Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
LFC96

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC96 » mandag, 27. jun, 2016 11:54

Vil 100 gange heller have Draxler eller Mane! Hvorfor smider man dog ikke 30 mio pund efter en af dem istedet? De skal da ikke spille CHL næste år, så det burde da være muligt, plus Klopp må have en stor tiltrækningskraft. Der er noget som ikke stemmer, med tanke på de indkøb vi laver i forhold hvad vi kan få for alle de store summer!

Dieks
Alder: 39

Indlæg af Dieks » mandag, 27. jun, 2016 12:50

AJ skrev:
Dieks skrev:Henrikh Mkhitaryan Er 27 år, og har aldrig spillet i PRL. Så det er jo ikke sikkert at han er de £ 26,3 M værd.? Der er Mane 24 og har vist at han over 2 sæsoner kan score mål i PRL.
27 år er da en fantastisk alder. Han er vel på vej til at toppe snart. Det er da ligegyldigt, at han ikke har spillet PL. Du får det til at lyde som om, at man er £26.3m værd, hvis man har spillet PL, hvilket da er et helt håbløst postulat. Jeg ved godt, at det ikke er præcis det, du siger, men du sætter virkelig mystisk op.

Jeg havde ikke troet, at der ville være to meninger om, at hvis man kan få Mkhitaryan billigere end Mané, så repræsenterer førstnævnte den bedste handel.
Det med om han var de M 26,3 £ værd, var ment som i, ingen kan vide hvad der sker i fremtiden, så derfor kan ingen vide om han rent faktisk er de mange penge værd.? Da vi for et par år siden blev linket til Mkhitaryan havde jeg meget, meget, MEGET GERNE set ham i klubben. Men pt mener jeg ikke at han er præcis det vi har brug for. Kan godt være jeg er helt galt på den, men for mig så har han lidt af det samme som Coutinho og Firmino har.

Ingen tvivl om at 27 år er en fantastisk fodboldalder, men det var også mere ment med at Mane er et par år yngre = må forventes at han har et par år mere end Mkhitaryan. Havde Mane været 2 år ældre end Mkhitaryan havde det måske været mærkeligt at han kostede mere.

Om man så skulle gå efter Leroy Sane eller en helt anden det kan man jo altid diskutere, og der er det jo altid lettere at være bagklog. Syntes bare alt for ofte at spillere bliver stemplet som flop allerede inden de har spillet én hel eller en halv sæson, nogle gange inden de overhoved har trukket den røde trøje over hovedet.
YNWA..!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 27. jun, 2016 13:09

LFC96 skrev:Vil 100 gange heller have Draxler eller Mane! Hvorfor smider man dog ikke 30 mio pund efter en af dem istedet? De skal da ikke spille CHL næste år, så det burde da være muligt, plus Klopp må have en stor tiltrækningskraft. Der er noget som ikke stemmer, med tanke på de indkøb vi laver i forhold hvad vi kan få for alle de store summer!

Draxler eller Sane havde jeg også håbet på, der blev smidt penge efter. Er personligt mere til vi på nuværende går alt ind på unge toptalenter og gør os spændende den vej. Vi kan alligevel ikke lege med de store, om de gode spillere. Så ender vi med, at betale £34-36m for en spiller, der har haft en god periode i en midterklub. Det er sku gambling på højeste plan.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 29

Indlæg af Sivi » mandag, 27. jun, 2016 18:42

Han Giacherini fra Sunderland som løber rundt med nr 23 for Italien har været rigtig ved dette EM. Han kunne være interessant
Justice for the 96! <3

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » mandag, 27. jun, 2016 19:04

AJ skrev:
Dieks skrev:Henrikh Mkhitaryan Er 27 år, og har aldrig spillet i PRL. Så det er jo ikke sikkert at han er de £ 26,3 M værd.? Der er Mane 24 og har vist at han over 2 sæsoner kan score mål i PRL.
27 år er da en fantastisk alder. Han er vel på vej til at toppe snart. Det er da ligegyldigt, at han ikke har spillet PL. Du får det til at lyde som om, at man er £26.3m værd, hvis man har spillet PL, hvilket da er et helt håbløst postulat. Jeg ved godt, at det ikke er præcis det, du siger, men du sætter virkelig mystisk op.

