Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
pingel
Indlæg: 1012
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pingel » fredag, 05. maj, 2017 19:54

AJJ skrev:Vores start 11'er (defineret som de 11, vi normalt vil stille med, såfremt alle er tilgængelige) er da soleklar, hvad angår de fire forreste: Cou, Lallana, Firmino og Mané.

Eller har vi gang i en ny definition af start 11'er?
Det er svært at købe spillere til start 11´eren, hvis vi skal stille med de bedste 11 fra sæsonen 16-17... Så vi har vel gang i en ny definition - set med dine øjne ;-)

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 05. maj, 2017 20:58

Det er jo ikke helt mærkeligt at forstå, at der kan købes spillere for fantasipenge: http://www.totalsportek.com/money/premi ... ize-money/
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

mortenbak
Indlæg: 3119
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » fredag, 05. maj, 2017 21:27

Jesper skrev:Det er jo ikke helt mærkeligt at forstå, at der kan købes spillere for fantasipenge: http://www.totalsportek.com/money/premi ... ize-money/
Det har taget overhånd.... i sidste ende er det fodboldfans der betaler.

Jeg håber lidt at boblen brister og posen bliver rystet. Det handler ikke om sporten længere.....

AJJ
Indlæg: 2438
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » fredag, 05. maj, 2017 23:07

Cynwal skrev:
AJJ skrev:Vores start 11'er (defineret som de 11, vi normalt vil stille med, såfremt alle er tilgængelige) er da soleklar, hvad angår de fire forreste: Cou, Lallana, Firmino og Mané.

Eller har vi gang i en ny definition af start 11'er?
Jepper! Start 11'er er de 18 spillere, man gerne vil købe som FIFA-manager!
Ja så giver en del af indlæggene i denne tråd jo straks bedre mening...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 06. maj, 2017 10:03

Oomph242 skrev:
texy skrev:
Oomph242 skrev:Jeg ville nu foretrække Draxler fremfor Lallana. Han er yngre og på samme niveau. Jeg tror også der ville komme flere mål fra ham.

Lallana frygter jeg også stadig få tilbagefald, til det niveau han viste de første sæsoner i klubben.
Gud forbyde det sker!
Som de to har spillet i indeværende sæson foretrækker jeg så ubetinget Lallana. Så er jeg hamrende ligeglad med, at Draxler er yngre. I mine øjne har Lallana været vores bedste spiller i sæsonen skarpt forfulgt af Mané og Coutinho.

Tilbagefald? Modsat dig, så glæder jeg mig til at se Lallana blive endnu vildere i næste sæson.

Modsat mig? Jeg håber da han forsætter sin stime. Men min frygt for tilbage fald er vel tilladt. Hr. Diktator.
Jeg nævnte intet om, at du ikke håbede på noget positivt i forhold til Lallana.

Jeg nævnte som end blot, at jeg modsat dig vælger at glæde mig til hans fremtid i stedet for at frygte den. Det ER i min optik to modsatrettede indgangsvinkler, og jeg forstår ærligt talt ikke, hvorfor jeg skal have en sviner for den?
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. maj, 2017 10:10

Vi er på udkig efter en ving. Vi begyndte med at blive linket til Brandt, så blev det Chamberlain og nu linkes vi til Salah. Jeg har en lumsk følelse af at vi ender med Redmond :cry:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » onsdag, 10. maj, 2017 16:30

Hr. Drejer skrev:Vi er på udkig efter en ving. Vi begyndte med at blive linket til Brandt, så blev det Chamberlain og nu linkes vi til Salah. Jeg har en lumsk følelse af at vi ender med Redmond :cry:
Chamberlain vil helst spille centralt og det skulle efter sigende være en stor faktor for et evt klubskifte.



Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » onsdag, 10. maj, 2017 22:20

nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi er på udkig efter en ving. Vi begyndte med at blive linket til Brandt, så blev det Chamberlain og nu linkes vi til Salah. Jeg har en lumsk følelse af at vi ender med Redmond :cry:
Chamberlain vil helst spille centralt og det skulle efter sigende være en stor faktor for et evt klubskifte.
Kan se han er udskiftet i dagens kamp grundet skade. Dog ingen idé om hvor slemt det er

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 10. maj, 2017 23:43

Hr. Drejer skrev:Vi er på udkig efter en ving. Vi begyndte med at blive linket til Brandt, så blev det Chamberlain og nu linkes vi til Salah. Jeg har en lumsk følelse af at vi ender med Redmond :cry:
Det er komisk. Mon ikke vi ender med at hente grå middelmådighed for mange penge, som vi har for vane at gøre.

Salah/Oxlade og spillere på det niveau må kun være i spil, hvis vi ikke kvalificerer os til CL. Gør vi det, SKAL vi sigte højere!

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 11. maj, 2017 01:12

Aggerdoo skrev:
Salah/Oxlade og spillere på det niveau må kun være i spil, hvis vi ikke kvalificerer os til CL. Gør vi det, SKAL vi sigte højere!
Jeg er enig med Oxlade, men Salah har altså på 13 minutters mere spilletid, lavet samme mænge mål og dobbelt så mange assist i Serie A som Sadio Mané har for os i PL. Efter min mening ville han være en rigtig god signing. Målfarlig, hurtig og hårdtarbejdende. Vi får ikke spillere på meget højere niveau, han skal trods alt spille CL med Roma, medmindre det går helt galt for dem. Hvem er det du er efter, Bale og Griezmann eller Klopp out?
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 11. maj, 2017 07:13

Ja, Salah er en spiller på et højt niveau. Hazard er vel den eneste PL-spiller, der dribler bedre (hurtig brainstorm).

