Tja, er man god nok, er man gammel nok. Vi har også Ojo, som bestemt har vist lovende takter, så dem ville jeg da gerne se, mens Mané er væk.Aggerdoo skrev:Nu prøvede vi jo at købe Pulisic i sommer, så det virker realistisk, at vi vil prøve det igen. Jeg er helt enig i, som jeg også har skrevet før, at vi skal have en ekstra kant ind. Men om det lige skal være en ung knøs, der lige er fyldt 18 år, ved jeg sgu ikke. Potentialet er der, men jeg vil gerne have én, der er lidt mere moden og klar.
Draxler måske, selvom han selvfølgelig koster mange penge. Bellarabi er også god.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Free agents sommer 2017, hvor nogle måske kunne give mening at hente i januar, hvis vi mangler forstærkninger:
http://www.foxsports.com.au/football/pr ... 5217e02d62
Der er en del rutinerede både højre og venstre backs at vælge i mellem og en Clichy til venstresiden og Ivanovic/Zapaleta til højresiden, så er vi vist fint dækket ind
Bare stille og rolige 2 års kontrakter...
Der er en del rutinerede både højre og venstre backs at vælge i mellem og en Clichy til venstresiden og Ivanovic/Zapaleta til højresiden, så er vi vist fint dækket ind
Senest rettet af Niels K søndag, 06. nov, 2016 08:24, rettet i alt 1 gang.
Måske er vi klar med et bud på både Dahoud og Pulisic i januar:
https://www.rousingthekop.com/2016/11/0 ... n-january/?
https://www.rousingthekop.com/2016/11/0 ... n-january/?
I forhold til ar spå om hvordan spillere vil udvikle sig, tror jeg, man skal være varsom med for mange sammenligninger. Det er individuelt og meget situationsbestemt. Nogen skal have tryghed og sikkerhed som eksempelvis Eriksen, hvor andre skal presses for at udvikle sig. Jeg kan naturligvis ikke sige, hvad der er bedst for Dolberg, men han virker til at være en helt anden type end nd Eriksen, og så har Klopp aldrig været bange for at give unge talenter chancen. Han har endog været rigtig dygtig til at få det bedste ud af dem og til at udvikle unge spillere til stjerner.MP skrev:Tja men synes der kan være mange usikkerheder forbundet med det. Ville Ajax være villige til at udvikle på ham fremfor deres egne talenter? Og så skal der VIRKELIG et stort talent til før at han om 1½-2 år kunne gå ind og spille fast i en klub som Liverpool. Vi er trods alt en klub som oftest har store stjerner placeret oppe i front og knap så mange bagtil :bNiche skrev:Det kan du have ret i, men en model, hvor vi køber eksempelvis til januar, og lejer ham tilbage til Ajax i halvanden sæson kunne måske være en mulighed?MP skrev:Set med danske øjne ville det være en skam hvis han skiftede til Liverpool på nuværende tidspunkt. Jeg tror det ville hæmme hans udvikling. Ingen tvivl om at han ville være 4 valg og det gav altså ikke Danny Ings andet end 10-15 min i EFL kampene.
Ser hellere han tager næste skridt ved at skifte til en klub som Saints. Hvis han fortsætter niveauet dér ja så kan vi indgå en handel med vores faste samarbejdspartner og hente ham
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes hellere Dolberg skulle gøre hvad Eriksen gjorde. Tog en sæson ekstra i Ajax, da mange store klubber var efter ham (inklusiv Liverpool). Han fandt sit niveau og vel også klubben der passede bedst til ham da Spurs var placeret i sub-toppen dér. Han var i en periode den store stjerne i Spurs og er også en sikker mand på holdkortet idag. Men samtidig vurderer jeg ham ikke god nok til at kunne tage et skridt længere op og skifte til en større klub.
Var Eriksen skiftet til Arsenal, City, Chelsea, United, Barca, Real så tror jeg han var havnet på bænken og ikke i nærheden af det niveau han har idag. Frygter Dolberg ikke får forløst sit talent, hvis ikke han først finder ud af om han har niveau til toppen eller sub-toppen.
Ivanovic? Han er der faldet fuldstændig af på de sidste par sæsoner. Så hellere Moreno på højre back.Niels K skrev:Free agents sommer 2017, som kunne give mening at hente i januar, hvis vi mangler forstærkninger:
Der er en del rutinerede både højre og venstre backs at vælge i mellem og en Clichy til venstresiden og Ivanovic/Zapaleta til højresiden, så er vi vist fint dækket ind![]()
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nej tak. De har ikke længere niveauet og så kræver en Ivanovic sikkert en tårnhøj hyre. Klopp finder en ukendt, og gør ham til verdensstjerne i løber af 2 sæsoner.
