hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Chris R.

Re: hvem skal ud

Indlæg af Chris R. » tirsdag, 09. jul, 2013 10:46

texy skrev: Hvorfor?

Hvem henter vi (eller har hentet) som forventes at have Downings niveau - som har været konstant stigende?

Behold Downing. Behold Suarez. Behold Henderson.

Det er rigeligt, at vi allerede har skillet os af med Carroll og Shelvey og erstattet dem med Aspas og Alberto. I mine øjne en svækkelse i forhold til PL.
Fordi Downing imo er en middelmådig spiller der ikke har en værdi i nærheden af 8M£. Det er rigtigt at han spillede sig op i sidste sæson, men det niveau han skulle spille sig op fra, var en hel sæson uden mål eller assists... ikke særlig svært.

Derudover synes jeg det er for tidligt at sig Carroll/Shelvey er bedre end Aspas/Alberto når du ikke har set de to sidstnævnte spille. Desuden har de også kostet 5M£ mindre cirka, ligesom at de nok fylder en del mindre i lønbudgettet hvilket giver plads til nye signings.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. jul, 2013 22:37

Chris R. skrev: Fordi Downing imo er en middelmådig spiller der ikke har en værdi i nærheden af 8M£. Det er rigtigt at han spillede sig op i sidste sæson, men det niveau han skulle spille sig op fra, var en hel sæson uden mål eller assists... ikke særlig svært.
Er det ikke fløjtende komplet skide ligegyldigt, hvad han formåede for en sæson siden????Han leverede mål og assist i sidste sæson, det er det der tæller.Det er nærliggende at tro han bibeholder niveau´et fra den netop overståede sæson, fremfor forrige. Downing er blevet vant til LFC, og er kendt for at være en dårlig spiller 1. sæson i en ny klub. Men er med på 0 assist og mål er lækker at hive frem, men lad os da endelig sælge ham så kan en spiller fra segunda division, og en fra en klub der klarede frisag i sidste runde(Celta Vigo) da selvfølgelig gøre det bedre.

Ironi forekommer hist og pist i indlægget.

Håber da begge spillere gør Downing overflødig, men skal de ikke bevise det først..... Det synes jeg nok
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 09. jul, 2013 23:00

Thommo skrev:Håber da begge spillere gør Downing overflødig, men skal de ikke bevise det først..... Det synes jeg nok
Burde du så ikke lige vente med at konkludere, at de ikke kan gøre det bedre end Downing?
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 23:03

Han var stadig ikke god nok til at bringe holdet i top4, hvilket vel er det vigtigste i vores nuværende situation. Selvfølgelig skal der stå en bedre afløser klar, hvis vi skulle gå hen og sælge ham, men som udgangspunkt skal vi udskifte de spillere der holder os fra top4.

Jeg er enig i at Downing bringer os kontinuitet, da han er en solid spiller, der arbejder godt begge veje. Men ser man på at vi kan få 8 mio. pund og komme af med hans velvoksne hyre, så mener jeg ikke det er urealistisk at vi kan få noget bedre for samme penge.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. jul, 2013 23:20

AndreasN skrev:
Thommo skrev:Håber da begge spillere gør Downing overflødig, men skal de ikke bevise det først..... Det synes jeg nok
Burde du så ikke lige vente med at konkludere, at de ikke kan gøre det bedre end Downing?
Jeg konkluderer intet som helst, marker venligst hvor jeg konkluderer noget som helst. Jeg vil bare have at indkøbene skal vise deres værd, før jeg ser ide i Downing salg. Det er ikke just storklubber og 50+ a landskampe, indkøbene har med til LFC.

Det er ikke at konkludere, det er ville se beviser. Faktisk har dem som pt står til at afløse downing, nul og niks at vise, når det gælder A landskampe, og 0 minutter i PL, mig bekendt.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. jul, 2013 23:24

Alonso skrev: Jeg er enig i at Downing bringer os kontinuitet, da han er en solid spiller, der arbejder godt begge veje. Men ser man på at vi kan få 8 mio. pund og komme af med hans velvoksne hyre, så mener jeg ikke det er urealistisk at vi kan få noget bedre for samme penge.
I og for sig enig, men han skal købes først, eller være på tegne brættet. Ser os ikke rygtet til nogen der kan erstatte ham pt. Ljalic(han har alderen til FSG) kunne være muligt, men har ikke set rygter om kvalitet på vej ind, med kvalitet menes som skrevet i indlægget før dette, a landsholdsspillere. Og gerne fra (sub)top klubber så de kender gamet og presset.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 09. jul, 2013 23:27

Kunne Di Maria være en mulighed istedet for Downing? Jeg har nævnt ham før... Isco, Özil og Christina er vel foran i køen. Suarez også, hvis han ankommer. RM kunne faktisk passende smide ham oven i handlen for Suarez... + Higuain og kontanter altså. Som en gave som tak for alle de spillere vi sender mod Madrid.
Badooo siger, hvad han mener!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 09. jul, 2013 23:47

Badooo skrev:Kunne Di Maria være en mulighed istedet for Downing? Jeg har nævnt ham før... Isco, Özil og Christina er vel foran i køen. Suarez også, hvis han ankommer. RM kunne faktisk passende smide ham oven i handlen for Suarez... + Higuain og kontanter altså. Som en gave som tak for alle de spillere vi sender mod Madrid.
Mon Di Maria og Higuain er interesseret i, at spille for en klub. Hvor næste CL deltagelse ligner noget som er langt ude i fremtiden?
Jeg tror de vil gå efter noget større, hvis de skal væk.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » onsdag, 10. jul, 2013 00:36

Thommo skrev:men lad os da endelig sælge ham så kan en spiller fra segunda division, og en fra en klub der klarede frisag i sidste runde(Celta Vigo) da selvfølgelig gøre det bedre.

