Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 03. jun, 2018 14:07

Xenne skrev:
Filos of Isk skrev:https://metro.co.uk/2018/05/30/arsenal- ... i-7589980/

Ikke nødvendigvis super troværdige rygter sender Super Mario Balotelli til Arsenal. Min først tanke var: Kan vi så få LAcazette til billige penge?

det er løgn min første tanke var: den må i længere ud på landet med.

Men hvis Arsenal skal ud og hente angribere, hvilket jeg syntes ville være en klar fejl fra deres side, men det er ofte klubbers reaktion når fans surmuler og man ikke helt ved hvad vej man vil. Så tænker jeg at Lacazette måske er lidt billigt til salg.

En af grundende til at Klopp ikke købte en udfordrer til Firmino sidste sommer var at han mente at angriberne på markedet var for dyre og derfor gav det ikke mening, jf. Moratta's pris.
Så jeg antager lidt at holdningen er den samme nu, blandet med at Solanke og Ings har vist fremskridt.

Men Lacazette har været i PL et år nu, han har masser af talent og omsat det til evner. Han er ikke braget igennem lydmuren i PL, men hvis han kan fås relativt billigt( måske 20-30 milloner pund :dontknow: ). Så er han måske en chance for at få en 2. angriber der er meget tættere på Firmino's niveau og som allerede har lært en masse om ligaen og sproget og som nok vil se på LFC og tænke at det er et trin op.

Lacazette er jo stadig den samme spiller som scorede 28 Ligue 1 mål i 16/17 sæsonen og som rigtig mange var sure over at vi ikke forsøgte at købe for et år siden.

Hvad siger i til den?

- ikke så meget hvor realistisk det er at Arsenal er ude efter Balotelli eller andre angribere og at de så vil sælge Lacazette, men mere om det kunne være en god vej at gå, hvis det viste sig at de går den vej.
At en klub som Arsenal skulle hente Balotelli giver ikke rigtig mening.
De har andre pladser hvor de trænger til forstærkning, så medmindre han er gratis.
Derudover så syntes jeg Lacazette har haft en rigtig god sæson. Desværre for ham og Arsenal, så har han haft lidt småskader.
I Januar solgte de Giroud, hvilket gav okay mening.
Men at sælge Lacazette giver ingen mening, derudover har de da ingen grund til at sælge ham billigt.
Den dyreste spiller i deres historie, leverer en fin første sæson også sælger de ham med discount?
Det lyder mere som Manager, end den virkelig verden.
Det lykkedes næsten aldrig for mig i manager at hente spillere fra Arsenal, næsten uanset hvor mange titler jeg vandt.

Det gav heller ikke mening at Liverpool som klub købte Balotelli, men det skete alligevel. Anyways, det var også noget jeg understregede i det første indlæg.
De har købt Aubumeyang halvejs inde i Lacazettes første sæson, Lacazette sluttede med 14 mål i ligaen. Købet af Aubumeyang kunne også tyde på at de ikke var helt vilde med Lacazette, de håbede at han var frelseren og svaret på deres problemer, men ak. Ikke at han har gjort det dårligt, men der var jo flere her på forum der frygtede at Lacazette alene ville gøre Arsenal i stand til at overhale Liverpool.

Jeg tænker heller ikke at han kan fås for 10 millioner pund eller noget voldsomt billigt. Men hvis de henter Balotelli eller en anden angriber mere, så kunne jeg godt forstille mig at det er Lacazette der ofres og ligesom da vi solgte Benteke må de nøjes med at få noget af købsprisen tilbage for ham.
Jeg skrev også i mit indlæg at jeg mente det ville være en fejl af Arsenal at bruge flere penge på angribere lige nu, men når man føler at der virkelig skal ske noget spændende på et transfermarked er der en tendens til at mange tænker på angribere.
Ok mit forslag på 20-30 millioner var nok i den meget lave ende, det var også bare lidt tilfældigt valgte tal, hvilket var hvad dontknow smiley'en skulle illustrere.

Det er silly season og det er en "hvem skal ind tråd" og derfor tillader jeg mig at være lidt kreativ.

