Nu lader det til, at Edwards/Hughes stjæler Rio Ngumoha fra Chelsea, og han beskrives som et "generations talent"
Vi nappede jo også Carvalho fra Fulham, og jeg håber da stadig på, at han har kvaliteterne, når han lige får bygget lidt mere muller på kroppen, så han ikke er så let at skubbe væk.
Så jeg synes faktisk LFC/FSG er om sig, og søger at udnytte den øgede status Akademiet får, med de på det sidste mange, unge talenter, som har fået chancen, og hvor specielt Conor Bradley og Jarrell Quansah har grebet ud efter chancen. Vi skal også huske, at der kigges meget på spillernes personlighed, hvor det synes tydeligt, at man ikke ønsker "Bendtner/Mbappe"-egocentrerede typer, som muligvis er fremragende fodboldspillere, men som mere er karriere/penge/mig-mig-mig fixerede end hold/fællesskabsorienterede.
PS: Det er tilladt at konkludere, at jeg stadig er med på det blåøjede optimist-hold, som tror fuldt og fast på Klubben og dens anvendelse af mål og midler. Jeg vil dog være endnu mere overbevist, hvis de også gafler Viktor Gyökeres i Sporting Lissabon