hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
MrBoywunder @MrBoywunder 18s
Oussama Assaidi is open to a loan move to Feyenoord. (VI)
Det halter lidt med salget, da de hollandske klubber ser ud til at ville leje Assaidi, da Ince ikke ville til Cardiff, og da Spearing ikke vil til Blackburn, mener jeg, det var.LFC_20 skrev:MrBoywunder @MrBoywunder 18s
Nå, men der er jo stadig tid at løbe på, selvomm Rodgers sikkert gerne så nogle spillere solgt.
Jeg vil også hellere sælge, end leje ud, når det ikke er unge talenter vi snakker om. Shelvey er undtagelsen, ham havde jeg hellere lejet ud, end solgt.Niels K skrev:, selvomm Rodgers sikkert gerne så nogle spillere solgt.
Edit; Ikke at han er talent i mine øjn, dertil er han for gammel, men i overskud åbenbart, ikke at jeg er enig med BR.
Verden er smask fuld af hyklere....
Daniel Pacheco @dani37pacheco 38m
Finally not traveling to Asia. Will talk about my future this season in next couple of days. Thank you. YNWA
Han ryger nok inden alt for længe så. Tror det er klogt nok.
Finally not traveling to Asia. Will talk about my future this season in next couple of days. Thank you. YNWA
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- TomViolence
- Alder: 36
Perfekt.thefugle skrev:Daniel Pacheco @dani37pacheco 38m
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Underligt når han står på den officielle liste over hvem der skal afsted. Det må næsten betyde at det er kommet noget konkret i dag eller i går.
Chris Dickinson @SuperSubLFC 3m
Wisdom: "The manager has told me to consider it and keep it in mind. Going on loan is an option. I'm open to any idea that is positive."
Ville være fornuftigt
Wisdom: "The manager has told me to consider it and keep it in mind. Going on loan is an option. I'm open to any idea that is positive."
Ville være fornuftigt
Wisdom ville kunne gøre det habilt i en klub i toppen af Championship eller bunden af PL - helt sikkert. Eventuelt en skotsk klub pånær Celtic? Jeg forventer mig meget af Wisdom fremover, og synes helt sikkert at han skal komme afsted. Måske er han klar om et år til at gå i rotation om en plads i midten?
Badooo siger, hvad han mener!
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Læg mærke til at Gerrard ikke nævner Reina i denne sammenhæng (hvem der er inde i billedet som viceanfører)
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -captaincy
Det kan selvfølgelig være en smutter, men igen, reina ville nok være den mest oplagte sammen med Agger.
Der går rygter (kan ikke huske hvor jeg så det), at Lucas bliver viceanfører, hvilket jeg ikke kan forstå.
Agger er LANGT mere oplagt. Han er inkarneret liverpoolboy og har været har i mange år, og er krumtappen i forsvaret.
Det kan selvfølgelig være en smutter, men igen, reina ville nok være den mest oplagte sammen med Agger.
Der går rygter (kan ikke huske hvor jeg så det), at Lucas bliver viceanfører, hvilket jeg ikke kan forstå.
Agger er LANGT mere oplagt. Han er inkarneret liverpoolboy og har været har i mange år, og er krumtappen i forsvaret.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kan desværre ikke huske hvor (og beklager følgelig det manglende link...pommelfeen skrev:Læg mærke til at Gerrard ikke nævner Reina i denne sammenhæng (hvem der er inde i billedet som viceanfører)

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det kunne vel også tænkes, at man er i tvivl om Reina vil være førstekeeper i næste sæson, og at man gerne vil give viceanførertjansen til en sikker starter.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det samme gælder vel Suarez? Han nævnes heller ikke, hvilket kunne tyde på at han er på vej ud.pommelfeen skrev:Læg mærke til at Gerrard ikke nævner Reina i denne sammenhæng (hvem der er inde i billedet som viceanfører)
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Kan ærligt talt ikke se, at Agger skulle være mere langt mere oplagt end Lucas? Lucas har ligeledes været i klubben i en årrække og så har han en bedre placering på banen. Derudover var han anfører for Brasilien U20. Det er jo meget et spørgsmål om, hvordan spillerne er respekteret og agere i forhold til resten af spillertruppen. Her tror jeg Lucas er mere udadvendt og imødekommende end Agger er.pommelfeen skrev:Læg mærke til at Gerrard ikke nævner Reina i denne sammenhæng (hvem der er inde i billedet som viceanfører)
Agger er dog stadig en god kandidat, men mener ikke Lucas er noget dårligt valg.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Uanset om Luis bliver i klubben eller ej, så har han imo hverken anfører- eller viceanførerpotentiale.LFC-Aaby skrev:Det samme gælder vel Suarez? Han nævnes heller ikke, hvilket kunne tyde på at han er på vej ud.pommelfeen skrev:Læg mærke til at Gerrard ikke nævner Reina i denne sammenhæng (hvem der er inde i billedet som viceanfører)
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Du skal ikke komme og sige at du ikke havde peget på ham som en KANDIDAT til viceanfører inden alle hans udtalelser henover sommeren?ScouserTommy skrev:Uanset om Luis bliver i klubben eller ej, så har han imo hverken anfører- eller viceanførerpotentiale.LFC-Aaby skrev:Det samme gælder vel Suarez? Han nævnes heller ikke, hvilket kunne tyde på at han er på vej ud.pommelfeen skrev:Læg mærke til at Gerrard ikke nævner Reina i denne sammenhæng (hvem der er inde i billedet som viceanfører)
Hellere en god trekant end en ond cirkel