Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Oomph242
af Oomph242 » onsdag, 10. jul, 2013 15:58
ThunderZtorm skrev:Thommo skrev:Kort og godt, ser jeg ikke køb som får de andre klubber til at ryste i bukserne. Ikke dermed sagt at det skal være et "navn" Cou modbeviser det, men kom dog fra en okay klub, og havde et CV med en enkelt A kamp på CV´et(mener jeg), og flere havde hørt om den unge mand. Jeg var også imod Cou købet skal det siges, og han er nu den i hele truppen jeg mindst vil af med, han er den klart vigtigste og bedste spiller efter min mening. Og har ikke glemt suarez, Steven eller Agger, Cou er DEN vigtigste imo.
Og at have spillet Primera D med en potentiel nedrykker og så rykke til en top 7 klub i england, tror jeg er noget et spring. Summasummarum, der skal handles før jeg ser et Downing salg, som værende fornuftigt.
Coutinhos primære erfaring inden Liverpool kom fra en sæson hos en potentiel nedrykker i Primera. Hvor han i øvrigt klarede det stats-mæssigt dårligere end Aspas
Men vi er enige for så vidt at det er det forkerte tidspunkt at sælge Downing på.
Og 28 kampe i Serie A samt et par CL kampe for Inter. 19 kampe for Vasco da Gama....
De skal vel også tælles med, i erfaringspakken:)
-
pommelfeen
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
af pommelfeen » onsdag, 10. jul, 2013 18:08
Liverpool Expose @LFCExpose 6m
Suso will join Spanish side Almeria on loan.
Håber ikke det er sandt. Hvad helved skal han i spanien efter, når han spiller i den engelske liga???????????????
lej ham ud til f.eks. Norwich eller en topklub i championship, så han kan få endnu mere spilletid og samtidig spille under engelske forhold.
Har aldrig fået hvad pointen er i at leje ud til en anden liga, med mindre de minder meget om hinanden, hvilket de jo ikke gør.
-
pommelfeen
af pommelfeen » onsdag, 10. jul, 2013 18:52
Du syntes det ville være bedre for hans udvikling at blive i england, hvor der er et hav af klubber som spiller offensiv fodbold, og hvor han kunne starte uge efter uge, og samtidig spille i en fysik hård liga, i stedet for en dame liga?

-
LFC_20
pommelfeen skrev:
Du syntes det ville være bedre for hans udvikling at blive i england, hvor der er et hav af klubber som spiller offensiv fodbold, og hvor han kunne starte uge efter uge, og samtidig spille i en fysik hård liga, i stedet for en dame liga?

Ved ikke om den er henvendt til mig, eller ham der skrev nyheden før mig.
EDIT: det var dig der skrev den første. Syntes ikke spørgsmålet giver mening så
- For siger ikke det ville være bedre at tage til Spanien for ham, siger bare det er godt han bliver lånt ud, og ser det som et fint skifte hvor han kan få spilletid
- Men, skiftet er fint i min verden. Han kommer formentligt til at spille fast, i en liga hvor de praktisere vores stil, ved ikke hvilken "bundklub" der skulle spille vores stil i næste sæson(Southampton, som vel er en midterklub?). Nu hvor Martinez er i Everton, kan han ikke samle en masse teknikere op og bruge dem for at forsøge at skaffe Wigan overlevelse.
- Suso har spillet i England i en årrække og er klar over hvad det kræver fysisk.
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
pommelfeen skrev:

Når du siger det sådan og tydeligvis ved, at vi har svømmet i tilbud fra engelske subtopklubber, der drømmer om at give Suso 90x38 minutter i næste sæson, så kan jeg godt følge dig. Hold kæft nogle tåber vi er at sende ham til La Liga - engelske klubber har jo aldrig nogensinde fået noget brugbart ind fra den front. Bare se på Silva, Agüero, Torres, Alonso osv. flops hele bundtet!
-
pommelfeen
af pommelfeen » onsdag, 10. jul, 2013 19:07
Aarde skrev:pommelfeen skrev:

Når du siger det sådan og tydeligvis ved, at vi har svømmet i tilbud fra engelske subtopklubber, der drømmer om at give Suso 90x38 minutter i næste sæson, så kan jeg godt følge dig. Hold kæft nogle tåber vi er at sende ham til La Liga - engelske klubber har jo aldrig nogensinde fået noget brugbart ind fra den front. Bare se på Silva, Agüero, Torres, Alonso osv. flops hele bundtet!
Du nævner spillere som i forvejen var færdigudviklet, det kan jo slet ikke sammenlignes.
Uanset hvad du siger, så vil det da være en kæmpe fordel hvis vi kunne finde en bundklub i pl, eller en klub i championship. en ting er at have spillet 15 kampe i england, det er en helt andet at spille hver weekend. og championship er en stærk og meget fysik liga, som kun vil gøre ham endnu mere klar.
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » onsdag, 10. jul, 2013 19:44
Aarde skrev:pommelfeen skrev:

Hvis han skal figurere i så mange kampe i England, så forstår jeg godt, at han sendes til Spanien i stedet

-
Alonso
- Alder: 37
Hvis de vurderer at hans fysik ikke er udviklet nok til at være effektiv i Championship, så ville man gøre ham en bjørnetjeneste ved at sende ham derhen.
Samtidig skal Suso udvikles i den måde Rodgers vil spille på, ikke i Sam Allardyce fodbold. Han skal helst spille for et hold der vil være boldbesiddende og som praktiserer højt pres, hvis han skal udvikles bedst muligt til at udfolde sig for Liverpool.
Synes det virker fornuftigt. Ville være lækkert hvis han kunne spille en dybere rolle, og lære de taktiske mekanismer ved denne position, frem for at levere alibi indsats uden bold. For hvor dygtig Suso end er med bolden, så har han åbenlyse mangler i sine tilbageløb og positioneringer når modstanderne har bolden.
-
Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Fint skifte. Han kommer ned på bredde grader hvor hans selvtillid kan få et enormt skifte opad imens at der formentligt spilles mere bold ved jorden end i championship. Syntes at det er glimrende at teste sig selv imod hold som Real, Barca, Valencia og Atletico.
Suso har forhåbentligt også fået muligheden for lidt medbestemmelse, hvilket med skiftet her ikke vil overraske mig.
Det er samtidig et hold hvor han potentielt kan gå hen og blive "stjernespiller" på holdet, hvilket også giver hår på brystet ift. Disciplin og ansvar.
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Jeg er bare glad for, at han måske får lidt mere spilletid. Hvis han så endda kan tildeles en rolle med lidt mere ansvar der nede, så er det bare endnu bedre.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
pommelfeen
af pommelfeen » onsdag, 10. jul, 2013 22:29
Alonso skrev:Hvis de vurderer at hans fysik ikke er udviklet nok til at være effektiv i Championship, så ville man gøre ham en bjørnetjeneste ved at sende ham derhen.
Samtidig skal Suso udvikles i den måde Rodgers vil spille på, ikke i Sam Allardyce fodbold. Han skal helst spille for et hold der vil være boldbesiddende og som praktiserer højt pres, hvis han skal udvikles bedst muligt til at udfolde sig for Liverpool.
Synes det virker fornuftigt. Ville være lækkert hvis han kunne spille en dybere rolle, og lære de taktiske mekanismer ved denne position, frem for at levere alibi indsats uden bold. For hvor dygtig Suso end er med bolden, så har han åbenlyse mangler i sine tilbageløb og positioneringer når modstanderne har bolden.
Uden at kan huske navne (på hold pt i championship), så er der jo også klubber i championship som spiller offensivt fodbold med højt pres. Southampton som rykkede op er et godt eksempel, det samme er swansea.
-
Jesper
http://www.bt.dk/sport
Noget om Tweentes interesse i vores marokkaner, som jeg desværre aldrig har lært at stave til.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Det kan man da ikke fortænke ham i. Men videre skal han. Passer slet ikke ind på holdet. Desværre, han er en stærk lille terrier.
"We're not racist, we only hate the mancs"