Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
athomsen skrev:
Mener at have læst, at der ikke var alternativer til VvD, men at der er til Keita
Det har jeg også læst engang. Siden har Klopp dog været fremme og antyde, at Moreno's genkomst har betydet, at alternativet til Keita i denne sæson (eller måske kun frem til vinter) måske kan være Milner.
Jeg kan godt forestille mig noget lignende med VVD. At Klopp pludselig bekendtgør, at man i Sakho har et brugbart alternativ. I hvert fald frem til januar. Til januar forestiller jeg mig, at Liverpool vil mene, at tavlen er vasket rem, og man dermed kan byde på VVD officielt og efter gældende regler.
Jeg tror, at disse to muligheder er årsagen til, at Liverpool i øjeblikket har is i maven.
Kloppite
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
nikand skrev:
Vi må have flere managers med Daniel Passarellas syn på langhårede og hår fokuserede spillere. Til udenforstående så udelod Passarella som Argentinsk landstræner spillere med for langt hår, da han mente de brugte for meget energi på at røre ved det, sætte det etc i kampene. Det betød så også at Cannigia og i starten Redondo ikke spillede, mens Batistuta fik kortere garn. Redondo valgte også kort garn.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Er du sikker på det? Har fået fortalt eller måske læst, det er for lææææænge siden til jeg er sikker, at han rigtignok udelod langhårede, men måtte ændre politik pga Batigol ikke kunne spille i så fald, da han ikke ville klippes.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
nikand
- Alder: 45
Thommo skrev:nikand skrev:
Vi må have flere managers med Daniel Passarellas syn på langhårede og hår fokuserede spillere. Til udenforstående så udelod Passarella som Argentinsk landstræner spillere med for langt hår, da han mente de brugte for meget energi på at røre ved det, sætte det etc i kampene. Det betød så også at Cannigia og i starten Redondo ikke spillede, mens Batistuta fik kortere garn. Redondo valgte også kort garn.
Er du sikker på det? Har fået fortalt eller måske læst, det er for lææææænge siden til jeg er sikker, at han rigtignok udelod langhårede, men måtte ændre politik pga Batigol ikke kunne spille i så fald, da han ikke ville klippes.
Det må jeg lige læse op på. Mener jeg har læst det i en bog af Simon Kuper, hvor Passarellas vanvittige disciplin forklares med de mange militærgeneraler Argentina har været udsat for. Som Diego påpegede hvad med Kempes? (Passarellas holdkammerat i 1978 med hår ned til løgene).
We need a new Fowler...
-
richs
- Geografisk sted: Hinnerup
AJJ skrev:richs skrev:AJJ skrev:richs skrev: Klopp antyder iøvrigt, at vi nok ikke handler mere i dette vindue, se echo
Det kunne da være fint, hvis man - inden man poster den slags - lige gør sig lidt umage

Det er det gamle interview fra Dublin, hvor Klopp siger, at det svært, men vinduet har åbent til 31-8 - og så i øvrigt taler truppen op (fuldt forståeligt i øvrigt).
Det må du da meget undskylde. Dog lidt svært at se det skulle være gammelt , når dato er 10/8 og man ikke kender til Dublin interview.
Tror dog stadig det gælder.
Godt ord igen - det kom også lidt for surt ud. Synes dog som sagt ikke, han siger, vi nok ikke handler mere....
Modtaget , ingen problemer der.
Vi må se hvad det ender ud med når vinduet lukker
-
Aggerdoo
af Aggerdoo » torsdag, 10. aug, 2017 23:50
Det lyder ikke til, at vi har en plan b i forhold til van Dijk og Keita. Hvis det er sandt, er det helt ekstremt skuffende.
-
Oomph242
af Oomph242 » fredag, 11. aug, 2017 00:00
Aggerdoo skrev:
Det lyder ikke til, at vi har en plan b i forhold til van Dijk og Keita. Hvis det er sandt, er det helt ekstremt skuffende.
Lyder det i det hele taget ikke som, at vi får flere spillere ind...
Hvis vi ikke får så bliver det en hård sæson vi går i møde. Bare ved enkelte skader i sidste sæson, så vi svært amputerede og ideløse ud. Det kan Salah ene mand ikke rette op på, nå vi skal spille minimum 10 kampe mere end i sidste sæson. Selv hvis vi går nogenlunde skadesløse igennem sæsonen, vil spillerne blive trætte med alle de kilometers genpres i benene...
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » fredag, 11. aug, 2017 02:41
Aggerdoo skrev:
Jeg forholder mig skeptisk overfor, hvorvidt det virkelig forholder sig sådan. Men James Pearce plejer selvfølgelig at være pålidelig.
Vi kan ikke gå ind til denne sæson med Ragnar Klavan som første reserve til midterforsvaret. Det vil være en falliterklæring med tanke på de yderst svingende præstationer, der blev leveret sidste sæson.
Der er stadigvæk tre uger tilbage før vinduet lukker, så jeg krydser fingre for, at der bliver trukket en kanin op inden da.
-
MP
Men hvad skal vi også med nye signings.
Vi har trods alt købt både Andy og Moreno i forsvaret.
Milner og Grujic til midten
Solanke, Salah, Kent og 2x Sturridge til angrebet
Det er altså 9 signings!?
For fanden hvor ser vi håbløse ud i forsvaret altså!
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
Jeg er godt tilfreds.
Først piver vi over at købe flere mellem-vare-spillere og så piver vi over at vi ikke vil købe mere dødvægt men gå efter de bedste.
Personligt mener jeg vi står langt stærkere i år mht. bredden, men også bedre offensivt såvel som defensivt.
Alt i alt så klarede vi os godt sidste år og var nummer 2 inden vi mistede vores 2 bedste offensive kort.
Jeg er brandærgelig over ikke at få VVD, men hvad skal vi med en 5. CB?
Vi har Matib + Lovren som førstevalg. De klarede 17 ud af 18 kampe uden nederlag sammen sidste år.
I år har vi udover Klavan også Gomez. Klopp må jo vurdere at Gomez er en god erstatning i stedet for Lucas sidste år.
VB: Moreno/Robberts er bedre end blot Milner ser det ud til (Klopps vurdering gætter jeg på), så der er vi stærkere.
TAA som backup for Clyne. Sidste år havde vi ingen (TAA var endnu for ung men har modnet en del det sidste år)
På midten har vi så mange centralt der alle er ganske gode, så der kan jeg ikke se problemet.
I angrebet har vi Salah og Solanke til at hæve start-11'eren men også til bredden.
Kent viste gode takter i pre-season, og har lige forlænget. Måske der var en breddespiller der til fløjen i år?
Jeg ser faktisk Moreno, Robberts, Gomez, TAA, Salah og Solanke alle som "nye" spillere da de ikke blev brugt rigtigt sidste år. 4 af dem er i forsvaret, så jeg mener ikke problemet vi havde sidste år er nær lige så stort.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... n-13461747
Lige som jeg havde skrevet det sidste læser jeg denne.
Specielt den sidste sætning med: behold Coutinho, hent VVD og kvalificer til CL. Så skal det nok blive en fin sæson.
Når jeg prøver at kaste lidt olie på vandene, så er det fordi jeg føler mig sikker på at vi får VVD selvom jeg selvfølgelig gerne havde set at vi havde ham for et par uger siden. Med ham er jeg sikker på en top 3 position og at vi går videre fra CL gruppespillet.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
AJJ
Det er sjovt. Vi er sikre på, at vi nok skal få VvD til sidst. Saints-fans er sikre på, at han bliver og kommer til at give alle en stor undskyldning.
Denne fra Saintsweb er meget sjov (ved dog ikke, hvor meget ITK Matt le Tiss er):
Just came back from evening with matt le tiss. He's obviously very close to club.
-Liverpool sent a message to wrong person, that's how they got found out. Said no way after their apology and that error we will let him go there. Said he thinks he will stay as won't want to not play for a year before World Cup and have to apologise to everyone. Says agent the same one Koeman got before he left the problem.
-last week vvd said he wanted to be reintegrated into training but refused to play matches so that he could put in his statement that he didn't refuse to train. Terrible. Says club making him train at different times to players and different changing rooms. Matty agrees with club stance.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » fredag, 11. aug, 2017 09:28
Vi er top 4 kandidater, men vi har brugt færre pund end Man C har brugt på Kyle Walker. Det er altså skidt. Men jeg tror også at denne sæson er en mellemsæson. Klopp har ikke fået hans toptargets, og som nogle herinde er inde på, så har vi ikke alternativer til dem. Det tyder på at vi venter med at købe dem, hvilket igen betyder at holdet ikke er på plads. Det indikerer for mig at denne sæson er en sæson, hvor vi vil prøve at udvikle nogle spillere (Moreno, Kent, Woodburn, TTA), for at få større bredde på holdet fremover.
Jeg har altid plæderet for kvalitet fremfor kvantitet. Men hvis vi ser på de 'alternativer' vi har i truppen, så er de da kvalitet (Mane i stedet for Götze; Gini i stedet for Dahoud osv.) Gode køb, og som var alternativer.
Truppen mangler kvalitet i midteraksen, enig med R_G_F. Det går altså ikke at vi går ind til en sæson med Klavan som førstereserve. Det er uholdbart, hvis man har ambitioner om top 4. I front har vi en Firmino, som ikke scorer mange mål, en skadet Sturridge, en ung Solanke og en svingende Origi. Det lugter ikke af at vi har en måltyv. Dog håber jeg at Solanke kan fortsætte sine positive takter i PL.
Der er for mange spørgsmål til truppen. Desværre. Nå ja, og vinduet. Det har været det mest skuffende i mange år for mig. Få nu fat i VVD!
-
MP
@Ilusio
Jeg er enig i at det er bedre at slippe for flere mellemvare spillere og så slet ikke købe. Jeg mener vi har rigelig mellemvare spillere på midten og derfor skal der kvalitet ind for at styrke os. Det gør spillere som Ox'en ikke rigtig. Ergo er jeg også fint tilfreds med at vi venter og så udløser Keita's frikøbsklausul næste år.
Forsvaret mener jeg dog er en anden sag da vores førstevalg dernede ikke engang spillede en halv sæson sammen dernede. Vi er altså ramt af skader og niveau forskellen ned til Klavan og Gomez er enorm! Man kunne altså sagtens købe en solid forsvarsspiller som måske i første omgang var ment som tredjevalg. Selv en spiller som Michael Keane ville jeg mene var okay hvis VVD glippede (hvis ikke han røg til Everton).
Jeg håber stadig på Van Dijk, men hvis han glipper og der ikke købes ind, så håber jeg det er fordi der er lavet lidt studehandler med ham og Keita og vi dermed viser "vi venter på jer".
Det er selvfølgelig under antagelsen om at de kommer uanset sæsonens resultater, hvilket jeg har svært ved at tro på
-
Bojangles
af Bojangles » fredag, 11. aug, 2017 10:48
Nu skal vi lige huske, at Matip blev holdt ude af holdet i en længere periode pga ANC. Det problem får vi ikke i år. Bare sådan lige for at huske, at det altså ikke kun var pga skader at Matip og Lovren ikke fik flere kampe sammen.