Kelly skrev:Kunne Ismaila Sarr være noget for Liverpool
Ja det syntes jeg. God spiller, kender ligaen.
Der er AFCON.
Jeg tror det er okay. Alene det at få Sarr ind vil reducere presset på de fire gode, hvilket betyder at Klopp bedre kan time Firmino og Jotas form så de peaker lidt i januar og kan bære angrebet. Og Sarr vil også gøre at man kan rotere lidt bagefter AFCON hvis Mané og Salah kommer trætte hjem.
AFCON er to lige kampe, det kan vi godt håndtere med Bobby, Jota pg Taki; især fordi vi ved de kommer, så Minamino kan jo nærmest begynde at studere video og forberede sig i november måned.
Og overordnet så tænker jeg at det vigtigste er at man kan have fem gode til tre pladser Istedet for fire.
Sent from my iPhone using Tapatalk
EDIT:
måske skulle slå en stor bue udenom:
There have been reports that Liverpool are interested in Watford winger Ismaila Sarr. It’s been claimed that Sarr has asked to leave Watford but, having made a few calls today, I’m told Sarr has not asked to leave and wouldn’t ask to leave because he is happy.
“Furthermore, I’ve been told Watford are simply not looking to sell Sarr, who is under contract until 2024, and it would take ‘silly’ money (I was given a figure of £80m) for them to even consider coming to the table.”
https://www.skysports.com/transfer-centre