hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 19. jul, 2013 19:06

LFC-Aaby skrev:
ScouserTommy skrev:
LFC-Aaby skrev:
pommelfeen skrev:Læg mærke til at Gerrard ikke nævner Reina i denne sammenhæng (hvem der er inde i billedet som viceanfører)

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -captaincy

Det kan selvfølgelig være en smutter, men igen, reina ville nok være den mest oplagte sammen med Agger.

Der går rygter (kan ikke huske hvor jeg så det), at Lucas bliver viceanfører, hvilket jeg ikke kan forstå.

Agger er LANGT mere oplagt. Han er inkarneret liverpoolboy og har været har i mange år, og er krumtappen i forsvaret.
Det samme gælder vel Suarez? Han nævnes heller ikke, hvilket kunne tyde på at han er på vej ud.
Uanset om Luis bliver i klubben eller ej, så har han imo hverken anfører- eller viceanførerpotentiale.
Du skal ikke komme og sige at du ikke havde peget på ham som en KANDIDAT til viceanfører inden alle hans udtalelser henover sommeren?
Selv uden dem ville jeg være i tvivl. Dels er han - så vidt jeg forstår - ikke voldsomt god til engelsk, dels synes jeg ikke at hans attitude - og her tænker jeg bl.a. på hans dives, gestikuleren overfor dommere og modstandere, for slet ikke at tale om de famøse "sager" osv - er en opførsel man normalt forbinder med/forventer af sin anfører.

Han er, når han er bedst, klart en af dem, der så sige at viser vejen for medspillerne med sin forbilledlige fightervilje. Men derfra og til at give ham det formelle (vice)anførerbind, der er der altså et stykke vej, og jeg kan simpelthen ikke se det ske.

Udtalelserne her i sommer, og i øvrigt generelt den megen hurlumhej omkring hans person, gør det for mig endnu mere utænkeligt at give ham bindet. Bare se hvilken palaver det afstedkom da Stevie i sin tid måske/måske ikke var involveret i lidt håndgemæng under en bytur.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » fredag, 19. jul, 2013 23:38

Reina udlejes til Napoli denne sæson.

James Pearce ‏@JamesPearceEcho 3s
Pepe Reina on his way to Napoli on a season-long loan. Danny Ward has flown to Oz to provide back up to Mignolet and Jones. #LFC

Tony Barrett ‏@TonyBarretTimes 15m
Pepe Reina close to joining Napoli on loan.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 19. jul, 2013 23:42

Alonso skrev:Reina udlejes til Napoli denne sæson.

James Pearce ‏@JamesPearceEcho 3s
Pepe Reina on his way to Napoli on a season-long loan. Danny Ward has flown to Oz to provide back up to Mignolet and Jones. #LFC

Tony Barrett ‏@TonyBarretTimes 15m
Pepe Reina close to joining Napoli on loan.
Hvorfor ikke bare sælge ham?

Med et udlån står vi stadig med Jones som 2. målmand og det er bare ikke stærkt nok
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 19. jul, 2013 23:43

Jeg tolker det som, at man forventede at han ville ryge til Barca. Derfor købte man Mignolet. Valdez besluttede sig imidlertidigt til at blive en sæson til, hvorfor man nu står med to lidt for dygtige keepere (læs: dyre), og derfor har man valgt at skille sig af med Reina (læs: hans løn) på en anden måde, indtil pladsen bliver åben i Barcelona næste år, og man da kan sælge ham. Det må være rationalet. Ellers kan jeg ikke se, hvad meningen skulle være med at leje ham ud.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » fredag, 19. jul, 2013 23:50

Napoli skulle efter sigende ikke ville betale Julio Cesars løn, hvilket har sendt dem på markedet efter en anden keeper. Det blev så Reina.

Man må håbe at Napoli gerne vil betale en høj løn til en målmand i et år, da det ellers betyder at vi dækker en del af Reinas løn. Det ville mildest talt være en joke.

For mig har købet af Mignolet altid handlet om at spare penge. Vi sparer en stor lønudgift ved denne udskiftning, og om et år har salg af Reina finansieret den transfersum vi betalte for Mignolet.

Brugeravatar
Martin E
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 52

Indlæg af Martin E » lørdag, 20. jul, 2013 08:11

Det er lidt dumt at leje Reina ud, da han stadig er bedre end vores nye målmand.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 20. jul, 2013 08:57

På målmandsposten dur det ikke med rotation, og er alt andet lige heller ikke så nødvendigt, da den fysiske påvirkning fra 2 kampe om ugen ikke er ligeså stor som for markspillerne. Det kunne derfor forventes, at enten Reina eller Mignolet ville komme til at bruge meget tid på bænken i den kommende sæson.

Det problem er løst nu. Det skal samtidig bemærkes, at udover gensyn med Benitez, som jeg mener at kunne huske fra forskellige interviews, at Reina sætter meget højt, så er det Xavi Valero som er målmandstræner i Napoli. Samme målmandstræner som Reina havde, da hans formkurve toppede i Liverpool.

Så banen er kridtet op til, at Reina kommer til at samarbejde med hans foretrukne manager/målmandstræner team med udsigt til fast spilletid. Alt sammen ting, som bevarer eller måske endda øger hans markedsværdi, såfremt han genfinder tidligere tiders topform igen. Derved er vejen banet for, at han kan sælges til fornuftig pris næste sommer til Barcelona.

Så vejen er åbnet for fast spilletid til Mignolet, som også passer perfekt ind i FSG strategien om spillerens alder, udviklingspotentiale samt løncheck. Jeg er ikke nervøs for at have Mignolet fast på kassen til den kommende sæson.

..... og vil da også ønske Reina alt muligt godt i fremtiden, da han har været en fantastisk repræsentant for LFC!
(Men lad os nu lige vente med at sige endeligt farvel til han er solgt.)
Vi SMADRER det PIShold !

Gary

Indlæg af Gary » lørdag, 20. jul, 2013 09:01

Samtidig bliver han vist frem i CL, hvilket også vil øge hans eksponering (samt er en passende turnerig for en målmand af hans kaliber at være med i)
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. jul, 2013 09:57

Pepe er rejst til Italien så vi kan vist roligt regne med at han er væk. Det lå jo i kortene men er alligevel vemodigt.

YNWA

Alann

Indlæg af Alann » lørdag, 20. jul, 2013 11:12

Hvis der er sandhed i, at vi er ved at sende Pepe til Italien på en leje aftale så er vi godt nok dumme. Hvis vi ikke har tænkt os at bruge ham, så skal han sælges med det samme.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 20. jul, 2013 12:08

Hvis det var BR muligt, tror jeg sku også Gerrard ville være i farezonen for afgang.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » lørdag, 20. jul, 2013 12:35

Oomph242 skrev:Hvis det var BR muligt, tror jeg sku også Gerrard ville være i farezonen for afgang.
Det tvivler jeg nu meget stærkt på, eftersom han lige har fået en kontraktforlængelse. Rodgers ved godt, at det er vigtigt med erfarende spillere, og derfor blev Kolo også hentet ind til forsvaret.

Reina var før 2009 i top 3 over de bedste målmænd i ligaen, og den placering har han i hvert fald ikke holdt de seneste år.

Det går ikke at betale CL-lønninger til spillere, når de hverken retfærdiggøre lønnen med deres spil, og samtidig holder klubben ude af CL. Vi har i Mignolet fået en sulten målmand med en lavere løn (kan ikke forestille mig andet), og det sparer os penge i det lange løb.

Købet af Mignolet har vel altid betydet, at Reina var på vej væk.

Jeg er glad for Reina, for han har vist sig at være en fantastisk målmand og ambassadør for klubben, men alting får en ende. Jeg kan sagtens se det romantiske i at holde på Reina, men rent sportsligt vil vi skyde os selv i foden, og det har vi ikke råd til. Jeg synes, det er fair, at vi som klub tænker på det økonomiske aspekt og henter en billigere målmand ind, der forhåbentlig udvikler sig til en klassemålmand.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 20. jul, 2013 12:41

Aarhus skrev:
Oomph242 skrev:Hvis det var BR muligt, tror jeg sku også Gerrard ville være i farezonen for afgang.
Det tvivler jeg nu meget stærkt på, eftersom han lige har fået en kontraktforlængelse. Rodgers ved godt, at det er vigtigt med erfarende spillere, og derfor blev Kolo også hentet ind til forsvaret.

Reina var før 2009 i top 3 over de bedste målmænd i ligaen, og den placering har han i hvert fald ikke holdt de seneste år.

Det går ikke at betale CL-lønninger til spillere, når de hverken retfærdiggøre lønnen med deres spil, og samtidig holder klubben ude af CL. Vi har i Mignolet fået en sulten målmand med en lavere løn (kan ikke forestille mig andet), og det sparer os penge i det lange løb.

Købet af Mignolet har vel altid betydet, at Reina var på vej væk.

Jeg er glad for Reina, for han har vist sig at være en fantastisk målmand og ambassadør for klubben, men alting får en ende. Jeg kan sagtens se det romantiske i at holde på Reina, men rent sportsligt vil vi skyde os selv i foden, og det har vi ikke råd til. Jeg synes, det er fair, at vi som klub tænker på det økonomiske aspekt og henter en billigere målmand ind, der forhåbentlig udvikler sig til en klassemålmand.
Med Gerrards historik ville en ikke kontraktforlængelse, nok betyde rimeligt meget had til FSG og BR. Så det tror jeg ikke de ville turde selv om de ville...

Ved nærmere eftertanke tror jeg måske heller ikke Reina's afgang er BR's beslutning. Tror mere det er FSG's beslutning. BR laver vel bare en "yes Sir Henry" når FSG synes nogle spillere er for dyre i drift.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 20. jul, 2013 13:17

Gerrard spillede en virkelig god sæson, og er vel stadig en af de første på start elleveren. Jeg kan slet ikke se hvordan det er et tema ikke at forlænge.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. jul, 2013 13:32

Jeg skal ikke kunne sige hvad du er så frustreret over, men det her er virkelig et tåbeligt statement.

Besvar