Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Oomph242
af Oomph242 » fredag, 06. aug, 2021 21:49
TG12 skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 21:38
Redtothebone skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 19:01
TG12 skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 14:00
richs skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 13:39
Emmy skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 13:12
Cynwal skrev:Messi på en ét- max 2-årig kontrakt?
Nahh, han passer vel ikke så godt ind i Klopps planer om at angriberne lægger det første (og ofte største) pres efter boldtab.
Det kan slet ikke betale sig at tænke over eller bare lege med tanken. Der er ingen jordisk chance for at det sker.
Ja helt sikkert udenfor Liverpools rækkevidde.
Mon ikke det bliver PSG, LA eller måske Chelsea.
City ærger sig nok over de lige har brugt 875 mill på en spiller fra Aston villa. De kan vel næppe finde plads til Messi også, og kan de overholde finans fairplay?.
Hvis de dropper Kane, måske..?
Men helt ærligt, uanset hvor fantastisk en spiller Messi er, så er det ikke meget han kan tilføje et SÅ stærkt City hold som det nu engang er.
Jeg kan heller ikke se PSG få den store gavn af ham udover hvis Mbappe smutter. USA eller Kina ser jeg som bedre bud på nogen der vil få værdi af Messi og hans løn. Det vil skabe en masse mediedækning og marketing hvis han kommer dertil. Andre store hold med råd til hans løn, nah der kan pengene bruges bedre.
Har du drukket af natpotten ? Messi kan gøre alle hold bedre og han vil da være den perfekte afløser for aguero. Hvis city køber Messi så er de allerede mester. Slut
Om ikke andet så kan deres marketings afdeling nok godt bruge ham de kan hurtigt sælge 1.000.000 trøje med Messi på det dækker da lidt af Lønnenog med aguero afgang så er der 2-300000 lønkroner ekstra hver uge
Gjorde Ronaldo Juventus markant bedre..? Vandt de sikkert mesterskabet mere sikekrt pga. ham eller CL?
Messi er en gudsbenået fodboldspiller, uden tvivl, men han forventer også holdet sættes efter ham, og gør man det ja så kan de fleste nok godt få gavn af Messi.
Men et hold som City's eller vores eget for den sags skyld spiller godt pga. der er etableret et hieraki, folk har roller og accepter, overvejende, disse roller - derfor er der en ro på banen og uden for banen, som gør holdet i stand til at præstere.
En tilføjelse af Messi, eller Ronaldo, vil bryde op med disse hierakier, og gøre eksempelvis De Bruyne, Sterling, og Foden skal spille en anden rolle og servicere Messi, det kan vel betyde man ikke får den bedste udgave af De Bruyne at se, eller Sterling. Det er ikke skrevet i sten, men det er en risiko ved at tilføje Messi.
Ligeledes kunne en tilgang af Messi, med rekord høj løn, også give en uro omkring andre der føler sig syndt i løn.
Fodbold handler ikke om at have de 11 bedste individer, men om at have det bedste hold.
Jeg siger ikke Messi ville være en fiasko i City, men jeg mener ingenlunde det er givet han vil gøre dem uovervindelige bare ved sin tilstedeværelse, fordi det vil rykke ved det hieraki der er i City.
Alle andre spillere i truppen ved da det er Messi og hvorfor han får mere end dem. Hverken Gini eller Robertson har spillet dårligere eller skabt uro grundet de har fået dårligere løn end Shaqiri, Oxlade og Keita.
Men ja jeg tror heller ikke Messi vil gøre City bedre. I PSG tror jeg til gengæld han vil trives. Der skal han bare blomstre i CL.
-
liverpoolfc86
af liverpoolfc86 » fredag, 06. aug, 2021 22:49
AJJ skrev:liverpoolfc86 skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 12:10
YNWA! skrev:liverpoolfc86 skrev: ↑tirsdag, 03. aug, 2021 22:13
YNWA! skrev:liverpoolfc86 skrev: ↑lørdag, 31. jul, 2021 17:15
Ja hvis han kan bygge assist og mål på sit spil
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Hvorfor skal en defensiv midtbane lave mål og assist?
Fordi man vinder kampe ved at score mål og score flere mål end modstanderen.
Derudover kan vi ikke sætte vores lid til at vores 2 angribere skal score alle vores mål. Vi er simpelthen nød til at have en midtbane der samlet kan score og bidrage med mere end sammenlagt kun 10 mål inkl assist i alt.
Tror de sidste 2 sæsoner har vores midtbane lavet ca 5 mål til sammen per sæson og noget der ligner max 5 assist.
Liverpool's plan er ikke at målene skal komme fra midtbanen. De skal rydde op. Forventer du også at Fabinho skal lave masser af mål og assist? Det er jo slet ikke hans rolle på holdet.
Nej det er jeg godt klar over. Men at vi har 3 centrale midtbane spillere plus 2 på bænken der til sammen laver 5 mål. Det er bare ikke godt nok. Det så vi i sidste sæson. Der manglede vi også kreativitet, hvor alt var overladt til de 3 forreste.
Jeg er squ godt klar over Fab ikke laver 5-10 mål når han ligger som oprydder, men har vi en midtbane på 3 mand, bør en eller 2 af dem bidrage med noget kreativt og til sammen ca 15 mål på 3 mand. Det bør en midtbane kunne klare på et top 4 hold
Som en af de kloge skrev længere oppe, lavede vores midtbane i mesterskabs sæsonen ca. 20 mål. Det var også med til at sikre vi blev mestre. At alle mål ikke skal laves af 3 mand og når bolden er på vores fødder, at vi formår at spille kreativt og åben modstanderens forsvar. Det forstod vi ikke at gøre i sidste sæson.
Så der skal vi tilbage til tidligere og udvikle os igen på midtbanen og offensivt/ kreativt.
Var det noget med, at vi havde nogle skader i midterforsvaret sidste sæson? Som måske gjorde, at midtbanen havde flere defensive opgaver, og at vi ikke kunne stå så højt på banen. Var der ikke også noget med, at nogle af vores bedste midtbanespillere måtte spille i forsvaret. Eller hvordan var det nu? Det er så længe siden.
Kan høre der var en masse med "var der ikke noget med" i sidste sæson.
Det er muligt. Men hvis du og alle de andre der ikke mener truppen behøver, at få nyt offensivt blod, så er det jo helt fair.
Heldigvis har vi forskellige meninger. Men at en samlet midtbane på trods af skader kun laver 5 mål så er det ikke godt nok. At de lavede 20 mål for 2 år siden var da kanon, men de var fordelt på 8 spillere eller sådan noget og samtidig med det kunne vi ikke "låse" holdene op offensivt i mange kampe.
Sæt spurten ind på Goncalves, frem med penge pungen. Eller Dreyer fra FCM.
-
Redtothebone
af Redtothebone » fredag, 06. aug, 2021 23:36
TG12 skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 21:38
Redtothebone skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 19:01
TG12 skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 14:00
richs skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 13:39
Emmy skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 13:12
Cynwal skrev:Messi på en ét- max 2-årig kontrakt?
Nahh, han passer vel ikke så godt ind i Klopps planer om at angriberne lægger det første (og ofte største) pres efter boldtab.
Det kan slet ikke betale sig at tænke over eller bare lege med tanken. Der er ingen jordisk chance for at det sker.
Ja helt sikkert udenfor Liverpools rækkevidde.
Mon ikke det bliver PSG, LA eller måske Chelsea.
City ærger sig nok over de lige har brugt 875 mill på en spiller fra Aston villa. De kan vel næppe finde plads til Messi også, og kan de overholde finans fairplay?.
Hvis de dropper Kane, måske..?
Men helt ærligt, uanset hvor fantastisk en spiller Messi er, så er det ikke meget han kan tilføje et SÅ stærkt City hold som det nu engang er.
Jeg kan heller ikke se PSG få den store gavn af ham udover hvis Mbappe smutter. USA eller Kina ser jeg som bedre bud på nogen der vil få værdi af Messi og hans løn. Det vil skabe en masse mediedækning og marketing hvis han kommer dertil. Andre store hold med råd til hans løn, nah der kan pengene bruges bedre.
Har du drukket af natpotten ? Messi kan gøre alle hold bedre og han vil da være den perfekte afløser for aguero. Hvis city køber Messi så er de allerede mester. Slut
Om ikke andet så kan deres marketings afdeling nok godt bruge ham de kan hurtigt sælge 1.000.000 trøje med Messi på det dækker da lidt af Lønnenog med aguero afgang så er der 2-300000 lønkroner ekstra hver uge
Gjorde Ronaldo Juventus markant bedre..? Vandt de sikkert mesterskabet mere sikekrt pga. ham eller CL?
Messi er en gudsbenået fodboldspiller, uden tvivl, men han forventer også holdet sættes efter ham, og gør man det ja så kan de fleste nok godt få gavn af Messi.
Men et hold som City's eller vores eget for den sags skyld spiller godt pga. der er etableret et hieraki, folk har roller og accepter, overvejende, disse roller - derfor er der en ro på banen og uden for banen, som gør holdet i stand til at præstere.
En tilføjelse af Messi, eller Ronaldo, vil bryde op med disse hierakier, og gøre eksempelvis De Bruyne, Sterling, og Foden skal spille en anden rolle og servicere Messi, det kan vel betyde man ikke får den bedste udgave af De Bruyne at se, eller Sterling. Det er ikke skrevet i sten, men det er en risiko ved at tilføje Messi.
Ligeledes kunne en tilgang af Messi, med rekord høj løn, også give en uro omkring andre der føler sig syndt i løn.
Fodbold handler ikke om at have de 11 bedste individer, men om at have det bedste hold.
Jeg siger ikke Messi ville være en fiasko i City, men jeg mener ingenlunde det er givet han vil gøre dem uovervindelige bare ved sin tilstedeværelse, fordi det vil rykke ved det hieraki der er i City.
City er et meget bedre hold end Juventus så det synes slet ikke man kan sammenligne, til gengæld er Messi meget mere en hold spiller. hvis vi skal sammenligne Messi har feks lavet 43 assist de sidste 3 år mod Ronaldos 16. Messi gør de hold han spiller på bedre. Messi har de senere år præsteret væsentligt bedre en Ronaldo imø.
Hvis vi fik Messi så ville vi da også være overlegne Mane, salah og Messi på top med firmino bagved, så kunne de øvrige bare forsvare.
Hvis i ikke mener Messi vil være bedre end Jesus på toppen så forstår jeg ingenting, og for city behøver han hellere ikke forsvare som han feks skulle gøre i Liverpool.
I city tjener de jo alle sammen styrtende med penge så kan ikke se et problem, Messi er verdens bedste fodboldspiller så selvfølgelig skal han have flest penge, i liverpool acceptere de fleste vel også at salah får mest fordi.
YNWA
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » lørdag, 07. aug, 2021 14:50
Gad vide hvad Messi vil kræve i løn? £500.000 om ugen?
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 07. aug, 2021 14:58
Hr. Drejer skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 14:50
Gad vide hvad Messi vil kræve i løn? £500.000 om ugen?
PSG rygtet går på €769,000 om ugen.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Mit gæt var ellers 1 mio € om ugen. Lønningerne i fodbold er fucking latterlige. Det smadrer sporten fuldstændigt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Fowler89
- Alder: 35
af Fowler89 » lørdag, 07. aug, 2021 17:29
liverpoolfc86 skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 22:49
Heh, ja. Lad os da købe Dreyer når vores konkurrenter køber Sancho, Grealish og Lukaku.
Jeg synes det er bekymrende, at vores bestyrelse ikke signerer nogen, når vi klart kunne forbedre os med et par klassespillere. Især når vores konkurrenter har købt de tidligere nævnte spillere.
-
liverpoolfc86
af liverpoolfc86 » lørdag, 07. aug, 2021 18:05
Fowler89 skrev:liverpoolfc86 skrev: ↑fredag, 06. aug, 2021 22:49
Heh, ja. Lad os da købe Dreyer når vores konkurrenter køber Sancho, Grealish og Lukaku.
Jeg synes det er bekymrende, at vores bestyrelse ikke signerer nogen, når vi klart kunne forbedre os med et par klassespillere. Især når vores konkurrenter har købt de tidligere nævnte spillere.
Laver du sjov eller bakker du mig op i "alle" mine indlæg med vi skal forstærke os og forny truppen med et bare yngre og min en teknisk og fremadrettet spiller der også kan score mål.
Fedt med sådan en melding fra dig. Synes det er skræmmende de andre fortsætter med at forbedre sig ved indkøb, hvis vi ikke min henter en.
Dreyer var for sjov, men mener det med Goncalves. Han kan spille ALLE offensive pladser.
-
Fowler89
af Fowler89 » lørdag, 07. aug, 2021 18:23
liverpoolfc86 skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 18:05
Laver du sjov eller bakker du mig op i "alle" mine indlæg med vi skal forstærke os og forny truppen med et bare yngre og min en teknisk og fremadrettet spiller der også kan score mål.
Dreyer var for sjov, men mener det med Goncalves. Han kan spille ALLE offensive pladser.
Det var sarkastisk, jeg mener bestemt ikke, at Dreyer har niveau til Liverpool.
Fedt med sådan en melding fra dig. Synes det er skræmmende de andre fortsætter med at forbedre sig ved indkøb, hvis vi ikke min henter en.
Det der er mest bekymrende er, at City ikke har brug for Grealish og Chelsea har ikke brug for Lukaku men køber dem alligevel hvoraf vi har desperat brug for en ny centralmidtbane og en angriber, men vi gør intet ved det.
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 07. aug, 2021 18:53
Fowler89 skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 18:23
Det der er mest bekymrende er, at City ikke har brug for Grealish og Chelsea har ikke brug for Lukaku men køber dem alligevel hvoraf vi har desperat brug for en ny centralmidtbane og en angriber, men vi gør intet ved det.
Alle hold kan vel bruge en Lukaku. Findes der en bedre frontangriber end ham pt?
-
Fowler89
af Fowler89 » lørdag, 07. aug, 2021 19:11
Oomph242 skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 18:53
Alle hold kan vel bruge en Lukaku. Findes der en bedre frontangriber end ham pt?
Lewandowski og Haaland måske. Jeg kan ikke forstille mig Liverpool hente Lukaku hvis vi i forvejen havde Werner.
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 07. aug, 2021 19:21
Fowler89 skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 19:11
Lewandowski og Haaland måske. Jeg kan ikke forstille mig Liverpool hente Lukaku hvis vi i forvejen havde Werner.
Lewandowski måske ja. Haaland er jeg ikke sikker på.
Werner har vel ikke helt slået til og derfor handler de på det. Hvis de skal være mestre så skal de have en spiller som kan smide mere end 10 i kassen.
-
liverpoolfc86
af liverpoolfc86 » lørdag, 07. aug, 2021 21:18
Fowler89 skrev:liverpoolfc86 skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 18:05
I Know. Den ang Dreyer. Det var også kun sjov. Self har Dreyer ikke niveauet.
Meeen hvor er det fedt du lige nøjagtig mener det samme som mig selv.
Vi mangler en til både angrebet og midten.
Og skal vi gøre noget vanvittigt, så henter vi Madueke. Woow for et talent. Har hele tiden håber på Daka og Malen. Så lad os nu hive Madueke ind
-
liverpoolfc86
af liverpoolfc86 » lørdag, 07. aug, 2021 21:23
Oomph242 skrev:Fowler89 skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 19:11
Werner har vel ikke helt slået til og derfor handler de på det. Hvis de skal være mestre så skal de have en spiller som kan smide mere end 10 i kassen.
Alle kan bruge Lukaku. Men som han skriver så har Chelsea pt truppen og ungdommen.
Meeeen de gør nøjagtigt hvad der er nødvendigt for at holde niveauet og forbedre sig. De handler og køber. De vil forblive et tophold og investerer de penge de har vundet.
Men med noget der ligner 6 angribere, sælger de nok 2 og så er der efterhånden plads til Lukaku.
Det samme burde vi. Ud med et par stykker og ind med et par stykker. Forny og forbedre. Investerer så der igen kan tjenes penge ved at sikre titler og CHL placering
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 07. aug, 2021 22:19
liverpoolfc86 skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 21:23
Oomph242 skrev:Fowler89 skrev: ↑lørdag, 07. aug, 2021 19:11
Alle kan bruge Lukaku. Men som han skriver så har Chelsea pt truppen og ungdommen.
Meeeen de gør nøjagtigt hvad der er nødvendigt for at holde niveauet og forbedre sig. De handler og køber. De vil forblive et tophold og investerer de penge de har vundet.
Men med noget der ligner 6 angribere, sælger de nok 2 og så er der efterhånden plads til Lukaku.
Det samme burde vi. Ud med et par stykker og ind med et par stykker. Forny og forbedre. Investerer så der igen kan tjenes penge ved at sikre titler og CHL placering
Jeg synes de mangler en spiller med mål i benene. Batshuayi eller Abraham ryger nok i dette vindue og Giroud er ude, så det må give plads til Lukaku. Men man må sige de efterhånden har fået opbygget en skræmmende stærk trup med fremtid i.
Ja det havde været rart hvis FSG frigav de penge som kom ind på CL og PL placering til spillere men det sker ikke. Anfield, Melwood, Anfield er begrundelsen vel.