Og ja det var mere for at høre om folk stadig var interesserede i Lacazette, hvis det (usandsynlige) skulle ske at Arsenal gerne vil sælge for at financiere andre transfers og satse på Aubumeyang som angriber i stedet.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 03. jun, 2018 14:47

Allison meldespå vej til Real.
Har Klopp andre målmænd på listen. Det skal være klasse.
Det er vigtigt posten forstærkes
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » søndag, 03. jun, 2018 14:59

Kelly skrev:Allison meldespå vej til Real.
Lidt håb giver det at det er Marca der så vidt jeg har set er Ground Zero for de meldinger.
Men derfor kan det jo desværre godt være sandt at Real har flyttet fokus væk fra Courtois og De Gea.
Så er der Donnaruma og Oblak tilbage af de sikre og måske tilgængelige forstærkninger.
Ellers må vi en hylde ned. Kepa eller strakosha. Trapp hvis PSG henter en ny keeper.

Men hvis Alisson er Klopps mand så tror jeg vi går benhårdt efter ham.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » søndag, 03. jun, 2018 16:45

Filos of Isk skrev:
Kelly skrev:Allison meldespå vej til Real.
Lidt håb giver det at det er Marca der så vidt jeg har set er Ground Zero for de meldinger.
Men derfor kan det jo desværre godt være sandt at Real har flyttet fokus væk fra Courtois og De Gea.
Så er der Donnaruma og Oblak tilbage af de sikre og måske tilgængelige forstærkninger.
Ellers må vi en hylde ned. Kepa eller strakosha. Trapp hvis PSG henter en ny keeper.

Men hvis Alisson er Klopps mand så tror jeg vi går benhårdt efter ham.

Synes ikke Trapp eller Strakosha er bedre end de to vi har lige nu.

Lidt mærkeligt at Handanovic aldrig rygtes væk, han er da for vild.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » mandag, 04. jun, 2018 10:04

Hvor god er Jasper Cillessen ift Oblak og Alisson og ikke mindst ift Karius ?

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » mandag, 04. jun, 2018 10:23

Niels K skrev:Hvor god er Jasper Cillessen ift Oblak og Alisson og ikke mindst ift Karius ?
Så vil jeg hellere fortsætte med Karius, da jeg ikke synes der er den store niveauforskel der - hvis overhovedet nogen.

Også må jeg sige at Allison ikke har imponeret mig af det jeg har set. Det har Oblak derimod, og mener helt sikkert vi skal sprænge banken for ham.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 04. jun, 2018 11:18

Al snakken handler i disse dage om Nabil Fekir (som jeg meget gerne ser vi lander); men hvad med Thomas Lemar, er han helt ude af billedet?

Eller er vi blevet så dygtige til spin, at vi i virkeligheden stadig forhandler med ham, mens Fekir-rygterne bare er røgslør?

Nogen der har hørt noget?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alpha-Hans
Geografisk sted: Amager
Alder: 44

Indlæg af Alpha-Hans » tirsdag, 05. jun, 2018 09:08

Mht. målmand. Hvis Keylor Navas ikke er fin nok til Real Madrid, hvad så med at hente ham.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 05. jun, 2018 09:44

Sledgehammer skrev:Al snakken handler i disse dage om Nabil Fekir (som jeg meget gerne ser vi lander); men hvad med Thomas Lemar, er han helt ude af billedet?

Eller er vi blevet så dygtige til spin, at vi i virkeligheden stadig forhandler med ham, mens Fekir-rygterne bare er røgslør?

Nogen der har hørt noget?
Tvivler på vi henter 2 fra Monaco
Senest rettet af liverpoolfc86 tirsdag, 05. jun, 2018 09:56, rettet i alt 2 gange.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 05. jun, 2018 09:47

Alpha-Hans skrev:Mht. målmand. Hvis Keylor Navas ikke er fin nok til Real Madrid, hvad så med at hente ham.
Mugge har lavet en keeper tråd så ved ikke om vi skal flytte den derover, men han er et fornuftigt bud.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 05. jun, 2018 09:55

Alpha-Hans skrev:Mht. målmand. Hvis Keylor Navas ikke er fin nok til Real Madrid, hvad så med at hente ham.
Har tænkt det samme, næsten lige siden han blev rygtet væk for flere sæsoner siden.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 05. jun, 2018 10:47

Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Niels K skrev:5 spændende navne til at kunne dække de forreste 3 pladser. Mon ikke vi blot ønsker 1 spiller til dette, og at Fekir står aller øverst på listen ?

http://anfieldindex.com/34869/5-potenti ... n-men.html
Guedes ville være fantastisk som rotationsspiller, han er virkelig talentfuld. Tvivler dog på at PSG sælger ham, selvom de nok aldrig rigtig kommer til at bruge ham.
HVorfor vil de så ikke sælge ham?

