Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvad skulle få Juventus til, at sælge deres bedste forsvarsspiller til os. Det rygte giver ingen mening....
Det lyder som et Galatasaray rygte...
Det lyder som et Galatasaray rygte...
Intet. Udover hvis Bonucci gerne selv vil prøve noget nyt. I et sådant tilfælde, er jeg sikker på, at Juve vil vise ham den respekt og lade ham skifte til Premier League. Han har før udtalt, at han elsker at se Premier League og mener, at han ville passe godt dertil, ikke blot fordi ligaen er fysisk, men også fordi han betegner sig selv som lidt af et "hot head". Hvis han vinder Champions League denne sæson, så har han jo vundet det, han kan vinde med Juve, så kan det jo være, han vil ud på eventyr inden karrieren er forbi.
Corner taken quickly...
Marca melder, at vi har afgivet et bud på Inaki Williams fra Bilbao. Guillem Balague nøjes med at skrive, at vi holder øje med Williams, der har en buyout-klausul på £41.9 mio.
Williams
Sessegnon
Brandt
Keita
Det lugter af flere uslebne diamanter.
Williams
Sessegnon
Brandt
Keita
Det lugter af flere uslebne diamanter.
Senest rettet af Kasper88 onsdag, 19. apr, 2017 23:00, rettet i alt 1 gang.
Corner taken quickly...
Kasper88 skrev:Intet. Udover hvis Bonucci gerne selv vil prøve noget nyt. I et sådant tilfælde, er jeg sikker på, at Juve vil vise ham den respekt og lade ham skifte til Premier League. Han har før udtalt, at han elsker at se Premier League og mener, at han ville passe godt dertil, ikke blot fordi ligaen er fysisk, men også fordi han betegner sig selv som lidt af et "hot head". Hvis han vinder Champions League denne sæson, så har han jo vundet det, han kan vinde med Juve, så kan det jo være, han vil ud på eventyr inden karrieren er forbi.
Men mon så ikke han vælger, at tilslutte sig sin gamle manager i Chelsea eller tager til City hvor pengene og chancen for mesterskab er større.
-
Enig i dine betragtninger. Det tyder på, at Sturridge sælges til sommer. Og med god grund. Men med europæisk fodbold i vente, ser jeg ikke Origi og Firmino være tilstrækkelig med skyts i front, hvis vi skal kunne præstere som ønsket i en tætpakket sæson. Begge mangler koldblodighed foran mål. Jeg udelader bevidst Ings, da han stort set ikke har rørt en bold i 2 år, hvilket uundgåeligt vil have sat sine spor.Jesper skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/2017/pr ... ny-keeper/
Her i denne artikel, der er hvad de såkaldte velinformerede journalister siger om, hvad vi kan forvente til sommer og plejer de ikke være rimeligt velunderrettede? Jeg siger som sådan ikke at det skuffer mig, for jeg ved godt at vi ikke får fra absolut bedste hylde, men snarere spillere, der (måske) kan udvikle sig til at blive en sådan, men jeg savner nu alligevel en enkelt eller to lidt mere rutinerede og bærende krafter på listen, der kan gå direkte ind på holdet.
Og jeg savner typer - en angriber, en kreativ midtbanespiller, der også kan spiller 6er.
Jeg har hver eneste sommer bedt til, at vi købte en midtbane maestro siden vi solgte Alonso. Men det virker ikke til, at Klopp ønsker denne spillertype. Dette undrer jeg mig over, eftersom jeg synes vi i den grad mangler en playmaker på midtbanen. Specielt i fraværet af Lallana.
Til sidst er jeg komplet uforståelig overfor et scenarie, hvor Milner fortsætter som førstevalget på venstre back. Med en 17 årig som back up. Milner har kæmpet heroisk og spillede også virkelig godt på positionen i de første 10-15 kampe. Men det har hele tiden været åbenlyst, at vi har været handicappet af at spille en højrebenet spiller på denne position. Det har sløvet vores opspil og ofte har vi ikke fået skabt den fornødne bredde i spillet, da Milner søger at spille bolden ind centralt i banen.
Jeg har stadigvæk tiltro til Klopp, men undres over nogle af de dispositioner han foretager sig. For mig er det åbenlyst, at vi har behov for en ny venstre back.
Det må tiden jo vise, men det vil i så fald intet have med Juve at gøre og du spurgte, hvad der kunne få Juve til at sælge Bonucci.
Corner taken quickly...
Jeg skrev også til "os". Juve er ikke ligefrem kendt for, at ville sælge deres bedste spillere billigt og der kan vi nok ikke være med.Kasper88 skrev:Det må tiden jo vise, men det vil i så fald intet have med Juve at gøre og du spurgte, hvad der kunne få Juve til at sælge Bonucci.
Nej, hvis det er rigtigt, at det er planen, så synes jeg godt nok også, at det lyder helt vildt. Men lad os nu lige vente med at undre os over noget, som ikke er sket endnuRobbie_God_Fowler skrev:Jesper skrev:http://www.liverpool.no/nyheter/2017/pr ... ny-keeper/
Til sidst er jeg komplet uforståelig overfor et scenarie, hvor Milner fortsætter som førstevalget på venstre back. Med en 17 årig som back up. Milner har kæmpet heroisk og spillede også virkelig godt på positionen i de første 10-15 kampe. Men det har hele tiden været åbenlyst, at vi har været handicappet af at spille en højrebenet spiller på denne position. Det har sløvet vores opspil og ofte har vi ikke fået skabt den fornødne bredde i spillet, da Milner søger at spille bolden ind centralt i banen.
Jeg har stadigvæk tiltro til Klopp, men undres over nogle af de dispositioner han foretager sig. For mig er det åbenlyst, at vi har behov for en ny venstre back.

Det er da netop sket, det RFG undrer sig over, eftersom vi har brugt en højrebenet spiller på venstreback hele sæsonen, hvilket jeg er enig i alle dage har været en underlig disposition. En slags "Jeg er så vild med Milner, men aner ikke, hvor han skal spille, så han får lov at spille venstreback og så håber vi, at det går"-disposition fra Klopps side.
Corner taken quickly...
Kommenterede ift. det "scenarie", som RFG opridser pba. artiklen. Synes Milner som VB har været en fin disposition som midlertidig løsning.
Enig. I forhold til Bonucci skal vi knytte vores håb til, at Juve vil opfatte Sakho som den måske bedste tilgængelige erstatning, og således vil være villige til at indgå en handel på den baggrund. Og selv i det tilfælde ville vi nok ikke kunne matche et eventuelt lønkrav, hvis Bonucci også har tilbud fra klubber som Man City, m.fl.Oomph242 skrev:Jeg skrev også til "os". Juve er ikke ligefrem kendt for, at ville sælge deres bedste spillere billigt og der kan vi nok ikke være med.Kasper88 skrev:Det må tiden jo vise, men det vil i så fald intet have med Juve at gøre og du spurgte, hvad der kunne få Juve til at sælge Bonucci.
Kloppite
Matip er igen skadet. Den mand kan jo ikke spille tre kampe i streg. Det er virkelig vigtigt, at vi får købt en stærk central forsvarsspiller til sommer. Gerne to, men det sker nok ikke.
Bonucci-diskussion er jo dybest set ret latterlig, idet han aldrig kommer til Liverpool. Men derfor kan man jo godt nyde, hvor meget en god forsvarsspiller betyder. Og ikke mindst hvis han er i en god konstallation, som med Chellini. I går var det simpelthen en nydelse at se, hvordan de to konstant i et splitsekund kunne afgøre, om de skulle skubbe op eller bakke. Hvor de skulle stå placeret. Om de skulle prikke bolden eller tage den fysiske kamp. Om de skulle stå foran eller bag angriberen. Hvordan de dirigerede backerne og de defensive midtbanespillere. Hvordan de indbyrdes vidste, hvad den anden gjorde. Det var forsvarskunst. Og uanset hvad de valgte at gøre, så gjorde de det med så stor autoritet og pondus.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Så vidt jeg lige erindrer, så ligger vi med helt i top hvad angår løn. De penge der er i PL, er så meget højere end de andre ligaer, så alle klubber kan betale løn, der overgår det spillere får andetsteds (måske lige med undtagelse af RealM, Barca, BayernM og PSG)texy skrev:Enig. I forhold til Bonucci skal vi knytte vores håb til, at Juve vil opfatte Sakho som den måske bedste tilgængelige erstatning, og således vil være villige til at indgå en handel på den baggrund. Og selv i det tilfælde ville vi nok ikke kunne matche et eventuelt lønkrav, hvis Bonucci også har tilbud fra klubber som Man City, m.fl.Oomph242 skrev:Jeg skrev også til "os". Juve er ikke ligefrem kendt for, at ville sælge deres bedste spillere billigt og der kan vi nok ikke være med.Kasper88 skrev:Det må tiden jo vise, men det vil i så fald intet have med Juve at gøre og du spurgte, hvad der kunne få Juve til at sælge Bonucci.
Om vi så VIL betale det er en anden sag.
I PL matcher vi ikke Arsenal, Chelsea, City og United på løn