Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 24. maj, 2017 10:04

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:Med Casillas får vi en målmand ind, som kan kommunikere med forsvaret. Det ville måske ikke være helt skidt i en sæson eller to. Samt er han rutineret i, at være parat selvom der kun er få skud på mål i mange kampe.
Er du sikker på at han kan engelsk?
Nej men er vores forsvar engelsk:) kommunikation kan jo foregå på mange måder. Han har jo mange års erfaring, at vide præcis, hvordan han vil have sit forsvar placeret. Noget som Mignolet virker til, at have svært ved..

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » onsdag, 24. maj, 2017 10:17

Emmy skrev:Casillas er med sikkerhed ikke bedre end Mignolet så han kommer som enten 2. målmand eller overtager Manninger's rolle. Det sidste tror jeg egentlig ikke på da hans løn må være for stor til det samt han burde nok kunne finde en klub på et acceptabelt niveau hvor han kan stå fast. Så skal han være 2. målmand og det kan vel kun betyde at Karius er på vej hjem til Tyskland. Det synes jeg dog intet har indikeret så det vil overraske mig. Summa summarum, jeg tror ikke på Casillas til Liverpool.
Tjooooo, tjaaaaaah. Jo jo. Altså.. jo deeeeeet'.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 24. maj, 2017 10:53

Emmy skrev:Casillas er med sikkerhed ikke bedre end Mignolet så han kommer som enten 2. målmand eller overtager Manninger's rolle. Det sidste tror jeg egentlig ikke på da hans løn må være for stor til det samt han burde nok kunne finde en klub på et acceptabelt niveau hvor han kan stå fast. Så skal han være 2. målmand og det kan vel kun betyde at Karius er på vej hjem til Tyskland. Det synes jeg dog intet har indikeret så det vil overraske mig. Summa summarum, jeg tror ikke på Casillas til Liverpool.
Spot on

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » torsdag, 25. maj, 2017 08:34

Håber virkelig det er start 11 der primært forstærkes. Vi mangler en målmaskine, en forsvarsgeneral og en decideret venstre back. Drømmen for mig er Aubameyang, Van Dijk og Rose. Men vi kommer nok til at nøjes med mindre. Tror det bliver Luan, Van Dijk og ham den unge fra Fulham

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 25. maj, 2017 11:29

Det glæder mig, at vi rygtes værende meget interesseret i Mohamed Salah.

I de kampe jeg har set med Roma i denne sæson har han været fremragende. Der er virkelig blevet bygget på siden tiden i Basel og Chelsea. Skulle det lykkedes at hente Salah får vi en hurtig og driblestærk spiller, som er garant for mål og assists.

Salah er desuden en intelligent lille spiller, som også formår at indgå i småspil og hurtige kombinationer, hvorfra han enten befinder sig i den afsluttende rolle eller som chanceskaberen. Dzeko har i denne sæson nydt godt af Salah's overblik.

Den rygtede pris på 400 millioner lyder dog lige i overkanten. Men skulle pengene være der til køb af Salah samt andre nøglepositioner såsom centerforsvar, venstre back, midtbane og angreb, ja så er det med at slå til. Salah bidrager i hvert fald præcis med de kvaliteter, som fik vores offensiv til at fremstå så dynamisk og dødbringende sidste efterår.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 25. maj, 2017 11:59

I Roma er Salah fast mand. Det vil han højst sandsynlig ikke være hos os. Og vi så hans niveau i Chelsea, hvor han ikke var fast mand. Han er en spiller som har behov for at man viser ham tillid, ellers falder hans niveau markant.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 25. maj, 2017 12:45

Hr. Drejer skrev:I Roma er Salah fast mand. Det vil han højst sandsynlig ikke være hos os. Og vi så hans niveau i Chelsea, hvor han ikke var fast mand. Han er en spiller som har behov for at man viser ham tillid, ellers falder hans niveau markant.
Salah har udviklet sig meget siden tiden i Chelsea. Der er blevet bygget væsentligt på i Fiorentina og Roma. Det giver såledeles ikke megen mening at sammenligne 2-3 år tilbage, da spilleren har udviklet sig markant og sammenligningsgrundlaget desuden er lille pga. de få kampe. Det ville svare til at skulle vurdere De Bruyne på baggrund af hans tid under Mourinho, hvor han var i start 20'erne og kæmpede om en startplads med en velspillende Hazard og Willian.

Klopp er dygtig til mandskabspleje, så skulle vi hente Salah, er jeg ikke nervøs for, at han ikke skal kunne motivere ham. Også selvom det til tider bliver til en plads på bænken. Flyttes Coutinho ned som forreste led på vores tremandsmidtbane, står vi dog og mangler en yderangriber i start 11'eren. Og her passer Salah som type perfekt ind. Han er ikke toppen af poppen, men som Mané ligger han nok i den efterfølgende kategori, hvor Liverpool realistisk kan handle ind.

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 25. maj, 2017 23:54

Selvfølgelig var Casillas en kæmpe and. Hvad bliver det næste - Dino Zoff?

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 26. maj, 2017 08:30

Hvad siger folk til en gratis Clichy plus Ryan Sessegnon som venstreback duo?