Ja har du ret i. Man må håbe hans agent ved hvad der er bedst for ham.Niche skrev:I forhold til ar spå om hvordan spillere vil udvikle sig, tror jeg, man skal være varsom med for mange sammenligninger. Det er individuelt og meget situationsbestemt. Nogen skal have tryghed og sikkerhed som eksempelvis Eriksen, hvor andre skal presses for at udvikle sig. Jeg kan naturligvis ikke sige, hvad der er bedst for Dolberg, men han virker til at være en helt anden type end nd Eriksen, og så har Klopp aldrig været bange for at give unge talenter chancen. Han har endog været rigtig dygtig til at få det bedste ud af dem og til at udvikle unge spillere til stjerner.MP skrev:Tja men synes der kan være mange usikkerheder forbundet med det. Ville Ajax være villige til at udvikle på ham fremfor deres egne talenter? Og så skal der VIRKELIG et stort talent til før at han om 1½-2 år kunne gå ind og spille fast i en klub som Liverpool. Vi er trods alt en klub som oftest har store stjerner placeret oppe i front og knap så mange bagtil :bNiche skrev:Det kan du have ret i, men en model, hvor vi køber eksempelvis til januar, og lejer ham tilbage til Ajax i halvanden sæson kunne måske være en mulighed?MP skrev:Set med danske øjne ville det være en skam hvis han skiftede til Liverpool på nuværende tidspunkt. Jeg tror det ville hæmme hans udvikling. Ingen tvivl om at han ville være 4 valg og det gav altså ikke Danny Ings andet end 10-15 min i EFL kampene.
Ser hellere han tager næste skridt ved at skifte til en klub som Saints. Hvis han fortsætter niveauet dér ja så kan vi indgå en handel med vores faste samarbejdspartner og hente ham
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes hellere Dolberg skulle gøre hvad Eriksen gjorde. Tog en sæson ekstra i Ajax, da mange store klubber var efter ham (inklusiv Liverpool). Han fandt sit niveau og vel også klubben der passede bedst til ham da Spurs var placeret i sub-toppen dér. Han var i en periode den store stjerne i Spurs og er også en sikker mand på holdkortet idag. Men samtidig vurderer jeg ham ikke god nok til at kunne tage et skridt længere op og skifte til en større klub.
Var Eriksen skiftet til Arsenal, City, Chelsea, United, Barca, Real så tror jeg han var havnet på bænken og ikke i nærheden af det niveau han har idag. Frygter Dolberg ikke får forløst sit talent, hvis ikke han først finder ud af om han har niveau til toppen eller sub-toppen.
Skal da ikke ligge skjul på at jeg ville elske at have en ny dansker i klubben som kunne overtage Aggers rolle som fan-darling
Det kommer heldigvis med utvivlsom sikkerhed ikke til at ske.Niels K skrev:Free agents sommer 2017, som kunne give mening at hente i januar, hvis vi mangler forstærkninger:
Der er en del rutinerede både højre og venstre backs at vælge i mellem og en Clichy til venstresiden og Ivanovic/Zapaleta til højresiden, så er vi vist fint dækket ind![]()
"We're not racist, we only hate the mancs"
Når en spiller engang har præsteret stabilt på et temmelig højt niveau, så kan han uden tvivl komme derop igen - særligt med Klopp som træner. Der er dog mange muligheder derude, men jeg er ikke helt enig med Hr. Drejer i, at vi skal forvente, at Klopp laver verdensstjerner af alle unge/yngre spillere. Det har han - trods alt - aldrig vist at være i stand til (ligesom alle andre trænere).Mads T. skrev:Ivanovic? Han er der faldet fuldstændig af på de sidste par sæsoner. Så hellere Moreno på højre back.Niels K skrev:Free agents sommer 2017, som kunne give mening at hente i januar, hvis vi mangler forstærkninger:
Nu er Ivanovic jo snart 33, så jeg tror ikke han finder sit gamle niveau igen og der er jo ikke ligefrem nogen fremtid i ham. Skal vi have en højre back mere, skal det være en spiller der kan dække flere pladser eller en yngre spiller med en fremtid foran sig. Clyne sidder tungt på den højre back, så det skal være en spiller der ikke forventer at spille fast. I hvert fald ikke de første par år.Niels K skrev: Når en spiller engang har præsteret stabilt på et temmelig højt niveau, så kan han uden tvivl komme derop igen - særligt med Klopp som træner. Der er dog mange muligheder derude, men jeg er ikke helt enig med Hr. Drejer i, at vi skal forvente, at Klopp laver verdensstjerner af alle unge/yngre spillere. Det har han - trods alt - aldrig vist at være i stand til (ligesom alle andre trænere).
