Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 30. apr, 2018 21:05

Mads T. skrev:Hvad ville folk sige til at genforene Memphis Depay og Premier League? Han kan det vi gerne vil have og har haft en fantastisk sæson i Lyon, hvor han har spillet både venstre fløj, venstre angriber, central angriber og offensiv midt med stor succes (16 mål og 12 assist i Ligue 1). Han er blevet ældre og har formentlig lært af sin tid i manu, men hvad siger i herinde?
Ham har jeg også set stats på, o når jeg tjekker mål,assist i de store ligaer,mener han var involveret i 4-5 mål i bare en kamp for nylig, helt Salahsk, men hold op han var belastende at se på i scum trøjen....Men jeg tror ikke han er kvalmende i LFC kluns, det er folk sjældent. Klopp har fået min velsignelse til at sætte igang, LFC mangler sådanne typer, som jeg kan hidse mig op over, det ene øjeblik og ønske solgt snarest, men alligevel lidt efter håbe forbliver i LFC. Modsat et pår LFC spillere jeg ofte hidser mig op over, kan Depay spille fodbold.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. apr, 2018 21:06

Nu har jeg debatteret med Ilusio hele dagen og forsøgt at overbevise om at vi ikke nødvendigvis behøver en ny angriber.

Men en mulighed er jo at hente Memphis Depay og Fekir. Så har vi både et stærkt højreben og venstreben der kan udfordre vores 3 forreste. Og så er der stadig lidt plads til at udvikle på et talent.

Det bør kunne gøres inden for budgetterne og måske stadig have penge til en midtbanespiller eller to.

Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » mandag, 30. apr, 2018 21:09

Vi behøver en ny angriber.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 30. apr, 2018 21:16

Filos of Isk skrev:Nu har jeg debatteret med Ilusio hele dagen og forsøgt at overbevise om at vi ikke nødvendigvis behøver en ny angriber.
Hvordan kan du mene 3 spillere til 3 pladser er nok? det er vel reelt mindst 2 for lidt, men bare en bredde på 1 mand på bænken, ville da være fremragende, i forhold til nu.
Verden er smask fuld af hyklere....

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 30. apr, 2018 21:58

Thommo skrev:
Filos of Isk skrev:Nu har jeg debatteret med Ilusio hele dagen og forsøgt at overbevise om at vi ikke nødvendigvis behøver en ny angriber.
Hvordan kan du mene 3 spillere til 3 pladser er nok? det er vel reelt mindst 2 for lidt, men bare en bredde på 1 mand på bænken, ville da være fremragende, i forhold til nu.
Så centerforward. Min pointe var at de to kantangribere var mere sårbare end centerforwarden.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 30. apr, 2018 22:30

Mads T. skrev:Hvad ville folk sige til at genforene Memphis Depay og Premier League? Han kan det vi gerne vil have og har haft en fantastisk sæson i Lyon, hvor han har spillet både venstre fløj, venstre angriber, central angriber og offensiv midt med stor succes (16 mål og 12 assist i Ligue 1). Han er blevet ældre og har formentlig lært af sin tid i manu, men hvad siger i herinde?
Puha. Jeg var helt vild i varmen for at vi skulle få fat i ham, før han endte i Man Utd. Jeg var dengang overbevist om, at han kunne blive den næste store spiller på scenen.

Nu er jeg slet ikke så lun på ham længere. Det er muligt, at han i den svagere franske liga er begyndt at blomstre igen. Og det er også muligt, at han spillemæssigt kunne være et fremragende alternativ til vores front-trio. Men jeg kan slet ikke se hans ego passe ind i vores trup. Og jeg kan heller ikke se Klopp få banket den rette arbejdsmoral ind i manden.

Jeg vil langt hellere have en spiller som Zaha. Han ville i mine øjne kunne passe ind.
Kloppite

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 01. maj, 2018 06:25

Filos of Isk skrev:
Thommo skrev:
Så centerforward. Min pointe var at de to kantangribere var mere sårbare end centerforwarden.

Fedt. Vi var lige blevet enige og så starter en anden :mrgreen:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. maj, 2018 06:45

ilusio skrev:
Filos of Isk skrev:
Thommo skrev:

Fedt. Vi var lige blevet enige og så starter en anden :mrgreen:
Ja totalt, men gik altså i seng alligevel. :D

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. maj, 2018 09:05

"When you play a match, it is statistically proven that players actually have the ball 3 minutes on average. So, the most important thing is : what do you do during those 87 minutes when you do not have the ball. That is what determines whether you’re a good player or not. " - Johan Cruyff.