Salah fik ikke succes i Chelsea. Men det gjorde De Bruyne heller ikke. De Bruyne forlod ligaen igen, men kom tilbage, og se ham nu. Man kan håbe på en lignende udvikling for Salah, hvis vi henter ham.

De er dog ikke samme typer. Salah er vildt hurtig på fødderne, men er ikke nogen playmaker. Det ville heller ikke gøre noget at få en venstrebenet spillet med i vores offensiv. Et problem er dog, at både han og Mané er bedste på højrekanten.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 11. maj, 2017 07:35

Er Salah overhovedet tilsalg? Roma har CL i næste sæson, så hvorfor skille sig af med et af deres stærkeste kort?

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 11. maj, 2017 16:15

sjampen skrev:
Aggerdoo skrev:
Salah/Oxlade og spillere på det niveau må kun være i spil, hvis vi ikke kvalificerer os til CL. Gør vi det, SKAL vi sigte højere!
Jeg er enig med Oxlade, men Salah har altså på 13 minutters mere spilletid, lavet samme mænge mål og dobbelt så mange assist i Serie A som Sadio Mané har for os i PL. Efter min mening ville han være en rigtig god signing. Målfarlig, hurtig og hårdtarbejdende. Vi får ikke spillere på meget højere niveau, han skal trods alt spille CL med Roma, medmindre det går helt galt for dem. Hvem er det du er efter, Bale og Griezmann eller Klopp out?
Jeg synes ikke, Salah passer til PL. I serie A får han mere tid på bolden end i PL, og derfor han han udnytte sin fart bedre i de frie rum i Italien. Og så er jeg heller ikke fan af hans teknik, hvor bolden ikke er klistret til hans fødder som Coutinho, men nærmere er lidt som Markovic'.

Hvis vi kommer i CL håber jeg virkelig, at vi i det mindste prøver på en højere hylde. Hvis vi taler til kanterne, kunne det være spillere som Lucas Moura, Douglas Costa eller Bernardo Silva.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 11. maj, 2017 16:34

Aggerdoo skrev:
sjampen skrev:
Aggerdoo skrev:
Salah/Oxlade og spillere på det niveau må kun være i spil, hvis vi ikke kvalificerer os til CL. Gør vi det, SKAL vi sigte højere!
Jeg er enig med Oxlade, men Salah har altså på 13 minutters mere spilletid, lavet samme mænge mål og dobbelt så mange assist i Serie A som Sadio Mané har for os i PL. Efter min mening ville han være en rigtig god signing. Målfarlig, hurtig og hårdtarbejdende. Vi får ikke spillere på meget højere niveau, han skal trods alt spille CL med Roma, medmindre det går helt galt for dem. Hvem er det du er efter, Bale og Griezmann eller Klopp out?
Jeg synes ikke, Salah passer til PL. I serie A får han mere tid på bolden end i PL, og derfor han han udnytte sin fart bedre i de frie rum i Italien. Og så er jeg heller ikke fan af hans teknik, hvor bolden ikke er klistret til hans fødder som Coutinho, men nærmere er lidt som Markovic'.

Hvis vi kommer i CL håber jeg virkelig, at vi i det mindste prøver på en højere hylde. Hvis vi taler til kanterne, kunne det være spillere som Lucas Moura, Douglas Costa eller Bernardo Silva.
Jeg er af den opfattelse at italienske forsvar er bedre til at lukke rum ned end de engelske hold.
Derfor er for mig bemærkelsesværdigt at Salah nu præsterer så godt. Han er nok bare blevet bedre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 11. maj, 2017 17:30

Nedenstående artikel handler egentlig om, hvorvidt der skulle være noget skummelt ved Firmino-handlen, men det er ikke så interessant, da LFC heldigvis vist ikke skulle have gjort noget galt.

I forhold til denne tråd, er det dog ganske interessant, hvis de nævnte bonusser passer. For de lyder utroligt høje isoleret set, som jeg ser det.

£30.000+ per assist.
Og mellem £25.000 - 85.000 per mål.

Og det er oveni en ugeløn på £68.000

Ved ikke, om det er meget eller lidt set i sammenhæng med ugelønnen, men det lader til, at Firmino scorer en ret god hyre på den baggrund.

Jeg er sådan set for en form for præstationsbaseret løn generelt, men jeg er bare ikke sikker på, at jeg synes, at det er en god idé i fodbold. Hvor meget fylder det i spillernes hoveder i kampens hede? Vælger de at afslutte, når en aflevering havde været en bedre løsning? Bliver de irrirteret, når de er i scorings og assist krise? Bliver de irriteret på holdkammeraterne, hvis de ikke føler, at der skabes nok chancer? Og hvad så når de sættes på bænken? Hvordan påvirker det dem? Og vil vi fans på sigt foretrække at bruge den angriber, der tjener mindst per scorede mål, så vi har råd til bedre transfers, hvis sæsonmålet ikke længere kan nås? Og vil vi give vokalt udtryk for det?

Og rent transfermæssigt, vil de allerbedste angribere så indfinde sig under sådan en ordning? En skade vil jo kunne smadre deres indtjeningspotentiale fuldkommen. Et indtjeningspotentiale, som vil blive realiseret uanset hvad, hvis de vælge at skrive kontrakt med en klub, der bruger en mere normal kontraktform.

Artiklen her: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... r-10399011

Jeg tror, at jeg synes, at det er en dårlig idé med så store bonusser. Hellere lidt højere lønninger og så lidt mindre og mere symbolske bonusser. Også selvom det muligvis er en dårligere forretning for LFC. For jeg tror, at det vil være en bedre forretning rent sportsligt og i forhold til at sikre sig de rigtige transferemner.
Kloppite

Besvar