Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 28. mar, 2017 11:34

DAGGER! skrev:Michael Keane, har han noget der minder om klasse til denne famøse midtbane-pres i LFC? Jeg har lige set, han har fået debut for England. Muligvis en spiller, der kan overtage Lucas position i klubben.
Keane er midterforsvarer for Burnley, der forsvarer lavt og har meget lav boldbesiddelse - kun Sunderland har bolden mindre. Så umiddelbart passer han ikke så godt til vores (Klopps) stil. Jeg så dog godt, at han mod Tyskland spillede fint i et noget anderledes forsvar med tre mand, så det er muligt, at han kan omstille sig. Han er desuden skolet i Man Utd, hvor man formentlig lærer nogle lidt andre dyder, end dem Sean Dyche praktiserer i Burnley.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » tirsdag, 28. mar, 2017 11:43

AJ skrev:
DAGGER! skrev:Michael Keane, har han noget der minder om klasse til denne famøse midtbane-pres i LFC? Jeg har lige set, han har fået debut for England. Muligvis en spiller, der kan overtage Lucas position i klubben.
Keane er midterforsvarer for Burnley, der forsvarer lavt og har meget lav boldbesiddelse - kun Sunderland har bolden mindre. Så umiddelbart passer han ikke så godt til vores (Klopps) stil. Jeg så dog godt, at han mod Tyskland spillede fint i et noget anderledes forsvar med tre mand, så det er muligt, at han kan omstille sig. Han er desuden skolet i Man Utd, hvor man formentlig lærer nogle lidt andre dyder, end dem Sean Dyche praktiserer i Burnley.
Godt pointe her. Der er vigtigt at spilleren ikke blot er god, men også passer ind. Med vores spillestil vil vi ofte stå højt med midterforsvaret og modstanderen vil enten banke en ballon-bold op til en Andy Carroll type eller smide den i dybden til en Defoe type, og det er vigtigt at vi har en midterforsvarer til de høje bolde samt en der er vant til at positionere sig for at blokkere for en dybdebold fremfor en der altid står dybt i feltet
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » tirsdag, 28. mar, 2017 12:33

zalcos skrev:
AJ skrev:
Godt pointe her. Der er vigtigt at spilleren ikke blot er god, men også passer ind. Med vores spillestil vil vi ofte stå højt med midterforsvaret og modstanderen vil enten banke en ballon-bold op til en Andy Carroll type eller smide den i dybden til en Defoe type, og det er vigtigt at vi har en midterforsvarer til de høje bolde samt en der er vant til at positionere sig for at blokkere for en dybdebold fremfor en der altid står dybt i feltet
Men kan det fungere med en tidligere United mand? Han er vokset op lige uden for Manchester, og er som sagt gået igennem ungdomssystemet i den klub også.
Jeg skal ikke kunne sige om han er fan af klubben, men hvad vil fansene sige, fra begge sider endda, og vil han kunne lægge sit hjerte i vores klub og kæmpe som galdt det hans liv uanset modstander?

Jeg er skeptisk overfor et køb af ham, og det er udelukkende af ikke sportslige årsager.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 28. mar, 2017 14:18

AndersF skrev:[...]vil han kunne lægge sit hjerte i vores klub og kæmpe som galdt det hans liv uanset modstander?

Jeg er skeptisk overfor et køb af ham, og det er udelukkende af ikke sportslige årsager.
Hvor mange af vores nuværende spillere passer på den beskrivelse ? hvor mange professionelle TOP fodboldspillere passer i grunden på den beskrivelse ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. mar, 2017 15:17

Bellamy_fever skrev:
AndersF skrev:[...]vil han kunne lægge sit hjerte i vores klub og kæmpe som galdt det hans liv uanset modstander?

Hvor mange af vores nuværende spillere passer på den beskrivelse ? hvor mange professionelle TOP fodboldspillere passer i grunden på den beskrivelse ?
Vel nærmest ingen. Selv Gerrard tyggede på bud fra Chelsea og Real Madrid.

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » tirsdag, 28. mar, 2017 15:29

Bellamy_fever skrev:

Godt ord igen :D

Så lad mig nøjes med at skule i hans retning, af frygt for at han ikke vil kæmpe for vores trøje.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 28. mar, 2017 19:26

Det manglede også bare!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 28. mar, 2017 20:05

Desværre garanterer det ikke succes på transfermarkedet. Som Joyce også skriver mangler vi forstærkninger i de samme positioner som vores konkurrenter (Chelsea, Man C og Arsenal), og det er et kæmpe problem. Dernæst skal vi i CL for at kæmpe med om de bedste spillere. Hvis ikke vi kommer i CL, så bliver det endnu dyrere.

Det bliver interessant. Men jeg sætter ikke næsen op efter de helt store stjerner. Vil se det først :)

Det ser ud til at FSG vil prøve at kæmpe med i toppen næste år.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 28. mar, 2017 20:56

Hr. Drejer skrev:Desværre garanterer det ikke succes på transfermarkedet. Som Joyce også skriver mangler vi forstærkninger i de samme positioner som vores konkurrenter (Chelsea, Man C og Arsenal), og det er et kæmpe problem. Dernæst skal vi i CL for at kæmpe med om de bedste spillere. Hvis ikke vi kommer i CL, så bliver det endnu dyrere.

Det bliver interessant. Men jeg sætter ikke næsen op efter de helt store stjerner. Vil se det først :)

Det ser ud til at FSG vil prøve at kæmpe med i toppen næste år.
Eller vil man bare holde fansene hen ved at give en luns positivisme til den lokale Liverpool-journalist, så fansene forhåbentlig spiser det råt og kritikken holdes dermed på afstand. For kritik er der og den er stigende. Bl.a. Kan man jo se, at der er stigende kritik på ret så mange medier ift om der kommer en stadionudvidelse i fase to. Og kritik af, at der ikke investeres mere i truppen. Så jeg vil se det, før jeg tror det. Og selv med de her større budgetter, så står der jo ingen steder, at man vil give den løn de kræver. Lønnen er umenneskelig, men det er en anden snak. Vi kan bare ikke som den eneste klub gå imod det ræs.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » tirsdag, 28. mar, 2017 21:32

Hr. Drejer skrev:James Rodriguez har vist sig som et kæmpe flop. Han spillede godt ved at VM, og straks udråbes han som en stjerne. Det minder mig om Diao og Diuf. ak og ve en skrækkelig oplevelse.
Din pointe er forstået men dit synspunkt deler jeg på ingen måde.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 28. mar, 2017 22:35

Alt det der fra FSG har vi hørt før. Tror ikke en disse på det.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. mar, 2017 23:05

Surf skrev:Alt det der fra FSG har vi hørt før. Tror ikke en disse på det.
Ja jeg tror heller ikke, der sker de store ændringer i vores indkøbspolitik.... Forventer også en masse undskyldninger om, at de rette spillere ikke var til rådighed...

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 30. mar, 2017 12:48

Så kan vi godt strege Dahoud over som target til sommer.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. mar, 2017 13:20

Endnu en spiller vi går glip af. Men vi var jo heller ikke interesseret, siger Liverpools spinafdeling :army5:

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 30. mar, 2017 16:29

Hr. Drejer skrev:Endnu en spiller vi går glip af. Men vi var jo heller ikke interesseret, siger Liverpools spinafdeling :army5:
I denne afdeling benægter man næsten altid interesse spillere der vælger anderledes. Tager man dette for gode varer viser det at vi ikke er ambitiøse nok.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Besvar