Selv uden dem ville jeg være i tvivl. Dels er han - så vidt jeg forstår - ikke voldsomt god til engelsk, dels synes jeg ikke at hans attitude - og her tænker jeg bl.a. på hans dives, gestikuleren overfor dommere og modstandere, for slet ikke at tale om de famøse "sager" osv - er en opførsel man normalt forbinder med/forventer af sin anfører.LFC-Aaby skrev:Du skal ikke komme og sige at du ikke havde peget på ham som en KANDIDAT til viceanfører inden alle hans udtalelser henover sommeren?ScouserTommy skrev:Uanset om Luis bliver i klubben eller ej, så har han imo hverken anfører- eller viceanførerpotentiale.LFC-Aaby skrev:Det samme gælder vel Suarez? Han nævnes heller ikke, hvilket kunne tyde på at han er på vej ud.pommelfeen skrev:Læg mærke til at Gerrard ikke nævner Reina i denne sammenhæng (hvem der er inde i billedet som viceanfører)
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -captaincy
Det kan selvfølgelig være en smutter, men igen, reina ville nok være den mest oplagte sammen med Agger.
Der går rygter (kan ikke huske hvor jeg så det), at Lucas bliver viceanfører, hvilket jeg ikke kan forstå.
Agger er LANGT mere oplagt. Han er inkarneret liverpoolboy og har været har i mange år, og er krumtappen i forsvaret.
Han er, når han er bedst, klart en af dem, der så sige at viser vejen for medspillerne med sin forbilledlige fightervilje. Men derfra og til at give ham det formelle (vice)anførerbind, der er der altså et stykke vej, og jeg kan simpelthen ikke se det ske.
Udtalelserne her i sommer, og i øvrigt generelt den megen hurlumhej omkring hans person, gør det for mig endnu mere utænkeligt at give ham bindet. Bare se hvilken palaver det afstedkom da Stevie i sin tid måske/måske ikke var involveret i lidt håndgemæng under en bytur.