hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
StevenCarragher

Re: hvem skal ud

Indlæg af StevenCarragher » søndag, 21. jul, 2013 14:59

Pollpot skrev:Jeg må erkende jeg har det lidt svært med at leje Reina ud.

I udgangspunktet er jeg MEGET tilfreds med købet af Mignolet, som jeg mener bør være første valg. Men at udleje Reina er dumt. Ved at beholde Reina ville vi have en god bredde på målmandsposten, og to gode folk som kunne konkurrere. Derudover er Mignolet stadig meget ung og kunne lære af Reina.

Hvis Reina lejes ud står vi IGEN tilbage med Brad Jones som 2.målmand og det mener jeg simpelthen ikke han er god nok til. Han er for gammel til at være et talent, han har ikke erfaring på højeste niveau og han har generelt ikke niveau til at være målmand i Premier Leauge.

Jeg havde haft det bedre med at sælge Reina, og Jones, for at købe et talent, eller en erfaren keeper, til bænken.
Jeg har det også lidt ambivalent. Er nervøs for om Mignolet kan præstere under det pres, som det er i Liverpool. Målmandsposten er virkelig vigtig, og vi har i mange år haft en sikker skanse i form af Reina, dog med nedadgående form.

Så bliver det spændende, om græsset er grønnere på den anden side og målmandsskiftet sker smertefrit.

Jeg havde været 10% mere sikker hvis det var Begovic, der overtog - men umiddelbart er jeg optimist og håber på en god start!

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 21. jul, 2013 15:40

StevenCarragher skrev:
Pollpot skrev:Jeg må erkende jeg har det lidt svært med at leje Reina ud.

I udgangspunktet er jeg MEGET tilfreds med købet af Mignolet, som jeg mener bør være første valg. Men at udleje Reina er dumt. Ved at beholde Reina ville vi have en god bredde på målmandsposten, og to gode folk som kunne konkurrere. Derudover er Mignolet stadig meget ung og kunne lære af Reina.

Hvis Reina lejes ud står vi IGEN tilbage med Brad Jones som 2.målmand og det mener jeg simpelthen ikke han er god nok til. Han er for gammel til at være et talent, han har ikke erfaring på højeste niveau og han har generelt ikke niveau til at være målmand i Premier Leauge.

Jeg havde haft det bedre med at sælge Reina, og Jones, for at købe et talent, eller en erfaren keeper, til bænken.
Jeg har det også lidt ambivalent. Er nervøs for om Mignolet kan præstere under det pres, som det er i Liverpool. Målmandsposten er virkelig vigtig, og vi har i mange år haft en sikker skanse i form af Reina, dog med nedadgående form.

Så bliver det spændende, om græsset er grønnere på den anden side og målmandsskiftet sker smertefrit.

Jeg havde været 10% mere sikker hvis det var Begovic, der overtog - men umiddelbart er jeg optimist og håber på en god start!
Nu er Mignolet jo ikke ny i PL-sammenhæng, så hvilket pres er det du mener? At han kommer til en en klub om vores? Det kan man jo påklistre alle nyindkøb så? Han var rimelig god i Sunderland, så det er jo ikke fordi hans evner i forhold til PL hører til i den ubekendte zone..

Det er en mærkelig måde at miste Reina på, men nødvendigheden er springer lidt i øjnene, og jeg var slet ikke i tvivl om han røg videre, da Mignolet blev præsenteret. Man kan ikke have en 2. keeper siddende til 1 mio. om ugen. Og hans præstationer på banen i løbet af sidste sæson indikerede også, at det nok var på tide, at han fik frisk luft under vingerne. Det er det bedste for alle parter, som jeg ser det, og jeg ønsker selvfølgelig Reina alt det bedste.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 21. jul, 2013 15:55

Det er bare noget mere kritisk med målmandsposten, fordi man kun har få spillere der kan spille målmand. Du kan godt købe en central midt der fejler, men der er langt større mulighed for at kompensere for det med den nuværende trup.

Den største omstilling bliver at Liverpool er en klub der som regel dominerer kampene, mens Sunderland som regel var trykket i bund. Mignolet skal indstille sig på at han måske kun skal redde to afslutninger i en kamp, mens volumen var langt større i Sunderland. Han nåede med andre ord aldrig at blive "kold" i Sunderland, mens det i høj grad kommer til at ske i Liverpool.

Jeg har dog læst mig til at en af Mignolets styrker er hans evne til at koncentrere sig, hvilket er enormt vigtigt i dette henseende.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » søndag, 21. jul, 2013 16:24

Alonso skrev:Det er bare noget mere kritisk med målmandsposten, fordi man kun har få spillere der kan spille målmand. Du kan godt købe en central midt der fejler, men der er langt større mulighed for at kompensere for det med den nuværende trup.

Den største omstilling bliver at Liverpool er en klub der som regel dominerer kampene, mens Sunderland som regel var trykket i bund. Mignolet skal indstille sig på at han måske kun skal redde to afslutninger i en kamp, mens volumen var langt større i Sunderland. Han nåede med andre ord aldrig at blive "kold" i Sunderland, mens det i høj grad kommer til at ske i Liverpool.

Jeg har dog læst mig til at en af Mignolets styrker er hans evne til at koncentrere sig, hvilket er enormt vigtigt i dette henseende.
Enig. Og så det med at leve op til presset. At være målmand er så vigtig en post. Laver han et par drops i starten, så er det lige pludselig op ad bakke - og hvad så? Ville faktisk godt kunne lide, at Reina stod de første kampe og så tog Mignolet langsomt over - ligesom med Friedel og Lloris sidste sæson.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » mandag, 22. jul, 2013 15:41

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ly-2076285? <-- Reina skal ikke lånes ud, kun sælges.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 22. jul, 2013 21:44

StevenCarragher skrev:http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ly-2076285? <-- Reina skal ikke lånes ud, kun sælges.

Det gir osse 100 gange mere mening.

Godt arbejde igen, Rodgers + Team.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 22. jul, 2013 22:07

Pålidelig kilde:

Graham Hunter ‏@BumperGraham 24m
#Soldado Baldini is in Valencia. Meeting club now. Spurs and Liverpool have offered. Valencia want €30m, which is the clause. Doubt will get

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 24. jul, 2013 14:28

Tancredi Palmeri ‏@tancredipalmeri 25m
Picture of Reina @PReina25 doing medicals in Rome.Big smile pic.twitter.com/mvsCPgDeyM (via @CorSport)

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 24. jul, 2013 21:56

Lewis Dunwoody ‏@lewisdunwoody 13s
Reina's agent García Quilón: "He's happy to reunite with Benítez because he's known him for over five years. They work very well together."

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 24. jul, 2013 22:40

LFC_20 skrev:Lewis Dunwoody ‏@lewisdunwoody 13s
Reina's agent García Quilón: "He's happy to reunite with Benítez because he's known him for over five years. They work very well together."
Reina forlader os: :( :x :cry: :evil: :doh1: :| :naughty: :wall: :gunfire:
Rafa og Reina sammen i et usædvanligt stærkt og ambitiøst projekt i Napoli: :D :) 8-) :dance: :clap: :mrgreen: :headbang:

Jeg glæder mig næsten ligeså meget til at følge Napoli næste år, som jeg gør til at følge Liverpool...

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 24. jul, 2013 23:04

Aarde skrev:Jeg glæder mig næsten ligeså meget til at følge Napoli næste år, som jeg gør til at følge Liverpool...
Aaaarrrrrrhhhhhhhhh ? :shock:
Vi SMADRER det PIShold !

Aarde

Indlæg af Aarde » onsdag, 24. jul, 2013 23:13

Cynwal skrev:
Aarde skrev:Jeg glæder mig næsten ligeså meget til at følge Napoli næste år, som jeg gør til at følge Liverpool...
Nu skrev jeg godt nok 'næsten', men selv det er nok lige at stramme den, det vil jeg gerne medgive. Det var dog også mest et udtryk for, at jeg VIRKELIG glæder mig til at følge Rafa, Pepe og Napoli næste år. Det bliver godt nok spændende, og jeg tror godt, det kunne blive en stor succes - om ikke i den kommende sæson, så i hvert fald på længere sigt. Det kræver selvfølgelig, at De Laurentiis ikke går i Palermo-mode, hvis der er lidt startvanskeligheder. Og man ved jo aldrig i Italien...

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » torsdag, 25. jul, 2013 00:42

Aarde skrev:
Cynwal skrev:
Nu skrev jeg godt nok 'næsten', men selv det er nok lige at stramme den, det vil jeg gerne medgive. Det var dog også mest et udtryk for, at jeg VIRKELIG glæder mig til at følge Rafa, Pepe og Napoli næste år. Det bliver godt nok spændende, og jeg tror godt, det kunne blive en stor succes - om ikke i den kommende sæson, så i hvert fald på længere sigt. Det kræver selvfølgelig, at De Laurentiis ikke går i Palermo-mode, hvis der er lidt startvanskeligheder. Og man ved jo aldrig i Italien...
...og hvis Rafa flopper så hedder det sig naturligvis, at det var et helt nyt hold, at de lige har solgt Cavani osv ;)

Men det er bestemt et spændende projekt. Der går jo også rygter om Zlatan, og han kender serie a som sin egen bukselomme. Det er dog også et projekt med forventninger. Alt andet end top 3, konkurrencen i serie a pt taget i betragtning, vil jeg mene vil være noget af en skuffelse for Napoli.

Jeg er selv lidt skeptisk til at vi lejer Reina ud. Men det er mest med den begrundelse, at jeg aldrig havde hørt om Mignolet før.

Aarde

Indlæg af Aarde » torsdag, 25. jul, 2013 00:46

henrik1 skrev:
Aarde skrev:
Cynwal skrev:
...og hvis Rafa flopper så hedder det sig naturligvis, at det var et helt nyt hold, at de lige har solgt Cavani osv ;)

Jeg tager den ikke med dig igen! :mrgreen:

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » torsdag, 25. jul, 2013 01:03

Aarde:

Hahaha klassesvar! :lol: :lol: :lol:

Besvar