Når du skriver således og bagefter siger, at det er ironisk, så er det da at konkludere, at de ikke kan gøre det bedre. Bagefter skriver du så lidt modsigende, at de lige skal have en chance.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 10. jul, 2013 00:54

AndreasN skrev:
Thommo skrev:men lad os da endelig sælge ham så kan en spiller fra segunda division, og en fra en klub der klarede frisag i sidste runde(Celta Vigo) da selvfølgelig gøre det bedre.

Når du skriver således og bagefter siger, at det er ironisk, så er det da at konkludere, at de ikke kan gøre det bedre. Bagefter skriver du så lidt modsigende, at de lige skal have en chance.
Nej kodeordet er "selvfølgelig", som er ironisk og sarkastisk, det er i min verden soleklart, men ved ikke om ironi er forskellig fra landsdel til landsdel, og det er ikke ironisk. visse folk giver udtryk for at Downing skal sælges da en segunda spiller og Celta spillere er hentet(Celta endte på en 15-17. plads hvis jeg husker ret....Wooow) det er i min bog langt ude, at ønske Downing væk pga spillere der intet har vist. de har intet som helst vist på top plan.

Vi kæmpede ikke ret meget med Dortmund, scum, city, RM, barcelona osv, om disse spillere.(sarkasme er brugt, men ingen ironi)

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » onsdag, 10. jul, 2013 01:06

Jeg er stadig ikke helt sikker på, jeg forstår, hvad du mener, Thommo. Men nok om det.

Hvordan du kan sige, at de intet har vist på topplan er mig en gåde. Alberto er selvfølgelig ikke rigtig prøvet på topplan, men må regnes for et af de større talenter. Havde det ikke været for Deulofeu, så er jeg ret sikker på, at Barcelona havde givet ham chancen. Det er selvfølgelig kun gætterier, men såvidt vides, så har Alberto og ham været regnet for de to største talenter.

Aspas har haft en god sæson i den bedste spanske række, hvor han har lavet 12 mål for en nedrykningskandidat - hvis det ikke er at præstere på højeste niveau, så ved jeg ikke, hvad er. Dermed ikke sagt, at han bliver en succes, men jeg synes, at det er forkert at sige, han intet har præsteret på højeste niveau. Vi snakker trods alt om en af de stærkeste ligaer i verden.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » onsdag, 10. jul, 2013 01:19

Kort og godt, ser jeg ikke køb som får de andre klubber til at ryste i bukserne. Ikke dermed sagt at det skal være et "navn" Cou modbeviser det, men kom dog fra en okay klub, og havde et CV med en enkelt A kamp på CV´et(mener jeg), og flere havde hørt om den unge mand. Jeg var også imod Cou købet skal det siges, og han er nu den i hele truppen jeg mindst vil af med, han er den klart vigtigste og bedste spiller efter min mening. Og har ikke glemt suarez, Steven eller Agger, Cou er DEN vigtigste imo.

Og at have spillet Primera D med en potentiel nedrykker og så rykke til en top 7 klub i england, tror jeg er noget et spring. Summasummarum, der skal handles før jeg ser et Downing salg, som værende fornuftigt.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 10. jul, 2013 13:20

Thommo skrev:Kort og godt, ser jeg ikke køb som får de andre klubber til at ryste i bukserne. Ikke dermed sagt at det skal være et "navn" Cou modbeviser det, men kom dog fra en okay klub, og havde et CV med en enkelt A kamp på CV´et(mener jeg), og flere havde hørt om den unge mand. Jeg var også imod Cou købet skal det siges, og han er nu den i hele truppen jeg mindst vil af med, han er den klart vigtigste og bedste spiller efter min mening. Og har ikke glemt suarez, Steven eller Agger, Cou er DEN vigtigste imo.

Og at have spillet Primera D med en potentiel nedrykker og så rykke til en top 7 klub i england, tror jeg er noget et spring. Summasummarum, der skal handles før jeg ser et Downing salg, som værende fornuftigt.

Coutinhos primære erfaring inden Liverpool kom fra en sæson hos en potentiel nedrykker i Primera. Hvor han i øvrigt klarede det stats-mæssigt dårligere end Aspas ;)

Men vi er enige for så vidt at det er det forkerte tidspunkt at sælge Downing på.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 10. jul, 2013 15:21

I Coutinhos stats i Primera Division for Espanyol, er en vigtig fodnote værd at nævne. Coutinho ankom sidste dag i januartransfervinduet og havde således kun en halv sæson, ved det blev til 5 mål i 16 kampe. Bare så man måler stats ens mellem Vores nummer 9 og 10.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 10. jul, 2013 15:39

Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere
OFFICIELT: Michael Ngoo skifter til Yeovil Town i The Championship på en ét-årig lejeaftale.
Lyder rimeligt. Der var næppe blevet mange førsteholdsminutter til ham, og så kan han jo lige så godt bruge tiden til at teste, hvor han egentlig står i sin udvikling. Championship er et godt sted at gøre det.

Han hører næppe til de mest løntunge, så det skæpper nok ikke mange basører i klubkassen, men det er vel heller ikke det primære i Ngoo´s tilfælde.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar