Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » torsdag, 20. apr, 2017 14:19

AJJ skrev:I PL matcher vi ikke Arsenal, Chelsea, City og United på løn
Spørgsmålet er så også, om Spurs med deres nye stadion snart kan begynde ikke bare at matche os, men at tilbyde mere i løn end vi kan, foruden det at være placeret i London og i skrivende stund, at have et mere interessant sportsligt projekt. Og om deres sportslige succes efterhånden betyder, at deres forretning kører ligeså godt som vores, hvilket naturligvis bare giver dem endnu dybere lommer.

Derudover, skal vi efterhånden begynde at regne med ind, at klubber som West Ham og Everton kan tilbyde lignende løn. Måske kan de ikke gøre det i samme udstrækning eller til ligeså mange, men West Ham var altså i stand til at give Payet 120.000 pund om ugen, imens Lukaku der eftersigende er på 90.000 om ugen lige nu, blev tilbudt en lønforhøjelse i den nye kontrakt han har afvist af sportslige grunde. Leicester har også råd til at smide 80.000 om ugen afsted til både Schmeichel og Vardy i deres nye aftaler.

Hvorvidt det er enkeltstående tilfælde finder vi jo snart ud af, også må vi jo se om vi er villige til at følge med udviklingen.
Imod moderne fodbold.

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » torsdag, 20. apr, 2017 20:29

http://fodboldspilleren.dk/vanvittigt-l ... en-steder/

Vi skulle angiveligt have fået et bud på 50 millioner euro på Real Madrid-spilleren Marco Asensio afvist. Jeg kender intet til ham og har end ikke set 1 eneste minut af ham på en fodboldbane. Så jeg skal ikke udtale mig om han er de mange millioner værd. Eller hvorvidt det er ærgerligt at det bud er blevet afvist. Jeg kan kun forholde mig til budets størrelse. Jeg anser det som værende enormt positivt at vi smider et så stort bud afsted mod én enkelt spiller. Det giver forhåbentlig et fingerpeg om at vi i det kommende transfervindue ikke ser så meget på prisen på de enkelte spillere men mere hvem der ønskes til klubben. Vi er før gået glip af rigtig gode spillere på grund af for lave bud, lad os endelig håbe at der blæser andre vinde nu.
Go' aften herfra.
Senest rettet af Dieks torsdag, 20. apr, 2017 21:38, rettet i alt 1 gang.
YNWA..!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 20. apr, 2017 21:09

Enten har spurs overhalet os, eller også sker det snart, hvis der ikke sker noget, som går vores vej. Spurs er sluttet foran os i 6 ud af de sidste 7 sæsoner.
Det er samme scenarie som vi så i 00erne, hvor Chelsea i løbet af 4-5 sæsoner gik forbi os - jeg tror endda de gjorde det på færre sæsoner. I starten af 10erne gjorde Man C det også - dog på 2-3 sæsoner.

Det er klart at der skal ske noget nu i Liverpool, hvis ikke vi skal falde længere bagud i kappestriden. Og nu går der rygter om, at denne sommer, vil vi bruge mange penge, og der er allerede en historie ovenover, som viser at rygtet kan være sandt. Men det er altså nu!

Hvis vi får en 3. plads, og Man U ikke kommer i top 4, bliver de sat en smule tilbage i forhold til os, Spurs, Chelsea og nummer 4 :) (som bliver Man C), og det er jo godt!!!

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 21. apr, 2017 05:15

Hr. Drejer skrev:Enten har spurs overhalet os, eller også sker det snart, hvis der ikke sker noget, som går vores vej. Spurs er sluttet foran os i 6 ud af de sidste 7 sæsoner.
Det er samme scenarie som vi så i 00erne, hvor Chelsea i løbet af 4-5 sæsoner gik forbi os - jeg tror endda de gjorde det på færre sæsoner. I starten af 10erne gjorde Man C det også - dog på 2-3 sæsoner.

Det er klart at der skal ske noget nu i Liverpool, hvis ikke vi skal falde længere bagud i kappestriden. Og nu går der rygter om, at denne sommer, vil vi bruge mange penge, og der er allerede en historie ovenover, som viser at rygtet kan være sandt. Men det er altså nu!

Hvis vi får en 3. plads, og Man U ikke kommer i top 4, bliver de sat en smule tilbage i forhold til os, Spurs, Chelsea og nummer 4 :) (som bliver Man C), og det er jo godt!!!
scum og Arsenal er vel sat lidt tilbage i år? :)

Men du har ret. Før var vi 5 holde om 4 pladser, hvor vi ofte trak det korteste strå. Nu er vi 6. Det kan dog vise sig at være godt, for det gør det måske lettere at blande sig i toppen hvis ikke den er så polariseret som i Tyskland og Spanien (Italien).
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » fredag, 21. apr, 2017 14:42

Håber vi får Sessegnon. Jeg tror han allerede i næste sæson vil kunne slå igennem i Premier League og så er der altså en god spiller i mange sæsoner i ham.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » fredag, 21. apr, 2017 15:59

Mads T. skrev:Håber vi får Sessegnon. Jeg tror han allerede i næste sæson vil kunne slå igennem i Premier League og så er der altså en god spiller i mange sæsoner i ham.
Er han ikke 17 år og har derfor spillet seniorfodbold i meget lidt tid. At slå igennem i den alder er næsten usandsynligt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 21. apr, 2017 16:32

nikand skrev:
Mads T. skrev:Håber vi får Sessegnon. Jeg tror han allerede i næste sæson vil kunne slå igennem i Premier League og så er der altså en god spiller i mange sæsoner i ham.
Er han ikke 17 år og har derfor spillet seniorfodbold i meget lidt tid. At slå igennem i den alder er næsten usandsynligt.

Det bliver nok ikke før om et par sæsoner + før han kan blive fastmand. Men talentet ser ud til, at være der.

Bojangles

Indlæg af Bojangles » fredag, 21. apr, 2017 18:28

Nogengange får man indtrykket, at man først er klar til at spille top fodbold når man er 24-25 år og passeret sin prime når man er 27-28 år. Det er ikke lang tid man har ;-)

MP

Indlæg af MP » fredag, 21. apr, 2017 19:37

Nu har jeg ikke set Sessegnon spille, men hvis han virkelig er så stort et talent, burde han så ikke kunne spille sig ind som starter i Fulham?? Når jeg kigger over deres seneste kampe er han enten på bænken eller ikke med i truppen. Og der er trods alt lidt niveau forskel fra bænken i Championship til starter i et tophold i PL

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 21. apr, 2017 20:32

MP skrev:Nu har jeg ikke set Sessegnon spille, men hvis han virkelig er så stort et talent, burde han så ikke kunne spille sig ind som starter i Fulham?? Når jeg kigger over deres seneste kampe er han enten på bænken eller ikke med i truppen. Og der er trods alt lidt niveau forskel fra bænken i Championship til starter i et tophold i PL

Han har spillet 27 kampe, indskiftet i 9, udskiftet i 3. 7 mål og 3 assists er det blevet til.

Han bliver 17 den 18. maj, så alt dette er vel at mærke som 16-årig.

Hvor mange 16-årige spiller 30 førsteholdskampe pr sæson?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 21. apr, 2017 21:46

nikand skrev:
Jeppe skrev:
nikand skrev:
Jesper skrev:
Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.

Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)
hvem er Han/Ham?

Bonucci fra Juve. Det er et twitter-opslag, som man ikke kan se fra Tapatalk. Jeg undrede mig også indtil jeg kom på computeren ;)
Bonucci i Liverpool gør mig liderlig

Jeg bliver stang liderlig af tanken
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 21. apr, 2017 22:52

Kelly skrev:
nikand skrev:
Jeppe skrev:
nikand skrev:
Jesper skrev:
Kasper88 skrev:Arh, så skidt pyt da, hvis han absolut vil til klubben.

Jeg regner ham for at være verdens bedste forsvarsspiller. Intet mindre. Så, tror det sgu ikke, trods alt:-)
hvem er Han/Ham?

Bonucci fra Juve. Det er et twitter-opslag, som man ikke kan se fra Tapatalk. Jeg undrede mig også indtil jeg kom på computeren ;)
Bonucci i Liverpool gør mig liderlig

Jeg bliver stang liderlig af tanken
chancen er større for FCK får Mbappe end vi får Bonucci.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. apr, 2017 09:13

Er Andrew Robertson god nok som vores venstre back ? Er det ikke også noget med, at vi skal have en skotte på holdet, før vi kan vinde mesterskabet ? :D

http://www.hitc.com/en-gb/2017/04/22/re ... tson-deal/

Sessegnon håber man jo også på, at vi kan hente, da han lyder som et helt ekstra ordinært talent.
Senest rettet af Niels K lørdag, 22. apr, 2017 10:53, rettet i alt 2 gange.

MP

Indlæg af MP » lørdag, 22. apr, 2017 09:42

ThunderZtorm skrev:
MP skrev:Nu har jeg ikke set Sessegnon spille, men hvis han virkelig er så stort et talent, burde han så ikke kunne spille sig ind som starter i Fulham?? Når jeg kigger over deres seneste kampe er han enten på bænken eller ikke med i truppen. Og der er trods alt lidt niveau forskel fra bænken i Championship til starter i et tophold i PL

Han har spillet 27 kampe, indskiftet i 9, udskiftet i 3. 7 mål og 3 assists er det blevet til.

Han bliver 17 den 18. maj, så alt dette er vel at mærke som 16-årig.

Hvor mange 16-årige spiller 30 førsteholdskampe pr sæson?
Ja okay, jeg er tydeligvis ikke gået langt nok tilbage i historikken, da det så kun er de seneste kampe han ikke har spillet. Kan være han har været ramt af skader på det sidste. Bestemt imponerende statistik

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. apr, 2017 10:27

Ifølge Klopp, så er han i dialog med potentielle transferemner, og dialogen er vældig positiv både, da spillerne kan se, at vi nærmer os en CL plads, og da de også ser, at vores gennemsnitsalder er lav, og vi dermed er i gang med at bygge noget op, hvor tegningen til noget stort er åbenbart for de fleste.

Lægger man så de spændende spillere til, som vi konstant rygtes til, hvor det er meget de samme navne, der popper op, og så krydres de af lidt alternativer, hvis 1. prioriteten glipper. Det ser virkelig spændende ud alt sammen, og jeg tror, at vi går et rigtig stærkt transfervindue i møde.

Optimistisk Klopp: http://www.liverpool.no/nyheter/2017/op ... et-aapner/

Van Dijk og Keita er hovedmål: http://www.liverpool.no/nyheter/2017/va ... ndleliste/

Besvar