Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kasper88

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 04. maj, 2017 17:50

Surf skrev:
Mads T. skrev:Hmm det harmonere ikke rigtig med den kæmpe kritik der blev givet i januar over, at vi ikke havde købt en erstatning for Mané og til dels også for Coutinho.
Spot on Mads T. Nogle gange kan klubben kun gøre det forkerte.
Vi var flere, der ønskede, vi hentede Draxler. Det harmonerer så absolut udmærket med kritikken over ikke at hente en erstatning for Mané.
Corner taken quickly...

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 35

Indlæg af AJ » torsdag, 04. maj, 2017 18:01

Kasper88 skrev:Vi var flere, der ønskede, vi hentede Draxler. Det harmonerer så absolut udmærket med kritikken over ikke at hente en erstatning for Mané.
At ønske sig noget betyder ikke, at det er realistisk, at det sker.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 04. maj, 2017 18:04

Kasper88 skrev:
Surf skrev:
Mads T. skrev:Hmm det harmonere ikke rigtig med den kæmpe kritik der blev givet i januar over, at vi ikke havde købt en erstatning for Mané og til dels også for Coutinho.
Vi var flere, der ønskede, vi hentede Draxler. Det harmonerer så absolut udmærket med kritikken over ikke at hente en erstatning for Mané.
Draxler spiller primært venstre fløj, Mané højre. Foretrækker i øvrigt også Mané, Lallana og Coutinho frem for Draxler.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 04. maj, 2017 18:24

Mads T. skrev:
Kasper88 skrev:
Surf skrev:
Draxler spiller primært venstre fløj, Mané højre. Foretrækker i øvrigt også Mané, Lallana og Coutinho frem for Draxler.

Jeg ville nu foretrække Draxler fremfor Lallana. Han er yngre og på samme niveau. Jeg tror også der ville komme flere mål fra ham.

Lallana frygter jeg også stadig få tilbagefald, til det niveau han viste de første sæsoner i klubben.
Gud forbyde det sker!

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 04. maj, 2017 18:53

Mambo skrev:
Kasper88 skrev:@ Niels K:

Har man "meget kategoriske holdninger" når man ikke lige er enig med dig?

For ikke så længe siden blev der snakket Max Meyer, Dahoud og hvad ved jeg...så scorer Gylfi mod Manure og så skal han i vælten. Men alright, det lyder så heller ikke til, at du rent faktisk har set ham spille. Jeg har heller ikke set ham, det er Swansea, så hvorfor skulle jeg, men personligt vil jeg bare langt hellere have spillere, som i det mindste har snuset lidt til Champions League.
Som en anden skriver, så er Gylfi da fin nok, men fin nok, er ikke godt nok, så frem vi får top 4. I det hele taget bør vi nok vente med at spekulere indtil det er sikkert, hvor vi ender. Det kan hurtigt blive en helt anden hylde, vi skal kigge på.

Men vi henter formentlig Naby Keita, der også kan spille offensiv midtbane. Så kan vi skrotte idéen om Gylfi.

Og du mener virkelig, at det er okay at lade Milner beholde sin plads på venstrebacken et par sæsoner til?
Gylfi deler med 12 assists andenpladsen på assistlisten med Christian Eriksen og har ovenikøbet scoret 9 mål. Han har kombineret stået for flere mål end eksempelvis Eriksen og Hazard. Og det for en nedrykninskandidat. Han er klart en af de bedste spillere udenfor top 6. Jeg tror ikke at der er nogen der mener, at han skal være topprioritet, men kan man få ham til en rimelig pris, vil han være et rigtigt fint alternativ til Lallana og jeg mener helt klart at han vil kunne kæmpe med om en startplads. Han er dygtig og har en fed indstilling.
Den slags spillere vil jeg så først spekulere over når vi har hentet de spillere, der skal til for at rykke os. Du kunne evt. læse det interview med Fernando Torres som en anden lagde op, for at få en forståelse af min holdning. Det er nemlig lidt det samme scenarie som det Torres tegner, jeg gerne vil undgå og det skal efter min overbevisning undgås ved at signe spillere, der kan rykke os endnu tættere på medaljerne. Gylfi, Oxlade og hvad de ellers måtte hedde, må så komme i anden række. De skal som sådan ikke være en prioritet. Jeg kan i øvrigt også godt lide Gylfi, men jeg håber der er fokus på at hente andre ind (først).

I øvrigt kender jeg godt til Gylfis statistikker, men man skal heller ikke kun fokusere på tal og statistikker.
Corner taken quickly...

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 04. maj, 2017 18:59

Mads T. skrev:
Kasper88 skrev:
Surf skrev:
Bedøvende ligegyldigt, at han primært spiller venstrefløj og et vagt argument. Faktum er, at han kan spille begge fløje, samt offensiv midtbane - Ergo kan han erstatte alle tre.
Corner taken quickly...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 04. maj, 2017 23:17

Oomph242 skrev:Jeg ville nu foretrække Draxler fremfor Lallana. Han er yngre og på samme niveau. Jeg tror også der ville komme flere mål fra ham.

Lallana frygter jeg også stadig få tilbagefald, til det niveau han viste de første sæsoner i klubben.
Gud forbyde det sker!
Som de to har spillet i indeværende sæson foretrækker jeg så ubetinget Lallana. Så er jeg hamrende ligeglad med, at Draxler er yngre. I mine øjne har Lallana været vores bedste spiller i sæsonen skarpt forfulgt af Mané og Coutinho.

