hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 30. jul, 2013 21:33

Ian Abrahams ‏@BroadcastMoose 1m
Looks like Raheem Sterling is the player bring linked with West Ham, but I'm told its not a done deal yet

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 30. jul, 2013 21:39

LFC_20 skrev:Ian Abrahams ‏@BroadcastMoose 1m
Looks like Raheem Sterling is the player bring linked with West Ham, but I'm told its not a done deal yet
Hvem er alle de her kilder på twitter? Journalister, folk der påstår de har insider-viden - eller hvad?
Jeg æder en hat af siv, hvis vi sælger Raheem i dette vindue. Hvorfor skulle vi skille os af med vores største talenter. Det er måske noget nyt vi er begyndt på?
Og flot han kan sige, at det ikke er en "done deal"..... Det vil jeg også gerne have lov til at påstå.

Kan heller ikke se en udlejning give mening, hvis det skulle være tilfældet.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 30. jul, 2013 21:51

Så æder jeg to. Det lyder i mine øre lige så usandsynligt som at Suarez og Gerrard udlejes til AaB resten af sæsonen - udelukende for at give dem spilletid, så Liverpool betaler også lønnen.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 30. jul, 2013 21:58

Det lyder nu også til, kun at være på lån. ;)

Moley ‏@MoleyBTK 3m
It will only be a loan move guys , and it will probably do him some good #sterling

LiverpoolFC News ‏@LFCTransferNRS 16m
Looks like Raheem Sterling could be off to West Ham on loan.

Monkey Sponge ‏@monkey_sponge 22m
Raheem Sterling close to West Ham loan

Chris R.

Indlæg af Chris R. » tirsdag, 30. jul, 2013 22:03

OBI-WAN skrev:
LFC_20 skrev:Ian Abrahams ‏@BroadcastMoose 1m
Hvem er alle de her kilder på twitter? Journalister, folk der påstår de har insider-viden - eller hvad?
Jeg æder en hat af siv, hvis vi sælger Raheem i dette vindue. Hvorfor skulle vi skille os af med vores største talenter. Det er måske noget nyt vi er begyndt på?
Og flot han kan sige, at det ikke er en "done deal"..... Det vil jeg også gerne have lov til at påstå.

Kan heller ikke se en udlejning give mening, hvis det skulle være tilfældet.
Det er helt sikkert en udlejning der er tale om.
Ian Abrahams er en journalist fra TalkSport, som ikke er voldsom troværdig, og som de fleste LFC fans når primært huske fra sidste sommer, hvor han hårdnakket påstod at Lfc havde linet Klopp op som King Kenny's afløser.
Normalt ville jeg derfor ikke putte det store i et rygte der skrevet at ham, men rygtet er levet lidt op på twitter pga, at sønnen af West Hams ejer - der plejer at være flink til at komme med transfer nyheder via sin twitter - har skrevet følgende: "We hope to sign right sided striker within 48 hrs. Terms agreed with his club. Hes a very exciting prospect. When its done I’ll tell u." - Umiddelbart passer delen om "exiticing prospect" meget godt på Sterling, om end jeg nærmere ville kalde ham for en venstrekant end en højrekant. Derudover følger Jack Sullivan (som er navnet på west ham ejerens søn) Ian Abrahams på twitter som den eneste sportsjournalist, hvilket kan betyde at Ian Abrahams har nogle kontakter i west ham ledelsen.
Men det er alt sammen meget langt ude, og personligt tror jeg Sterling er en stor del af Rodgers planer for næste sæson.

EDIT: Derudover bliver der også spekuleret i, om dette var grunden til Sterling ikke engang var på bænken mod Thailand, da der ikke er blevet meldt noget ud omkring en evt. skade.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 30. jul, 2013 22:54

Jeg skal godt nok se det før jeg tror det. Sterling er, som jeg ser det, en vigtig del af den bredde vi nu har, som vi savnede i sidste sæson. Hvis han bliver udlejet, så kommer der helt sikkert en ny ind.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 31. jul, 2013 10:35

Hvad skal der ske med Pacheco? Er han ved at blive solgt/udlejet?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 31. jul, 2013 10:39

RedRedRed skrev:Det lyder nu også til, kun at være på lån. ;)

Moley ‏@MoleyBTK 3m
It will only be a loan move guys , and it will probably do him some good #sterling

LiverpoolFC News ‏@LFCTransferNRS 16m
Looks like Raheem Sterling could be off to West Ham on loan.

Monkey Sponge ‏@monkey_sponge 22m
Raheem Sterling close to West Ham loan
Det tror jeg overhovedet ikke på. Sterling kommer til at får meget spilletid i denne sæson.
Kloppite

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 31. jul, 2013 17:08

Nu forventer man City kommer ind i kampen om Suarez :http://www.sportsdirectnews.com/premier ... ez-bid.php

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 31. jul, 2013 17:32

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 31. jul, 2013 19:22

rnh skrev:Suarez vil have en afgørelse. : http://www.sportsdirectnews.com/premier ... friday.php

Måske artiklen skulle have været postet i Suarez tråden, men anyway, jeg nægter simpelthen at tro på at Suarez skifter til en anden engelsk klub.

Bayern eller Real Madrid måske, hvis de kommer med et acceptabelt bud.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 31. jul, 2013 19:35

"He [Suárez] is keen to move on, as people know, but he doesn’t want it to turn into a saga."
Billede

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 31. jul, 2013 22:52

Aarde skrev:
"He [Suárez] is keen to move on, as people know, but he doesn’t want it to turn into a saga."
Billede
:laughin:

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 31. jul, 2013 23:32

Enig med Jensen :lol: :lol: :lol: OG Aarde
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 01. aug, 2013 10:32

http://plbold.dk/barca-intensiverer-jagten-pa-agger/

Barcelona ønsker Agger. Jeg er spændt på at se om Agger kan sige nej til dem. Men mon ikke det vil kræve en stor lønnedgang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar