Nu hvor de har lagt en taktik om at hente spillere når kontrakten udløber er de hadet.
Men det sagt, forstår jeg ikke at VI ikke bruger samme taktik med spillere tæt på udløb. Det er jo jo egentligt en temmelig primitiv måde at handle på, som de dog udfører til perfektion. Som “offer” for taktikken håber jeg der i baglandet tænkes i hvordan vi kan blive predator næste gang og bruge den taktik.
Det er ikke nødvendigvis en god taktik de bruger. David Alaba fik en 5 årig kontrakt for 22.5 millioner euro pr år. Spillere der kommer "gratis" får skyhøje lønninger og kæmpe sign on bonus.
-
TG12
Der er selvfølgelig intet “gratis”.
Men omvendt kan man sige Real jo også har sluppet for konkurrence om deres transfers på den vis.
Jo vi prøvede da at forlænge Trent, PSG forsøgte at forlænge Mbappe, men det blev aldrig en budkrig imellem flere klubber, som visse andre High profile transfers kan være. Samt de desværre nok har vist op imod et år forinden at spilleren kom lige om lidt, som kan hjælpe til at planlægge andre transfers ind/ud.
-
AJJ
Emmy skrev: ↑søndag, 27. jul, 2025 10:13
Det er godt nok et mærkeligt karriere valg. Hvad vil han i Bundesligaen? Det kommer til at gå akkurat som med Mané. Han kom også dertil og troede han skulle være ligaens absolutte stjerne. Det skete slet ikke
Der var vel ikke så mange andre europæiske topklubber, der var interesseret - givet den løn, han forlanger?
Tror nok han skal blive en ok succes. Ligaen er svagere end PL, og i modsætning til Mane er han ikke helt over the hill (selvom han ikke bliver bedre fra nu).
Vi fik hans bedste fodboldår og sælger ham til en god pris. Så det er god business.
-
Redtothebone
af Redtothebone » mandag, 28. jul, 2025 12:53
Tænker egentlig bare at Diaz kunne se frem til mindre spilletid i Liverpool, Gakpo virkede til at være Slots foretrukne på venstrekanten, hvorfor Diaz ofte blev skubbet ind på midten, hvor han nu skulle til at konkurrere med Ekitike og måske også Isak.
Jeg synes det er en god deal for begge parter, Diaz får mere spilletid og højere løn i Bayern og Liverpool får penge i kassen til Isak og måske en yngre kantspiller.
YNWA
-
YNWA!
- Alder: 28
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » tirsdag, 29. jul, 2025 17:19
Bayern er dygtige til aftage vores venstreving; først Mané og nu Diaz.