Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Alisson er jo også førstemålmand på det brasilianske landshold, og det var han allerede før, han blev førstevalg i Roma. Det må da også mindske frygten for, at han skulle være et one season wonder.
Rygter fra en nigeriansk avis om, at Klopp gerne vil have Ndidi til sommer.
Omend, at jeg tvivler på troværdigheden i det, så håber jeg i den grad på, at det er rigtigt.
Ser ham som den perfekte 6'er for os - et fysisk monster med et kæmpe løbepensum og ganske habil på bolden i form af en god teknik og fine evner udi pasningsspillet.
Det ville i den grad være med til at styrke den defensive organisation.
Omend, at jeg tvivler på troværdigheden i det, så håber jeg i den grad på, at det er rigtigt.
Ser ham som den perfekte 6'er for os - et fysisk monster med et kæmpe løbepensum og ganske habil på bolden i form af en god teknik og fine evner udi pasningsspillet.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Læser du nigerianske aviserRedmaniac skrev:Rygter fra en nigeriansk avis om, at Klopp gerne vil have Ndidi til sommer.

RESPEKT!
Dog ikkeHr. Drejer skrev:
Læser du nigerianske aviser![]()
RESPEKT!

-
Nååå, okey. Den har jeg overset.
Han er defensiv midt, ikk'?
Han er defensiv midt, ikk'?
Vi må da for alvor håbe at African Nations Cup eller hva den hedder bliver rykke til sommeren. Vi hare jo snart en betydelig mængde ne***** / afrikanere i vores trup
på centrale positioner.

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Bare rolig. Det er vedtaget.zalcos skrev:Vi må da for alvor håbe at African Nations Cup bliver rykket til sommeren.
Desværre har de også udvidet fra 16 til 24 hold. Dels øger det sandsynligheden for, at vores spillere kvalificerer sig, men værre er det, at 24 hold bare giver et håbløst turneringsformat.
54 mio. pund for Ndidi... 

25 kr. for en Magnum mandel.Aggerdoo skrev:54 mio. pund for Ndidi...
-
Men det er da billigere end de ca. £85 m for Alisson, som Roma håber at få for ham.Aggerdoo skrev:54 mio. pund for Ndidi...
Med de priser skal vi nok ikke regne med at vi styrker målmandsposten, forsvaret, midtbane og angrebet til sommer.
http://readliverpoolfc.com/2018/02/13/r ... -new-deal/
Det ville være vigtigtRedmaniac skrev:Rygter fra en nigeriansk avis om, at Klopp gerne vil have Ndidi til sommer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Så er det godt at Keita er aftalt, det begynder jo at ligne et røverkøb. Og 100 mill for Oblak er jo ikke så meget værre.Hr. Drejer skrev:Men det er da billigere end de ca. £85 m for Alisson, som Roma håber at få for ham.Aggerdoo skrev:54 mio. pund for Ndidi...
Med de priser skal vi nok ikke regne med at vi styrker målmandsposten, forsvaret, midtbane og angrebet til sommer.
http://readliverpoolfc.com/2018/02/13/r ... -new-deal/
Jeg vil sige at jeg syntes at Målmand(afhængig af hvordan Karius gør det i resten af året) og midte er de to vigtigste pladser. I Angrebet er jo "kun" bredden der er et problem. Hvor på midten vi køber afhænger af mange ting, hvordan klarer Lallana og Oxlade sig i resten af sæsonen og hvor og hvordan kommer Keita til at passe ind i puslespillet.
Flest tacklinger i PL. Kante ned på 3. pladsen:Kelly skrev:Det ville være vigtigtRedmaniac skrev:Rygter fra en nigeriansk avis om, at Klopp gerne vil have Ndidi til sommer.
https://www.express.co.uk/sport/footbal ... tgalleries
Ham den smukke fyr på billede 13 kunne vi godt brugeNiels K skrev:Flest tacklinger i PL. Kante ned på 3. pladsen:Kelly skrev:Det ville være vigtigtRedmaniac skrev:Rygter fra en nigeriansk avis om, at Klopp gerne vil have Ndidi til sommer.

Smid £60M efter Stoke ASAP!Bojangles skrev:Ham den smukke fyr på billede 13 kunne vi godt brugeNiels K skrev:Flest tacklinger i PL. Kante ned på 3. pladsen:Kelly skrev:Det ville være vigtigtRedmaniac skrev:Rygter fra en nigeriansk avis om, at Klopp gerne vil have Ndidi til sommer.