Jeg havde ikke troet, at der ville være to meninger om, at hvis man kan få Mkhitaryan billigere end Mané, så repræsenterer førstnævnte den bedste handel.
Der er jo mange ting der kan spille ind på prisen. Længden af den resterende kontrakt. Lønnen. Sign on. Mv. Det skal vel ses som en samlet pakke.
Mane er rigtig god. Klopp kender jo Mkhitaryan godt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Alder: 46

Indlæg af nikand » mandag, 27. jun, 2016 23:45

Jeg kigger en spiller der er defensiv midtbanespiller, både med afrydderfunktion og igangsætter. Den næste Veratti. Intet mindre. Spilleren er ikke set til EM endnu, hverken Veratti eller den nye Veratti. Modric spillede en dybtliggende midtbanespiller men med Badejl ved siden af. Modric er desværre udenfor rækkevidde.

Thiago Motta er desværre langsommere end vores egen Lucas, men har ellers et blændende blik for spillet og en ro på bolden som er fremragende. Kante er også super afrydder men mangler det pirloske/Alonso. Kunne det være den Joe Allen der spiller for Wales?
Krychowiak fra Polen også imponeret. Kunne det være en løsning?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 27. jun, 2016 23:48

Oomph242 skrev:Draxler eller Sane havde jeg også håbet på, der blev smidt penge efter. Er personligt mere til vi på nuværende går alt ind på unge toptalenter og gør os spændende den vej. Vi kan alligevel ikke lege med de store, om de gode spillere. Så ender vi med, at betale £34-36m for en spiller, der har haft en god periode i en midterklub. Det er sku gambling på højeste plan.
Mane havde nu også en "god periode" (hvis man kan kalde to gode sæsoner det) i Salzburg, hvor han var et kæmpe talent. At han blev solgt til Southampton var lidt en overraskelse. Der er ingen sikre handler og Mane er heller ikke en, men der er godt nok mange herinde, som undervurderer hans niveau og potentiale. Jeg mener endvidere, at han passer perfekt ind i Klopps koncept, hvilket vel er det vigtigste for et indkøb... købt af Klopp. Prisen er høj, men det kan vel efterhånden ikke overraske.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. jun, 2016 00:07

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Draxler eller Sane havde jeg også håbet på, der blev smidt penge efter. Er personligt mere til vi på nuværende går alt ind på unge toptalenter og gør os spændende den vej. Vi kan alligevel ikke lege med de store, om de gode spillere. Så ender vi med, at betale £34-36m for en spiller, der har haft en god periode i en midterklub. Det er sku gambling på højeste plan.
Mane havde nu også en "god periode" (hvis man kan kalde to gode sæsoner det) i Salzburg, hvor han var et kæmpe talent. At han blev solgt til Southampton var lidt en overraskelse. Der er ingen sikre handler og Mane er heller ikke en, men der er godt nok mange herinde, som undervurderer hans niveau og potentiale. Jeg mener endvidere, at han passer perfekt ind i Klopps koncept, hvilket vel er det vigtigste for et indkøb... købt af Klopp. Prisen er høj, men det kan vel efterhånden ikke overraske.

Hvor ved du fra, han indkøbt af Klopp? Hvilke andre klubber ud over Southampton bød på ham i Salzburg?

Personligt ser jeg ikke Mané, på linie med dig som et super indkøb til prisen. jeg frygter vi endnu en gang, betaler kassen for middelmådighed i Southampton. Hans svingende præstationer og mål i stimer, får mig til, at frygte en Benteke mentalitet. Pengene brugt på Mané, så jeg hellere var blevet brugt på Dahoud, Marlos Moreno og Marko Pjaca. Altså hvis Mané ikke, er tiltænkt som en slags erstatning for Cotinho. Så giver indkøbet mere mening.
Senest rettet af Oomph242 tirsdag, 28. jun, 2016 00:11, rettet i alt 1 gang.

nordjysk redman

Indlæg af nordjysk redman » tirsdag, 28. jun, 2016 00:10

Håber lidt vi går efter en spiller som Marko Pjaca han så spændene ud for Kroatien de gange han fik chancen

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 28. jun, 2016 00:16

Oomph242 skrev:Hvor ved du fra, han indkøbt af Klopp? Hvilke andre klubber ud over Southampton bød på ham i Salzburg?

Personligt ser jeg ikke Mané, på linie med dig som et super indkøb til prisen. jeg frygter vi endnu en gang, betaler kassen for middelmådighed i Southampton. Hans svingende præstationer og mål i stimer, får mig til, at frygte en Benteke mentalitet. Pengene brugt på Mané, så jeg hellere var blevet brugt på Dahoud, Marlos Moreno og Marko Pjaca. Altså hvis Mané ikke, er tiltænkt som en slags erstatning for Cotinho. Så giver indkøbet mere mening.
Det har været stærkt indikeret, at Klopp står for handlerne og så har han fulgt ham siden Salzburg tiden. Jeg ved ikke om der var andre der bød på den gang (det var der helt sikkert), men det var overraskende, at han endte i Southampton og ikke en større klub (Dortmund ville faktisk have været et perfekt match dengang).

Jeg har ikke sagt at Mané er et super indkøb til prisen. Det er en høj pris, men jeg tror på at han kan bevise sig pengene værd. Se i øvrigt mit indlæg i Mané-tråden vedrørende hans svingende præstationer. Han har været fremragende i de kampe han har spillet på fløjen, men han har spillet langt de fleste kampe som offensiv midt, hvor han ikke høre hjemme. Klart en fejlvurdering af Koeman, som dog indså fejlen sidst på sæsonen.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. jun, 2016 00:29

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Hvor ved du fra, han indkøbt af Klopp? Hvilke andre klubber ud over Southampton bød på ham i Salzburg?

Det har været stærkt indikeret, at Klopp står for handlerne og så har han fulgt ham siden Salzburg tiden. Jeg ved ikke om der var andre der bød på den gang (det var der helt sikkert), men det var overraskende, at han endte i Southampton og ikke en større klub (Dortmund ville faktisk have været et perfekt match dengang).

Jeg har ikke sagt at Mané er et super indkøb til prisen. Det er en høj pris, men jeg tror på at han kan bevise sig pengene værd. Se i øvrigt mit indlæg i Mané-tråden vedrørende hans svingende præstationer. Han har været fremragende i de kampe han har spillet på fløjen, men han har spillet langt de fleste kampe som offensiv midt, hvor han ikke høre hjemme. Klart en fejlvurdering af Koeman, som dog indså fejlen sidst på sæsonen.

Jeg er stadig i tvivl:).

Jeg så lige Echo, var blevet sendt i byen med en artikel.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/it ... c-11532830

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 37

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 28. jun, 2016 09:07

Oomph242 skrev:
Mads T. skrev:

Jeg er stadig i tvivl:).

Jeg så lige Echo, var blevet sendt i byen med en artikel.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/it ... c-11532830
Den artikel, som jeg læser den, indeholder ikke ny information. Den henviser til Klopps kommentarer, da han blev ansat i sin tid, men der kan jo ske meget i mellemtiden, hvad angår transferkomiteen. Artiklens formål er måske bare at lægge en dæmper på fansene, men jeg kan ikke læse et hovedargument, der afviser, at transferkomiteen stadig har den største indflydelse på indkøb.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » tirsdag, 28. jun, 2016 09:08

nikand skrev:Jeg kigger en spiller der er defensiv midtbanespiller, både med afrydderfunktion og igangsætter. Den næste Veratti. Intet mindre. Spilleren er ikke set til EM endnu, hverken Veratti eller den nye Veratti. Modric spillede en dybtliggende midtbanespiller men med Badejl ved siden af. Modric er desværre udenfor rækkevidde.

Thiago Motta er desværre langsommere end vores egen Lucas, men har ellers et blændende blik for spillet og en ro på bolden som er fremragende. Kante er også super afrydder men mangler det pirloske/Alonso. Kunne det være den Joe Allen der spiller for Wales?
Krychowiak fra Polen også imponeret. Kunne det være en løsning?
Citerer lige mig selv. Kunne Witzel udfylde den def midtbaneplads?

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 28. jun, 2016 12:20

I øvrigt har jeg en klar fornemmelse af, at nogle af de spillere vi har købt fra Southampton før i tiden, har bukket under for presset. Og at BR ikke var specielt dygtig til at hjælpe spillerne på det område. Her tror jeg, at vi har en meget bedre man-manager i Klopp. Så i det perspektiv, tror jeg at spillerne vi køber bliver bedre til at tage skridtet op til en klub af vores størrelse.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » tirsdag, 28. jun, 2016 16:49

Surf skrev:I øvrigt har jeg en klar fornemmelse af, at nogle af de spillere vi har købt fra Southampton før i tiden, har bukket under for presset. Og at BR ikke var specielt dygtig til at hjælpe spillerne på det område. Her tror jeg, at vi har en meget bedre man-manager i Klopp. Så i det perspektiv, tror jeg at spillerne vi køber bliver bedre til at tage skridtet op til en klub af vores størrelse.
Det må saftsuseme håbe, for det er kun Clyne der har præsteret i sin første sæson efter skiftet. Lambert, Lovren og Lallana gjorde det ikke i første sæson.
We need a new Fowler...

Besvar