Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 20. jul, 2013 18:30
Emmy skrev:Oomph242 skrev:Hvis det var BR muligt, tror jeg sku også Gerrard ville være i farezonen for afgang.
Jeg skal ikke kunne sige hvad du er så frustreret over, men det her er virkelig et tåbeligt statement.
Det var nu også ment lidt sarkatisk. Men synes satme Reina udlejningen, lugter af der vil spares penge.
Hva er det FSG vil bygge op! "a poor man's Arsenal" eller hvor vil de hen?
-
Alonso
- Alder: 37
Værdi for pengene.
Bliver Reina betalt som en af verdens bedste keepere? Ja. Har Reina leveret som en af verdens bedste keepere de seneste par år? Nej.
Hvis spillerne er verdensklasse vil FSG gerne betale store lønninger, hvilket Suarez er et eksempel på. Naturligvis er det en svær grænse, da man jo ikke kan undgå at spillere nogle gange ikke er deres løn værd. Men som udgangspunkt skal spillerne være deres løn, eller mere til, værd.
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
Tror det her betyder, at der allerede er indgået en aftale med Barcelona om et salg af Reina fra næste sæson.
-
LFC_20
Tony Barrett @TonyBarretTimes 4m
Brendan Rodgers has confirmed that his primary reason for allowing Pepe Reina to join Napoli on loan is financial.
-
Alonso
Rodgers: "Financially it is something we needed to look at. Because obviously otherwise you wouldn't move on a top goalkeeper."
-
jensemand
- Geografisk sted: København S
- Alder: 34
af jensemand » søndag, 21. jul, 2013 00:04
det tyder jo på at han har fået at vide han skal skære ned inden han kan få noget ind...
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 41
Reina er stadig en super keeper men jeg synes virkeligt at det skinner igennem at han og vi trænger til en forandring.
Han har helt sikkert været en af vores all time bedste keepere, men man må bare se realiteterne i øjnene og erkende at hans niveau ikke har været højt nok de seneste to sæsoner.
En fantastisk klubmand der ikke har været ude og brokke sig over Gud og hver mand som Suarez. Jeg håber at han får en god tid i Italien (hvis såfremt det sker) og at vi skilles mindeligt.
Næste år!
-
Alonso
jensemand skrev:det tyder jo på at han har fået at vide han skal skære ned inden han kan få noget ind...
Rodgers snakkede en del om det sidste år, så det har formentlig været en del af aftalen imellem ham og FSG da han tog jobbet.
Med Reinas afgang er vi af med to løntunge spillere, der kun fik den løn på grund af tidligere bedrifter. Den anden spiller jeg taler om er Jamie Carragher.
Alt ære og respekt for de to spilleres bidrag til Liverpool igennem årene, men de havde ikke været deres påståede løn værd i flere år.
-
jensemand
af jensemand » søndag, 21. jul, 2013 02:14
må jo melde mig enig med dig alonso selvom det selvfølgelig skærer lidt i hjertet at tage afsked med to så store personligheder i klubben.. men hvis vi vil se fremskridt tror jeg også der skal nyt blod til og nogle forandringer ellers bliver vi jo hvor vi er..
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
OBI-WAN
Alonso skrev:jensemand skrev:det tyder jo på at han har fået at vide han skal skære ned inden han kan få noget ind...
Rodgers snakkede en del om det sidste år, så det har formentlig været en del af aftalen imellem ham og FSG da han tog jobbet.
Med Reinas afgang er vi af med to løntunge spillere, der kun fik den løn på grund af tidligere bedrifter. Den anden spiller jeg taler om er Jamie Carragher.
Alt ære og respekt for de to spilleres bidrag til Liverpool igennem årene, men de havde ikke været deres påståede løn værd i flere år.
Cole og Carroll kan vi vel også godt smide ind i den kategori eller lige under. Omend Cole blev dyr at skille sig af med. Der bliv luget godt ud, og jeg er enig i, at det er positivt - og nødvendigt.
-
Jesper
Alonso skrev:jensemand skrev:det tyder jo på at han har fået at vide han skal skære ned inden han kan få noget ind...
Så er det spørgsmålet, hvor meget af lønnen de vil betale!?
Gad vide om Reina også har syntes det har været et godt forløb? Tror der kommer nogle ord med på vejen når han er landet i Napoli.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Alpha-Hans
- Geografisk sted: Amager
- Alder: 44
af Alpha-Hans » søndag, 21. jul, 2013 07:09
I alt det her kan der vel ligge et stort ønske fra Reinas side om at spille Champions League. VM '14 in mente. Med fast spilletid i en europæisk topklub (dyb indånding, her tæller LFC ikke med dette år), så har han en chance for at blive spansk førstemålmand.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Jesper skrev:
Så er det spørgsmålet, hvor meget af lønnen de vil betale!?
Gad vide om Reina også har syntes det har været et godt forløb? Tror der kommer nogle ord med på vejen når han er landet i Napoli.
Jeg vil da formode, at de betaler hele hans løn. Hvis det ikke er tilfældet, så bør vi i hvert fald som minimum have en tilbagekalds-klausul i tilfælde af, at Mignolet bliver skadet, så det er Napoli, der sidder med aben. Men som først nævnt vil jeg forvente, at der er tale om en traditionel lejeaftale, hvor Napoli betaler et mindre beløb i leje til os og samtidig afholder mandens løn.
Og uanset forløbet, så tror jeg at Reina ser frem til arbejde sammen med Rafa igen. Han indikerede jo tydeligt, at han havde håbet Rafa var blevet udpeget til manager for LFC, de Rodgers var blevet præsenteret.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ask-855932
Som tingene har udviklet sig, så ser jeg denne udlejning som endnu en af de her "nok-bedst-for-alle-parter" situationer, som salget af Carroll også faldt ind under.
Kloppite
-
Pollpot
Jeg må erkende jeg har det lidt svært med at leje Reina ud.
I udgangspunktet er jeg MEGET tilfreds med købet af Mignolet, som jeg mener bør være første valg. Men at udleje Reina er dumt. Ved at beholde Reina ville vi have en god bredde på målmandsposten, og to gode folk som kunne konkurrere. Derudover er Mignolet stadig meget ung og kunne lære af Reina.
Hvis Reina lejes ud står vi IGEN tilbage med Brad Jones som 2.målmand og det mener jeg simpelthen ikke han er god nok til. Han er for gammel til at være et talent, han har ikke erfaring på højeste niveau og han har generelt ikke niveau til at være målmand i Premier Leauge.
Jeg havde haft det bedre med at sælge Reina, og Jones, for at købe et talent, eller en erfaren keeper, til bænken.
-
jensemand
af jensemand » søndag, 21. jul, 2013 14:56
vi har allerede et talent til bænken i Danny Ward.. Har ikke set mange u21 kampe men kommentatorerne siger han er et "great prospect for the future" og er en man virkelig regner med bliver god så han kunne jo være dit talent og kæmpe med Jones og backup rollen