Tilbagefald? Modsat dig, så glæder jeg mig til at se Lallana blive endnu vildere i næste sæson.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » torsdag, 04. maj, 2017 23:54

@Texy hvorfor ligeglad, det er da ubetinget en kvalitet han har den alder han har...Specielt med den trup vi render rundt med, synes dog Can virker meget moden på midten, den ros giver jeg gerne. Jeg ville dog også møj gerne have Draxler(som jeg har nævnt flere gange), men hellere have Lallana, ene og alene pga alderen. For en 4-5 år siden var 24-25+ et skældsord på dette forum, tolkede jeg dengang, tolkede fordi folk skrev det, jøsses da. Den tendens skal helst ikke tilbage.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 05. maj, 2017 00:18

texy skrev:
Oomph242 skrev:Jeg ville nu foretrække Draxler fremfor Lallana. Han er yngre og på samme niveau. Jeg tror også der ville komme flere mål fra ham.

Gud forbyde det sker!
Som de to har spillet i indeværende sæson foretrækker jeg så ubetinget Lallana. Så er jeg hamrende ligeglad med, at Draxler er yngre. I mine øjne har Lallana været vores bedste spiller i sæsonen skarpt forfulgt af Mané og Coutinho.

Tilbagefald? Modsat dig, så glæder jeg mig til at se Lallana blive endnu vildere i næste sæson.

Modsat mig? Jeg håber da han forsætter sin stime. Men min frygt for tilbage fald er vel tilladt. Hr. Diktator.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 05. maj, 2017 00:23

Thommo skrev:@Texy hvorfor ligeglad, det er da ubetinget en kvalitet han har den alder han har...Specielt med den trup vi render rundt med, synes dog Can virker meget moden på midten, den ros giver jeg gerne. Jeg ville dog også møj gerne have Draxler(som jeg har nævnt flere gange), men hellere have Lallana, ene og alene pga alderen. For en 4-5 år siden var 24-25+ et skældsord på dette forum, tolkede jeg dengang, tolkede fordi folk skrev det, jøsses da. Den tendens skal helst ikke tilbage.

Vi skal vel have lidt af hvert både ældre spillere med erfaring og roen. Samt unge spillere med en masse gåpå mod.

Kunne dog godt tænke mig en spiller eller to, med meget vinder erfaring og vinder instinkt. For dem har vi ikke.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » fredag, 05. maj, 2017 00:59

Oomph242 skrev:
Thommo skrev:@Texy hvorfor ligeglad, det er da ubetinget en kvalitet han har den alder han har...Specielt med den trup vi render rundt med, synes dog Can virker meget moden på midten, den ros giver jeg gerne. Jeg ville dog også møj gerne have Draxler(som jeg har nævnt flere gange), men hellere have Lallana, ene og alene pga alderen. For en 4-5 år siden var 24-25+ et skældsord på dette forum, tolkede jeg dengang, tolkede fordi folk skrev det, jøsses da. Den tendens skal helst ikke tilbage.

Vi skal vel have lidt af hvert både ældre spillere med erfaring og roen. Samt unge spillere med en masse gåpå mod.

Kunne dog godt tænke mig en spiller eller to, med meget vinder erfaring og vinder instinkt. For dem har vi ikke.
Vi er rimeligt enige, men vinder erfaring er dog ikke vigtig for mig, for så er mæthed en mulig faktor. Hvis vi kan få en som Iniesta(bare et tilfældigt eksempel) der har meget vinder erfaring og er lidt mæt, ville jeg dog juble alligevel naturligvis. Ved ikke om du mener vinder instinkt er et problem...Hvis du gør, er jeg enig, og fatter ikke det er et emne på dette plan. For få har det som eksempelvis Ste G og Carra. Mignolet, Lovren, Can, Hendo, Mane, Cou, Firmino, Mane og Lallana har det i tilstræklig stil, tolker jeg, min tolkning kan jo være forkert. Og det håber jeg da, da det ikke er mange
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » fredag, 05. maj, 2017 10:59

Kasper88 skrev:
Mads T. skrev:
Kasper88 skrev:
Surf skrev:
Bedøvende ligegyldigt, at han primært spiller venstrefløj og et vagt argument. Faktum er, at han kan spille begge fløje, samt offensiv midtbane - Ergo kan han erstatte alle tre.
Fuldstændig enig. Han ville være en glimrende erstatning for alle helt i front. Og dermed vender vi tilbage til det diskussionen handlede om, nemlig at købe spillere til start-elleve, hvilket Draxler efter min mening ikke ville være.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » fredag, 05. maj, 2017 11:09

Men nu var det altså jo i januar, at vi var rygtet med Draxler og at vi ønskede ham som gardering for Mane. Det kan du jo ikke sammenligne med nu til sommer, hvor vi måske skal ud og spille Champions League. Skal vi det, så vil jeg have spillere til start-11'eren. I øvrigt kan Draxler godt gå ind i vores start-11'er. Ingen spiller alligevel fast, for alle er jo skadet hele tiden.
Corner taken quickly...

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 05. maj, 2017 13:14

Vores start 11'er (defineret som de 11, vi normalt vil stille med, såfremt alle er tilgængelige) er da soleklar, hvad angår de fire forreste: Cou, Lallana, Firmino og Mané.

Eller har vi gang i en ny definition af start 11'er?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » fredag, 05. maj, 2017 19:05

AJJ skrev:Vores start 11'er (defineret som de 11, vi normalt vil stille med, såfremt alle er tilgængelige) er da soleklar, hvad angår de fire forreste: Cou, Lallana, Firmino og Mané.

Eller har vi gang i en ny definition af start 11'er?
Jepper! Start 11'er er de 18 spillere, man gerne vil købe som FIFA-manager!
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar