Den armenske kontakt...Oomph242 skrev:Hvilken kiosk snakker vi om?Hr. Drejer skrev:Handler du også i min kiosk på Vesterbro

Den armenske kontakt...Oomph242 skrev:Hvilken kiosk snakker vi om?Hr. Drejer skrev:Handler du også i min kiosk på Vesterbro
I know. Men jeg kan simpelt hen ikke huske nogle kiosker på Vesterbro med armenske ejere. Hovedsageligt er de pakistanske... kiosk monni er den eneste jeg måske tror det kan være.Niche skrev:Den armenske kontakt...Oomph242 skrev:Hvilken kiosk snakker vi om?Hr. Drejer skrev:Handler du også i min kiosk på Vesterbro
På Sønder Boulevard. Næsten ved siden af Kihosk.Oomph242 skrev:I know. Men jeg kan simpelt hen ikke huske nogle kiosker på Vesterbro med armenske ejere. Hovedsageligt er de pakistanske... kiosk monni er den eneste jeg måske tror det kan være.Niche skrev:Den armenske kontakt...Oomph242 skrev:Hvilken kiosk snakker vi om?Hr. Drejer skrev:Handler du også i min kiosk på Vesterbro
Hr. Drejer skrev:På Sønder Boulevard. Næsten ved siden af Kihosk.Oomph242 skrev:I know. Men jeg kan simpelt hen ikke huske nogle kiosker på Vesterbro med armenske ejere. Hovedsageligt er de pakistanske... kiosk monni er den eneste jeg måske tror det kan være.Niche skrev:Den armenske kontakt...Oomph242 skrev:Hvilken kiosk snakker vi om?Hr. Drejer skrev:Handler du også i min kiosk på Vesterbro
Håber, at dine kilder tager fejl på alle parametre, selvom Mahrez-rygtet ikke betyder så meget i min verden.YNWA96 skrev:Nu delte jeg på et tidspunkt en “oplysning” omkring Pep og hans kontraktudløb efter næste sæson. Hvor jeg gav en oplysning om, at en min fodbold kammerater handler med Pep’s kone ( hun har 2 tøjbutikker ) og konen havde fortalt min ven, at Pep ikke forlænger sin kontrakt når den udløber efter næste sæson. Der var så et par “overbærende” kommentarer til den historie el oplysning jeg videregav. Nu skal jeg jo ikke kunne sige, at hvis “staten” finder endnu flere millioner frem, at ha ikke tager et ekstra år, men jeg tvivler da min ven er blevet rigtig gode venner med konen ( ikke på den måde....-:) ! Hvorfor skulle fortælle min ven det hvis det ikke var rigtig.
Nu har jeg en anden “historie” og hvis jeg tager fejl skal jeg nok fortælle hvor jeg har historien fra, så jeg har “lidt troværdighed”. Jeg vil blive meget overrasket hvis ikke Ndidi spiller i LFC næste sæson og for den sags skyld kan jeg osse nævne at Mahrez formentlig spiller i City næste sæson. Ja jeg helt med på, at James Pearce har skrevet at LFC ingen interesse har i Ndidi, men det har jeg meget svært ved at tro er rigtig....!
Det er sjovt, som man kan se ting forskelligt.texy skrev:Og Ndidi? Der håber, jeg, at du/I tager fejl, fordi jeg ganske enkelt ikke synes, at han er god nok. Men Klopp har det med at lave nogle indkøb, som jeg ikke lige så komme. Så, hvis han skulle hente Ndidi, så skal han nok blive en gevinst.
Ndidi eller Jorginho, synes ikke der er plafs til begge i truppen, hvis den ser ud som den gør nu. Ind med Maddison til den centrale allaroundRedmaniac skrev:Det er sjovt, som man kan se ting forskelligt.texy skrev:Og Ndidi? Der håber, jeg, at du/I tager fejl, fordi jeg ganske enkelt ikke synes, at han er god nok. Men Klopp har det med at lave nogle indkøb, som jeg ikke lige så komme. Så, hvis han skulle hente Ndidi, så skal han nok blive en gevinst.
Jeg synes tværtom, at Ndidi ville være super spændende, da han i mine øjne allerede nu er et bedre alternativ, end hvad vi i forvejen har på 6'er positionen.
Den eneste udfordring er, at vi så ville miste den - mindre - playmaker kapacitet, som Henderson tilbyder på pladsen, hvilken vi ville skulle finde andet steds på banen.
Allerhelst så jeg, at vi hentede både Ndidi og Jorginho, men tvivler på, at vi henter to - foruden Keita - ind til midten.
Med Ndidi, Keita, Jorginho, Henderson, Ox, Milner, Gini så ville godt nok have usædvanligt mange gode muligheder på midten med dertilhørende forskellige kombinationer alt efter modstander.
Ja, der er vi så ovre i den afdeling, hvor jeg mener, at den gevaldige undervurdering af Hendo spiller ind. Han er i mine øjne en klassespiller, som slet ikke får den kredit, som han fortjener.Redmaniac skrev:Det er sjovt, som man kan se ting forskelligt.texy skrev:Og Ndidi? Der håber, jeg, at du/I tager fejl, fordi jeg ganske enkelt ikke synes, at han er god nok. Men Klopp har det med at lave nogle indkøb, som jeg ikke lige så komme. Så, hvis han skulle hente Ndidi, så skal han nok blive en gevinst.