Af dem på den liste lyder han da næsten som den der er nemmest at købe fri. Afhænger selvfølgelig lidt af hvad der sker med Neymar og om de skal ud og købe spillere. Mon ikke de vil ud og lege med om nogle af de hotte navne på markedet som Pulisic, Eriksen, Salah :aliboronz4: , Dembele, Bale, Hazard, Mahrez, Lewandowski og mindre kendte spillere der får et flot VM.

Bernard blev også nævnt i går som værende på vej til Arsenal, Liverpool eller Kina. Jeg tror mest det var opspind, men en fri transfer er jo ikke vildt dyrt, udover at agenten så bare tager et godt beløb. Han er jo ikke en kæmpe signing, men lige nu har vi ikke rigtig så mange muligheder på kanten, så Bernard er en stor opgradering og vil give os muligheden for at bruge pengene på Oblak eller Alisson.
Fordi han er en af europas største prospects. De tror sikkert at de kommer til at bruge ham men altså de har jo Neymar og Mbappe der, så han ville aldrig spille fast.
Det er klubber som Liverpool der kender kunsten til at udvikle talenter, klubber som PSG, City og Chelsea køber dem bare.

Jeg så også vi var linket til Bernard. Selvom han ikke fik udnyttet sin fulde potentiale i Ukraine mener jeg at han kunne være en god backup for klubben.
Ja. Jeg tror bare at de vil fokusere mere på at holde på nogle af stjernerne og hente nye stjerner. Og af en eller anden grund er agenterne så kortsigtede at de får deres spillere til PSG, Chelsea og Shitty.

Hvis det passer at det er mellem os og Arsenal. Så tænker jeg vi har en fordel selvom vejen til Arsenals start 11’er er kortere.

PSG skal tilsyneladende passe lidt på ift FFP, og Goncalo Guedes skulle være en spiller, de vil sælge for at få lidt balance i børgerne:

http://www.insidefutbol.com/2018/06/05/ ... on/377697/

Jeg tror ikke, at Valencia har 45 mio. euro medmindre, de får solgt andre spillere til at kunne medfinansiere et køb af ham, og han vil da være en særdeles interessant spiller at få til Liverpool.

Fowler89
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 05. jun, 2018 11:17

Niels K skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Filos of Isk skrev:
Fowler89 skrev:
Niels K skrev:5 spændende navne til at kunne dække de forreste 3 pladser. Mon ikke vi blot ønsker 1 spiller til dette, og at Fekir står aller øverst på listen ?

http://anfieldindex.com/34869/5-potenti ... n-men.html
Guedes ville være fantastisk som rotationsspiller, han er virkelig talentfuld. Tvivler dog på at PSG sælger ham, selvom de nok aldrig rigtig kommer til at bruge ham.
HVorfor vil de så ikke sælge ham?

Af dem på den liste lyder han da næsten som den der er nemmest at købe fri. Afhænger selvfølgelig lidt af hvad der sker med Neymar og om de skal ud og købe spillere. Mon ikke de vil ud og lege med om nogle af de hotte navne på markedet som Pulisic, Eriksen, Salah :aliboronz4: , Dembele, Bale, Hazard, Mahrez, Lewandowski og mindre kendte spillere der får et flot VM.

Bernard blev også nævnt i går som værende på vej til Arsenal, Liverpool eller Kina. Jeg tror mest det var opspind, men en fri transfer er jo ikke vildt dyrt, udover at agenten så bare tager et godt beløb. Han er jo ikke en kæmpe signing, men lige nu har vi ikke rigtig så mange muligheder på kanten, så Bernard er en stor opgradering og vil give os muligheden for at bruge pengene på Oblak eller Alisson.
Fordi han er en af europas største prospects. De tror sikkert at de kommer til at bruge ham men altså de har jo Neymar og Mbappe der, så han ville aldrig spille fast.
Det er klubber som Liverpool der kender kunsten til at udvikle talenter, klubber som PSG, City og Chelsea køber dem bare.

Jeg så også vi var linket til Bernard. Selvom han ikke fik udnyttet sin fulde potentiale i Ukraine mener jeg at han kunne være en god backup for klubben.
Ja. Jeg tror bare at de vil fokusere mere på at holde på nogle af stjernerne og hente nye stjerner. Og af en eller anden grund er agenterne så kortsigtede at de får deres spillere til PSG, Chelsea og Shitty.

Hvis det passer at det er mellem os og Arsenal. Så tænker jeg vi har en fordel selvom vejen til Arsenals start 11’er er kortere.

PSG skal tilsyneladende passe lidt på ift FFP, og Goncalo Guedes skulle være en spiller, de vil sælge for at få lidt balance i børgerne:

http://www.insidefutbol.com/2018/06/05/ ... on/377697/

Jeg tror ikke, at Valencia har 45 mio. euro medmindre, de får solgt andre spillere til at kunne medfinansiere et køb af ham, og han vil da være en særdeles interessant spiller at få til Liverpool.
Han ville være rigtig god, han kunne endda ende med at slå Mane af.

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Hvem skal ind?

Indlæg af AndersF » tirsdag, 05. jun, 2018 13:55

Yaya Toure er på fri transfer, og med ham og hans agents hetz mod Guardiola har de lige udtalt at han vil skifte til en top 6 PL klub for 1£ om ugen i løn + præstationsbonusser, for at vise Guardiola hvad han går glip af.

Jeg ved ikke hvor god han er længere, og er ikke stor fan af den måde han hænger sin tidligere manager ud i pressen på, men kunne han være er sats værd?

Edit: Kilden er fra PL-Bold, men kan ikke finde ud af at linke fra telefonen. Det er fra et interview med Yaya’s agent

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 05. jun, 2018 15:49

AndersF skrev:Yaya Toure er på fri transfer, og med ham og hans agents hetz mod Guardiola har de lige udtalt at han vil skifte til en top 6 PL klub for 1£ om ugen i løn + præstationsbonusser, for at vise Guardiola hvad han går glip af.

Jeg ved ikke hvor god han er længere, og er ikke stor fan af den måde han hænger sin tidligere manager ud i pressen på, men kunne han være er sats værd?

Edit: Kilden er fra PL-Bold, men kan ikke finde ud af at linke fra telefonen. Det er fra et interview med Yaya’s agent

fandt lige et link:
http://www.espn.com/soccer/soccer-trans ... rong-agent
"He's full of energy and willing to play the next season in England. In the time when huge amounts of money are spent on footballers in England, I officially declare that Yaya is ready to move to any of the Premier League top-six clubs as a free agent and play for just £1 per week, with possible bonuses in case of certain achievements.
1 pund om ugen plus mål og assist bonusser og en bonus for antallet af point/sejre han deltager i. Risikoen er jo ikke særlig stor. Men jeg føler ikke rigtigt at Yaya Toure er et skridt op for os lige nu, jeg syntes at han blev mindre løbevillig for hvert år der gik, så hvis nu Milner virkelig bare gerne vil til Rangers og prøve at blive mester i Skotland, så kunne vi overveje det. Men lige nu ser jeg os være så gode at det ikke er en risiko der er værd at løbe. Da YT jo vil optage en plads i truppen uanset hvor lidt i løn han får og lige nu vil jeg tro det ville være Gini eller Milners plads hvis det skulle give mening.

Når det er sagt så tror jeg at selv hvis det er korrekt citeret, så tror jeg at han takker ja til rigtige penge i en mindre liga et sted. En mand med hans erfaring er jo hurtigt 100.000 euro/uge værd for en ambitiøs klub som RB Leipzig, og mon så ikke han syntes det er et ædlere formål.

Besvar