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 26. maj, 2017 08:52

Der bliver godt nok brugt meget energi på at tale vores klub op i øjeblikket. PR maskineriet er i fuld sving, hvor Lallana og Gerrard er seneste skud på stammen, med deres udtalelser omkring Liverpools position i markedet. At klubben i år er en attraktiv størrelse og det vil tiltrække klassespillere.

Det er efter min mening en farlig strategi. Hvis det viser sig at være spin, eller værre endnu, hvis Liverpool ikke er konkurrencedygtig i kampen om toptalent, kan det ende med en modsatrettet effekt, hvor fanbasen i skuffelse vender sig mod klubben grundet de høje forventninger.

Det er tid til at lægge de fine gloser på hylden. Walk the talk!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 26. maj, 2017 09:31

Robbie_God_Fowler skrev:
Hr. Drejer skrev:I Roma er Salah fast mand. Det vil han højst sandsynlig ikke være hos os. Og vi så hans niveau i Chelsea, hvor han ikke var fast mand. Han er en spiller som har behov for at man viser ham tillid, ellers falder hans niveau markant.
Salah har udviklet sig meget siden tiden i Chelsea. Der er blevet bygget væsentligt på i Fiorentina og Roma. Det giver såledeles ikke megen mening at sammenligne 2-3 år tilbage, da spilleren har udviklet sig markant og sammenligningsgrundlaget desuden er lille pga. de få kampe. Det ville svare til at skulle vurdere De Bruyne på baggrund af hans tid under Mourinho, hvor han var i start 20'erne og kæmpede om en startplads med en velspillende Hazard og Willian.

Klopp er dygtig til mandskabspleje, så skulle vi hente Salah, er jeg ikke nervøs for, at han ikke skal kunne motivere ham. Også selvom det til tider bliver til en plads på bænken. Flyttes Coutinho ned som forreste led på vores tremandsmidtbane, står vi dog og mangler en yderangriber i start 11'eren. Og her passer Salah som type perfekt ind. Han er ikke toppen af poppen, men som Mané ligger han nok i den efterfølgende kategori, hvor Liverpool realistisk kan handle ind.
Der er noget som taler for og imod. Jeg har altid opfattet ham som humørspiller.

Og Gerrard er igen ude at tale klubben op. Det gjorde han jo også da han var kaptajn.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » fredag, 26. maj, 2017 12:45

Havde håbet vi havde gået efter Bernardo Silva... Nu ender han vidst i City, han er fandeme god. Nuvel, rygterne på twitter siger at Leipzig vil have £50M for Keita. Nogen der har fulgt Leipzig i denne sæson der kan sige om han er det værd?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 26. maj, 2017 14:38

Robbie_God_Fowler skrev:Der bliver godt nok brugt meget energi på at tale vores klub op i øjeblikket. PR maskineriet er i fuld sving, hvor Lallana og Gerrard er seneste skud på stammen, med deres udtalelser omkring Liverpools position i markedet. At klubben i år er en attraktiv størrelse og det vil tiltrække klassespillere.

Det er efter min mening en farlig strategi. Hvis det viser sig at være spin, eller værre endnu, hvis Liverpool ikke er konkurrencedygtig i kampen om toptalent, kan det ende med en modsatrettet effekt, hvor fanbasen i skuffelse vender sig mod klubben grundet de høje forventninger.

Det er tid til at lægge de fine gloser på hylden. Walk the talk!
For en gang skyld er jeg dybt uenig med dig. Jeg synes det er skønt, at der blæser positive vinde over Anfield. Det er spin, selvfølgelig, men det gør alle de andre også og her helliger målet midlet. Og så synes jeg faktisk at vi har noget at have det i, så det bliver imø selvforstærkende og er med til at øge effektiviteten af den kultur vi er ved at opbygge.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 26. maj, 2017 15:38

Jeg ved godt, at Davinson Sanchez ikke spillede en fantastisk finale i onsdags, men spørgsmålet er, om ikke han var del af en kollektiv off dag hos Ajax? Det er sgu da også frustrerende, at komme bagud 1-0 på et snyde-heldigt mål, og så løbe panden imod to dobbelt-dækker busser i typisk Moanrinho anti-fodbold stil.

Det positive er så, at han ikke steg yderligere £ 10 mill. i pris grundet en god finale 8-)
Tror stadig, at han kunne være et godt køb, som passer til både FSG og Klopp samt ønsket om boldspillende forsvarsspillere.
Vi SMADRER det PIShold !

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 26. maj, 2017 17:06

YNWA! skrev:Havde håbet vi havde gået efter Bernardo Silva... Nu ender han vidst i City, han er fandeme god. Nuvel, rygterne på twitter siger at Leipzig vil have £50M for Keita. Nogen der har fulgt Leipzig i denne sæson der kan sige om han er det værd?
Det er godt nok helt vildt mange penge. Jeg kender ikke nok til ham til at sige, om han er det værd eller ej, men til den pris skal han gå ind og være en klar forstærkning.

Når det kommer til Bundesligaen, må jeg bare stole på, at Klopp og hans team ved, hvad de laver. (Og så ikke et ord om Karius)

Besvar