Jeg synes tværtom, at Ndidi ville være super spændende, da han i mine øjne allerede nu er et bedre alternativ, end hvad vi i forvejen har på 6'er positionen.
Den eneste udfordring er, at vi så ville miste den - mindre - playmaker kapacitet, som Henderson tilbyder på pladsen, hvilken vi ville skulle finde andet steds på banen.
Allerhelst så jeg, at vi hentede både Ndidi og Jorginho, men tvivler på, at vi henter to - foruden Keita - ind til midten.
Med Ndidi, Keita, Jorginho, Henderson, Ox, Milner, Gini så ville godt nok have usædvanligt mange gode muligheder på midten med dertilhørende forskellige kombinationer alt efter modstander.
Jah det bliver nok en forholdsvis ung spiller. Pulisic er det dyre valg. Alt imens Klopp vel kommer til at være begravet i Scout-reports om Hirving Lozano, Nabil Fekir, Keita Balde, Hakim Ziyech, Cengiz Ünder, Leon Bailey, Julian Brandt, Draxler, Icardi, Sessegnon, Richarlison, Wilfred Saha og mange, mange flere. Jeg tror Klopp hælder mere imod dem der er gode wing-angribere og jeg tror ikke han vil gå efter en der forventer automatisk at komme forrest i køen til en af de 3 pladser (f.eks. Dybala eller Mahrez). Og desuden er der en nedre grænse for hvor lavt vi kan gå, fordi Wilson, Origi, Kent, Brewster og Woodburn også er talentfulde unge gutter.Niels K skrev:Der er vist ingen tvivl om, at Monaco gerne vil sælge Thomas Lemar til sommer med vice præsidenten's udtalelser, og der er vel heller ikke megen tvivl om, at vi gerne ville have købt ham, og at Arsenal fik afvist deres 90 mio. bud i sidste øjeblik.
Mon ikke begge klubber stadig er meget interesserede, og Lemar har udtalt, at han gerne vil til Premier League, og man kunne forstå, at Liverpool var hans foretrukne klub.
Det burde vi naturligvis stadig være med en spillestil, der passer godt til ham, med vores stærke fremfærd i Europa og med en tæt på sikret CL-deltagelse næste sæson.
Det så ikke ud som om, at vi var villige til at strække os til de 90 mille sidst, så den store knast er vel, om Arsenal stadig er villige til det, og hvordan skal den så forhandles hjem ?
Jeg tror, at Lemar vil være det bedste bud på en offensiv tilgang til sommer, så er spm, hvem der er plan b og c, hvis fx Arsenal løber med ham ?
https://soccersouls.com/2018/04/17/why- ... ue1-games/
Med Hendo's skader så er det ikke tosset at have to alternativer, hvor god han end er når han er i topform, for så er han virkelig god uanset om han så er 6'er eller 8'er. og så slemt er det heller ikke med skaderne, men det er heller ikke helt godt.texy skrev:Ja, der er vi så ovre i den afdeling, hvor jeg mener, at den gevaldige undervurdering af Hendo spiller ind. Han er i mine øjne en klassespiller, som slet ikke får den kredit, som han fortjener.Redmaniac skrev:Det er sjovt, som man kan se ting forskelligt.texy skrev:Og Ndidi? Der håber, jeg, at du/I tager fejl, fordi jeg ganske enkelt ikke synes, at han er god nok. Men Klopp har det med at lave nogle indkøb, som jeg ikke lige så komme. Så, hvis han skulle hente Ndidi, så skal han nok blive en gevinst.
Ja, Can smutter til sommer. Men Grujic kommer tilbage efter et kanon flot ophold i Cardiff, hvor han har haft et defensivt udgangspunkt. Og Gini har lige bevist i to kampe, at han måske passer bedre til 6eren end til 8eren.
Jeg udelukker bestemt ikke et køb til 6eren. Men jeg ville langt hellere have eksempelvis Wanyama. Og jeg tror, at et indkøb vil medføre et salg af Gini - alternativt Grujic. Begge er Klopps egne indkøb.
Har du ikke lige netop fortalt os hvor historien kommer fra? Eller har jeg misforstået et eller andet.YNWA96 skrev:Som sagt, skrev jeg at jeg ville være overrasket hvis Ndidi ikke var LFC spiller næste sæson. Det er jo ikke det samme, som at det er noget jeg håber på sker. Men det er klart, at når LFC “talerør” James Pearce har skudt rygtet ned, at LFC har interesse i Ndidi. Så skal jeg jo være ret sikker på min kilde, for ikke at udstille mig selv som “utroværdig”, når jeg skriver som jeg gør. Men vi får se om jeg “rammer rigtig” ellers skal jeg nok fortælle hvor jeg har historien fra.
Lidt om Ndidi fra “Melissa pigen” :
https://t.co/RZpj9nO9i7?amp=1
YNWA96 skrev:Jeg holder meget af, at læse “Melissa pigen’s” artikler. Men nej hun er ikke min kilde....-:)