Helt enig. Det er ofte svært at gisne om, præcis hvornår spillere peaker. Og nogle spillere præsterer i kurver, således at dygtige managers kan få dem tilbage på et tidligere niveau. Men jeg tror ganske enkelt, at Ivanovich HAR peaket, og ingen i verden kan få hans fysik til at fungere, som den gjorde for to-fem år siden.Mads T. skrev:Nu er Ivanovic jo snart 33, så jeg tror ikke han finder sit gamle niveau igen og der er jo ikke ligefrem nogen fremtid i ham. Skal vi have en højre back mere, skal det være en spiller der kan dække flere pladser eller en yngre spiller med en fremtid foran sig. Clyne sidder tungt på den højre back, så det skal være en spiller der ikke forventer at spille fast. I hvert fald ikke de første par år.Niels K skrev: Når en spiller engang har præsteret stabilt på et temmelig højt niveau, så kan han uden tvivl komme derop igen - særligt med Klopp som træner. Der er dog mange muligheder derude, men jeg er ikke helt enig med Hr. Drejer i, at vi skal forvente, at Klopp laver verdensstjerner af alle unge/yngre spillere. Det har han - trods alt - aldrig vist at være i stand til (ligesom alle andre trænere).
Vi skal holde os til Klopps drejebog med at bygge på yngre lovende spillere, som ikke er løntunge - i stedet for at hente tidligere koryfæer, der er ude efter den sidste løncheck (Zlatan?).
Højre back, har vi Milner og Arnold-Trent som backups på. Det er rigeligt til denne sæson. Og får vi udviklet Trent nok, så er det også nok til fremtiden.
Kloppite
texy skrev:Helt enig. Det er ofte svært at gisne om, præcis hvornår spillere peaker. Og nogle spillere præsterer i kurver, således at dygtige managers kan få dem tilbage på et tidligere niveau. Men jeg tror ganske enkelt, at Ivanovich HAR peaket, og ingen i verden kan få hans fysik til at fungere, som den gjorde for to-fem år siden.Mads T. skrev:Nu er Ivanovic jo snart 33, så jeg tror ikke han finder sit gamle niveau igen og der er jo ikke ligefrem nogen fremtid i ham. Skal vi have en højre back mere, skal det være en spiller der kan dække flere pladser eller en yngre spiller med en fremtid foran sig. Clyne sidder tungt på den højre back, så det skal være en spiller der ikke forventer at spille fast. I hvert fald ikke de første par år.Niels K skrev: Når en spiller engang har præsteret stabilt på et temmelig højt niveau, så kan han uden tvivl komme derop igen - særligt med Klopp som træner. Der er dog mange muligheder derude, men jeg er ikke helt enig med Hr. Drejer i, at vi skal forvente, at Klopp laver verdensstjerner af alle unge/yngre spillere. Det har han - trods alt - aldrig vist at være i stand til (ligesom alle andre trænere).
Vi skal holde os til Klopps drejebog med at bygge på yngre lovende spillere, som ikke er løntunge - i stedet for at hente tidligere koryfæer, der er ude efter den sidste løncheck (Zlatan?).
Højre back, har vi Milner og Arnold-Trent som backups på. Det er rigeligt til denne sæson. Og får vi udviklet Trent nok, så er det også nok til fremtiden.
Jo, jo - I skal nok ikke fokusere så meget på lige præcis Ivanovic. Der er absolut andre interessante højre backs på den dér free agents liste.
Når jeg nævner en rutineret ræv med 1-2 gode år i sig, så er det fordi, at Clyne helt sikkert sidder tungt på pladsen, og så har vi Trent Alexander-Arnold, som vi måske ikke skal sætte alle pengene på, HVIS nu Clyne bliver skadet i længere tid.
Jeg forventer, at folk herinde regner med, at vi skal spille med om min. Top 4, og alle kan se, at der bliver hård kamp om pladserne i år.
Så ER vi bare lidt fesent klædt på på de 2 backs, og jeg vil virkelig ærgre mig, hvis det bliver Trent elller Moreno, der skal spille 2. halvdel af sæsonen, hvis vi løber ind i en langtids skade.
En rutineret spiller der kender Prl med masser af kampe under bæltet, kan træde direkte ind på holdet. Det var såmænd bare tankerne bag.
Øhm ja.... Der er nok ikke nogen der kan fortælle om ham vel?
Har set alle kampe med ham. Han er den næste Zidane/Tøfting.YNWA! skrev:
Øhm ja.... Der er nok ikke nogen der kan fortælle om ham vel?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Så håber jeg på sidstnævnte. 100 gange bedre end Zidane.