Meget fedt Cruyff-citat, som jeg egentlig tror, at Klopp lægger sig meget op ad, når han ser på, hvem han ønsker, og hvem der ikke klarer cuttet i klubben. Dovne, selviske og taktisk ukloge spillere, skal vi ikke regne med kommer til, uanset et uomtvisteligt talent.

2 mere, jeg også tror, Klopp vil skrive under på. I hvert fald det første :D

"In my teams, the goalie is the first attacker, and the striker the first defender".

"Players today can only shoot with their laces. I could shoot with the inside, laces, and outside of both feet. In other words, I was six times better than today’s players".

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. maj, 2018 09:21

Niels K skrev:"When you play a match, it is statistically proven that players actually have the ball 3 minutes on average. So, the most important thing is : what do you do during those 87 minutes when you do not have the ball. That is what determines whether you’re a good player or not. " - Johan Cruyff.

Meget fedt Cruyff-citat, som jeg egentlig tror, at Klopp lægger sig meget op ad, når han ser på, hvem han ønsker, og hvem der ikke klarer cuttet i klubben. Dovne, selviske og taktisk ukloge spillere, skal vi ikke regne med kommer til, uanset et uomtvisteligt talent.

"In my teams, the goalie is the first attacker, and the striker the first defender".

"Players today can only shoot with their laces. I could shoot with the inside, laces, and outside of both feet. In other words, I was six times better than today’s players".
Prøver du at sige at der er et større arbejde end bare at se 30 minutters youtube om en spiller, når Klopp-Edwards skal vurdere om de skal hente en given spiller :o ?

til det sidste hører det jo også med; at snørebåndende kan sidde alle mulige og umulige steder på fodboldstøvler nu om stunder. :mrgreen:

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. maj, 2018 09:46

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:"When you play a match, it is statistically proven that players actually have the ball 3 minutes on average. So, the most important thing is : what do you do during those 87 minutes when you do not have the ball. That is what determines whether you’re a good player or not. " - Johan Cruyff.

Prøver du at sige at der er et større arbejde end bare at se 30 minutters youtube om en spiller, når Klopp-Edwards skal vurdere om de skal hente en given spiller :o ?

til det sidste hører det jo også med; at snørebåndende kan sidde alle mulige og umulige steder på fodboldstøvler nu om stunder. :mrgreen:
He, he - ja, og måske også noget man skal tage med i overvejelserne, når vi ønsker spillere til klubben. Det har sikkert også meget at sige ift, at spillere som Grujic, Ejaria og Ojo får sværere ved at klare cuttet i pre season end fx Wilson og Chirivella.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » tirsdag, 01. maj, 2018 10:50

Kovacic eller Ceballos ? Jeg ville gå med Kovacic, hvis man skulle vælge mellem de 2 men vil bestemt ikke være utilfreds med Ceballos, hvis den lander dér:

http://www.hitc.com/en-gb/2018/05/01/re ... ovacic-du/

Filos of Isk

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 01. maj, 2018 13:49

Niels K skrev:Kovacic eller Ceballos ? Jeg ville gå med Kovacic, hvis man skulle vælge mellem de 2 men vil bestemt ikke være utilfreds med Ceballos, hvis den lander dér:

Det kommer også lidt an på prisen og lønkravet i forhold til budgetterne, men jeg hælder også imod Kovasic. I vinter blev der dog nævnt vanvittigt små beløb for Ceballos (8 millioner pund/Euro tror jeg vi kom ned på). hvor Kovasic måske er noget dyrere. Men det er jo meget spekulativt.

Jeg tror også at Kovacic har større forudsætninger for at få hurtig succes, da han har erfaring med at skifte land og liga, lige er lidt ældre og vel pt er forrest i køen af de to.

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » tirsdag, 01. maj, 2018 14:42

Filos of Isk skrev:
Niels K skrev:Kovacic eller Ceballos ? Jeg ville gå med Kovacic, hvis man skulle vælge mellem de 2 men vil bestemt ikke være utilfreds med Ceballos, hvis den lander dér:

Det kommer også lidt an på prisen og lønkravet i forhold til budgetterne, men jeg hælder også imod Kovasic. I vinter blev der dog nævnt vanvittigt små beløb for Ceballos (8 millioner pund/Euro tror jeg vi kom ned på). hvor Kovasic måske er noget dyrere. Men det er jo meget spekulativt.

Jeg tror også at Kovacic har større forudsætninger for at få hurtig succes, da han har erfaring med at skifte land og liga, lige er lidt ældre og vel pt er forrest i køen af de to.
Du kan ikke sammenligne de 2. De spiller da på helt forskellige pladser.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 01. maj, 2018 15:03

Jeg er ikke lun på nogen af dem. Vi skal efter min overbevisning sigte højere.
Kloppite

Besvar